Постанова
від 21.10.2011 по справі 2а-10809/11/0170/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

 

21 жовтня 2011 р. (15:40)

Справа №2а-10809/11/0170/18

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Панова О.І., при секретарі Асєєвої Л.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом   Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів          

до   Сільського комунального підприємства "Вікторія"              

про стягнення 703,76 грн.

за участю представників:

від позивача –не з’явився

від  відповідача –не з’явився

Суть спору: Кримське республіканське відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративним позовом, у якому просить стягнути з Сільського комунального підприємства "Вікторія" (далі відповідач) пеню у розмірі 703,76 грн. за не сплату адміністративно-господарських санкцій.

Вимоги мотивовані тим, що відповідач в порушення вимог Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" своєчасно не сплатив адміністративно-господарські санкції за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2005 році.

Позивач явку свого представника у судове засідання, яке відбулось 21.10.11 року, не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, 22.09.11 року від нього надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності його представника та підтримання позовних вимог у повному обсязі.  

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Суд, враховуючи клопотання позивача, приймаючи до уваги ненадання відповідачем клопотання про відкладення розгляду справи, доказів неможливості явки представника у судове засідання з поважних причин, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу на підставі наявних в ній матеріалів.           

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, суд  

ВСТАНОВИВ:

Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 09.08.2000 року зареєстроване в якості юридичної особи Сільське комунальне підприємство "Вікторія".

Порядок, підстави та умови  участі суб’єктів господарювання  в реалізації державний гарантій  для забезпечення інвалідів рівними правами з іншими громадянами регулюється Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875.

Відповідно до статті 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 (далі –Закон) для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів у рахунок нормативів робочих місць виходячи з вимог статті 18 цього Закону. Виконанням нормативу робочих місць у кількості, визначеній згідно з частиною першою цієї статті, вважається працевлаштування підприємством, установою, організацією, у тому числі підприємством, організацією громадських організацій інвалідів, фізичною особою, яка використовує найману працю, інвалідів, для яких це місце роботи є основним.

Відповідно до частини 9  статті 19 Закону підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів.

Відповідно до ст. 20 Закону підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк. Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону. У разі несплати адміністративно-господарських санкцій або пені чи неможливості їх сплати за рішенням господарського суду їх стягнення в примусовому порядку може бути звернено на майно підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, в порядку, передбаченому законом.

Судом встановлено, що згідно звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 рік, середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу на підприємстві відповідача в 2005 році становила 12 осіб та відповідно норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів - 1 особа, середньооблікова кількість штатних працівників, яким встановлена інвалідність – 0 осіб. Таким чином, невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів становить 1 робоче місце.

Судом також встановлено, що позивачем було розраховано та застосовано до відповідача адміністративно-господарських санкцій за невиконання відповідачем нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2005 році, сума яких становить  1288,00 грн. Сума адміністративно-господарських санкцій відповідачем в добровільному порядку до Державного бюджету не сплачена.

За порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій Кримським республіканським відділенням Фонду соціального захисту інвалідів відповідачу нарахована пеня в розмірі 703,76 грн.

Таким чином, загальна сума заборгованості відповідача по пені, що підлягає стягненню в дохід Державного бюджету, становить 703,76 грн.

У порядку ст. 71 КАС України відповідачем не надано доказів сплати відповідачем  пені у сумі 703,76 грн.

На підставі викладеного суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

Керуючись ст.ст.160-163, ст.167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд    

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Сільського комунального підприємства "Вікторія" зареєстрованого  виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради 09.08.2000 року, юридична адреса:  96140, АР Крим, Джанкойський район, с. Луганське, пр.Центральний, 7,  код ЄДРПОУ 31116500, заборгованість зі сплати пені за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій за 2005 р. на загальну суму  703,76 гривень з рахунків у банках, обслуговуючих Сільське комунальне підприємство "Вікторія", на рахунок № 31218230700087, банк одержувача - УДК в АРК м. Сімферополь, МФО 824026, код ЄДРПОУ 34740824, одержувач - держбюджет Джанкойського району 50070000, призначення платежу - 50070000, пеня за несвоєчасну  сплату адміністративно-господарських санкцій за 2005 р.  

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового  провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.  

Суддя                                                                Панов О.І.

              

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення21.10.2011
Оприлюднено28.12.2011
Номер документу20198230
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10809/11/0170/18

Постанова від 21.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні