ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
20 вересня 2011 р. (15:50 год.)
Справа №2а-7585/11/0170/18
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Панова О.І., при секретарі Гнатенко І.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Державної податкової інспекції в м. Керчі АР Крим
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-Л"
про стягнення 1 240,54 грн
за участю представників:
від позивача –не з’явився,
від відповідача –не з’явився,
Суть спору: Суть спору: ДПІ в м. Керчі АР Крим (далі позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про стягнення з ТОВ "Альянс-Л" (далі відповідач) заборгованості в сумі 1240,54 грн., мотивуючи свої вимоги тим, що відповідачем не здійснювалась сплата штрафних санкцій з єдиного податку та ПДВ.
Позивач та відповідач не забезпечили явку своїх представників у судове засідання 20.09.11 р., хоча про час, дату та місце судового розгляду були повідомлені належним чином та завчасно. Позивач надіслав на адресу суду клопотання про розгляд позову за відсутності його представника та просив розглянути справу за наявними в ній матеріалами. Відповідач не надав заперечень проти позову, про причини не прибуття у судове засідання не повідомив.
Суд, приймаючи до уваги клопотання представника позивача, ненадання відповідачем доказів неможливості участі його представника у судовому засіданні з поважних причин, відсутність у матеріалах справи його клопотання про неможливість розгляду справи без участі його представника, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим продовжити розгляд справи на підставі наявних доказів.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідач зареєстрований виконавчим комітетом Мелітопольської міської ради 06.11.2002 року в якості юридичної ососби, що підтверджується відповідним свідоцтвом про державну реєстрацію та довідкою з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.8-11).
Відповідно до ст. 3 Указу Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку і звітності суб’єктів малого підприємництва” №727/98 від 03.07.98 р. (далі - Указ) суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа, який перейшов на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, самостійно обирає одну з наступних ставок єдиного податку:
6 відсотків суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без урахування акцизного збору у разі сплати податку на додану вартість згідно із Законом України "Про податок на додану вартість";
10 відсотків суми виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), за винятком акцизного збору, у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
Суб'єкти підприємницької діяльності - юридичні особи сплачують єдиний податок щомісяця не пізніше 20 числа наступного місяця на окремий рахунок відділень Державного казначейства України.
Стаття 5 зазначеного Указу передбачає, що суб’єкти малого підприємництва несуть відповідальність за правильність числення, своєчасність подання розрахунків та сплати сум єдиного податку згідно із законодавством України.
З матеріалів справи вбачається, що відповідач є платником єдиного податку. Позивачем 23.11.10 р. складено акт про порушення податкового законодавства відповідачем №1378/151/32262920, а саме рахунок сплати єдиного податку за ІІІ квартал 2010 р. відповідачем не податний у термін подання, встановлений законодавством - 19.10.10 р.
На підставі вищенаведеного акту, позивачем 01.12.10 р. було прийнято податкове повідомлення-рішення №0002691501/0 у розмірі 170,00 грн., з даної суми відповідач добровільно сплатив 17,21 грн., у зв'язку із чим заборгованість зі штрафних санкцій склала 152,79 грн., що також підтверджується особовим рахунком відповідача.
У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів того, що вищенаведене податкове повідомлення-рішення прийнято з порушенням вимог діючого законодавства, або доказів його оскарження.
З огляду на вищенаведене, суд дійшов висновку, що відповідачем узгоджене податкове зобов’язання, нараховане контролюючим органом в сумі 170,00 грн.
Крім того з матеріалів справи вбачається, що відповідач є платником ПДВ та за ним числиться заборгованість з штрафних санкцій за порушення строків подання до податкових органів податкової звітності з ПДВ у загальному розмірі 1087,75 грн., а саме це підтверджується актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з ПДВ №49/15-2/32262920 від 28.04.11 р., рішенням, винесеним на підставі цього акту №0000681502 від 05.05.11 р. на суму 1 грн.; актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з ПДВ №44/15-2/32262920 від 04.04.11 р., рішенням, винесеним на підставі цього акту №0000531502 від 13.04.11 р. на суму 1 грн.; актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з ПДВ №20/15-2/32262920 від 15.03.11 р., рішенням, винесеним на підставі цього акту №0000151502 від 23.03.11 р. на суму 1020,00 грн., з даної суми підприємство самостійно сплатило 104,25 грн., отже заборгованість за цим рішенням складає 915,75 грн. ; актом про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з ПДВ №19/15-2/32262920 від 15.03.11 р., рішенням, винесеним на підставі цього акту №0000131502 від 22.03.11 р. на суму 170,00 грн.
Відповідно до п. 49.1. ст. 49 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.
Відповідно до п. 49.2. ст. 49 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.
Відповідно до п. 49.18. ст. 49 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (п.49.18.1.) ;
календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя) (п.49.18.2.).
Пунктом 54.3.1 ст. 54 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.
Пунктом 120.1. ст. 120 Податкового кодексу України встановлено, що неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Пунктом 7 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України визначено, що штрафні санкції за порушення податкового законодавства за період з 1 січня по 30 червня 2011 року застосовуються у розмірі не більше 1 гривні за кожне порушення.
Пунктом 11 статті 11 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” передбачено, що органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку і розмірах, встановлених законами України.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках —коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами.
Відповідно до п.п. 20.1.18 п. 20.1. ст. 20 Податковий кодекс України, органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Приймаючи до уваги те, що відповідач не надав заперечення проти позову та, у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надав доказів сплати заборгованості в сумі 1240,54 грн., суд вважає, що позовні вимоги належить задовольнити у повному обсязі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Альянс-Л" (98300, АР Крим, м. Керч, вул. Гайдара, 7; код ЄДРПОУ 32262920, р/р 26007027226701 у ПАТ "Банк Уіпру", МФО 320940 та інших рахунків) заборгованість у розмірі 1240,54 грн., а саме:
- заборгованість зі сплати єдиного податку у розмірі 152,79 грн. на р/р 34219378700019 в УДК в АРК м. Сімферополь, МФО 824026, одержувач - місцевий бюджет м. Керч, код платежу 18050100, код ЄДРПОУ 34740946,
- заборгованість зі сплати ПДВ у розмірі 1087,75 грн. на р/р 31118029700019 в УДК в АРК м. Сімферополь, МФО 824026, одержувач - державний бюджет м. Керч, код платежу 14010100, код ЄДРПОУ 34740946.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Панов О.І.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2011 |
Оприлюднено | 28.12.2011 |
Номер документу | 20198182 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні