ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГО СПОДАРСЬКИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"17" листопада 2011 р. Справа № 5016/2306/2011(5/71)
Одеський апеляційний гос подарський суд у складі коле гії суддів:
головуючого судді Мишк іної М.А.
суддів Бу дішевської Л.О.
Картере В.І.
(склад судової колегії змі нений розпорядженням голови суду №690 від 16.11.2011р.)
при секретарі судового за сідання Войт К.В.
за участю представників с торін:
від ТОВ „МИК-БУДІВНИЦТВО ” - не з' явився;
від Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних
випадків на виробництві та професійних захворювань Укр аїни в Центральному районі м . Миколаєва - не з' явився ;
від ДПІ у Центральному рай оні м. Миколаєва - не з' яв ився;
від Центрального районног о центру зайнятості - не з ' явився;
від ТОВ „1-ша Компанія” - не з' явився;
від ліквідатора - Ду бровний М.О. - ліквідатор
Розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Державної податк ової інспекції у Центральном у районі м. Миколаєва
на ухвалу господарсько го суду Миколаївської област і від 05 жовтня 2011 року про припи нення провадження по справі № 5016/2306/2011 (5/71)
за заявою боржника Това риства з обмеженою відпові дальністю „МИК-БУДІВНИЦТВО”
кредитори:
1. Відділення викон авчої дирекції Фонду соціаль ного страхування від нещасни х
випадків на виробництві та професійних захворювань України в Центральному район і м. Миколаєва;
2. Державна податков а інспекція у Центральному р айоні м. Миколаєва;
3. Центральний рай онний центр зайнятості;
4. Товариство з об меженою відповідальністю „1- ша Компанія”
Ліквідатор Дубровний М.О .
про банкрутство
Сторони належним чином п овідомлені про час та місце с удового засідання.
У судовому засіданн і 17.11.2011р. згідно ст.85 ГПК України оголошено вступну та резолют ивну частину постанови.
Встановив:
У липні 2011р. Товариство з обмеженою відповідальні стю „МИК-БУДІВНИЦТВО” зверну лось до господарського суду Миколаївської області з заяв ою про порушення провадження у справі про банкрутство згі дно із ст. 51 Закону України “Пр о відновлення платоспроможн ості боржника або визнання й ого банкрутом” (надалі Закон про банкрутство), посилаючис ь на неможливість подальшої діяльності підприємства, нес проможність погасити існуюч у кредиторську заборгованіс ть, прийняття учасником ТОВ „ МИК-БУДІВНИЦТВО” рішення про ліквідацію боржника, виявле ння явного кредитора ТОВ „1-ша Компанія”, визнання його кре диторських вимог у сумі 293 600,00гр н. за договором про надання ма ркетингових послуг №2 від 14.10.2010р ., відсутність майна та коштів для погашення цих вимог.
Ухвалою господарського су ду Миколаївської області від 13.07.2011р. порушено провадження у справі про банкрутство Тов ариства з обмеженою відпов ідальністю „МИК-БУДІВНИЦТВО ” в порядку ст. 51 Закону про бан крутство.
Постановою господарського суду Миколаївської області від 20.07.2011р. (суддя Міщенко В.І.) ТО В „МИК-БУДІВНИЦТВО” визнано банкрутом; відкрито відносно нього ліквідаційну процедур у; ліквідатором банкрута при значено арбітражного керуюч ого Дубровного Михайла Оле ксандровича; зобов' язано ліквідатора подати до офіці йного друкованого органу газ ети „Голос України” або „Уря довий кур' єр” у 5-ти денний ст рок оголошення про банкрутст во ТОВ „МИК-БУДІВНИЦТВО” та в ідкриття ліквідаційної проц едури, докази публікації над ати суду; надати суду реєстр в имог кредиторів.
Після публікації оголош ення в газеті „Голос України ” від 02.08.2011р. №141 до суду
та банкрута звернулися з заявами про визнання грошов их вимог наступні кредитори: ДПІ у Центральному району м. М иколаєва у сумі 10766,96грн., Відділ ення виконавчої дирекції Фон ду соціального страхування в ід нещасних випадків на виро бництві та професійних захво рювань України в Центральном у районі м. Миколаєва у сумі 31,76 грн., Центральний районний це нтр зайнятості у сумі 30,11грн., Товариство з обмеженою від повідальністю „1-ша Компанія ” у сумі 293600,00грн., які визнані лі квідатором у повному обсязі, а вимоги Відділення виконав чої дирекції Фонду соціально го страхування від нещасних випадків на виробництві та п рофесійних захворювань Укра їни в Центральному районі м. М иколаєва та Центрального рай онного центру зайнятості пог ашено, що підтверджується кв итанціями №QS11301651 від 12.09.2011р. та №QS1130 1726 від 12.09.2011р.
13.09.2011р. ліквідатором до суду подано звіт та ліквідаційни й баланс банкрута - ТОВ „МИК-БУ ДІВНИЦТВО” від 12.09.2011р., розгляд яких призначено ухвалою госп одарського суду від 22.09.2011р. на 05.1 0.2011р.
03.10.2011р. до суду надійшов лист Д ПІ у Центральному районі м. Ми колаєва з проханням зобов' я зати ліквідатора Дубровно го М.О. здійснити заходи щод о надання до ДПІ документів, щ о стосуються фінансово-госпо дарської діяльності ТОВ „МИК -БУДІВНИЦТВО”, продовжити ст рок ліквідації ТОВ „МИК-БУДІ ВНИЦТВО” до закінчення перев ірки ДПІ у Центральному райо ні м. Миколаєва.
Ухвалою господарського су ду Миколаївської області від 05.10.2011р., яка оскаржується, зат верджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ТОВ „М ИК-БУДІВНИЦТВО” станом на 12.09.20 11р.; ліквідовано ТОВ „МИК-БУДІ ВНИЦТВО”; провадження у спра ві припинено.
Ухвала суду вмотивована на ступним: ліквідатор виконав вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону про банкрутство; н аданий ліквідатором звіт та ліквідаційний баланс свідча ть про відсутність у банкрут а основних і оборотних засоб ів для ведення господарської діяльності, погашення забор гованості та можливості оздо ровлення платоспроможності , оскільки у боржника відсутн є будь-яке майно, що підтвердж ується наданими суду листами та довідками. Відхиляючи про хання ДПІ у Центральному рай оні м. Миколаєва здійснити за ходи щодо подання ліквідатор ом документів фінансово-госп одарської діяльності боржни ка та продовження строку лік відаційної процедури, суд по слався на пояснення ліквідат ора Дубровного М.О. щодо н е передання йому таких докум ентів та можливість у ДПІ зді йснити позапланову перевірк у ТОВ „МИК-БУДІВНИЦТВО” згід но із ст. 86 Податкового Кодекс у України протягом часу післ я порушення справи про банкр утство та одержання листа лі квідатора від 30.08.2011р. Суд зазнач ив, що для проведення перевір ки у ДПІ було достатньо часу, а для продовження строку лікв ідаційної процедури відсутн і підстави, оскільки ліквіда тором надано до суду звіт та л іквідаційний баланс, які під лягають затвердженню.
Не погодившись з ухвалою с уду від 05.10.2011р., Державна податк ова інспекція у Центральному районі м. Миколаєва подала апеляційну скаргу, в як ій просить скасувати оскаржу вану ухвалу та передати спра ву на новий розгляд до суду пе ршої інстанції, у зв' язку з н еповним встановленням обста вин справи, порушенням норм м атеріального права.
Скаржник зазначає, що лікві датор в порушення ст. 139 Податк ового Кодексу України не вик онав свій обов' язок по відн овленню втрачених, зіпсовани х або знищених документів за попередні три роки діяльнос ті боржника. Суд першої інста нції не відреагував на лист Д ПІ від 30.09.2011р. та припинив прова дження у справі, позбавивши Д ПІ можливості проведення пер евірки банкрута, який не знах одиться за юридичною адресою .
У відзиві на апеляційну ска ргу ліквідатор Дубровний М .О. заперечує проти її задов олення з тих підстав, що протя гом місячного строку з дня пу блікації в офіційному друков аному органі про відкриття л іквідаційної процедури ДПІ н е реалізувало своє право на п роведення позапланової пере вірки боржника; ліквідатору не передавались документи, щ о стосуються фінансово-госпо дарської діяльності боржник а та ДПІ не пред' явило лікві датору перелік необхідних дл я цього документів.
В засіданні апеляційного г осподарського суду ліквідат ор Дубровний М.О. підтрима в наведену позицію по предме ту апеляційного перегляду.
Перевіривши матеріали спр ави, обговоривши доводи апел яційної скарги, заслухавши п ояснення ліквідатора, колегі я суддів дійшла до висновку, щ о апеляційна скарга підлягає задоволенню виходячи з наст упного.
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК Укр аїни господарські суди розгл ядають справи про банкрутств о у порядку провадження, пере дбаченому цим Кодексом, з ура хуванням особливостей, встан овлених Законом України про банкрутство.
Розглядаючи звіт лі квідатора та ліквідаційний б аланс, подані ліквідатором, г осподарський суд зобов' яза ний керуватись загальними пр инципами судочинства, виклад еними в ГПК України, зокрема д отримуватись положень ст.ст. 4-2, 4-3, 4-7 ГПК України щодо рівност і сторін перед законом і судо м, прийняття судового рішенн я за результатами обговоренн я усіх обставин справи у їх су купності.
Відповідно до ст. 43 ГПК України господарський суд о цінює докази за своїм внутрі шнім переконанням, що ґрунту ється на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в суд овому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керую чись законом. Ніякі докази не мають для господарського су ду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією сторон ою фактичних даних і обстави н, якими інша сторона обґрунт овує свої вимоги або запереч ення, для господарського суд у не є обов'язковим.
Ухвала суду про затве рдження звіту ліквідатора, л іквідаційного балансу є за с воєю правовою природою судов им рішенням, яке підсумовує х ід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відо бразити обставини, що мають з начення для даної справи (вчи нення належних дій по виявле нню активів та пасивів боржн ика, встановленню правового статусу боржника, як юридичн ої особи, встановленню відсу тності керівних органів борж ника за адресою їх місцезнах одження у випадку ведення сп рощеної процедури банкрутст ва, доведення неможливості в ідновлення платоспроможнос ті боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та нео бхідність його ліквідації), в исновки суду про встановлені обставини і їх правові наслі дки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та пі дтверджуватися достовірним и доказами, дослідженими в су довому засіданні (Постанова Пленуму Верховного Суду Укра їни від 18.12.2009 № 14).
Вказані вимоги не бул и дотримані господарським су дом першої інстанції при пос тановленні оскарженої ухвал и від 05.10.2011р., не було надано нале жної оцінки діям ліквідатора в ході ліквідаційної процед ури та належності виконання ним повноважень, передбачени х ст. 25 Закону про банкрутство .
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст . 25 Закону про банкрутство лік відатор з дня свого призначе ння здійснює такі повноважен ня: приймає до свого відання м айно боржника, вживає заході в по забезпеченню його збере ження; виконує функції з упра вління та розпорядження майн ом банкрута; здійснює інвент аризацію та оцінку майна бан крута згідно з законодавство м; аналізує фінансове станов ище банкрута; виконує повнов аження керівника (органів уп равління) банкрута; очолює лі квідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'явля є до третіх осіб вимоги щодо п овернення дебіторської забо ргованості банкруту; має пра во отримувати кредит для вип лати вихідної допомоги праці вникам, що звільняються внас лідок ліквідації банкрута, я кий відшкодовується в першу чергу згідно зі статтею 31 цьог о Закону за рахунок коштів, од ержаних від продажу майна ба нкрута; з дня визнання боржни ка банкрутом та відкриття лі квідаційної процедури повід омляє працівників банкрута п ро звільнення та здійснює йо го відповідно до законодавст ва України про працю. Виплата вихідної допомоги звільнени м працівникам банкрута прова диться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одер жаних від продажу майна банк рута або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в устан овленому порядку запереченн я по заявлених до боржника ви могах поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли п ід час провадження у справі п ро банкрутство, і є неоплачен ими; з підстав, передбачених ч астиною десятою статті 17 цьог о Закону, подає до господарсь кого суду заяви про визнання недійсними угод боржника; вж иває заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернен ня майна банкрута, що знаходи ться у третіх осіб; передає у в становленому порядку на збер ігання документи банкрута, я кі відповідно до нормативно- правових документів підляга ють обов'язковому зберіганню ; реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включени х до реєстру вимог кредиторі в, у порядку, передбаченому ци м Законом; повідомляє про сво є призначення державний орга н з питань банкрутства в деся тиденний строк з дня прийнят тя рішення господарським суд ом та надає державному орган у з питань банкрутства інфор мацію для ведення єдиної баз и даних щодо підприємств-бан крутів; здійснює інші повнов аження, передбачені цим Зако ном. Протягом п'ятнадцяти д нів з дня призначення ліквід атора відповідні посадові ос оби банкрута зобов'язані пер едати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печат ки і штампи, матеріальні та ін ші цінності банкрута ліквіда тору. У разі ухилення від вико нання зазначених обов'язків відповідні посадові особи ба нкрута несуть відповідальні сть відповідно до законів Ук раїни. З дня призначення лі квідатора до нього переходят ь права керівника (органів уп равління) юридичної особи - ба нкрута. Ліквідатор (арбітраж ний керуючий) має право замов ити виготовлення дубліката п ечатки та штампів у разі їх вт рати.
Суд першої інстанції в порушення вимог ст. 25 Закону про банкрутство та ст. 43 ГПК Ук раїни не перевірив, у зв' язк у з якими обставинами ліквід атору не була передана посад овими особами банкрута бухга лтерська та інша документаці я банкрута, матеріальні та ін ші цінності, при тому, що печат ка ТОВ „МИК-БУДІВНИЦТВО” бул а передана ліквідатору та зн ищена останнім, про що складе но акт від 01.09.2010р.
Судом не досліджено, ч и пов' язана непередача доку ментації боржника з ухилення м посадових осіб від обов' я зку, встановленого ст. 25 Закон у про банкрутство, та, відпові дно, не вирішено питання про п ритягнення їх до відповідаль ності.
Затверджуючи звіт лі квідатора та ліквідаційний б аланс, суд першої інстанції н е надав належної оцінки відо мостям Витягу з Державно го реєстру обтяжень рухомого майна від 22.09.2011р., згідно з якими 15.07.2011р. було зареєстрован о податкову заставу майна ТО В „МИК-БУДІВНИЦТВО” згідно А кту опису майна №117/10/24-036 від 14.07.2011р ., обтяжувач ДПІ у Центральном у районі м. Миколаєва; 19.09.2011р. обтяження вилучено на підс таві п.п. 93.1.3. п. 93.1 ст. 93 Податковог о Кодексу України (прийняття відповідного рішення судом у межах процедур, визначених законодавством з питань бан крутства).
Відповідно до п.п.89.1-89.3 с т. 89 Податкового Кодексу Украї ни право податкової застави виникає у разі: несплати у стр оки, встановлені цим Кодексо м, суми грошового зобов'язанн я, самостійно визначеної пла тником податків у податковій декларації, - з дня, що настає з а останнім днем зазначеного строку; несплати у строки, вст ановлені цим Кодексом, суми г рошового зобов'язання, самос тійно визначеної контролююч им органом, - з дня виникнення податкового боргу. З урахува нням положень цієї статті пр аво податкової застави пошир юється на будь-яке майно плат ника податків, яке перебуває в його власності (господарсь кому віданні або оперативном у управлінні) у день виникнен ня такого права і балансова в артість якого відповідає сум і податкового боргу платника податків, крім випадків, пере дбачених пунктом 89.5 цієї стат ті, а також на інше майно, на як е платник податків набуде пр ав власності у майбутньому. У разі якщо балансова вартіст ь майна, на яке поширюється по даткова застава, є меншою ніж сума податкового боргу плат ника податків, право податко вої застави поширюється на т аке майно. У разі якщо балансо ва вартість такого майна не в изначена, його опис здійснює ться за результатами оцінки, яка проводиться відповідно до Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та профе сійну оціночну діяльність в Україні". У разі збільшення су ми податкового боргу складає ться акт опису до суми, відпов ідної сумі податкового боргу платника податків, у порядку , передбаченому цією статтею . Право податкової застави не поширюється на майно, визнач ене підпунктом 87.3.7 пункту 87.3 ста тті 87 цього Кодексу, на іпотеч ні активи, що належать емітен ту та є забезпеченням відпов ідного випуску іпотечних сер тифікатів з фіксованою дохід ністю, на грошові доходи від ц их іпотечних активів до повн ого виконання емітентом зобо в'язань за цим випуском іпоте чних сертифікатів з фіксован ою дохідністю, а також на скла д іпотечного покриття та гро шові доходи від нього до повн ого виконання емітентом зобо в'язань за відповідним випус ком звичайних іпотечних облі гацій. Майно, на яке поширює ться право податкової застав и, оформлюється актом опису. Д о акта опису включається лік відне майно, яке можливо вико ристати як джерело погашення податкового боргу. Опис майн а у податкову заставу здійсн юється на підставі рішення к ерівника органу державної по даткової служби, яке пред'явл яється платнику податків, що має податковий борг. Акт опис у майна, на яке поширюється пр аво податкової застави, скла дається податковим керуючим у порядку та за формою, що зат верджені центральним органо м державної податкової служб и. Відмова платника податк ів від підписання акта опису майна, на яке поширюється пра во податкової застави, не зві льняє такого платника податк ів від поширення права подат кової застави на описане май но. У такому випадку опис здій снюється у присутності не ме нш як двох понятих.
Виходячи з викладеного ст аном на дату затвердження зв іту ліквідатора та ліквідац ійного балансу судом боржник у належало рухоме майно, звіл ьнене з податкової застави, я ке не було виявлено ліквідат ором, не увійшло до складу лік відаційної маси та правовий статус, склад та вартість яко го взагалі не було встановле но.
Реєстр вимог кредиторів ТО В „МИК-БУДІВНИЦТВО”, наданий із звітом ліквідатора від 12.09.2 011р., не містить даних стосовно кредиторських вимог ДПІ у Це нтральному районі м. Миколає ва, забезпечених податковою заставою.
Згідно із ч.1 ст. 23 Закону про б анкрутство з дня прийняття г осподарським судом постанов и про визнання боржника банк рутом і відкриття ліквідацій ної процедури: скасовується арешт, накладений на майно бо ржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпо рядження майном такого боржн ика. Накладення нових арешті в або інших обмежень щодо роз порядження майном банкрута н е допускається.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 26 Зако ну про банкрутство усі види м айнових активів (майно та май нові права) банкрута, які нале жать йому на праві власності або повного господарського відання на дату відкриття лі квідаційної процедури та вия влені в ході ліквідаційної п роцедури, включаються до скл аду ліквідаційної маси, за ви нятком об'єктів житлового фо нду, в тому числі гуртожитків , дитячих дошкільних закладі в та об'єктів комунальної інф раструктури, які в разі банкр утства підприємства передаю ться в порядку, встановленом у законодавством, до комунал ьної власності відповідних т ериторіальних громад без дод аткових умов і фінансуються в установленому порядку. Реч і, визначені родовими ознака ми, що належать банкруту на пр аві володіння або користуван ня, включаються до складу лік відаційної маси. Майно банкр ута, що є предметом застави, вк лючається до складу ліквідац ійної маси, але використовує ться виключно для першочерго вого задоволення вимог заста водержателя.
Згідно до ст. 32 Закону про бан крутство після завершення ус іх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господа рського суду звіт та ліквіда ційний баланс, до якого додаю ться: показники виявленої лі квідаційної маси (дані її інв ентаризації); відомості про р еалізацію об'єктів ліквідаці йної маси з посиланням на укл адені договори купівлі-прода жу; копії договорів купівлі-п родажу та акти приймання - пер едачі майна; реєстр вимог кре диторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджуют ь погашення вимог кредиторів . Господарський суд після зас луховування звіту ліквідато ра та думки членів комітету к редиторів або окремих кредит орів виносить ухвалу про зат вердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Л іквідатор повідомляє держав ний орган з питань банкрутст ва про завершення ліквідацій ної процедури. Якщо за резуль татами ліквідаційного балан су після задоволення вимог к редиторів не залишилося майн а, господарський суд виносит ь ухвалу про ліквідацію юрид ичної особи - банкрута. Копія ц ієї ухвали направляється орг ану, який здійснив державну р еєстрацію юридичної особи - б анкрута, та органам державно ї статистики для виключення юридичної особи з Єдиного де ржавного реєстру підприємст в та організацій України, а та кож власнику (органу, уповнов аженому управляти майном), ор ганам державної податкової с лужби за місцезнаходженням б анкрута. Якщо майна банкрута вистачило, щоб задовольнити всі вимоги кредиторів, він вв ажається таким, що не має борг ів, і може продовжувати свою п ідприємницьку діяльність. У такому разі ліквідатор протя гом п'яти днів з дня прийняття господарським судом відпові дного рішення повідомляє про це орган або посадову особу о ргану, до компетенції якого н алежить призначення керівни ка (органів управління) боржн ика, у разі необхідності забе зпечує проведення зборів чи засідання відповідного орга ну та продовжує виконувати п овноваження керівника (орган ів управління) боржника до пр изначення у встановленому по рядку керівника (органів упр авління) боржника. Господарс ький суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної ос оби, що звільнилася від боргі в, лише у разі, якщо в неї залиш илося майнових активів менше , ніж вимагається для її функц іонування згідно із законода вством. У разі, якщо господарс ький суд дійшов висновку, що л іквідатор не виявив або не ре алізував усі наявні майнові активи ліквідаційної маси, н еобхідні для повного задовол ення кредиторів, він виносит ь ухвалу про призначення нов ого ліквідатора. Новий лікві датор очолює ліквідаційну ко місію і діє згідно з вимогами цього Закону. Якщо ліквідато р не виявив майнових активів , що підлягають включенню до л іквідаційної маси, він зобов 'язаний подати господарськом у суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Враховуючи наведене, колег ія суддів вважає, що місцевим господарським судом неповно встановлені обставини, що ма ють значення при вирішенні п итання про затвердження звіт у ліквідатора та ліквідаційн ого балансу боржника, виснов ок суду стосовно відсутності у ТОВ „МИК-БУДІВНИЦТВО” майн а, за рахунок продажу якого мо жливо погашення вимог кредит орів не відповідає фактичним обставинам справи, а отже су д першої інстанції припустив ся неправильного застосуван ня норм матеріального права (ст. 32 Закону про банкрутство) з атвердивши ліквідаційний ба ланс ТОВ „МИК-БУДІВНИЦТВО”, л іквідувавши юридичну особу б оржника, та передчасно припи нив провадження у справі про банкрутство ТОВ „МИК-БУДІВН ИЦТВО”.
На підставі вищевикладено го, суд апеляційної інстанці ї скасовує ухвалу господарсь кого суду Миколаївської обла сті від 05.10.2011р. з передачею спра ви № 5016/2306/2011 (5/71) на розгляд господа рського суду Миколаївської о бласті.
Керуючись ст.ст. 99, 101-105, 106 ГПК У країни, колегія суддів -
Постановила:
Апеляційну скаргу задовольнити.
Ухвалу господарсько го суду Миколаївської облас ті від 05.10.2011 року по справі № 5016/23 06/2011 (5/71) скасувати.
Справу № 5016/2306/2011 (5/71) переда ти на розгляд господарського суду Миколаївської області .
Постанова в порядк у ст. 105 ГПК України набирає зак онної сили з дня її прийняття . Постанова суду апеляційної інстанції може бути оскаржена у касаційному порядку до Вищого господарс ького суду України.
Головуючий суддя М.А. Мишкіна
Суддя Л.О. Будішевськ а
Суддя В.І. Картере
Суд | Одеський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 17.11.2011 |
Оприлюднено | 20.12.2011 |
Номер документу | 19919332 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Одеський апеляційний господарський суд
Мишкіна М.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні