5023/8940/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"15" листопада 2011 р. Справа № 5023/8940/11
вх. № 8940/11
Суддя господарського суду Бровченко І.О.
при секретарі судового засідання Афонін К.О.
за участю представників сторін:
позивача - Компанієць Н. О. відповідача - Година О. С.
розглянувши справу за позовом Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в
особі Харківської філії ПАТ "Укртелеком" в інтересах Цеху телекомунікаційних
послуг № 8 Харківської філії ПАТ "Укртелеком", смт. Нова Водолаза
до Головне управління Міністерства надзвичайних ситуацій України України в
Харківській області, м. Харків
про стягнення коштів
ВСТАНОВИВ:
Позивач -Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Харківської філії ПАТ "Укртелеком" в інтересах Цеху телекомунікаційних послуг № 8 Харківської філії ПАТ "Укртелеком" - звернувся до господарського суду з позовом до Головного управління Міністерства надзвичайних ситуацій України в Харківській області про стягнення 3067,37 гривень заборгованості.
Представник позивача наполягає на задоволені позовних вимог.
Представник відповідача визнає позовні вимоги.
Суд, дослідивши матеріали справи та подані докази, вислухавши представників сторін , встановив наступне.
Між позивачем - ВАТ Укртелеком" в особі Центру електрозв'язку № 8 Харківської філії , реорганізованого з 01 січня 2010 року шляхом виділення та створення Цеху телекомунікаційних послуг № 8, смт. Нова Водолага та відповідачем - Головним управлінням Міністерства надзвичайних ситуацій України в Харківській області (далі - споживач) укладено договір № 470520 від 02.09.2004 року про надання послуг електрозв'язку. Відповідно до рішення загальних зборів ВАТ " Укртелеком" від 14 червня 2011 року №8, 17 червня 2011 року була проведена зміна назви позивача- з ВАТ " Укртелеком" на ПАТ Укртелеком".
Відповідно до пункту 1 зазначеного договору підприємство надає споживачу послуги електрозв'язку, які перераховані в додатку 2 до договору. Згідно із пунктом 2.1.1 договору підприємство зобов'язане забезпечувати безперебійне і якісне надання послуг телефонного зв'язку, а споживач згідно пункту 3.2.8 зобов'язаний своєчасно вносити плату за користування телефоном, міжміські та міжнародні телефонні розмови, подані в кредит телеграми та інші послуги, надані по телефону.
Відповідно до пункту 4.2 договору споживач сплачує послуги електрозв'язку за спільною погодженою системою оплати. Пунктом 4.3 на споживача покладено
обов'язок своєчасно оплачувати надані послуги. Розрахунки за фактично отримані в кредит послуги електрозв'язку за кожний попередній місяць проводяться споживачем протягом десяти днів з дня одержання рахунку, але не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим (пункт 4.5 договору). При застосуванні авансової системи оплати споживач для одержання послуг електрозв'язку проводить щомісячно, до 20 числа поточного місяця, попередню оплату їх вартості в розмірі не менше суми послуг, наданих у попередньому розрахунковому періоді, з подальшим перерахунком (до 10 числа місяця, що настає після розрахункового періоду) виходячи з фактично наданих послуг (пункт 4.6 договору).
Як свідчать матеріали справи, позивач виконує в повному обсязі взяті на себе зобов'язання підприємства по наданню послуг електрозв'язку, проте відповідач зобов'язання споживача по сплаті наданих послуг за період з листопада 2010 року по 01 жовтня 2011 року виконує не в повному обсязі, в результаті чого станом на 01.10.2011 року виникла заборгованість в розмірі 3067,37 гривень.
Відповідно до статті 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Відповідно до статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (стаття 610 ЦК України). Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог кодексу, інших актів цивільного законодавства. Якщо у зобов'язанні встановлений строк його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (стаття 530 ЦК України).
Зазначені вимоги чинного законодавства з урахуванням обставин даної справи дають підстави суду стверджувати, що сума боргу за період з листопада 2010 року по 01 жовтня 2011 року в розмірі 3067,37 гривень підлягає стягненню з відповідача на користь позивача.
Таким чином зазначені обставини справи , з урахуванням наведених приписів чинного законодавства, дають правові підстави суду дійти висновку, що вимоги позивача є обґрунтованими та доведеними суду конкретним необхідними доказами, в зв'язку з чим суд позов -Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Харківської філії ПАТ "Укртелеком" в інтересах Цеху телекомунікаційних послуг № 8 Харківської філії ПАТ "Укртелеком" задовольняє в повному обсязі.
Відповідно до статті 44-49 Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті державного мита та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу, у разі задоволення позовних вимог, покладаються на відповідача. Оскільки спір по даній справі виник з вини відповідача, витрати по оплаті державного мита у сумі 102,00 гривень та витрати по оплаті інформаційно-технічного забезпечення судового процесу в сумі 236,00 гривень покладаються на відповідача.
На підставі викладеного та керуючись статтями 6, 8, 19, 124, 129 Конституції України, статтями 509, 526, 530, 610, 901 Цивільного кодексу України, статтями 1, 4, 12, 33, 43, 44-49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, - суд
ВИРІШИВ:
Позовні вимоги задовольнити.
Стягнути з Головного управління Міністерства надзвичайних ситуацій України в Харківській області (61013, м. Харків, вул. Шевченко,8 , р/р 35220002001141 в ГУДКУ Харківської області , МФО 851011, код ЄДРПОУ 08588961) на користь Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" в особі Харківської філії ПАТ "Укртелеком" в інтересах Цеху телекомунікаційних послуг № 8 Харківської філії ПАТ "Укртелеком" (63200, смт. Нова Водолага, Харківської області, вул. ГагарінаД р/р 26003592, в ХОД АТ "Раиффайзен банк Аваль" м. Харків, МФО 350589, код ЄДРПОУ 25614660) 3067,37 гривень заборгованості.
Видати наказ після набрання рішенням законної чинності.
повний текст рішення підписаний
18.11.11
Суддя (підпис< Текст > Бровченко І.О.
< Текст >
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2011 |
Оприлюднено | 22.12.2011 |
Номер документу | 19902958 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Бровченко І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні