Постанова
від 21.10.2011 по справі 2а-11538/11/0170/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

< Текст >

21 жовтня 2011 р. (10:35) Справа №2а-11538/11/0170/19

Окружний адміністративн ий суд АР Крим у складі голову ючого судді Кузнякової С.Ю.,

при секретарі Устиновій І. В .,

за участю позивача Сокол ова М.В.,

розгляну у відкритому судо вому засіданні адміністрати вну справу

за позовом Рекреаційного кооперативу малоповерхової забудови "Ф.А.П." < Список > < По зивач в особі >

до Відділу Державного ком ітету України по земельних р есурсах у м. Алушті АР Крим < С писок > < Відповідач в особі > < Текст >

про визнання протиправною відмови та спонукання до вик онання певних дій

Суть спору: позивач звернув ся до Окружного адміністрати вного суду АР Крим з позовом д о відповідача, у якому просит ь визнати протиправною відмо ву Відділу Держкомзему м. Алу шті, викладену у листі № 10-03/19-186 ві д 08.08.2011 року у видачі Рекреаційн ому кооперативу малоповерхо вої забудови "Ф.А. П." витягу з технічної документації пр о нормативну оцінку земельн ої ділянки площею 0,9га, розташ ованої у смт. Партеніт та зобо в'язати відповідача видати Р екреаційного кооперативу ма лоповерхової забудови "Ф.А.П." витяг з технічної документа ції про нормативну грошову о цінку земельної ділянки площ ею 0,9 га для будівництва та обс луговування інженерно-техні чних споруд, розташованої в А Р Крим в м. Алушті, смт. Партені т. Позовні вимоги, з урахуван ня доповнень, вмотивовані ти м, що протиправними діями від повідача порушені законні п рава та інтереси кооперативу на оренду земельної ділянки , передбачені Конституцією У країни та Земельним кодексом України.

У судовому засіданні 21 жовт ня 2011 року представник позива ча на позовних вимогах напол ягав, з підстав викладених у п озовній заяві та доповненнях до неї. Просив задовольнити п озов у повному обсязі.

Представник відповідача д о суду не з'явився, про час та місце судового засідання по відомлений належним чином. Б удь-яких клопотань суду не на правив, пояснень на позов не н адав.

У зв'язку з тим, що необхідни х для вирішення спору доказі в, наявних в матеріалах справ и достатньо, суд вважає можли вим розглядати справу за від сутністю представника відпо відача.

Розглянув матеріали справ и, дослідив докази, надані поз ивачем, всебічно і повно з'ясу вавши всі фактичні обставини , на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши д окази, які мають юридичне зна чення для розгляду справи і в ирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

21 вересня 2007 року на 25-й сес ії 5-го скликання Партенітськ ою селищною радою смт. Партен іт м. Алушта АР Крим було прийн ято рішення № 25-33 «Про надання з годи РКМЗ «ФАП» на розроблен ня проекту землеустрою з від воду земельної ділянки, що на дається в оренду», яким надан о згоду РКМЗ «ФАП» на розробл ення проекту землеустрою з в ідводу земельної ділянки, ор ієнтовною площею 0,9000 га, розташ ованої за адресою: АР Крим, смт . Алушта, смт. Партеніт, схил бі ля земельної ділянки, яка ран іше надавалась в оренду РКМЗ «ФАП» для житлового рекреац ійного будівництва, що надає ться в дострокову оренду стр оком на 49 років для будівництв а та обслуговування інженерн о - технологічних споруд ( а. с. 1 3).

Рішенням Партенітської се лищної ради 64-ї сесії 5 скликан ня № 64-46 від 30.07.2010 року продовжено строк надання в раду проекту землеустрою з відводу в орен ду строком на 49 років земельно ї ділянки орієнтовною площею 0,9000 га, розташованої за адресо ю: АР Крим, м. Алушта, смт. Партен іт, схил біля земельної ділян ки, яка раніше надавалась в ор енду РКМЗ «ФАП» для житловог о рекреаційного будівництва , що надається в дострокову ор енду строком на 49 років для бу дівництва та обслуговування інженерно - технологічних сп оруд ( а. с. 12).

З метою оформлення проекту землеустрою з відводу в орен ду зазначеної вище земельної ділянки, позивач звернувся д о відділу Держкомзему з заяв ою про видачу йому витягу з те хнічної документації про нор мативну грошову оцінку земел ьної ділянки площею 0,9 га, розт ашованої у смт. Партеніт.

Листом за вих. № 10-03/19-186 від 08.08.2011 р оку відділ Держкомзему у м. Ал ушті АР Крим відмовив РКМЗ «Ф АП» у наданні витягу з техніч ної документації про нормати вну грошову оцінку земельної ділянки площею 0,9 га, розташов аної у смт. Партеніт, посилаюч ись на неможливість надання будь-яких документів і матер іалів на дану земельну ділян ку, осквільке відповідно до с т. 124 Земельного кодексу Украї ни, передача в оренду земельн их ділянок державної чи кому нальної власності здійснюєт ься по результатам проведенн я земельних торгів ( а. с. 8),

Не погодившись з зазначени ми діями відповідача коопера тив звернувся до суду з позов ом, у якому просить визнати пр отиправною відмову Відділу Д ержкомзему м. Алушті, викладе ну у листі № 10-03/19-186 від 08.08.2011 року у в идачі позивачу витягу з техн ічної документації про норма тивну оцінку земельної діля нки площею 0,9га, розташованої у смт. Партеніт та зобов'язати відповідача видати Рекреаці йного кооперативу малоповер хової забудови "Ф.А.П." витяг з технічної документації про н ормативну грошову оцінку зем ельної ділянки площею 0,9 га дл я будівництва та обслуговува ння інженерно-технічних спор уд, розташованої в АР Крим в м. Алушті, смт. Партеніт.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС Укр аїни у справах щодо оскаржен ня рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єктів владних повнова жень адміністративні суди пе ревіряють, чи прийняті (вчине ні) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; 2) з використан ням повноваження з метою, з як ою це повноваження надано; 3) о бґрунтовано, тобто з урахува нням усіх обставин, що мають з начення для прийняття рішенн я (вчинення дії); 4) безстороннь о (неупереджено); 5)добросовісн о; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед зак оном, запобігаючи несправедл ивій дискримінації; 8) пропорц ійно, зокрема з дотриманням н еобхідного балансу між будь- якими несприятливими наслід ками для прав, свобод та інтер есів особи і цілями, на досягн ення яких спрямоване це ріше ння (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі при йняття рішення; 10) своєчасно, т обто протягом розумного стро ку.

Стаття 19 Конституції Україн и зобов'язує орган влади ді яти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, пере дбачені Конституцією та зако нами України.

Отже «на підставі» означає , що суб'єкт владних повнова жень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конст итуцією та законами України та зобов'язаний діяти на ви конання закону, за умов та об ставин, визначених ним.

«У межах повноважень» озна чає, що суб'єкт владних повнов ажень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов 'язків, встановлених закона ми.

«У спосіб» означає, що суб'є кт владних повноважень зобов 'язаний дотримуватися вста новленої законом процедури в чинення дії, і повинен обират и лише встановлені законом с пособи правомірної поведінк и при реалізації своїх владн их повноважень.

Суд з'ясовує, чи використа не повноваження, надане суб' єкту владних повноважень, з н алежною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотиво вані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупереджено сті до особи, стосовно якої вч иняється дія; добросовісно, т обто щиро, правдиво, чесно; роз судливо, тобто доцільно з точ ки зору законів логіки і зага льноприйнятих моральних ста ндартів; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорці йно та адекватно; досягнення розумного балансу між публі чними інтересами та інтереса ми конкретної особи.

Тому вирішуючи справу стос овно позовних вимог РКМЗ «ФА П» про визнати протиправною відмову Відділу Держкомзему м. Алушті, викладену у листі № 10-03/19-186 від 08.08.2011 року у видачі Рекр еаційному кооперативу малоп оверхової забудови "Ф.А. П ." витягу з технічної документ ації про нормативну оцінку з емельної ділянки площею 0,9га, розташованої у смт. Партеніт та про зобов'язання відповід ача видати Рекреаційного коо перативу малоповерхової заб удови "Ф.А.П." витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ді лянки площею 0,9 га для будівни цтва та обслуговування інжен ерно-технічних споруд, розта шованої в АР Крим в м. Алушті, с мт. Партеніт, суд зобов'язан ий встановити чи діяв відпов ідач на підставі закону, чи яв ляються його дії обґрунтован ими, безсторонніми, добросов існими та розсудливими.

Відповідно до статті 9 КАС У країни суд при вирішенні спр ави керується принципом зако нності, відповідно до якого о ргани державної влади, орган и місцевого самоврядування, їхні посадові і службові осо би зобов'язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.

Згідно зі ст. 14 Конституції У країни право на землю набува ється і реалізується громадя нами і суб'єктами господарсь кої діяльності (юридичними і фізичними особами) виключно відповідно до закону.

Відповідно до ст. 12 Земельно го кодексу України до повнов ажень сільських, селищних, мі ських рад у галузі земельних відносин на території сіл, се лищ, міст належить:

а) розпорядження землями те риторіальних громад;

б) передача земельних ділян ок комунальної власності у в ласність громадян та юридичн их осіб відповідно до цього К одексу;

в) надання земельних діляно к у користування із земель ко мунальної власності відпові дно до цього Кодексу;

г) вилучення земельних діля нок із земель комунальної вл асності відповідно до цього Кодексу;

ґ) викуп земельних ділянок д ля суспільних потреб відпові дних територіальних громад с іл, селищ, міст;

д) організація землеустрою ;

е) координація діяльності м ісцевих органів земельних ре сурсів;

є) здійснення контролю за ви користанням та охороною земе ль комунальної власності, до держанням земельного та екол огічного законодавства;

ж) обмеження, тимчасова забо рона (зупинення) використанн я земель громадянами і юриди чними особами у разі порушен ня ними вимог земельного зак онодавства;

з) підготовка висновків щод о вилучення (викупу) та наданн я земельних ділянок відповід но до цього Кодексу;

и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним п оділом;

і) інформування населення щ одо вилучення (викупу), наданн я земельних ділянок;

ї) внесення пропозицій до ра йонної ради щодо встановленн я і зміни меж сіл, селищ, міст;

й) вирішення земельних спор ів;

к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин ві дповідно до закону.

Систему та гарантії місцев ого самоврядування в Україні , засади організації та діяль ності, правового статусу і ві дповідальності органів та по садових осіб місцевого самов рядування визначено Законом України «Про місцеве самовр ядування в Україні».

Відповідно до пункту 34 част ини 1 статті 26 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленар них засіданнях сільської, се лищної, міської ради вирішую ться питання регулювання зем ельних відносин відповідно д о закону.

Частиною 1 ст. 116 Земельного к одексу України встановлено, що громадяни та юридичні осо би набувають права власності та права користування земел ьними ділянками із земель де ржавної або комунальної влас ності за рішенням органів ви конавчої влади або органів м ісцевого самоврядування в ме жах їх повноважень, визначен их цим Кодексом, або за резуль татами аукціону.

Набуття права на землю гром адянами та юридичними особам и здійснюється шляхом переда чі земельних ділянок у власн ість або надання їх у користу вання (ч. 2 ст. 116 Земельного коде ксу України).

Статтею 123 Земельного кодек су України визначений порядо к надання земельних ділянок державної або комунальної вл асності у користування.

Згідно з ч. 3 ст. 123 Земельного к одексу України, відповідний орган виконавчої влади або о рган місцевого самоврядуван ня в межах їх повноважень у мі сячний строк розглядає клопо тання і дає дозвіл на розробл ення проекту землеустрою щод о відведення земельної ділян ки або надає мотивовану відм ову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого доз волу може бути лише невідпов ідність місця розташування з емельної ділянки вимогам зак онів, прийнятих відповідно д о них нормативно-правових ак тів, а також генеральних план ів населених пунктів, іншої м істобудівної документації, с хем землеустрою і техніко-ек ономічних обґрунтувань вико ристання та охорони земель а дміністративно-територіаль них утворень, проектів земле устрою щодо впорядкування те риторії населених пунктів, з атверджених у встановленому законом порядку.

Забороняється відмова у на данні дозволу на розробку пр оекту землеустрою щодо відве дення земельних ділянок, міс це розташування об'єктів на я ких погоджено відповідним ор ганом виконавчої влади або о рганом місцевого самоврядув ання згідно із статтею 151 цьог о Кодексу.

Умови і строки розроблення проектів землеустрою щодо в ідведення земельних ділянок визначаються договором, укл аденим замовником з виконавц ем цих робіт відповідно до ти пового договору. Типовий дог овір на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки затверджу ється Кабінетом Міністрів Ук раїни.

Згідно преамбулі Закону Ук раїни "Про землеустрій" цей За кон визначає правові та орга нізаційні основи діяльності у сфері землеустрою і спрямо ваний на регулювання відноси н, які виникають між органами державної влади, органами мі сцевого самоврядування, юрид ичними та фізичними особами із забезпечення сталого розв итку землекористування.

Згідно ст. 50 Закону України « Про землеустрій» проекти зем леустрою щодо відведення зем ельних ділянок складаються у разі надання, передачі, вилуч ення (викупу), відчуження земе льних ділянок. Порядок склад ання проектів землеустрою що до відведення земельних діля нок встановлюється Кабінето м Міністрів України.

Постановою Кабінету Мініс трів України від 26.05.2004р. № 677 затв ерджено Порядок розроблення проектів землеустрою щодо в ідведення земельних ділянок (далі Порядок), п. 3 якого встано влено, що проект відведення з емельної ділянки розробляєт ься на підставі: рішення сіль ської, селищної, міської ради , районної, Київської або Сева стопольської міської держад міністрації, до повноважень яких належить надання у кори стування або передача у влас ність земельних ділянок; укл адених договорів між землевл асниками і землекористувача ми та розробником проекту ві дведення земельної ділянки; судового рішення.

Відповідно до положень ст. 1 Закону України «Про оцінку з емель» нормативна грошова о цінка земельних ділянок - кап італізований рентний дохід і з земельної ділянки, визначе ний за встановленими і. затве рдженими нормативами.

З статті 5 Закону України «П ро оцінку землель» вбачаєтьс я, що нормативна грошова оцін ка земельних ділянок викорис товується для визначення роз міру земельного податку, дер жавного мита при міні, спадку ванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, ор ендної плати за земельні діл янки державної та комунально ї власності, втрат сільськог осподарського і лісогоспода рського виробництва, а також при розробці показників та м еханізмів економічного стим улювання раціонального вико ристання та охорони земель.

Згідно з ч. 2 ст.20 Закону Украї ни «Про оцінку земель» дані п ро нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки о формляються як витяг з техні чної документації з норматив ної грошової оцінки земель.

Аналогічне положення міст ить п. 4 Порядку нормативної гр ошової оцінки земель сільськ огосподарського призначенн я та населених пунктів, затве рдженого наказом Державного комітету України по земельн их ресурсах № 18/15/21/11 від 27.01.2006р., від повідно до якого за результа тами нормативної грошової оц інки земель складається техн ічна документація. Дані про н ормативну грошову оцінку окр емої земельної ділянки оформ ляються як витяг із технічно ї документації про нормативн у грошову оцінку земельної д ілянки згідно з додатком 2.

Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» витяг з технічної документа ції про нормативну грошову о цінку окремої земельної діля нки видається відповідним ор ганом виконавчої влади з пит ань земельних ресурсів.

Згідно з п.п. 5 п. 4 Положення пр о Державний комітет України із земельних ресурсів, затве рдженого постановою Кабінет у Міністрів України від 19.03.2008 № 224 Держкомзем здійснює відпов ідно до законодавства держав не регулювання у сфері оцін ки земель, організовує та з абезпечує виконання відпов ідних робіт, видає витяги з технічної документації пр о нормативну грошову оцінк у земельних ділянок, орга нізовує професійну підготов ку оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, веде Державний реє стр оцінювачів з експертної грошової оцінки земельних д ілянок, яким видано кваліфі каційне свідоцтво, готує про позиції щодо вдосконалення м етодики та порядку виконання робіт з грошової оцінки земе ль.

Пунктом 1 Положення про упра вління (відділ) Державного ко мітету України по земельних ресурсах (Держкомзем) у місті (обласного та районного знач ення), затвердженого наказом Держкомзему №123 від 17.06.2008 року, з ареєстрованого в Міністерст ві юстиції України 10.07.2008 року за №626/15317 (далі Положення про управ ління (відділ) Державного ком ітету України по земельних р есурсах (Держкомзем) у місті (о бласного та районного значен ня)визначено, що управління (в ідділ) Держкомзему в місті (мі ст обласного та районного зн ачення) є територіальним орг аном Держкомзему, підзвітним та підконтрольним Держкомзе му та відповідно Республікан ському комітету із земельних ресурсів Автономної Республ іки Крим, головному управлін ню Держкомзему області.

Управління (відділ) у своїй діяльності керується Консти туцією України, законами Укр аїни, постановами Верховної Ради України, актами Президе нта України та Кабінету Міні стрів України, Республікансь кого комітету із земельних р есурсів Автономної Республі ки Крим, наказами Держкомзем у, головного управління Держ комзему в області, а також цим Положенням (п. 2 Положення про управління (відділ) Державно го комітету України по земел ьних ресурсах (Держкомзем) у м істі (обласного та районного значення)визначено, що управ ління (відділ) Держкомзему в м істі (міст обласного та район ного значення).

Згідно п.3 цього Положення о сновними завданнями управлі ння (відділу) є:

- підготовка та внесення Рес публіканському комітету із з емельних ресурсів Автономн ої Республіки Крим, головном у управлінню Держкомзему у області пропозицій щодо фо рмування державної політик и у сфері регулювання земе льних відносин, використанн я, відтворення, охорони та про ведення моніторингу земель, ведення державного земельн ого кадастру, здійснення зе млеустрою, установлення меж міста, району в місті, забезпе чення її реалізації та прове дення земельної реформи;

- координація роботи з прове дення земельної реформи;

- організація і забезпеченн я ведення державного земельн ого кадастру та координація робіт з підготовки земельн о-кадастрової документації;

- здійснення землеустрою і п роведення моніторингу земел ь;

- участь у виконанні державн их, галузевих і регіональних програм з питань регулюванн я земельних відносин, устано влення меж міста, району в м істі, раціонального викорис тання земель, їх відтворення та охорони, проведення моніт орингу земель, відтворення р одючості ґрунтів, ведення державного земельного кадас тру і територіального планув ання;

- здійснення державного кон тролю за використанням та ох ороною земель.

Згідно п. 4 цього Положення у правління (відділ) відповідн о до покладених на нього за вдань, зокрема бере участь у здійсненні відповідно до чи нного законодавства Україн и державного регулювання у сфері оцінки земель, організ овує та забезпечує виконанн я відповідних робіт, видає ви тяги з технічної документац ії про нормативну грошову оц інку земельних ділянок, гот ує пропозиції щодо вдоскона лення методики та порядку ви конання робіт з грошової оці нки земель.

Аналогічну норму містить п .п 3 п. 4 Положення про відділ Дер жкомзему у м. Алушті АР Крим, з атвердженого наказом респуб ліканського комітету по земе льних ресурсах АР Крим від 27.10.2 009 р. № 114.

Зазначені вище свідчить пр о те, що безпосередньо до повн оважень відповідача входить надання витягу з технічної д окументації про нормативну г рошову оцінку земельної діля нки.

В той же час, суд вважає за не обхідне зазначити, що відпов ідно до ст. 123 ЗК України, тільки відповідний орган місцевого самоврядування або місцева державна адміністрація, до к омпетенції яких відноситься конкретна земельна ділянка, має повноваження вирішувати питання щодо надання дозвіл у на розроблення проекту від ведення земельної ділянки

Виходячи з викладеного, суд приходить до висновку, що від мовляючи позивачу у наданні витягу з технічної документа ції про нормативну грошову о цінку земельної ділянки площ ею 0,9 га, розташованої у смт. Пар теніт, відповідач фактично п ерешкоджає позивачу набути п рава оренди на земельну діля нку.

Крім того, суд вважає за нео бхідне зазначити, що згідно а бз. 3 п. 1 Розділу Х “Перехідні по ложення” Земельного кодексу України, у разі прийняття від повідними органами рішення п ро погодження місця розташув ання об'єкта або про надання д озволу на розроблення проект у відведення земельної ділян ки до 1 січня 2008 року передача в оренду таких земельних діля нок із земель державної та ко мунальної власності здійсню ється без проведення земельн их торгів (аукціонів).

При цьому, згідно п. 3 Прикінц евих положень Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву”в ід 16.09.2008 р. № 509-VI, прийняті і не вико нані до набрання чинності ци м Законом рішення відповідни х органів виконавчої влади а бо органів місцевого самовря дування про погодження місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розробле ння проекту відведення земел ьної ділянки зберігають чинн ість протягом двох років з дн я набрання чинності цим Зако ном.

Згідно п. 1 Прикінцевих поло жень Закону України від 16.09.2008 р. № 509-VI, цей Закон набирає чиннос ті з дня його опублікування, т обто з 14.10.2008 р. (Голос України, 2008, 10, 14.10.2008 № 195).

Тобто, суд зазначає, що згод а РКМЗ «ФАП» на розроблення п роекту землеустрою з відводу земельної ділянки, орієнтов ною площею 0,9000 га, розташованої за адресою: АР Крим, смт. Алушт а, смт. Партеніт, схил біля зем ельної ділянки, яка раніше на давалась в оренду РКМЗ «ФАП» для житлового рекреаційного будівництва, що надається в д острокову оренду строком на 49 років для будівництва та обс луговування інженерно - техн ологічних споруд були надані 21.09.2007 року рішення 25-ї сесії 5-го с кликання Партенітської сели щної ради № 25-33, яке зберігає св ою дію відповідно до вимог п.3 Прикінцевих положень Закону України “Про внесення змін д о деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівн ицтву”від 16.09.2008 р. № 509-VI до 24.05.2009 р. (на протязі двох років з 21.09.2007 р.).

В силу ч. 2 ст. 71 КАС України в а дміністративних справах про протиправність рішень, дій ч и бездіяльності суб'єкта вла дних повноважень обов'язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на від повідача, якщо він заперечує проти адміністративного поз ову.

Відділом Державного коміт ету України по земельних рес урсах у м. Алушті АР Крим прав омірності своїх дій суду не д оведено.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, си стемного аналізу положень чи нного законодавства України та матеріалів справи, суд дій шов висновку, що до позовні ви моги підлягають задоволенню у повному обсязі.

На підставі викладеного су д вважає, що позовні вимоги на лежить задовольнити у повном у обсязі.

Згідно з ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є с уб'єктом владних повноваже нь, суд присуджує всі здійсне ні нею документально підтвер джені судові витрати з Держа вного бюджету України (або ві дповідного місцевого бюджет у, якщо іншою стороною був орг ан місцевого самоврядування , його посадова чи службова ос оба).

Приймаючи до уваги, що рішен ня по справі ухвалене на кори сть позивача, який не є суб'є ктом владних повноважень, су д вважає за необхідне присуд ити всі здійснені ним судові витрати, а саме судовий збір у розмірі 3,40 грн., з державного б юджету.

Під час судового засідан ня, яке відбулось 21.10.2011 р. були ог олошені вступна та резолютив на частини постанови. Відпов ідно до ст. 163 КАСУ постанову ск ладено 21.10.2011 р.

Керуючись ст.ст. 94, 98, 160-163, 167 КАС У країни, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задоволь нити.

2. Визнати протиправною відм ову Відділу Держкомзему м. Ал ушті АР Крим, викладену у лист і № 10-03/19-186 від 08.08.2011 року щодо видач і Рекреаційному кооперативу малоповерхової забудови "Ф .А. П." (ідентифікаційний код 26367726) витягу з технічної докуме нтації про нормативну оцінку земельної ділянки площею 0,9г а, розташованої у смт. Партені т.

3. Зобов'язати Відділ Держко мзему м. Алушті в АР Крим видат и Рекреаційного кооперативу малоповерхової забудови "Ф.А .П." (ідентифікаційний код 26367726) в итяг з технічної документаці ї про нормативну грошову оці нку земельної ділянки площею 0,9 га для будівництва та обслу говування інженерно-технічн их споруд, розташованих в АР К рим в м. Алушті, смт. Партеніт.

4. Стягнути з Державного бюд жету України (п\р 31115095700002, МФО 824026 ЗК ПО 34740405, код платежу 22090200 у банку о держувача: ГУ ДКУ в АР Крим м. С імферополь одержувач: Держбю джет м. Сімферополя (або іншог о рахунку) на користь Рекреац ійного кооперативу малопове рхової забудови "Ф.А. П." (ід ентифікаційний код 26367726) судов ий збір у розмірі 3,40 грн.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя < підпис > Кузнякова С.Ю.

< Текст >

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення21.10.2011
Оприлюднено28.12.2011
Номер документу20198297
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-11538/11/0170/19

Постанова від 21.10.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кузнякова С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні