ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
місто Київ
10 жовтня 2011 року № 2а-12140/11/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Літвінової А.В., розглянув в порядку скороченого провадження адміністративну справу
за позовом
державної податкової інспекції у Святошинському районі міста Києва
до
третя особа
підприємства зі 100% іноземним капіталом «УЛС Юкрейн Лоджістік Сервіс Лтд»
державний реєстратор Святошинського району міста Києва
про
припинення юридичної особи,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Святошинському районі міста Києва звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом про припинення підприємницької діяльності підприємства зі 100% іноземним капіталом «УЛС Юкрейн Лоджістік Сервіс Лтд».
Позовні вимоги мотивовано неподанням відповідачем податкових декларацій та документів фінансової звітності з 15 лютого 2005 року, що є підставою для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи.
Статтею 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»передбачено, що неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14.09.2011 у справі №2а-12140/11/2670 відкрито скорочене провадження та встановлено відповідачеві строк для подання заперечень проти позову та всіх доказів на їх підтвердження до 07.10.2011, а також повідомлено, що у разі визнання позову він може у десятиденний строк з дня одержання ухвали подати до суду відповідну заяву про визнання позову.
Ухвала про відкриття скороченого провадження направлена за вказаною у позовній заяві адресою відповідача, за якою підприємство внесено до державного реєстру, проте поштова кореспонденція суду повернулась з відміткою пошти про відсутність адресата. Із врахуванням приписів частини восьмої статті 35 та абзацу другого частини третьої статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, ухвала вважається врученою відповідачеві.
Відповідно до статті 1832 Кодексу адміністративного судочинства України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах, зокрема, щодо припинення за зверненням суб'єкта владних повноважень юридичних осіб чи фізичних осіб - підприємців у випадках, передбачених законом. Суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.
Оцінивши повідомлені позивачем обставини справи, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -
ВСТАНОВИВ:
Підприємство зі 100% іноземним капіталом «УЛС Юкрейн Лоджістік Сервіс Лтд»(код ЄДРПОУ 25395608) зареєстровано Святошинською районною державною адміністрацією 29.12.2001, перебуває на обліку в державній податковій інспекції у Святошинському районі міста Києва з 29.12.2001.
Згідно з довідкою державної податкової інспекції у Святошинському районі міста Києва від 12.03.2011 №1827/9/15-128 підприємство зі 100% іноземним капіталом «УЛС Юкрейн Лоджістік Сервіс Лтд», з 15.02.2005 не подає документів податкової звітності, заборгованості перед бюджетом не має.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про систему оподаткування», який діяв на момент виникнення спірних правовідносин, платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані:
1) вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами;
2) подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів);
3) сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни;
4) допускати посадових осіб державних податкових органів до обстеження приміщень, що використовуються для одержання доходів чи пов'язані з утриманням об'єктів оподаткування, а також для перевірок з питань обчислення і сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно до підпункту 20.1.12 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання. Так само, відповідно до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб –підприємців.
Відповідно до частини першої статті 238 Господарського кодексу України за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.
Відповідно до абзацу п’ятого частини другої статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців»підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
Датою вчинення правопорушення, за яке може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації, слід вважати наступний день після спливу річного терміну з моменту неподання відповідних податкових декларацій та іншої фінансової звітності.
Відповідно до частин першої, шостої статті 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його ліквідації за рішенням суду, в тому числі, з підстав скасування державної реєстрації такого суб'єкта господарювання.
Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Водночас, будь-яких фактичних даних в спростування наявності або ж відсутності обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги (примірники відповідних довідок зі штампом канцелярії податкового органу про їх прийняття, або докази про їх відправлення поштою, або докази про подання декларацій та розрахунків в електронній формі тощо), відповідачем суду не надано.
Зважаючи на викладене, враховуючи, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами і свідчать про обґрунтованість позовних вимог, суд вважає, що позовні вимоги державної податкової інспекції у Святошинському районі міста Києва є обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 35, 69, 70, 71 та 158, 162, 1832 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити.
2. Припинити юридичну особу –Підприємство зі 100% іноземним капіталом «УЛС Юкрейн Лоджістік Сервіс Лтд»(код ЄДРПОУ 25395608), що не пов'язано з банкрутством юридичної особи.
3. Постанову надіслати державному реєстратору Святошинського району міста Києва для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення та для здійснення заходів з припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у встановленому законом порядку.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. Постанова суду, прийнята в порядку скороченого провадження виконується негайно.
Суддя Літвінова А.В.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.10.2011 |
Оприлюднено | 22.12.2011 |
Номер документу | 19994161 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Літвінова А.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні