КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖ НИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
-------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
07 грудня 2011 року Справа № 1170/2а-4366/11
Кіровоградський окруж ний адміністративний суд
в складі головуючого: судді Петренко О.С.
за участю секретаря: Снісар Я.В.
представників:
позивача - клопотання про розгляд справи без участі
відповідача - не з' явивс я
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом: Долинської міжр айонної державної податково ї інспекції
до відповідача: ОСОБА_1
про податкового боргу, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до с уду з адміністративним позов ом, в якому просить стягнути з ОСОБА_1 податковий борг в розмірі 503 грн.
Представник позивача в суд ове засідання не прибув, нада в письмове клопотання про ро згляд справи за його відсутн ості та позовні вимоги підтр имав в повному обсязі, посила ючись на обставини, що виклад ені в позовній заяві.
Відповідач, належним чином повідомлений про час, дату та місце судового розгляду, в су дове засідання не прибув, про причини неявки суд не повідо мив.
Суд, дослідивши письмові до кази по справі, здійснивши оц інку наявних в матеріалах сп рави доказів, дійшов висновк у, що даний позов підлягає зад оволенню з огляду на наступн е.
Згідно ст. 4 Закону України "П ро державну податкову службу в Україні" державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади, в підпорядкуванні як ої, зокрема, знаходиться Доли нська міжрайонна державна по даткова інспекція.
Статтею 10 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" на державні податк ові інспекції в районах, міст ах без районного поділу, райо нах у містах, міжрайонні та об 'єднані державні податкові і нспекції покладено функції щ одо контролю за додержанням законодавства про податки, і нші платежі: обліку платникі в податків, інших платежів, пр авильність обчислення і своє часність надходження цих под атків, інших платежів, а також здійснення реєстрації фізич них осіб - платників податків та інших обов'язкових платеж ів.
Згідно поданої відповідач ем декларації про доходи оде ржані з 01 січня по 31 грудня 2010 ро ку ОСОБА_1 сума нараховано го доходу одержаного не за мі сцем основної роботи (за земе льні паї) становить 3353,33 грн. та сума утриманого податку у ро змірі 503 грн.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону У країни "Про податок з доходів фізичних осіб" від 22.05.2003 року зі змінами та доповненнями пла тниками податку є:
- резидент, який отримує як д оходи з джерелом їх походжен ня з території України, та к і іноземні доходи.
Відповідно до п.7.1 ст. 7 Закону "Про податок з доходів фізичн их осіб"(далі Закон № 889) - ста вка податку становить 15 % від о б'єкта оподаткування, крім ви падків визначених пунктами 7 .2 - 7.3 даної статті.
Відповідно до пп.. 8.1.3 п.8.1 ст. 8 За кону № 889 - якщо згідно з норами даного Закону окремі види оп одатковуваних доходів (прибу тків) не підлягають оподатку ванню при їх нарахуванні чи в иплаті, то платник податку зо бов'язаний самостійно включи ти суму таких доходів до скла ду загального річного оподат ковуваного доходу та подати річну декларацію з даного по датку.
Відповідно до пп. "г" пп.4.1.4 п.4.1 с т. 4 Закону України "Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами" № 2181-ІІІ (Далі Закон № 2181-ІІІ) - податкові деклараці ї подаються за базовий подат ковий (звітний) період що дорі внює календарному року для п латників податку на доходи ф ізичних осіб (прибуткового п одатку з громадян), - до квітня року, наступного за звітним.
Відповідно до пп. "г" пп.4.2.2 п.4.2 с т.4 Закону № 2181-ІІІ контролюючий орган зобов'язаний самостій но визначити суму податковог о зобов'язання у разі, якщо згі дно з Законами з питань опода ткування особою, відповідаль ною за нарахування окремого податку або збору (обов'язков ого платежу), є контролюючий о рган.
Відповідно до абз. 2 пп. 5.3.1 п.5.3 с т. 5 Закону України №2181 -ІІІ - у ра зі, коли відповідно до закону контролюючий орган самостій но визначає податкове зобов' язання платника податків за причинами, не пов'язаними з по рушенням податкового законо давства, платник податків зо бов'язаний сплатити нарахова ну суму податкового зобов'яз ання у строки, визначені у зак оні з відповідного податку, а за їх відсутності - протягом 3 0 календарних днів від дня отр имання податкового повідомл ення про таке нарахування.
Станом на звернення до суду заборгованість по податку з доходів найманих працівникі в становить 503 грн., яка відпові дачем не сплачена.
В силу ч. 2 ст. 124 Конституції Ук раїни юрисдикція судів пошир юється на всі правовідносини , що виникають у державі.
Частиною 1 ст. 9 КАС України вс тановлено, що суд при вирішен ні справи керується принципо м законності, відповідно до я кого органи державної влади, місцевого самоврядування, ї хні посадові і службові особ и зобов'язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.
Відповідно до ст. ст. 11, 71 Коде ксу адміністративного судоч инства України, кожна сторон а повинна довести ті обстави ни, на яких ґрунтуються її вим оги та заперечення, а суд згі дно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за свої м внутрішнім переконанням, щ о ґрунтується на їх безпосер едньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні .
Згідно з ч.2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах пр о протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта вл адних повноважень обов'язок щодо доказування правомірно сті свого рішення, дій чи безд іяльності покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову. Відповідач, як суб'єкт вл адних повноважень довів пра вомірність прийнятих ним под аткових повідомлень-рішень п ро застосування штрафних (фі нансових) санкцій з урахуван ням всіх встановлених судом фактичних обставин та вимог законодавства.
Зважаючи на всі наведені об ставини в їх сукупності, суд д ійшов висновку, що позовні ви моги позивача не підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС Укр аїни у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична ч и юридична особа, судові витр ати, здійсненні позивачем, з в ідповідача не стягуються.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 159 -163, 167 КАС У країни, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позо в задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 (ід.ко д - НОМЕР_1) на користь дер жавного бюджету України в ос обі Долинської міжрайонної д ержавної податкової інспекц ії ( код ЄДРПОУ - 22217510) податкову з аборгованість в сумі 503 (п' ят сот три)грн.
Судові витрати віднести на рахунок Державного бюджету України.
Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання апеляційної с карги, якщо таку скаргу не бул о подано.
Постанова суду може бути ос каржена до Дніпропетровсько го апеляційного адміністрат ивного суду через Кіровоград ський окружний адміністрати вний суд шляхом подачі в 10- ден ний строк з дня її проголошен ня, а в разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до ст. 160 КАС України - з дня отримання копії постанови у повному обсязі, апеляційної скарги.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду підпис О.С. Петренко
Згідно з оригіналом
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2011 |
Оприлюднено | 22.12.2011 |
Номер документу | 19990465 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.С. Петренко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні