2/39
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21.08.08 Справа№ 2/39
Господарський суд Львівської області у складі судді Мазовіти А.Б. при секретарі Залицайло М.С. за участю старшого прокурора відділу Яворського Я.Т., представника позивача Кріля А.Ю., розглянув у відкритому судовому засіданні справу за позовом прокурора Жидачівського району в інтересах держави –Міністерства транспорту і зв'язку України в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі структурного підрозділу –територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області до Фермерського господарства В.А.Пасько, с. Городище про стягнення 1700 грн. 00 коп.
В С Т А Н О В И В:
Прокурор Жидачівського району в інтересах держави –Міністерства транспорту і зв'язку України в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі структурного підрозділу –територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області звернувся до господарського суду Львівської області з позовом до Фермерського господарства В.А.Пасько, с. Городище про стягнення 1700 грн. 00 коп.
Розглянувши матеріали справи, суд визнав представлені матеріали достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду і ухвалою від 04.08.2008р. ухвалив призначити розгляд справи на 21.08.2008р.
Представники позивача та прокуратури в судове засідання з'явилися, позовні вимоги підтримали, просили позов задоволити повністю.
Представник відповідача в судове засідання 21.08.2008р. не з'явився, проти позову не заперечив, доказів погашення заборгованості не надав, вимог ухвали суду від 21.08.2008р. не виконав, причин неявки не повідомив, хоча належним чином про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений, тому у відповідності до ст. 75 ГПК України суд розглядає справу за наявними в ній матеріалами.
Представникам роз'яснено їх права та обов'язки, передбачені ст. 22 ГПК України та право заявляти відводи.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та прокуратури, суд встановив наступне:
13 листопада 2007р. уповноваженими представниками позивача шляхом перевірки на автомобільному транспорті було встановлено, що водієм Пасько В.А. (посвідчення водія АБХ №152102) на транспортному засобі ЗІЛ-554, державний номерний знак 9256 ОНА, що належить відповідачу (свідоцтво про реєстрацію ІНС №099798), надавалися автотранспортні послуги –перевезення покрівельних матеріалів від постачальника ТзОВ “Комплекс-Дах” для одержувача Стадника І. Вказані послуги надавалися за відсутності ліцензії, чим порушено абз. 3 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” –надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 та 48 цього Закону. Про даний факт складено акт №037894 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. Пасько В.А. пояснив відсутність документів тим, що не був проінформований про необхідність ліцензії на перевезення.
25 грудня 2007р. уповноваженою особою позивача, заступником начальника територіального управління, винесено постанову №029050 про застосування фінансових санкцій до відповідача. Вказаною постановою до відповідача за порушення абз. 3 ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт”, зокрема за надання послуг з перевезення без встановлених документів: ліцензії, ліцензійної картки, дорожнього листа, застосовано фінансову санкцію в сумі 1700 грн. 00 коп. та зобов'язано сплатити дану суму на рахунок позивача.
Статтею 48 Закону України “Про автомобільний транспорт” встановлено, що автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
Статтею 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції, зокрема за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.
Порядок стягнення у вигляді штрафу за порушення, передбачені ст. 60 Закону України “Про автомобільний транспорт”, та порядок оскарження і опротестування постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет Міністрів України.
Відповідно до п. 2 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті (далі –Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006р., державному контролю підлягають усі транспортні засоби вітчизняних та іноземних суб'єктів господарювання, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. П. 3 Порядку встановлено, що органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим, м. Києві та Севастополі.
Згідно п. 4 Порядку державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок.
Порядком встановлено, що у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт, посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за відповідною формою. Справа про порушення розглядається посадовою особою органу державного контролю за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб'єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.
За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій (п. 27 Порядку).
Фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову (п. 28 Порядку).
Постанова про застосування фінансових санкцій надіслана відповідачу 27.12.2007р. (за вих. 8985). З матеріалів справи не вбачається, а відповідачем не подано доказів, що дана постанова оскаржувалась в адміністративному чи судовому порядку та скасована.
Таким чином у відповідача виникла забргованість по сплаті фінансової санкції перед позивачем в розмірі 1700 грн. 00 коп., яка не день звернення прокурора в інтересах позивача до суду не була погашена.
Враховуючи наведене, суд вважає, що позовні вимоги обґрунтовані, підставні та такі, що підлягають до задоволення повністю.
Оскільки спір виник з вини відповідача, то судові витрати по розгляду справи необхідно покласти на відповідача відповідно до ст. 49 ГПК України.
З огляду на викладене, керуючись ст.ст. 48, 60 Закону України “Про автомобільний транспорт”, п. 2, 3, 4, 28 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1567 від 08.11.2006р. та ст.ст. 4, 33, 34, 35, 44, 49, 75, 80, 82, 83, 84, 85, 115, 116 ГПК України, суд –
В И Р І Ш И В:
1. Позов задоволити повністю.
2. Стягнути з Фермерського господарства В.А.Пасько, с. Городище, Жидачівського району Львівської області (ідентифікаційний код 22353638) в користь державного бюджету (р/р 31117106700005 в УДК у Львівській області, МФО 825014, ідентифікаційний код 22406168, стягувач: Головна державна інспекція на автомобільному транспорті в особі структурного підрозділу –територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області) 1700 грн. 00 коп. заборгованості зі сплати фінансової санкції.
3. Стягнути з Фермерського господарства В.А.Пасько, с. Городище, Жидачівського району Львівської області (ідентифікаційний код 22353638) в користь державного бюджету 102 грн. 00 коп. державного мита та 118 грн. 00 коп. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
4. Накази видати згідно ст. 116 ГПК України.
Суддя Мазовіта А.Б.
Суд | Господарський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 21.08.2008 |
Оприлюднено | 11.09.2008 |
Номер документу | 1992372 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні