ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ А ДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 листопада 2011 р. Справа № 2-а-6449/10/2170
Категорія: 8.2.6
Головуючий в 1 інстанції : Хом'якова В.В.
Колегія суддів Одесь кого апеляційного адміністр ативного суду, у складі:
головуючого судді - Запорожана Д.В.,
судді - Яковлева Ю.В,
судді - Жука С.І.
при секретарі - Ексузяні М.А.
розглянувши у відкрит ому судовому засіданні адмін істративну справу за апеляці йною скаргою державної подат кової інспекції у м. Херсоні н а постанову Херсонського окр ужного адміністративного су ду від 20 квітня 2011 року у справі за позовом Одеської залізни ці до державної податкової і нспекції у м. Херсоні про скас ування рішень,
ВСТАНОВИЛА:
Одеська залізниця зве рнулася до суду з позовом до Д ПІ у м. Херсоні про скасування податкових повідомлень - ріш ень від 10 листопада 2010 року № 0004252 301/0, від 15 листопада 2010 року № 0004302301/0 і № 0004292301/0, від 17 листопада 2010 року № 0004392301/0, № 0004372301/0 та № 0004382301/0.
Свої позовні вимоги Одеськ а залізниця обґрунтувала нез аконністю вищенаведених ріш ень відповідача.
Постановою Херсонського о кружного адміністративного суду від 20 квітня 2011 року вищен аведений позов було задоволе но. Скасовано спірні рішення .
В апеляційній скарз і ДПІ у м. Херсоні просить скас увати вищенаведену постанов у, як таку, що прийнята з помил ковим застосуванням норм мат еріального та процесуальног о права і прийняти нову поста нову якою відмовити у задово ленні даного позову у повном у обсязі.
Заслухавши суддю-доп овідача, доводи апеляційної скарги, вивчивши матеріали с прави та перевіривши законні сть і обґрунтованість постан ови суду в межах апеляційної скарги, колегія суддів вважа є, що апеляційна скарга не під лягає задоволенню з наступни х підстав.
Приймаючи оскаржену пост анову суд першої інстанції в иходив з обґрунтованості дан ого позову та наявності підс тав для його задоволення.
Колегія суддів погоджуєть ся з таким висновком суду пер шої інстанції.
Судом першої інстанції вст ановлено, що позивач є юридич ною особою. Згідно наданої ко пії довідки АА № 222205 з Єдиного д ержавного реєстру підприємс тв та організацій України, Од еська залізниця зареєстрова на по виду діяльності: "діяльн ість пасажирського залізнич ного транспорту", "діяльність вантажного залізничного тра нспорту", "функціонування інф раструктури залізничного тр анспорту", "організація перев езення вантажів", "діяльність у сфері інжинірингу", "будівни цтво будівель". Згідно надано ї копії статуту Одеської зал ізниці, затвердженого Наказо м Міністерства транспорту Ук раїни від 29.12.1997 № 456, Одеська залі зниця - це створене згідно з ст .ст.1,4 Закону України "Про заліз ничний транспорт" статутне т ериторіально-галузеве об'єдн ання, засноване на державній власності і підпорядковане Державній адміністрації зал ізничного транспорту Україн и, що входить до сфери управлі ння Міністерства транспорту України.
"Херсонська дистанція колі ї №15", Херсонське будівельно-м онтажне експлуатаційне упра вління № 4 служби будівельно-м онтажних робіт і цивільних с поруд, Херсонська дистанція електропостачання, Херсонсь ка дистанція захисних лісона саджень № 4, Херсонська дистан ція сигналізації та зв'язку, п асажирський вокзал Херсон є відокремленими структурним и підрозділами Одеської залі зниці. Структурний підрозділ не є юридичною особою, а діє в ід імені і за дорученням голо вного підприємства (позивача ), здійснює свою діяльність на підставі Положення.
19.10.10 представниками ДПІ було проведено планову перевірку Херсонського будівельно-мон тажного управління №4 служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Одеської залізниці (код 01072148) з питань дот римання вимог податкового, в алютного та іншого законодав ства за період з 01.01.09 по 30.06.10. За ре зультатами перевірки складе но акт № 4425/23-5/01072148, в якому зафіксо вано порушення пп.2.2.2 п.2.2 ст.2, ст.4 Закону України "Про оподатку вання прибутку підприємств" в результаті чого завищено з начення об'єкту оподаткуванн я по внутрішній декларації з податку на прибуток, яка пода ється до головного підприємс тва на суму 102181грн., за І квартал 2009р.- ІІ квартал 2010р. внаслідок в ключення доходів від оренди майна. 10.11.2010 ДПІ у м. Херсоні прий нято податкове повідомлення -рішення № 0004252301/0, яким визначено Херсонському будівельно-мон тажному управлінню №4 служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Одеської залізниці податкове зобов'яз ання з податку на прибуток пі дприємств і організацій, що п еребувають у державній власн ості в сумі 36890 грн.20 коп., що скла дається з основного платежу в розмірі 25546грн. та штрафних са нкцій в сумі 11344грн.20 коп.
04.11.10 працівниками ДПІ було пр оведено планова перевірка, з а результатами яких складени й акт № 4647/23-4/01072183 перевірки Херсон ської дистанції захисних ліс онасаджень № 4 Одеської заліз ниці залізниці з питань дотр имання вимог податкового, ва лютного та іншого законодавс тва за період з 01.01.09 по 30.06.10, акт в я кому зафіксовано порушення п п.2.2.2 п.2.2 ст.2, ст.4 Закону України "П ро оподаткування прибутку пі дприємств" в результаті чого завищено значення об'єкту оп одаткування по внутрішній де кларації з податку на прибут ок, яка подається до головног о підприємства на суму 72701,31грн ., та занижено валовий дохід, о триманий не від господарсько ї діяльності залізничного тр анспорту по основній деклара ції з податку на прибуток, яка повинна надаватись до ДПІ у м . Херсоні на 72071,31 грн., це дохід ві д реалізації лісоматеріалів з захисних лісонасаджень ві д рубок догляду та габаритни х рубок під ЛЕП. На порушення п .2.2 ст.2, п.16.15 ст.16 Закону № 334, пп.4.1.4 п.4.1 З акону України від 21.12.2000 №2181-ІІІ "П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами" Одеською за лізницею не подавались до ДП І у м. Херсоні за весь період, щ о перевірявся з 01.01.09 по 30.06.10, декла рації з податку на прибуток п ідприємств. На порушення п.п.8. 3.3 п. 8.3 ст. 8 Закону № 334 підприємст вом завищено амортизаційні в ідрахування на суму 113,82 грн. 17.11.20 10 ДПІ у м. Херсоні прийнято под аткове повідомлення-рішення № 0004382301/0, яким визначено Херсонс ькій дистанції захисних лісо насаджень № 4 Одеської залізн иці податкове зобов'язання з податку на прибуток підприє мств і організацій, що перебу вають у державній власності в сумі 27897 грн.06 коп., що складаєт ься з основного платежу в роз мірі 18017 грн. 83коп. та штрафних са нкцій в сумі 9879грн.23коп.
Проведена перевірка відок ремленого структурного підр озділу "Херсонська дистанція колії №15" Одеської залізниці ( акт № 4648/23-4/01072154), в якому зафіксова но порушення пп.2.2.2 п.2.2 ст.2, п. 4.1ст. 4, п.п.8.3.3 п. 8.3 ст. 8, п.5.9 ст. 5, п.11.1 ст. 11 Зако ну №334. Перевіркою встановлено завищення підприємством об' єкту оподаткування по внутрі шній декларації, що подаєтьс я до головного підприємства на 1 323 693,88 грн. та занижено об'єкт оподаткування, отриманий не від основної діяльності залі зничного транспорту ( доходи від оздоровчих та спортивно -культурних закладів, робіт т а послуг допоміжного виробни цтва), на 1317486 грн., в результаті ч ого донараховано податку на прибуток у сумі 329 371,50 грн., непод ання до ДПІ у м. Херсоні за вес ь період, що перевірявся, декл арацій з податку на прибуток підприємств. 17.11.2010 ДПІ у м. Херсо ні прийнято податкове повідо млення-рішення № 0004372301/0, яким виз начено відокремленому струк турному підрозділу "Херсонсь ка дистанція колії №15" Одесько ї залізниці податкове зобов' язання з податку на прибуток підприємств і організацій, щ о перебувають у державній вл асності в сумі 487647 грн.84 коп., що с кладається з основного плате жу в розмірі 329371 грн. 50коп. та штр афних санкцій в сумі 158276грн.34 ко п.
Перевіркою відокремленого структурного підрозділу Оде ської залізниці Херсонська д истанція електропостачання (код 01072196), акт № 4662/23-5/01072196, зафіксова но порушення пп.2.2.2 п.2.2 ст.2, п.п. 4.1.1 п . 4.1 ст.4 Закону № 334, в результаті ч ого занижено податок на приб уток у сумі - 23756грн. внаслідок н евіднесення до декларації, я ка подається структурним під розділом до ДПІ у м. Херсоні, д оходів від отримання плати з а узгодження технічних умов, надання дозволів на підключ ення до електромережі, повір ки та ремонту приладів, від в ипробування засобів електро захисту, надання послуг розм іщення обладнання, реклами. Д ПІ у м. Херсоні винесено подат кове повідомлення-рішення № 0004292301/0, яким визначено відокрем леному структурному підрозд ілу Одеської залізниці Херсо нська дистанція електропост ачання податкове зобов'язанн я з податку на прибуток підпр иємств і організацій, що пере бувають у державній власност і в сумі 36519 грн.50коп., що складає ться з основного платежу в ро змірі 23756 грн. та штрафних санкц ій в сумі 12763грн.50 коп.
05.11.10 проведено перевірку Хер сонської дистанції сигналіз ації та зв'язку Одеської залі зниці з питань дотримання ви мог податкового, валютного т а іншого законодавства за пе ріод з 01.01.09 по 30.06.10. За результатам и перевірки складено акт № 4664/23 -5/01072237, в якому зафіксовано пору шення пп. 2.2.2 п. 2.2 ст. 2, ст. 4 Закону № 334 та в порушення Постанови КМ У від 16.02.98 № 173, в результаті чого підприємством по внутрішній декларації завищено показни ки у рядку 01.1 Декларації "доход и від продажу товарів (робіт, п ослуг) у сумі 724356 грн., включено д оходи від надання послуг еле ктрозв'язку, обслуговування ВОЛС та сигналізації переїзд ів юридичним особам, що не є го сподарською діяльністю, зани жено податок на прибуток у су мі 181089 грн. 17.11.2010 ДПІ у м. Херсоні пр ийнято податкове повідомлен ня-рішення № 0004392301/0, яким визначе но Херсонській дистанції сиг налізації та зв'язку Одесько ї залізниці податкове зобов' язання з податку на прибуток підприємств і організацій, щ о перебувають у державній вл асності в сумі 269814 грн.30коп., що с кладається з основного плате жу в розмірі 181089 грн. та штрафни х санкцій в сумі 88725грн.30 коп.
Перевіркою відокремленого структурного підрозділу Оде ської залізниці пасажирськи й вокзал Херсон (код 25985149) з пита нь дотримання вимог податков ого, валютного та іншого зако нодавства за період з 01.01.09 по 30.06. 10, акт № 4671/23-5/25985149, зафіксовано пору шення пп.2.2.2 п.2.2 ст.2 Закону № 334, в р езультаті чого підприємство не зареєстровано як окремий платник податку з прибутку о триманого від не основних ви дів діяльності та не задекла ровано і не сплачено самості йно податок на прибуток у сум і 32738грн. з таких видів діяльнос ті (доход від послуг, наданих с траховим компаніям, від здій снення реклами, від орендної плати). 15.11.2010 ДПІ у м. Херсоні при йнято податкове повідомленн я-рішення № 0004302301/0, яким визначен о відокремленому структурно му підрозділу Одеської заліз ниці пасажирський вокзал Хер сон податкове зобов'язання з податку на прибуток підприє мств і організацій, що перебу вають у державній власності в сумі 49547 грн.30коп., що складаєть ся з основного платежу в розм ірі 32738 грн. та штрафних санкцій в сумі 16809грн.30 коп.
Згідно ст. 62 ГК України, підпр иємство - це самостійний суб'є кт господарювання, створений компетентним органом держав ної влади або органом місцев ого самоврядування, або інши ми суб'єктами для задоволенн я суспільних та особистих по треб шляхом систематичного з дійснення виробничої, науков о-дослідної, торговельної, ін шої господарської діяльност і в порядку, передбаченому ци м Кодексом та іншими законам и. Підприємства можуть створ юватись як для здійснення пі дприємництва, так і для неком ерційної господарської діял ьності. Підприємство, якщо за коном не встановлено інше, ді є на основі статуту, є юридичн ою особою, має відокремлене м айно, самостійний баланс, рах унки в установах банків, печа тку із своїм найменуванням т а ідентифікаційним кодом, не має у своєму складі інших юри дичних осіб.
Відповідно до ст. 64 кодексу п ідприємство може складатися з виробничих структурних пі дрозділів (виробництв, цехів , відділень, дільниць, бригад, бюро, лабораторій тощо), а тако ж функціональних структурни х підрозділів апарату управл іння (управлінь, відділів, бюр о, служб тощо). Функції, права т а обов'язки структурних підр озділів підприємства визнач аються положеннями про них, я кі затверджуються в порядку, визначеному статутом підпри ємства або іншими установчим и документами. Підприємство має право створювати філії, п редставництва, відділення та інші відокремлені підрозділ и, погоджуючи питання про роз міщення таких підрозділів пі дприємства з відповідними ор ганами місцевого самоврядув ання в установленому законод авством порядку. Такі відокр емлені підрозділи не мають с татусу юридичної особи і дію ть на основі положення про ни х, затвердженого підприємств ом. Згідно наданих статутних документів платників, які пе ревірялися податковою інспе кцією - Херсонська дистанція колії №15 Одеської залізниці, Херсонське будівельно-монта жне управління № 4 служби буді вельно-монтажних робіт і цив ільних споруд, Херсонська ди станція захисних лісонасадж ень № 4, Херсонська дистанція с игналізації та зв'язку, Херсо нської дистанції електропос тачання, пасажирський вокзал Херсон є відокремленими стр уктурними підрозділами Одес ької залізниці, засновані на загальнодержавній власност і без права юридичної особи. В ідображені в актах перевірки факти отримання структурним и підрозділами доходу від зд ачі приміщень в оренду, від ро зміщення реклами та надання інших послуг, позивачем не за перечується. Вказані доходи були відображені структурни м підрозділом у декларації, щ о подається до головного під приємства (позивача), і позива ч відобразив цей дохід у свої х податкових деклараціях за відповідні періоди, і з цього доходу сплатив податок на пр ибуток. Даний факт представн ик ДПІ також не заперечує. Так им чином, суд вважає доведени м той факт, що відображені в ак ті перевірки доходи від не ос новної діяльності структурн их підрозділів, були врахова ні позивачем при визначені о б' єкту оподаткування цим по датком, і з цих доходів позива чем вже сплачений податок на прибуток.
Спір полягає у тому, що за ви сновком ДПІ податок на прибу ток від вказаних доходів від не господарської діяльності повинен був сплатити структ урний підрозділ за місцем св ого розташування, а не позива ч шляхом сплати консолідован ого податку.
Як вбачається з матеріалів справи, позивач, як головне пі дприємство по відношенню до всіх своїх відокремлених стр уктурних підрозділів, наказо м від 27.06.2002р. №292/Н встановив, що Од еська залізниця відповідно д о п.п.2.2.2 п.2.2 ст. 2 Закону №334/94-ВР буде сплачувати податок на прибу ток з 01.07.2002 загальною сумою за в сі структурні підрозділи від усіх видів господарської ді яльності. 10.07.2002 позивач листом п овідомив ДПІ у м.Херсоні про т акий порядок сплати податку на прибуток структурними під розділами позивача, що розта шовані у м.Херсоні. Також лист ом від 10.07.2002 за №556 структурний пі дрозділ на виконання наказу Одеської залізниці від 27.06.2002р. № 292/Н просив відповідача виключ ити його з реєстру платників податку на прибуток.
Про відповідність вимогам Закону №334/94-ВР встановленого п озивачем наказом від 27.06.2002 №292/Н м еханізму сплати податку на п рибуток від усіх видів госпо дарської діяльності структу рних підрозділів позивача, щ о не є юридичними особами, ДПА України повідомила позивача листом від 10.07.02.
Закон України від 28.12.1994 № 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" визначає, що гос подарська діяльність - це буд ь-яка діяльність особи, напра влена на отримання доходу в г рошовій, матеріальній або не матеріальній формах, у разі к оли безпосередня участь тако ї особи в організації такої д іяльності є регулярною, пост ійною та суттєвою. Під безпос ередньою участю слід розуміт и зазначену діяльність особи через свої постійні предста вництва, філіали, відділення , інші відокремлені підрозді ли, а також через довірену осо бу, агента або будь-яку іншу ос обу, яка діє від імені та на ко ристь першої особи. Відповід но до п. 2.1.1 ст. 2.1 Закону № 334 платни ками податку є: з числа резиде нтів - суб'єкти господарської діяльності, бюджетні, громад ські та інші підприємства, ус танови та організації, які зд ійснюють діяльність, спрямов ану на отримання прибутку як на території України, так і за її межами. Згідно п. 2.1.3 даної с татті платниками є філії, від ділення та інші відокремлені підрозділи платників податк у (далі філії), зазначених у пі дпункті 2.1.1 цього пункту, що не мають статусу юридичної особ и, розташовані на території і ншої, ніж такий платник подат ку, територіальної громади.
Законом №334/94-ВР встановлено особливий порядок сплати под атку на прибуток підприємств ами залізничної галузі. Стат тя 2.2 Закон № 334 передбачає, що пл атниками податку на прибуток , одержаний від господарсько ї діяльності залізничного тр анспорту, є управління заліз ниці. Перелік робіт та послуг , що належать до господарсько ї діяльності залізничного тр анспорту, затверджується Каб інетом Міністрів України. До ходи залізниць, одержані від господарської діяльності за лізничного транспорту, визна чаються у межах доходних над ходжень, перерозподілених мі ж залізницями у порядку, затв ерджуваному Кабінетом Мініс трів України. Платниками под атку на прибуток, що одержани й не від господарської діяль ності залізничного транспор ту, є підприємства залізничн ого транспорту та їх структу рні підрозділи. Отже, редакці єю ст. 2 Закону не передбачено централізованої форми сплат и податку на прибуток для під приємств залізничного транс порту та їх структурних підр озділів. Суд погоджується з д оводами позивача про те, що ви щевказані структурні підроз діли, які перевірялись відпо відачем, не відносяться ні до підприємств залізничного тр анспорту, ні до структурних п ідрозділів таких підприємст в залізничного транспорту, а є структурними підрозділами залізниці, тому норма пп. 2.2.2 ст . 2 Закону № 334 на ці підрозділи з алізниці не розповсюджуєтьс я.
Кабінет Міністрів України не визначив переліку робіт т а послуг, що належать до госпо дарської діяльності залізни чного транспорту. Натомість постановою Кабінету Міністр ів України від 16.02.1998р. №173 визначе но перелік робіт, (послуг), що н алежать до основної діяльнос ті залізничного транспорту. Разом з тим, поняття "основна д іяльність" та "господарська д іяльність" не є тотожними. Осн овна діяльність залізничног о транспорту є складовою час тиною загальної господарськ ої діяльності і означає діял ьність усіх взаємопов'язаних підприємств та структурних підрозділів галузі, спрямова ну на виконання єдиного пере візного процесу. Основна дія льність залізниць - діяльніс ть усіх взаємопов'язаних від окремлених підрозділів, що в ходять до складу залізниць, с прямована на виконання і обс луговування єдиного перевіз ного процесу, тобто експлуат аційна (перевізна) та підсобн о-допоміжна діяльність, пов'я зана з обслуговуванням експл уатаційної діяльності. Експ луатаційна діяльність - діял ьність відокремлених підроз ділів, безпосередньо пов'яза на з перевезенням пасажирів, вантажів, вантажобагажу, пош ти тощо. Підсобно-допоміжна д іяльність - діяльність відок ремлених підрозділів, пов'яз ана з виконанням ряду допомі жних операцій та організаціє ю виробництв, продукція (посл уги) яких використовується п ереважно для потреб експлуат аційної діяльності залізниц ь. З наведеного вбачається, що доходи від оренди приміщень , розміщення реклами, оздоров чо-культурної діяльності тощ о не відносяться до доходів о сновної діяльності залізнич ного транспорту, але це не озн ачає, що ці доходи автоматичн о вважаються такими, що отрим ані не від господарської дія льності.
Колегія суддів погоджуєть ся з висновком суду першої ін станції про те, що доходи стру ктурних підрозділів від неос новної діяльності залізничн ого транспорту оподатковуют ься на загальних підставах у порядку, передбаченому п.2.1 ст .2 Закону №334/94-ВР - або структурни м підрозділом самостійно за місцем свого розташування, а бо головним підприємством шл яхом сплати консолідованого податку.
Закон України № 2181-ІІІ є спец іальним законом з питань опо даткування, який установлює порядок погашення зобов'язан ь юридичних або фізичних осі б перед бюджетами та державн ими цільовими фондами з пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів). Відповідно до п. 17.1 ст. 17 Закону № 2181-ІІІ штрафні санкці ї за порушення податкового з аконодавства накладаються н а платника податків у розмір ах, визначених цією статтею, к рім штрафних санкцій за пору шення валютного законодавст ва, що встановлюються окреми м законодавством. Зазначена норма встановлює відповідал ьність лише платників податк ів за неподання податкових д екларацій у строки, встановл ені законом. Тобто, для застос ування цієї норми до структу рного підрозділу позивача, о станній повинен мати статус платника податку на прибуток .
Виходячи з встановлених фа ктичних обставин справи, суд приходить до висновку, що вс тановлений позивачем наказо м від 27.06.2002р. №292/Н механізм консо лідованої сплати податку на прибуток від усіх видів госп одарської діяльності його ст руктурних підрозділів, які н е є юридичними особами, відпо відає вимогам Закону №334/94-ВР, у зв' язку з чим суд вважає без підставними висновки ДПІ про заниження структурними підр озділами об' єкту оподаткув ання та заниження податку на прибуток. Також помилковим є і висновки ДПІ про ненадання структурними підрозділами п одаткових декларацій, за що б ули застосовані штрафні санк ції на підставі пп. 17.1.1 п.17.1 ст. 17 За кону №2181-ІІІ.
Отже, колегія суддів погодж ується з висновком суду перш ої інстанції про протиправні сть спірних рішень відповіда ча.
Частиною 1 ст. 200 КАС України п ередбачено, що суд апеляційн ої інстанції залишає апеляці йну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - бе з змін, якщо визнає, що суд пер шої інстанції правильно вста новив обставини справи та ух валив судове рішення з додер жанням норм матеріального і процесуального права.
З огляду на викладене, колег ія суддів вважає, що суд першо ї інстанції правильно ухвали в судове рішення з дотриманн ям норм матеріального та про цесуального права. Доводи ап еляційної скарги, колегія су ддів, вважає не суттєвими та т акими, що не спростовують вис новків суду першої інстанції .
Керуючись ст. ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 КА С України, колегія суддів, -
УХВАЛИЛА:
Апеляційну скаргу держ авної податкової інспекції у м. Херсоні - залишити без зад оволення.
Постанову Херсонського ок ружного адміністративного с уду від 20 квітня 2011 року у справ і за позовом Одеської залізн иці до державної податкової інспекції у м. Херсоні про ска сування податкових повідомл ень - рішень від 10 листопада 2010 р оку № 0004252301/0, від 15 листопада 2010 рок у № 0004302301/0 і № 0004292301/0, від 17 листопада 2010 року № 0004392301/0, № 0004372301/0 та № 0004382301/0 - за лишити без змін.
Ухвала апеляційного суду н абирає законної сили з момен ту проголошення, але може бут и оскаржена до Вищого адміні стративного суду України про тягом двадцяти днів з дня наб рання законної сили.
Ухвала у повному обсязі в иготовлена 21 листопада 2011 року
Головуючий /Д.В. Запорожан/
Судді /Ю.В. Яковлев/
/С.І.Жук/
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2011 |
Оприлюднено | 14.12.2011 |
Номер документу | 19784929 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Запорожан Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні