копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
07 грудня 2011 р. Справа № 2a-1870/8830/11
Суддя Сумського окружного адміністративного суду Глазько С.М., розглянувши матеріали адміністративного позову Орендного підприємства Науково-дослідний і конструктивно-технологічний інститут електроізоляційних матеріалів та фольгових діелектриків до Територіальної державної інспекції праці у Сумській області та до державного інспектора праці Територіальної державної інспекції праці у Сумській області ОСОБА_1 про визнання протиправними дій, скасування акту та скасування припису,-
ВСТАНОВИВ:
До Сумського окружного адміністративного суду звернулося Орендне підприємство Науково-дослідний і конструктивно-технологічний інститут електроізоляційних матеріалів та фольгових діелектриків, з адміністративним позовом до Територіальної державної інспекції праці у Сумській області та до державного інспектора праці Територіальної державної інспекції праці у Сумській області ОСОБА_1 в якому просило: 1) визнати протиправними дії державного інспектора праці Територіальної державної інспекції праці у Сумській області ОСОБА_1 щодо проведення перевірки Орендного підприємства Науково-дослідний і конструктивно-технологічний інститут електроізоляційних матеріалів та фольгових діелектриків; 2) скасувати акт перевірки Територіальної державної інспекції праці у Сумській області № 18-07-049/0912 від 22 листопада 2011 року; 3) скасувати припис Територіальної державної інспекції праці у Сумській області № 18-07-049/0912-0730 від 22 листопада 2011 року.
Відповідно до частин 1 та 2 ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 3 КАС України, справа адміністративної юрисдикції – це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до ч. 1 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Пунктом 1 ч. 2 ст. 17 КАС України передбачено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Як вбачається зі змісту позовної заяви позивач, окрім іншого, просить скасувати акт перевірки Територіальної державної інспекції праці у Сумській області № 18-07-049/0912 від 22 листопада 2011 року.
При цьому акт перевірки не є рішенням органу державної влади, нормативно-правовим актом чи актом індивідуальної дії та не створює, не припиняє права та обов’язки особи, а лише фіксує певні обставини, виявлені при проведенні перевірки. Жодних прав та обов’язків позивача складанням акту не порушується.
З огляду на викладені обставини суд дійшов висновку про те, що акт перевірки не підлягає оскарженню, а тому відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 109 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі в цій частині позовних вимог.
Керуючись ст. ст. 107,109,186 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом Орендного підприємства Науково-дослідний і конструктивно-технологічний інститут електроізоляційних матеріалів та фольгових діелектриків до Територіальної державної інспекції праці у Сумській області та до державного інспектора праці Територіальної державної інспекції праці у Сумській області ОСОБА_1 в частині позовних вимог щодо скасування акту перевірки Територіальної державної інспекції праці у Сумській області № 18-07-049/0912 від 22 листопада 2011 року.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в п’ятиденний строк з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя (підпис) С.М. Глазько
З оригіналом згідно
Суддя С.М. Глазько
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.12.2011 |
Оприлюднено | 22.12.2011 |
Номер документу | 19993516 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.М. Глазько
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні