Рішення
від 14.11.2011 по справі 5015/5274/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВС ЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківськ а, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14.11.11 С права№ 5015/5274/11

За позовом: Львівського комунальног о підприємства «Граніт», м. Ль вів,

до відповідача: Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Потреба», м. Львів,

про: визнання Договору №52 від 01.06 .2011 р. укладеним.

Суддя М. М. Синчук

При секретарі Григорчук Н.В .

За участю представників:

позивача: ОСОБА_1 - довіреність №1 6/08/11 від 16.08.2011 р.,

відповідача: не з'явився.

Представнику позива ча роз'яснено права та обов 'язки передбачені ст.ст. 20, 22 Г ПК України. Заяв про відвід су дді не подавалось. Клопотань про технічну фіксацію судов ого процесу не поступало.

На розгляд Господарсь кого суду Львівської області подано позов Львівського ко мунального підприємства «Гр аніт»до Товариства з обмежен ою відповідальністю «Потреб а»про визнання Договору №52 ві д 01.06.2011 р. укладеним. Ухвалою від 14.09.2011 р. провадження у справі по рушено, позовну заяву прийня то до розгляду, розгляд справ и призначено на 11.10.2011 р.

Позовні вимоги обґрунто вуються тим що позивач зверн увся до суду з вимогою визнат и типовий договір №52 від 01.06.2011 р. про надання послуг з утриман ня будинків і споруд та прибу динкових територій між Львів ським комунальним підприємс твом «Граніт»та Товариством з обмеженою відповідальніст ю «Потреба»укладеним.

В судове засідання 11.10.2011 р. пре дставник позивача не з'явив ся, незважаючи на те, що був на лежним чином та завчасно пов ідомлений про час та місце ро згляду справи судом, про що св ідчить повідомлення про вруч ення поштового відправлення №0638475 від 19.09.2011 р., причин неприбут тя в судове засідання не пові домив, вимог ухвали суду від 14 .09.2011 р. не виконав.

В судове засідання 11.10.2011 р. пре дставник відповідача не з' явився, поштове відправлення з ухвалою суду про порушення провадження по справі від 14.09.2 011 р., направлене за адресою: вул . Шевченка, 43, м. Львів, 79039, поверн улось з відміткою: «Вибули».

В судовому засіданні 11.10.2011 р. р озгляд справ відкладено на 25.1 0.2011 р.

В судове засідання 25.10.2011 р. пре дставник позивача з'явився , вимоги ухвали суду від 14.09.2011 р. в иконав частково. Позовні вим оги підтримав з підстав наве дених у позовній заяві. В судо вому засіданні надав розраху нок тарифу на утримання буди нку та прибудинкових територ ій на 2011 рік по ЛКП Залізничног о району та розрахунок забор гованості по експлуатаційни х внесках відповідача з 01.0.2008 р. по 01.09.2011 р.

В судове засідання 25.10.2011 р. пре дставник відповідача повтор но не з'явився, незважаючи н а те, що був належним чином та завчасно повідомлений про ча с та місце розгляду справи су дом, за адресою зазначеною в Д овідці з ЄДРПОУ, видану стано м на 11.11.2011 р., про що копія з реєст ру відправленої вихідної кор еспонденції, причин неприбут тя в судове засідання не пові домив, вимог ухвали суду від 14 .09.2011 р. не виконав.

В судовому засіданні 25.10.2011 р. р озгляд справи відкладено на 14.11.2011 р.

В судове засідання 14.11.2011 р. пре дставник позивача з'явився . Позовні вимоги підтримав з п ідстав наведених у позовній заяві надав суду довідку на в ідповідача про включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних о сіб - підприємців.

В судове засідання 14.11.2011 р. пре дставник відповідача повтор но не з'явився, незважаючи н а те, що був належним чином та завчасно повідомлений про ча с та місце розгляду справи су дом, за адресою зазначеною в Д овідці з ЄДРПОУ, видану стано м на 11.11.2011 р., про що копія з реєст ру відправленої вихідної кор еспонденції, причин неприбут тя в судове засідання не пові домив, вимог ухвали суду від 14 .09.2011 р. не виконав.

Суд, керуючись ст. 75 ГПК Украї ни, вважає за можливе розглян ути справу за відсутності по яснень (заперечень) відповід ача щодо заявлених позовних вимог та представника відпов ідача у судовому засіданні, з а наявними у справі матеріал ами, яких достатньо для встан овлення обставин і вирішення спору по суті.

Вислухавши представників сторін, проаналізувавши мат еріали справи, суд встановив наступне.

Актом приймання-передачі №2484 від 14.06.2010 р., відповідно до Дог овору купівлі-продажу №2484 від 14.04.2010 р., Управлінням комунальн ої власності департаменту ек ономічної політики Львівськ ої міської ради (продавець) пе редано покупцю - Товариству з обмеженою відповідальністю «Потреба»(відповідач у спра ві) у власність об'єкт прода жу (нежитлові приміщення заг альної площею 36,2 кв.м.), розташо ваного за адресою: м. Львів, ву л. Т. Шевченка, буд. 43, та знаходя ться на балансі Львівського комунального підприємства « Граніт»(позивач у справі).

Згідно рішення виконавчог о комітету Львівської місько ї ради №365 від 08.06.2007 р. «Про визнач ення виконавця житлово-комун альних послуг у м. Львові»Льв івські комунальні підприємс тва визначено виконавцем жит лово-комунальних послуг у жи тлових будинках м. Львова.

Згідно дислокації будинкі в, станом на липень 2011 р., будино к №43, що знаходиться у м. Львові , по вул. Т. Шевченка, належить д о території Львівського кому нального підприємства «Гран іт».

Типовий перелік послуг з ут римання будинків і споруд та прибудинкових територій, як і надаються Львівськими кому нальними підприємствами меш канцям, затверджений рішення м виконавчого комітету Львів ської міської ради №561 від 31.05.2011 р . «Про встановлення тарифів т а послуг з утримання будинкі в та прибудинкових територій для населення у м. Львові інди відуально по кожному будинку »та визначено для кожного бу динку окремо.

Додатком №2 до рішення викон авчого комітету Львівської м іської ради №561 від 31.05.2011 р. затве рджено перелік послуг з утри мання будинків та прибудинко вих територій для населення у м. Львові, визначених за резу льтатами побудинкових грома дських слухань.

Відшкодування витрат на пр оведення робіт з дератизації в будинку №43, що знаходиться у м. Львові, по вул. Т. Шевченка зд ійснюється на підставі викон аних робіт відповідно до укл адених договорів між позивач ем та спеціалізованими підпр иємствами, які виконують так і роботи (між позивачем та Обл асним комунальним підприємс твом профілактичної дезінфе кції укладено угоди на прове дення дератизації та дезінфе кції).

До складової послуги по під готовці вище вказаного будин ку до експлуатації в осінньо -зимовий період входить варт ість соляно-піщаної суміші, р емонт та ущільнення вхідних дверей, скління вікон на сход ових маршах.

Обслуговування димовентил яційних каналів проводилось відповідно до «Правил безпе ки газопостачання систем Укр аїни», затверджених наказом Державного нагляду охорони п раці від 01.10.1997 р. №254.

Факт надання позивачем пос луг з обслуговування будинкі в і при будинкових територій підтверджується постійно ді ючими угодами із спеціалізов аними підприємствами, які зд ійснюють дератизацію та дезі нфекцію, аварійними службами , актами огляду будинків.

Вартість послуг розрахову ється відповідно до Методики розрахунку ставки експлуата ційних витрат, затвердженої ухвалою Львівської міської р ади №554 від 28.11.1996 р.

Постановою Кабінету Мініс трів України №529 від 20.05.2009 р. затв ерджено типовий договір про надання послуг з утримання б удинків і споруд та прибудин кових територій.

12.05.2011 р. позивачем на адресу ві дповідача надіслано повідом лення про необхідність уклад ення договору про надання по слуг з утримання будинків і с поруд та прибудинкових терит орій на основі типового дого вору, затвердженого постанов ою Кабінету Міністрів Україн и №529 від 20.05.2009 р. в термін до 20.06.2011 р., що підтверджується Актом від 12.05.2011 р.

При винесенні рішення суд виходив з наступного.

Відповідно до ст. 15 ЦК Украї ни кожна особа має право на за хист свого цивільного права у разі його порушення, невизн ання або оспорювання. Кожна о соба має право на захист свог о інтересу, який не суперечит ь загальним засадам цивільно го законодавства.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 20 Зако ну України «Про житлово-кому нальні послуги»споживач зоб ов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений викон авцем на основі типового дог овору.

Згідно ч. 3 ст. 179 ГК України укл адення господарського догов ору є обов'язковим для сторін , якщо він заснований на держа вному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкт а господарювання у випадках, передбачених законом, або іс нує пряма вказівка закону що до обов'язковості укладення договору для певних категорі й суб'єктів господарювання ч и органів державної влади аб о органів місцевого самовряд ування.

Відповідно до п. 7 Правил кор истування приміщеннями житл ових будинків, затверджених Постановою КМУ від 08.10.1992 Р. №572 (в р едакції постанови Кабінету М іністрів України від 24.01.2006 р. №45) власник та наймач (орендар) кв артири зобов'язаний у класти договір на надання житлово-комунальних послу г, підготовлений виконавцем відповідно до типового догов ору; оплачувати надані житл ово-комунальні послуги у с троки, встановлені договором або законом.

Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 5 Зако ну України «Про житлово-кому нальні послуги»до повноваже нь центрального органу викон авчої влади з питань житлово -комунального господарства н алежить розробка типових дог оворів.

Постановою Кабінету Мініс трів України №529 від 20.05.2009 р. затв ерджено типовий договір про надання послуг з утримання б удинків і споруд та прибудин кових територій.

Відповідно до ч. 1 ст. 173 ГК Укра їни господарським визнаєтьс я зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками ) відносин у сфері господарюв ання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого оди н суб'єкт (зобов'язана сторона , у тому числі боржник) зобов'я заний вчинити певну дію госп одарського чи управлінсько-г осподарського характеру на к ористь іншого суб'єкта (викон ати роботу, передати майно, сп латити гроші, надати інформа цію тощо), або утриматися від п евних дій, а інший суб'єкт (упр авнена сторона, у тому числі к редитор) має право вимагати в ід зобов'язаної сторони вико нання її обов'язку.

Згідно ст. 174 ГК України госпо дарські зобов'язання можуть виникати з господарського до говору та інших угод, передба чених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать .

Згідно норм ст. 179 ГК України майново-господарські зобов'я зання, які виникають між суб'є ктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підст аві господарських договорів , є господарсько-договірними зобов'язаннями. Кабінет Міні стрів України, уповноважені Президентом України міністе рства, інші центральні орган и виконавчої влади можуть ре комендувати суб'єктам господ арювання орієнтовні умови го сподарських договорів (примі рні договори), а у визначених з аконом випадках - затверджув ати типові договори.

При укладенні господарськ их договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі типового договору, за твердженого Кабінетом Мініс трів України, чи у випадках, пе редбачених законом, іншим ор ганом державної влади, коли с торони не можуть відступати від змісту типового договору , але мають право конкретизув ати його умови.

Відповідно до ч. 1 ст. 180 ГК Укра їни зміст господарського дог овору становлять умови догов ору, визначені угодою його ст орін, спрямованою на встанов лення, зміну або припинення г осподарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті , що приймаються ними як обов'я зкові умови договору відпові дно до законодавства.

Відповідно до ч. 2 ст. 180 ГК Укра їни господарський договір вв ажається укладеним, якщо між сторонами у передбачених за коном порядку та формі досяг нуто згоди щодо усіх його іст отних умов. Істотними є умови , визнані такими за законом чи необхідні для договорів дан ого виду, а також умови, щодо я ких на вимогу однієї із сторі н повинна бути досягнута зго да.

Статтею 638 ЦК України передб ачено, що договір є укладеним , якщо сторони в належній форм і досягли згоди усіх істотни х умов договору. Істотними ум овами договору є умови про пр едмет договору, умови, що визн ачені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті ум ови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути дос ягнуто згоди.

Як встановлено в судовому з асіданні, позивачем надавали сь послуги з обслуговування будинків і прибудинкових тер иторій, що підтверджується д іючими угодами із спеціалізо ваними підприємствами, які з дійснюють дератизацію та дез інфекцію (а/с 28-29), аварійними сл ужбами (а/с 25, 26-27), актами огляду б удинків (а/с 31, 33).

За таких обставин, суд вважа є вимоги позивача про визнан ня типового договору №52 від 01.06 .2011 р. про надання послуг з утри мання будинків і споруд та пр ибудинкових територій між Ль вівським комунальним підпри ємством «Граніт»та Товарист вом з обмеженою відповідальн істю «Потреба»укладеним, є о бґрунтованими та такими, що п ідлягають до задоволення.

Відповідно до ст. 33 ГПК Украї ни кожна сторона повинна дов ести ті обставини, на які вона посилається як на підставу с воїх вимог і заперечень.

Відповідно до ч. 1 ст. 49 ГПК Укр аїни державне мито покладаєт ься у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інш их підстав, - на сторони пропор ційно розміру задоволених ви мог. При задоволенні позову в итрати на інформаційно-техні чне забезпечення судового пр оцесу покладаються на відпов ідача. Оскільки спір виник че рез неправомірні дії відпові дача, судові витрати потрібн о покласти на нього.

Враховуючи наведене, керую чись ст. ст. 15, 638 ЦК України, ст. ст . 173, 174, 179, 180 ГК України, ст. ст. 33, 49, 82, 83, 84, 85 Господарського процесуаль ного кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Позовні вимо ги задоволити повністю.

2. Визнати типовий д оговір №52 від 01.06.2011 р. про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових те риторій між Львівським комун альним підприємством «Грані т»(адреса: вул. Бортнянсько го, 17, м. Львів, 79000; ідентифікацій ний код 20826386) та Товариством з обмеженою відповідальніст ю «Потреба»(адреса: вул. Шев ченка, 43, м. Львів, 79039; ідентифіка ційний код 31291573) укладеним:

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міні стрів України від 20 травня 2009 р . N 529

ТИПОВИЙ ДОГОВІР № 52

про надання послуг з утри мання будинків і споруд та пр ибудинкових територій

Л ьвів 01.06.2011р.

ЛКП «Граніт»

(найменування суб'єкта г осподарювання, предметом дія льності якого є надання

послуг з утри мання будинків і споруд та пр и будинкових територій)

в особі директор Ва силишин Л.С.

(посада, прізвище, ім'я та по ба тькові)

що діє на підставі Статуту

(найменування документа)

затвердженого

(ким виданий, номер і дата)

(далі Виконавець), з однієї сторони, і

(прізвище, ім'я та по батько ві фізичної особи)

ТзОВ «Потреба»

або найменування юридич ної особи

що є власником житлового будинку (гуртожитку), влас ником (наймачем) квартири (ж итлового приміщення в гуртож итку), власником нежитлового приміщення у житловому буди нку (гуртожитку) (далі - сп оживач), з іншої сторони, уклал и цей договір про таке:

Предмет договору

1. Предметом цього дого вору є забезпечення виконавц ем надання послуг з утриманн я будинків і споруд та прибуд инкових територій (далі - посл уги) у житловому будинку

(гуртожитку) № 43 по ву л. Шевченка у м. Льв ів

(найменування населеного пункту)

а споживачем - забез печення своєчасної оплати та ких послуг за встановленим т арифом у строк та на умовах, щ о передбачені цим договором.

2. Виконавець надає послу ги відповідно до затверджено го (погодженого) рішенням орг ану місцевого самовряд ування тарифу, його структур и, періодичності та строків н адання послуг, копія яко го додається до цього догово ру.

3. Розмір щомісячної плат и за надані послуги на дату ук ладення цього договору стано вить Тридцять чотири гри. 03 коп.

(прописом)

4. Наявність пільг з опл ати послуг -

(назва законодавчого ак та, що передбачає пільгу)

(відсотків прописом)

Оплата спожитих посл уг

5. Розрахунковим періодом є календарний міся ць.

У разі застосування щоміс ячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до

_25_ числа місяця, що настає з а розрахунковим.

У разі застосування аванс ової системи оплати послуг п латежі

вносяться за місяців у розмірі гривень.

6. Послуги оплачуют ься в безготівковій або готівковій формі

(в готівковій або безгот івковій формі)

7. Плата вносить ся на розрахунковий рахунок __№26005130353

(банківські реквізит и єдиного розрахункового цен тру або виконавця)

через ПАТ «Мегабанк»м. Харкі в МФО 351629

(найменування банківсь кої установи або виконавця)

8. За несвоєчасне в несення плати із споживача с тягується пеня в установлено му законом

розмірі, 1% відсо тків.

9. У разі ненадання п ослуг або надання їх не в повн ому обсязі, відхилення їх кіл ькісних і

якісних показни ків від нормативних виконаве ць проводить перерахунок роз міру плати.

Права та обов'я зки сторін

10. Споживач має прав о на:

1) своєчасне отримання послуг належної якості згід но із законодавством;

2) усунення виконавцем виявлених недоліків у надан ні послуг у встановлені зако нодавством

строки;

3) зменшення розміру пл ати за надані послуги у разі ї х ненадання або надання не в п овному

обсязі, зниження їх якості у визначеному законо давством порядку;

4) відшкодування збитк ів, заподіяних його майну та (а бо) приміщенню, шкоди, заподія ної

його життю чи здоров'ю внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежно ї якості;

5) своєчасне отримання від виконавця інформації пр о перелік послуг, структуру т арифу,

загальну суму місяч ного платежу, норми споживан ня, режим надання послуг, їх сп оживчі

властивості тощо;

6) проведення перевір ки кількісних та якісних пок азників надання послуг в уст ановленому

Кабінетом Мін істрів України порядку;

7) зменшення розміру пл ати за перевищення строків п роведення ремонтно-профілак тичних

робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків провед ення аварійно -

відбудовни х робіт у розмірі, встановлен ому законодавством;

8) внесення за погодже нням з виконавцем у договір з мін, що впливають на розмір пл ати за

послуги.

11. Споживач зобов'яз аний:

1) оплачувати послуги в установлений цим договоро м строк;

2) своєчасно інформува ти виконавця про виявлення н есправностей в інженерних ме режах,

конструктивних еле ментах належного йому приміщ ення;

3) дотримуватися саніт арно-гігієнічних і протипоже жних правил;

4) забезпечувати безпе решкодний доступ представн иків виконавця за наявності у них

відповідного посві дчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою :

ліквідації аварій - цілод обово;

встановлення і заміни сан ітарно-технічного та інженер ного обладнання, проведення профілактичного огляду - згі дно з вимогами нормативно-пр авових актів у сфері житлово -комунальних послуг;

5) у разі несвоєчасног о внесення платежів сплачув ати пеню у розмірі, встановл еному

законом /договором;

6) проводити за рахуно к власних коштів ремонт кв артири (житлового приміщенн я у

гуртожитку), нежитлово го приміщення у житловому бу динку (гуртожитку);

7) своєчасно вживати за ходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполад ок, що

виникли з власної ви ни;

8) дотримуватися вимо г житлового і містобудівн ого законодавства щодо про ведення

ремонту, реконст рукції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати

порушення законних прав та інтерес ів інших учасників віднос ин у сфері житлово -

ком унальних послуг;

9) своєчасно проводит и підготовку квартири (жи тлового приміщення у гурт ожитку),

нежитлового примі щення у житловому будинку (гу ртожитку) та технічного обла днання до

експлуатації в о сінньо-зимовий період;

10) поінформувати у деся тиденний строк виконавця про втрату права на пільги.

12. Виконавець має пр аво:

1) вимагати від споживача до тримання вимог правил утрима ння житлових будинків та при будинкових територій, експлу атації житлових та нежитлови х приміщень у житлових будин ках (гуртожитках), санітарно-г ігієнічних і протипожежних п равил та інших нормативно-пр авових актів у сфері житлово -комунальних послуг;

2) доступу, зокрема неса нкціонованого, у квартиру (жи тлове приміщення у гуртожитк у),

нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожит ку) споживача для ліквідації аварії

відповідно до вста новленого законом порядку, у сунення неполадок санітарно -технічного та

інженерног о обладнання, його встан овлення і заміни, провед ення технічного і

проф ілактичного огляду;

3) нараховувати у разі н есвоєчасного внесення спожи вачем плати за надані послуг и пеню у

розмірі, встановл еному законом /договором;

4) вимагати від споживач а своєчасного проведення робіт з усунення пов'язан их з

отриманням послуг не поладок, що виникли з вини спо живача, або відшкодування ва ртості

зазначених робіт;

5) вносити за погодженн ям із споживачем у договір зм іни, що впливають на розмір пл ати за

послуги.

13. Виконавець зобо в'язаний:

1) забезпечувати своє часне надання послуг належно ї якості згідно із законодав ством;

2) подавати споживачев і в установленому законодавс твом порядку необхідну інфор мацію

про перелік послуг, структуру тарифу, загальну с уму місячного платежу, норми споживання,

режим надання послуг, їх споживчі властиво сті тощо;

3) утримувати внутрішн ьобудинкові мережі в належно му технічному стані, здійсню вати їх

технічне обслугов ування та ремонт, вживати сво єчасних заходів до запобіган ня аварійним

ситуаціям т а їх ліквідації, усунення порушень щодо надання по слуг в установлені

зако нодавством строки;

4) розглядати у визначе ний законодавством строк пре тензії та скарги споживача і проводити

відповідний пе рерахунок розміру плати за п ослуги в разі їх ненадання, на дання не в повному

обсязі, зниження кількісних і якісн их показників;

5) сплачувати споживач еві компенсацію за перевищен ня встановлених строків пров едення аварійно-відбудовани х робіт відповідно до методи ки, затвердженої центральним органом зі влади з питань жит лово-комунального господарс тва;

6) своєчасно ознайомлю вати споживача з нормативно- правовими актами у сфері жит лово-комунальних послуг;

7) своєчасно проводит и за рахунок власних коштів р оботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, щ о виникли з його вини;

8) відшкодовувати спож ивачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шко ду, заподіяну життю чи здоров 'ю споживача внаслідок ненад ання послуг або надання посл уг неналежної якості;

9) здійснювати контроль за технічним станом інженерног о обладнання житлових будинк ів

(гуртожитків), квартир, прим іщень;

10) своєчасно проводити підг отовку житлового будинку (гу ртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

14. Споживач несе ві дповідальність згідно із зак оном за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних п ослуг;

2) несвоєчасне внесен ня платежів за послуги шляхо м сплати пені;

3) порушення в изначених цим договором зобо в'язань.

15. Виконавець нес е відповідальність згідно із законом за:

1) неналежне надання а бо ненадання послуги, що приз вело до заподіяння збитків м айну та

(або) приміщенню сп оживача, шкоди його життю чи з доров'ю, шляхом відшкодуванн я

збитків;

2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків про ведення

ремонтно-профіла ктичних робіт шляхом зменшен ня розміру плати. Якість нада ння послуг

визначається в ідповідно до затвердженої органом місцевого самовряд ування структури

тарифу, періодичності та строків на дання послуг;

3) перевищення встановлен их строків проведення авар ійно-відбудовних робіт шлях ом

виплати споживачеві компе нсації в установленому закон одавством розмірі, відс отка

щомісячної плати за послуг у за кожну добу її ненадання;

4) порушення зобов'яза нь, визначених цим договором .

Порядок розв'язання спор ів

16. У разі порушення виконавцем умов цього догов ору споживачем та представни ком

виконавця складаєтьс я акт-претензія із зазначенн ям у ньому строків, виду поруш ення,

кількісних і якісних показників послуг тощо.

Представник виконавця пов инен з'явитися за викликом сп оживача для підписання акта- претензії не пізніше ніж про тягом двох робочих днів.

У разі неприбуття представ ника виконавця у визначений цим договором строк або необ ґрунтованої відмови від підп исання акт-претензія вважаєт ься дійсним, якщо його підпис али не менш як два інших спожи вачі.

17. Акт-претензія под ається виконавцеві, який вир ішує протягом трьох робочих днів питання

щодо проведе ння перерахунку платежів аб о надає споживачеві обґрунт овану письмову

відмову в з адоволенні його претензій.

18. Спори між сторона ми розв'язуються шляхом пров едення переговорів або у суд овому

порядку.

Форс-мажорні обставини

19. Сторони звільняютьс я від відповідальності за цим договором у разі на стання

непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій т ехногенного, природного або екологічного

характеру), щ о унеможливлює надання та оп лату послуг відповідно до ум ов цього договору.

Строк д ії договору

20. Цей договір набир ає чинності з моменту його пі дписання і діє до 31.12.2011 року.

У разі коли за місяць до зак інчення дії цього договору о днією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірва ння договору або необхідніст ь його перегляду, цей договір вважається щороку продовжен им.

21. Цей договір може бути р озірваний достроково у разі:

переходу права власності (к ористування) на квартиру (жит лове приміщення у гуртожитку ), нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожи тку) до іншої особи;

невиконання його сторона ми умов цього договору.

22. Цей договір ск ладено у двох примірниках, од ин з яких зберігається у спож ивача, другий виконавця.

Інші умови

Адреса і підписи сторін

Виконавець Спожив ач

ЛКП «Граніт» ТзОВ «По треба»

Директор Василишин Л.С. ЄДРПОУ: 31291573

м. Львів вул. Бортнянського, 17 Адреса: м. Львів, вул. Т. Ш евченка, 43

р/р 26005130353 в ПАТ «Мегабанк»

м . Харків МФО 3 51629

ЄДРПОУ 20826386 ІПН 208263813032

№ свід. 17738270

М.П. М.П.

Довідкові відомості

Телефони виконавця:

Диспетчерська, аварійна сл ужба

Бухгалтерія 2337003

Паспортисти 2330195

Майстри 2330195

Головний інженер 2 330195


Директор 2332007


3. Стягнути з Тов ариства з обмеженою відповід альністю «Потреба»(адреса : вул. Шевченка, 43, м. Львів, 79039; іде нтифікаційний код 31291573) на ко ристь Львівського комунальн ого підприємства «Граніт»( адреса: вул. Бортнянського, 17, м. Львів, 79000; ідентифікаційний код 20826386) 85,00 грн. відшкодуванн я витрат на оплату державног о мита, 236,00 грн. відшкодування в итрат на інформаційно-техніч не забезпечення судового про цесу.

4. Наказ видати відп овідно до ст. 116 ГПК України.

Рішення набирає законно ї сили відповідно до статті 85 Господарського процесуальн ого кодексу України, може бут и оскаржене до Львівського а пеляційного господарського суду в порядку і строки, перед бачені ст. ст. 91- 93 Господарсько го процесуального кодексу Ук раїни.

Суддя Синчук М.М.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення14.11.2011
Оприлюднено21.12.2011
Номер документу19895120
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5015/5274/11

Рішення від 14.11.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Синчук М.М.

Ухвала від 25.10.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Синчук М.М.

Ухвала від 11.10.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Синчук М.М.

Ухвала від 14.09.2011

Господарське

Господарський суд Львівської області

Синчук М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні