Ухвала
від 17.11.2011 по справі 2-а-6449/10/2170
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 листопада 2011 р. Справа № 2-а-6449/10/2170

Категорія: 8.2.6

Головуючий в 1 інстанції : Хом'якова В.В.

Колегія суддів Одесь кого апеляційного адміністр ативного суду, у складі:

головуючого судді - Запорожана Д.В.,

судді - Яковлева Ю.В,

судді - Жука С.І.

при секретарі - Ексузяні М.А.

розглянувши у відкрит ому судовому засіданні адмін істративну справу за апеляці йною скаргою державної подат кової інспекції у м. Херсоні н а постанову Херсонського окр ужного адміністративного су ду від 20 квітня 2011 року у справі за позовом Одеської залізни ці до державної податкової і нспекції у м. Херсоні про скас ування рішень,

ВСТАНОВИЛА:

Одеська залізниця зве рнулася до суду з позовом до Д ПІ у м. Херсоні про скасування податкових повідомлень - ріш ень від 10 листопада 2010 року № 0004252 301/0, від 15 листопада 2010 року № 0004302301/0 і № 0004292301/0, від 17 листопада 2010 року № 0004392301/0, № 0004372301/0 та № 0004382301/0.

Свої позовні вимоги Одеськ а залізниця обґрунтувала нез аконністю вищенаведених ріш ень відповідача.

Постановою Херсонського о кружного адміністративного суду від 20 квітня 2011 року вищен аведений позов було задоволе но. Скасовано спірні рішення .

В апеляційній скарз і ДПІ у м. Херсоні просить скас увати вищенаведену постанов у, як таку, що прийнята з помил ковим застосуванням норм мат еріального та процесуальног о права і прийняти нову поста нову якою відмовити у задово ленні даного позову у повном у обсязі.

Заслухавши суддю-доп овідача, доводи апеляційної скарги, вивчивши матеріали с прави та перевіривши законні сть і обґрунтованість постан ови суду в межах апеляційної скарги, колегія суддів вважа є, що апеляційна скарга не під лягає задоволенню з наступни х підстав.

Приймаючи оскаржену пост анову суд першої інстанції в иходив з обґрунтованості дан ого позову та наявності підс тав для його задоволення.

Колегія суддів погоджуєть ся з таким висновком суду пер шої інстанції.

Судом першої інстанції вст ановлено, що позивач є юридич ною особою. Згідно наданої ко пії довідки АА № 222205 з Єдиного д ержавного реєстру підприємс тв та організацій України, Од еська залізниця зареєстрова на по виду діяльності: "діяльн ість пасажирського залізнич ного транспорту", "діяльність вантажного залізничного тра нспорту", "функціонування інф раструктури залізничного тр анспорту", "організація перев езення вантажів", "діяльність у сфері інжинірингу", "будівни цтво будівель". Згідно надано ї копії статуту Одеської зал ізниці, затвердженого Наказо м Міністерства транспорту Ук раїни від 29.12.1997 № 456, Одеська залі зниця - це створене згідно з ст .ст.1,4 Закону України "Про заліз ничний транспорт" статутне т ериторіально-галузеве об'єдн ання, засноване на державній власності і підпорядковане Державній адміністрації зал ізничного транспорту Україн и, що входить до сфери управлі ння Міністерства транспорту України.

"Херсонська дистанція колі ї №15", Херсонське будівельно-м онтажне експлуатаційне упра вління № 4 служби будівельно-м онтажних робіт і цивільних с поруд, Херсонська дистанція електропостачання, Херсонсь ка дистанція захисних лісона саджень № 4, Херсонська дистан ція сигналізації та зв'язку, п асажирський вокзал Херсон є відокремленими структурним и підрозділами Одеської залі зниці. Структурний підрозділ не є юридичною особою, а діє в ід імені і за дорученням голо вного підприємства (позивача ), здійснює свою діяльність на підставі Положення.

19.10.10 представниками ДПІ було проведено планову перевірку Херсонського будівельно-мон тажного управління №4 служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Одеської залізниці (код 01072148) з питань дот римання вимог податкового, в алютного та іншого законодав ства за період з 01.01.09 по 30.06.10. За ре зультатами перевірки складе но акт № 4425/23-5/01072148, в якому зафіксо вано порушення пп.2.2.2 п.2.2 ст.2, ст.4 Закону України "Про оподатку вання прибутку підприємств" в результаті чого завищено з начення об'єкту оподаткуванн я по внутрішній декларації з податку на прибуток, яка пода ється до головного підприємс тва на суму 102181грн., за І квартал 2009р.- ІІ квартал 2010р. внаслідок в ключення доходів від оренди майна. 10.11.2010 ДПІ у м. Херсоні прий нято податкове повідомлення -рішення № 0004252301/0, яким визначено Херсонському будівельно-мон тажному управлінню №4 служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Одеської залізниці податкове зобов'яз ання з податку на прибуток пі дприємств і організацій, що п еребувають у державній власн ості в сумі 36890 грн.20 коп., що скла дається з основного платежу в розмірі 25546грн. та штрафних са нкцій в сумі 11344грн.20 коп.

04.11.10 працівниками ДПІ було пр оведено планова перевірка, з а результатами яких складени й акт № 4647/23-4/01072183 перевірки Херсон ської дистанції захисних ліс онасаджень № 4 Одеської заліз ниці залізниці з питань дотр имання вимог податкового, ва лютного та іншого законодавс тва за період з 01.01.09 по 30.06.10, акт в я кому зафіксовано порушення п п.2.2.2 п.2.2 ст.2, ст.4 Закону України "П ро оподаткування прибутку пі дприємств" в результаті чого завищено значення об'єкту оп одаткування по внутрішній де кларації з податку на прибут ок, яка подається до головног о підприємства на суму 72701,31грн ., та занижено валовий дохід, о триманий не від господарсько ї діяльності залізничного тр анспорту по основній деклара ції з податку на прибуток, яка повинна надаватись до ДПІ у м . Херсоні на 72071,31 грн., це дохід ві д реалізації лісоматеріалів з захисних лісонасаджень ві д рубок догляду та габаритни х рубок під ЛЕП. На порушення п .2.2 ст.2, п.16.15 ст.16 Закону № 334, пп.4.1.4 п.4.1 З акону України від 21.12.2000 №2181-ІІІ "П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами" Одеською за лізницею не подавались до ДП І у м. Херсоні за весь період, щ о перевірявся з 01.01.09 по 30.06.10, декла рації з податку на прибуток п ідприємств. На порушення п.п.8. 3.3 п. 8.3 ст. 8 Закону № 334 підприємст вом завищено амортизаційні в ідрахування на суму 113,82 грн. 17.11.20 10 ДПІ у м. Херсоні прийнято под аткове повідомлення-рішення № 0004382301/0, яким визначено Херсонс ькій дистанції захисних лісо насаджень № 4 Одеської залізн иці податкове зобов'язання з податку на прибуток підприє мств і організацій, що перебу вають у державній власності в сумі 27897 грн.06 коп., що складаєт ься з основного платежу в роз мірі 18017 грн. 83коп. та штрафних са нкцій в сумі 9879грн.23коп.

Проведена перевірка відок ремленого структурного підр озділу "Херсонська дистанція колії №15" Одеської залізниці ( акт № 4648/23-4/01072154), в якому зафіксова но порушення пп.2.2.2 п.2.2 ст.2, п. 4.1ст. 4, п.п.8.3.3 п. 8.3 ст. 8, п.5.9 ст. 5, п.11.1 ст. 11 Зако ну №334. Перевіркою встановлено завищення підприємством об' єкту оподаткування по внутрі шній декларації, що подаєтьс я до головного підприємства на 1 323 693,88 грн. та занижено об'єкт оподаткування, отриманий не від основної діяльності залі зничного транспорту ( доходи від оздоровчих та спортивно -культурних закладів, робіт т а послуг допоміжного виробни цтва), на 1317486 грн., в результаті ч ого донараховано податку на прибуток у сумі 329 371,50 грн., непод ання до ДПІ у м. Херсоні за вес ь період, що перевірявся, декл арацій з податку на прибуток підприємств. 17.11.2010 ДПІ у м. Херсо ні прийнято податкове повідо млення-рішення № 0004372301/0, яким виз начено відокремленому струк турному підрозділу "Херсонсь ка дистанція колії №15" Одесько ї залізниці податкове зобов' язання з податку на прибуток підприємств і організацій, щ о перебувають у державній вл асності в сумі 487647 грн.84 коп., що с кладається з основного плате жу в розмірі 329371 грн. 50коп. та штр афних санкцій в сумі 158276грн.34 ко п.

Перевіркою відокремленого структурного підрозділу Оде ської залізниці Херсонська д истанція електропостачання (код 01072196), акт № 4662/23-5/01072196, зафіксова но порушення пп.2.2.2 п.2.2 ст.2, п.п. 4.1.1 п . 4.1 ст.4 Закону № 334, в результаті ч ого занижено податок на приб уток у сумі - 23756грн. внаслідок н евіднесення до декларації, я ка подається структурним під розділом до ДПІ у м. Херсоні, д оходів від отримання плати з а узгодження технічних умов, надання дозволів на підключ ення до електромережі, повір ки та ремонту приладів, від в ипробування засобів електро захисту, надання послуг розм іщення обладнання, реклами. Д ПІ у м. Херсоні винесено подат кове повідомлення-рішення № 0004292301/0, яким визначено відокрем леному структурному підрозд ілу Одеської залізниці Херсо нська дистанція електропост ачання податкове зобов'язанн я з податку на прибуток підпр иємств і організацій, що пере бувають у державній власност і в сумі 36519 грн.50коп., що складає ться з основного платежу в ро змірі 23756 грн. та штрафних санкц ій в сумі 12763грн.50 коп.

05.11.10 проведено перевірку Хер сонської дистанції сигналіз ації та зв'язку Одеської залі зниці з питань дотримання ви мог податкового, валютного т а іншого законодавства за пе ріод з 01.01.09 по 30.06.10. За результатам и перевірки складено акт № 4664/23 -5/01072237, в якому зафіксовано пору шення пп. 2.2.2 п. 2.2 ст. 2, ст. 4 Закону № 334 та в порушення Постанови КМ У від 16.02.98 № 173, в результаті чого підприємством по внутрішній декларації завищено показни ки у рядку 01.1 Декларації "доход и від продажу товарів (робіт, п ослуг) у сумі 724356 грн., включено д оходи від надання послуг еле ктрозв'язку, обслуговування ВОЛС та сигналізації переїзд ів юридичним особам, що не є го сподарською діяльністю, зани жено податок на прибуток у су мі 181089 грн. 17.11.2010 ДПІ у м. Херсоні пр ийнято податкове повідомлен ня-рішення № 0004392301/0, яким визначе но Херсонській дистанції сиг налізації та зв'язку Одесько ї залізниці податкове зобов' язання з податку на прибуток підприємств і організацій, щ о перебувають у державній вл асності в сумі 269814 грн.30коп., що с кладається з основного плате жу в розмірі 181089 грн. та штрафни х санкцій в сумі 88725грн.30 коп.

Перевіркою відокремленого структурного підрозділу Оде ської залізниці пасажирськи й вокзал Херсон (код 25985149) з пита нь дотримання вимог податков ого, валютного та іншого зако нодавства за період з 01.01.09 по 30.06. 10, акт № 4671/23-5/25985149, зафіксовано пору шення пп.2.2.2 п.2.2 ст.2 Закону № 334, в р езультаті чого підприємство не зареєстровано як окремий платник податку з прибутку о триманого від не основних ви дів діяльності та не задекла ровано і не сплачено самості йно податок на прибуток у сум і 32738грн. з таких видів діяльнос ті (доход від послуг, наданих с траховим компаніям, від здій снення реклами, від орендної плати). 15.11.2010 ДПІ у м. Херсоні при йнято податкове повідомленн я-рішення № 0004302301/0, яким визначен о відокремленому структурно му підрозділу Одеської заліз ниці пасажирський вокзал Хер сон податкове зобов'язання з податку на прибуток підприє мств і організацій, що перебу вають у державній власності в сумі 49547 грн.30коп., що складаєть ся з основного платежу в розм ірі 32738 грн. та штрафних санкцій в сумі 16809грн.30 коп.

Згідно ст. 62 ГК України, підпр иємство - це самостійний суб'є кт господарювання, створений компетентним органом держав ної влади або органом місцев ого самоврядування, або інши ми суб'єктами для задоволенн я суспільних та особистих по треб шляхом систематичного з дійснення виробничої, науков о-дослідної, торговельної, ін шої господарської діяльност і в порядку, передбаченому ци м Кодексом та іншими законам и. Підприємства можуть створ юватись як для здійснення пі дприємництва, так і для неком ерційної господарської діял ьності. Підприємство, якщо за коном не встановлено інше, ді є на основі статуту, є юридичн ою особою, має відокремлене м айно, самостійний баланс, рах унки в установах банків, печа тку із своїм найменуванням т а ідентифікаційним кодом, не має у своєму складі інших юри дичних осіб.

Відповідно до ст. 64 кодексу п ідприємство може складатися з виробничих структурних пі дрозділів (виробництв, цехів , відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а тако ж функціональних структурни х підрозділів апарату управл іння (управлінь, відділів, бюр о, служб тощо). Функції, права т а обов'язки структурних підр озділів підприємства визнач аються положеннями про них, я кі затверджуються в порядку, визначеному статутом підпри ємства або іншими установчим и документами. Підприємство має право створювати філії, п редставництва, відділення та інші відокремлені підрозділ и, погоджуючи питання про роз міщення таких підрозділів пі дприємства з відповідними ор ганами місцевого самоврядув ання в установленому законод авством порядку. Такі відокр емлені підрозділи не мають с татусу юридичної особи і дію ть на основі положення про ни х, затвердженого підприємств ом. Згідно наданих статутних документів платників, які пе ревірялися податковою інспе кцією - Херсонська дистанція колії №15 Одеської залізниці, Херсонське будівельно-монта жне управління № 4 служби буді вельно-монтажних робіт і цив ільних споруд, Херсонська ди станція захисних лісонасадж ень № 4, Херсонська дистанція с игналізації та зв'язку, Херсо нської дистанції електропос тачання, пасажирський вокзал Херсон є відокремленими стр уктурними підрозділами Одес ької залізниці, засновані на загальнодержавній власност і без права юридичної особи. В ідображені в актах перевірки факти отримання структурним и підрозділами доходу від зд ачі приміщень в оренду, від ро зміщення реклами та надання інших послуг, позивачем не за перечується. Вказані доходи були відображені структурни м підрозділом у декларації, щ о подається до головного під приємства (позивача), і позива ч відобразив цей дохід у свої х податкових деклараціях за відповідні періоди, і з цього доходу сплатив податок на пр ибуток. Даний факт представн ик ДПІ також не заперечує. Так им чином, суд вважає доведени м той факт, що відображені в ак ті перевірки доходи від не ос новної діяльності структурн их підрозділів, були врахова ні позивачем при визначені о б' єкту оподаткування цим по датком, і з цих доходів позива чем вже сплачений податок на прибуток.

Спір полягає у тому, що за ви сновком ДПІ податок на прибу ток від вказаних доходів від не господарської діяльності повинен був сплатити структ урний підрозділ за місцем св ого розташування, а не позива ч шляхом сплати консолідован ого податку.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач, як головне пі дприємство по відношенню до всіх своїх відокремлених стр уктурних підрозділів, наказо м від 27.06.2002р. №292/Н встановив, що Од еська залізниця відповідно д о п.п.2.2.2 п.2.2 ст. 2 Закону №334/94-ВР буде сплачувати податок на прибу ток з 01.07.2002 загальною сумою за в сі структурні підрозділи від усіх видів господарської ді яльності. 10.07.2002 позивач листом п овідомив ДПІ у м.Херсоні про т акий порядок сплати податку на прибуток структурними під розділами позивача, що розта шовані у м.Херсоні. Також лист ом від 10.07.2002 за №556 структурний пі дрозділ на виконання наказу Одеської залізниці від 27.06.2002р. № 292/Н просив відповідача виключ ити його з реєстру платників податку на прибуток.

Про відповідність вимогам Закону №334/94-ВР встановленого п озивачем наказом від 27.06.2002 №292/Н м еханізму сплати податку на п рибуток від усіх видів госпо дарської діяльності структу рних підрозділів позивача, щ о не є юридичними особами, ДПА України повідомила позивача листом від 10.07.02.

Закон України від 28.12.1994 № 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" визначає, що гос подарська діяльність - це буд ь-яка діяльність особи, напра влена на отримання доходу в г рошовій, матеріальній або не матеріальній формах, у разі к оли безпосередня участь тако ї особи в організації такої д іяльності є регулярною, пост ійною та суттєвою. Під безпос ередньою участю слід розуміт и зазначену діяльність особи через свої постійні предста вництва, філіали, відділення , інші відокремлені підрозді ли, а також через довірену осо бу, агента або будь-яку іншу ос обу, яка діє від імені та на ко ристь першої особи. Відповід но до п. 2.1.1 ст. 2.1 Закону № 334 платни ками податку є: з числа резиде нтів - суб'єкти господарської діяльності, бюджетні, громад ські та інші підприємства, ус танови та організації, які зд ійснюють діяльність, спрямов ану на отримання прибутку як на території України, так і за її межами. Згідно п. 2.1.3 даної с татті платниками є філії, від ділення та інші відокремлені підрозділи платників податк у (далі філії), зазначених у пі дпункті 2.1.1 цього пункту, що не мають статусу юридичної особ и, розташовані на території і ншої, ніж такий платник подат ку, територіальної громади.

Законом №334/94-ВР встановлено особливий порядок сплати под атку на прибуток підприємств ами залізничної галузі. Стат тя 2.2 Закон № 334 передбачає, що пл атниками податку на прибуток , одержаний від господарсько ї діяльності залізничного тр анспорту, є управління заліз ниці. Перелік робіт та послуг , що належать до господарсько ї діяльності залізничного тр анспорту, затверджується Каб інетом Міністрів України. До ходи залізниць, одержані від господарської діяльності за лізничного транспорту, визна чаються у межах доходних над ходжень, перерозподілених мі ж залізницями у порядку, затв ерджуваному Кабінетом Мініс трів України. Платниками под атку на прибуток, що одержани й не від господарської діяль ності залізничного транспор ту, є підприємства залізничн ого транспорту та їх структу рні підрозділи. Отже, редакці єю ст. 2 Закону не передбачено централізованої форми сплат и податку на прибуток для під приємств залізничного транс порту та їх структурних підр озділів. Суд погоджується з д оводами позивача про те, що ви щевказані структурні підроз діли, які перевірялись відпо відачем, не відносяться ні до підприємств залізничного тр анспорту, ні до структурних п ідрозділів таких підприємст в залізничного транспорту, а є структурними підрозділами залізниці, тому норма пп. 2.2.2 ст . 2 Закону № 334 на ці підрозділи з алізниці не розповсюджуєтьс я.

Кабінет Міністрів України не визначив переліку робіт т а послуг, що належать до госпо дарської діяльності залізни чного транспорту. Натомість постановою Кабінету Міністр ів України від 16.02.1998р. №173 визначе но перелік робіт, (послуг), що н алежать до основної діяльнос ті залізничного транспорту. Разом з тим, поняття "основна д іяльність" та "господарська д іяльність" не є тотожними. Осн овна діяльність залізничног о транспорту є складовою час тиною загальної господарськ ої діяльності і означає діял ьність усіх взаємопов'язаних підприємств та структурних підрозділів галузі, спрямова ну на виконання єдиного пере візного процесу. Основна дія льність залізниць - діяльніс ть усіх взаємопов'язаних від окремлених підрозділів, що в ходять до складу залізниць, с прямована на виконання і обс луговування єдиного перевіз ного процесу, тобто експлуат аційна (перевізна) та підсобн о-допоміжна діяльність, пов'я зана з обслуговуванням експл уатаційної діяльності. Експ луатаційна діяльність - діял ьність відокремлених підроз ділів, безпосередньо пов'яза на з перевезенням пасажирів, вантажів, вантажобагажу, пош ти тощо. Підсобно-допоміжна д іяльність - діяльність відок ремлених підрозділів, пов'яз ана з виконанням ряду допомі жних операцій та організаціє ю виробництв, продукція (посл уги) яких використовується п ереважно для потреб експлуат аційної діяльності залізниц ь. З наведеного вбачається, що доходи від оренди приміщень , розміщення реклами, оздоров чо-культурної діяльності тощ о не відносяться до доходів о сновної діяльності залізнич ного транспорту, але це не озн ачає, що ці доходи автоматичн о вважаються такими, що отрим ані не від господарської дія льності.

Колегія суддів погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції про те, що доходи стру ктурних підрозділів від неос новної діяльності залізничн ого транспорту оподатковуют ься на загальних підставах у порядку, передбаченому п.2.1 ст .2 Закону №334/94-ВР - або структурни м підрозділом самостійно за місцем свого розташування, а бо головним підприємством шл яхом сплати консолідованого податку.

Закон України № 2181-ІІІ є спец іальним законом з питань опо даткування, який установлює порядок погашення зобов'язан ь юридичних або фізичних осі б перед бюджетами та державн ими цільовими фондами з пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів). Відповідно до п. 17.1 ст. 17 Закону № 2181-ІІІ штрафні санкці ї за порушення податкового з аконодавства накладаються н а платника податків у розмір ах, визначених цією статтею, к рім штрафних санкцій за пору шення валютного законодавст ва, що встановлюються окреми м законодавством. Зазначена норма встановлює відповідал ьність лише платників податк ів за неподання податкових д екларацій у строки, встановл ені законом. Тобто, для застос ування цієї норми до структу рного підрозділу позивача, о станній повинен мати статус платника податку на прибуток .

Виходячи з встановлених фа ктичних обставин справи, суд приходить до висновку, що вс тановлений позивачем наказо м від 27.06.2002р. №292/Н механізм консо лідованої сплати податку на прибуток від усіх видів госп одарської діяльності його ст руктурних підрозділів, які н е є юридичними особами, відпо відає вимогам Закону №334/94-ВР, у зв' язку з чим суд вважає без підставними висновки ДПІ про заниження структурними підр озділами об' єкту оподаткув ання та заниження податку на прибуток. Також помилковим є і висновки ДПІ про ненадання структурними підрозділами п одаткових декларацій, за що б ули застосовані штрафні санк ції на підставі пп. 17.1.1 п.17.1 ст. 17 За кону №2181-ІІІ.

Отже, колегія суддів погодж ується з висновком суду перш ої інстанції про протиправні сть спірних рішень відповіда ча.

Частиною 1 ст. 200 КАС України п ередбачено, що суд апеляційн ої інстанції залишає апеляці йну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - бе з змін, якщо визнає, що суд пер шої інстанції правильно вста новив обставини справи та ух валив судове рішення з додер жанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене, колег ія суддів вважає, що суд першо ї інстанції правильно ухвали в судове рішення з дотриманн ям норм матеріального та про цесуального права. Доводи ап еляційної скарги, колегія су ддів, вважає не суттєвими та т акими, що не спростовують вис новків суду першої інстанції .

Керуючись ст. ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 КА С України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу держ авної податкової інспекції у м. Херсоні - залишити без зад оволення.

Постанову Херсонського ок ружного адміністративного с уду від 20 квітня 2011 року у справ і за позовом Одеської залізн иці до державної податкової інспекції у м. Херсоні про ска сування податкових повідомл ень - рішень від 10 листопада 2010 р оку № 0004252301/0, від 15 листопада 2010 рок у № 0004302301/0 і № 0004292301/0, від 17 листопада 2010 року № 0004392301/0, № 0004372301/0 та № 0004382301/0 - за лишити без змін.

Ухвала апеляційного суду н абирає законної сили з момен ту проголошення, але може бут и оскаржена до Вищого адміні стративного суду України про тягом двадцяти днів з дня наб рання законної сили.

Ухвала у повному обсязі в иготовлена 21 листопада 2011 року

Головуючий /Д.В. Запорожан/

Судді /Ю.В. Яковлев/

/С.І.Жук/

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.11.2011
Оприлюднено14.12.2011
Номер документу19784929
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-6449/10/2170

Ухвала від 17.11.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 15.08.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 08.08.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

Ухвала від 17.11.2011

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Запорожан Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні