ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
03 листопада 2011 р. Справа №2а-11404.1/10/0170
(11:05) м. Сімферополь
Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуюч ого судді Шкляр Т.О., при секре тарі Желудковій О.О., розгляну вши у відкритому судовому за сіданні адміністративну спр аву
за позовом Товариства з об меженою відповідальністю "Ар істон Тур"
до Державної податкової і нспекції у м. Ялта АРК
про скасування податкових повідомлень-рішень
за участю представників ст орін:
від позивача - ОСОБА_1, до в.,
від відповідача - ОСОБА_2 , дов.
Суть справи:
Товариство з обмеженою від повідальністю "Арістон Тур" з вернулося до Господарського суду АР Крим з адміністратив ним позовом про скасування п одаткових повідомлень - ріше нь № 0000662301/0 від 06.03.2007р. по податку н а додану вартість, у тому числ і основний платіж - 4376,00грн., штра ф - 9476,00грн. на загальну суму 14207,00гр н., № 0000652301/0 від 06.03.2007р. по податку на прибуток, у тому числі основн ий платіж - 725,00грн., штраф - 3363,00грн. на загальну суму 4088,00грн., № 0000391701/0 від 06.03.2007р. по податку з доходу н айманих робітників, у тому чи слі основний платіж - 920,68грн., шт раф - 1841,36грн. на загальну суму 2762, 04грн., № 0000672301/0 від 06.03.2007р. штраф за п орушення Закону України "Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг" на загальн у суму 1758270,06грн., винесені відно сно ТОВ "Арістон Тур".
Постановою Господарського суду АР Крим від 31.07.2007р. позовні вимоги задоволені частково, скасовано рішення про засто сування штрафних санкцій ДПІ в м. Ялта № 0000672301/0 від 06.03.2007р. в части ні застосування фінансових с анкцій у розмірі 1699975,00грн.; скас овано податкове повідомленн я - рішення ДПІ в м. Ялта № 0000662301/0 в ід 06.03.2007р. про донарахування по датку на додану вартість у су мі 9471,00грн. та застосування штр афних (фінансових) санкцій у р озмірі 4736,00грн., всього 14207,00грн.; ск асовано податкове повідомле ння - рішення № 0000391701/0 від 06.03.2007р. пр о донарахування податку з до ходів найманих робітників у сумі 920,68грн. та застосування шт рафних (фінансових) санкцій у розмірі 1841,36грн., всього 2762,04грн.; в іншій частині у позові відм овлено.
Ухвалою Севастопольського апеляційного господарськог о суду від 01.10.2007р. у справі № 2-24/4742- 2007А апеляційну скаргу Державн ої податкової інспекції у м. Я лта АР Крим було залишено без задоволення, постанову Госп одарського суду АР Крим від 3 1.07.2007р. у справі № 2-24/4742-2007А залишено без змін.
Постановою Вищого адмініс тративного суду України від 05.08.2010р. касаційна скарга держав ної податкової інспекції в м . Ялта задоволена частково, по станова Господарського суду АР Крим від 31.07.2007р. та ухвала Се вастопольського апеляційно го господарського суду від 01. 10.2007р. у справі № 2-24/4742-2007А скасован о в частині скасування рішен ня про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 06.03.2007р . № 0000672301/0 у сумі 1699975,00грн., а також в ч астині скасування податково го повідомлення - рішення від 06.03.2007 р. № 0000662301/0, в цій частині спра ву направлено на новий розгл яд до суду першої інстанції. П останова Господарського суд у АР Крим від 31.07.2007 р. та ухвала С евастопольського апеляційн ого господарського суду від 01.10.2007 р. у справі № 2-24/4742-2007А скасова на в частині скасування пода ткового повідомлення - рішен ня від 06.03.2007р. № 0000652301/0 щодо нарахув ання товариству з обмеженою відповідальністю "Арістон Ту р" сум податкового зобов'язан ня з податку на прибуток за шт рафними санкціями у розмірі 3000,00грн. У цій частині позову ві дмовлено. В решті постанову Г осподарського суду АР Крим в ід 31.07.2007р. та ухвала Севастопол ьського апеляційного господ арського суду від 01.10.2007р. у спра ві № 2-24/4742-2007А залишено без змін.
10.12.2010 р. ухвалою Окружного адм іністративного суду АР Крим позовну заяву ТОВ "Арістон Ту р" до ДПІ у м. Ялта АР Крим про ск асування рішення про застос ування штрафних (фінансових) санкцій від 06.03.2007р. № 0000672301/0 у сумі 1699975,00 грн. та скасування податко вого повідомлення - рішення в ід 06.03.2007р. № 0000662301/0 залишено без роз гляду.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністратив ного суду від 28.03.11 р. ухвалу Окру жного адміністративного суд у АР Крим від 10.12.2010 р. у справі № 2а -11404/10/18/0170 скасовано, справу напра влено до суду першої інстанц ії для продовження розгляду.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 23. 06.11 р. справу № 2а-11404/10/18/0170 за позовом Товариства з обмеженою відп овідальністю "Арістон Тур" до Державної податкової інспек ції у м. Ялта АРК про скасуванн я рішення про застосування ш трафних (фінансових) санкцій від 06.03.2007р. № 0000672301/0 у сумі 1699975,00грн. та скасування податкового пові домлення - рішення від 06.03.2007р. № 0 000662301/0 прийнято до провадження с уддею Шкляр Т.О., справі привла снено номер № 2а- 11404.1/10/0170.
22.09.11 р. на адресу Окружного ад міністративного суду АР Крим позивачем надіслані уточнен ня позовних вимог, в прохальн ій частині яких позивач прос ить скасувати податкове ріше ння № 0000672301/0 від 06.03.2007 р. в частині з астосування штрафних санкці й до ТОВ "Арістон-Тур" на суму 169 9975,00 грн. за порушення вимог Зак ону України "Про застосуванн я реєстраторів розрахункови х операцій у сфері торгівлі, г ромадського харчування і пос луг".
В обґрунтування позовних в имог позивач посилається на підстави, викладені в уточне нні позовних вимог, основні з яких такі, що ТОВ "Арістон-Тур " самостійно сформувало свій туристичний продукт і реалі зувало його контрагентам без застосування РРО, з оформлен ням готівки через касу з вида чею квитанцій по прибутковим касовим ордерам.
Відповідачем надані письм ові заперечення проти позову за тих підстав, що послуги поз ивача не були власним продук том ТОВ "Арістон-Тур", а були пр идбані у сторонніх підприємс тв, організацій, а відтак пози вач повинен був здійснювати всі розрахунки з РРО.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав, просив задовол ьнити позов.
Представник відповідача у судовому засіданні проти по зову заперечував, просив від мовити у задоволенні позову.
Вивчивши матеріали справи , заслухавши представників с торін, дослідивши надані док ази та оцінивши їх у сукупнос ті, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно ч. 1 ст. 2, ч. 3 ст. 6, п. 7 ч. 1 ст. 3, п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС України, від повідно до яких визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної ю рисдикції є наявність сторо ною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ни м у спірних відносинах владн их управлінських функцій у с фері публічно-правових відно син, дана справа є справою адм іністративної юрисдикції.
Товариство з обмеженою від повідальністю "Арістон-Тур" (Є ДРПОУ 33224121) зареєстровано Вико навчим комітетом Ялтинської міської ради АР Крим 15.12.2004 р. за а дресою місцезнаходження: 98603, АР Крим, м.Ялта, вул. Свердлова , б.48-а, кв. 23, про що видано свід оцтво про державну реєстраці ю серії А00 № 445482 (а.с.21, т.1).
Згідно п.2.1, 2.2. Статуту ТОВ "Арі стон-Тур", зареєстрованого 15.12.0 4 р., товариство створене з мет ою здійснення ринкових взаєм овідносин і отримання прибут ку на основі задоволення пот реб громадян, колективних, де ржавних та інших підприємств ; предметом діяльності є тако ж туроператорська діяльніст ь, тобто діяльність з організ ації та забезпечення створен ня туристичного продукту, ре алізації та надання туристич них послуг, а також посередни цька діяльність із надання х арактерних і супутніх послуг (а.с.11, т. 1).
27.02.07 р. ДПІ в м. Ялта АР Крим про ведена виїзна планова переві рка ТОВ "Арістон-Крим" з питань дотримання вимог податковог о, валютного та іншого законо давства за період з 15.12.04 р. по 31.12.06 р. (а.с.23, т. 1), за результатами яко ї встановлено порушення пода ткового законодавства Украї ни, серед яких - п. 2.15 Положення "П ро ведення касових операцій у національній валюті Україн и", затвердженого постановою Правління НБУ від 19.02.01 р. № 72, а са ме перевищення ліміту залишк у готівки в касі на загальну с уму 29147,53 грн.; п.1 ст. 3 Закону Украї ни "Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг" від 06.07.05 р. № 265, а саме - непроведення р озрахункових операцій через РРО на загальну суму 339995 грн. (а. с.57, т.1), про що складено акт № 633/23-1/ 33224121/23.
06.03.2007 р. ДПІ в м. Ялта АР Крим на п ідставі акту перевірки від 27.0 2.2007 р. № 633/23-1/33224121/23, за порушення п. 2.3 П оложення про ведення касових операцій у національній вал юті України, п. 1 ст. 3 Закону Укр аїни "Про застосування РРО у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг" застос увало до ТОВ "Арістон-Тур" суму штрафних (фінансових) санкці й у розмірі 1758270,06 грн. (а.с.59), з яких позивачем самостійно сплаче но суму перевищення ліміту з алишку готівки в касі.
Згідно п. 1 ст. 3 Закону Україн и "Про застосування реєстрат орів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадсько го харчування та послуг" від 06 .07.05 р. № 265 в редакції на час виник нення спірних правовідносин суб'єкти підприємницької ді яльності, які здійснюють роз рахункові операції в готівко вій та/або в безготівковій фо рмі (із застосуванням платіж них карток, платіжних чеків, ж етонів тощо) при продажу това рів (наданні послуг) у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг зобов'язані про водити розрахункові операці ї на повну суму покупки (надан ня послуги) через зареєстров ані, опломбовані у встановле ному порядку та переведені у фіскальний режим роботи реє стратори розрахункових опер ацій з роздрукуванням відпов ідних розрахункових докумен тів, що підтверджують викона ння розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосування м зареєстрованих у встановле ному порядку розрахункових к нижок.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що за перевіряємий період р озрахунки за надані туристич ні послуги, до складу яких вхо дило: комплексні заходи з про ведення матчів, комплексне о бслуговування, комплекс посл уг, проживання спортсменів і тренерів, харчування, послуг и з бронювання авіа та ж/д квит ків, транспортного обслугову вання - провадились готівкам и шляхом надходження в касу п ідприємства, по прибуткових касових ордерах, без застосу вання РРО (а.с.52, т.1).
Відповідно до п.1 ч. 1 ст. 9 Закон у про РРО реєстратори розрах ункових операцій та розрахун кові книжки не застосовуютьс я при здійсненні торгівлі пр одукцією власного виробницт ва та наданні послуг підприє мствами, установами і органі заціями усіх форм власності, крім підприємств торгівлі т а громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, уста нов і організацій з оформлен ням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею в ідповідних квитанцій, підпис аних і завірених печаткою у в становленому порядку.
Тобто суб'єкти господарю вання звільняються від обов' язку застосування РРО при на данні/реалізації власних пос луг (послуг власного виробни цтва), тобто при умові збігу пр одавця послуг та їх надавача в одній особі.
Законом України "Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій у сфері торг івлі, громадського харчуванн я та послуг" не дано визначенн я терміну "власне виробництв о".
Таке визначення дано в Зако ні України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", відповідно до п. 5 0 ч. 1 ст. 9 якого в редакції на час виникнення спірних правовід носин ліцензуванню підлягає туроператорська та турагент ська діяльність.
Так, згідно ст. 1 Закону Украї ни "Про ліцензування певних в идів господарської діяльнос ті" від 01.06.2000 N 1775 виробництвом (виг отовленням) є діяльність, пов 'язана з випуском продукції, я ка включає всі стадії технол огічного процесу, а також реа лізацію продукції власного в иробництва.
Отже для встановлення спос обу проведення розрахунків з а туристичні послуги необхід но чітко визначити, продаж як их саме послуг чи туристично го продукту здійснюється: ст ворених туристичною фірмою-п родавцем самостійно чи створ ених іншими туроператорами т а реалізованих у межах посер едницької діяльності.
Адже при продажу туристичн ими фірмами туристичного про дукту чи послуг, які належать іншим туристичним підприємс твам (туроператорам), а також т уристичних, характерних та с упутніх послуг інших суб'єкт ів підприємницької діяльнос ті, розрахункові операції по винні проводитись із застосу ванням реєстраторів розраху нкових операцій у встановлен ому порядку.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України № 324 від 15.09.1995 р. в редакці ї на час виникнення спірних п равовідносин суб'єктами, що з дійснюють та/або забезпечуют ь туристичну діяльність (дал і - суб'єкти туристичної діяль ності), є:
туристичні оператори (далі - туроператори) - юридичні осо би, створені згідно із законо давством України, для яких ви ключною діяльністю є організ ація та забезпечення створен ня туристичного продукту, ре алізація та надання туристич них послуг, а також посередни цька діяльність із надання х арактерних та супутніх послу г і які в установленому поряд ку отримали ліцензію на туро ператорську діяльність;
туристичні агенти (далі - ту рагенти) - юридичні особи, ство рені згідно із законодавство м України, а також фізичні осо би - суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють п осередницьку діяльність з ре алізації туристичного проду кту туроператорів та туристи чних послуг інших суб'єктів т уристичної діяльності, а так ож посередницьку діяльність щодо реалізації характерних та супутніх послуг і які в уст ановленому порядку отримали ліцензію на турагентську ді яльність та інш.
Тобто туристичному опера торові властиве поєднання та ких характерних ознак, як:
- організація та забезпечен ня створення власного турист ичного продукту;
- посередницька діяльність із надання характерних та су путніх послуг,
при тому як туристичному аг енту - лише здійснення посере дницької діяльності з реаліз ації туристичного продукту т уроператорів та туристичних послуг інших суб'єктів турис тичної діяльності.
Іншими словами, туристични й оператор також може виступ ати і суб'єктом надання посер едницьких послуг у сфері тур изму. Тобто статус туропе ратора передбачає реалізаці ю поряд із власно сформовани м туристичним продуктом тако ж і послуг, які фактично надаю ться іншими суб'єктами госпо дарювання.
Відповідно до п. 2.2 Статуту по зивача предметом діяльності ТОВ "Арістон-Тур" є також туро ператорська діяльність, тобт о діяльність з організації т а забезпечення створення тур истичного продукту, реалізац ії та надання туристичних по слуг, а також посередницька д іяльність із надання характе рних та супутніх послуг (а.с.11, т . 1).
Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни "Про туризм" туристични й продукт - попередньо розроб лений комплекс туристичних п ослуг, який поєднує не менше н іж дві такі послуги, що реаліз ується або пропонується для реалізації за визначеною цін ою, до складу якого входять по слуги перевезення, послуги р озміщення та інші туристичні послуги, не пов'язані з переве зенням і розміщенням (послуг и з організації відвідувань об'єктів культури, відпочинк у та розваг, реалізації сувен ірної продукції тощо).
Супутні туристичні послуг и та товари - послуги та товари , призначені для задоволення потреб споживачів, надання т а виробництво яких несуттєво скоротиться без їх реалізац ії туристам.
Характерні туристичні пос луги та товари - послуги та тов ари, призначені для задоволе ння потреб споживачів, надан ня та виробництво яких суттє во скоротиться без їх реаліз ації туристам.
З матеріалів справи вбачає ться, що ТОВ "Арістон-Тур" нада вались послуги з організаці ї спортивної діяльності на т ериторії АР Крим, а саме: прове дення навчально-тренувально го збору, послуги з бронюванн я авіа та ж/д квитків, транспор тного обслуговування спортс менів.
З аналізу чинного законода вства України, з урахуванням граматичного, систематичног о тлумачення випливає, що про дукт власного виробництва - ц е продукт, який вироблений пі дприємством самостійно з вик ористанням власного або орен дованого майна, або даний про дукт підданий достатній пере робці, яка дозволяє вважати к уплений продукт продуктом в ласного виробництва, що є мож ливим при наданні продукту н ових властивостей та якісних ознак.
В матеріали справи надано д оговори позивача із контраге нтами про надання послуг з ор ганізації спортивної діяльн ості.
Зокрема, 20.05.2006 р. ТОВ "Арістон-Т ур" та ОСОБА_4 уклали догов ір на здійснення послуг з орг анізації спортивної діяльно сті, за яким ТОВ "Арістон-Тур" з а завданням замовника ОСОБ А_4 здійснює послуги з орган ізації спортивної діяльност і на території АР Крим, а саме : проведення навчально-трену вального збору, послуги з бро нювання авіа та ж/д квитків, тр анспортного обслуговування спортсменів (а.с.116, т. 1).
Аналогічні договори були у кладені позивачем із ОСОБА _5 від 20.07.2005 р. (а.с.120, т.1), ТОВ "ФК "Арс енал-Київ" від 11.02.2006 р. (а.с.124, т.1), Фед ерацією футболу України від 05.01.2006 р. (а.с.128, т.1), Латвійською футб ольною федерацією від 24.02.2006 р. (а .с.133, т.1), Республіканським комі тетом АР Крим з фізичної куль тури та спорту від 08.12.2006 р. (а.с.137, т .1).
Позивач в обґрунтування по зовних вимог посилається на те, що вказані послуги є турис тичним продуктом власного ви робництва, що, на його думку, м ає підтверджуватись наданим и в матеріали справи прибутк овими та видатковими касовим и ордерами, актами приймання виконаних робіт по вказаним договорам (а.с.17-111, т. 3).
З матеріалів справи вбачає ться, що ТОВ "Арістон-Тур" для н адання послуг з організації спортивної діяльності, а сам е: проведення навчально-трен увального збору, проживання та харчування, послуги з брон ювання авіа та ж/д квитків, тра нспортного обслуговування с портсменів - замовив вказані послуги у інших суб'єктів гос подарської діяльності окрем о за кожним видом.
Так, послуги з проживання/бр онювання, харчування були за мовлені у ТОВ "Москва", ТОК "Кри м" ЗАТ "КримТур", про що свідчат ь рахунки-фактури № 9829 від 04.12.2005 р ., № СФ-943 від 30.11.2005 р. (а.с. 100-101, т.2) та спл ачені у відповідних сумах зг ідно рахунків на сплату № 574, № 5 78 від 02.12.2005 р. та отриманих фіскал ьних чеків (а.с.102, т.2).
Послуги з оренди спортивни х споруд, організації та пров едення навчально-тренувальн их зборів були замовлені та о тримані ТОВ "Арістон-Тур" від Ф ПУ "ОУСЦ "Спартак", ТОВ "Диал", ТО В "Сан-Мишель", про що свідчать наявні в матеріалах справи к опії податкових накладних ві д 20.12.06 р. № 880, від 30.06.06 р. № 2469, від 14.12.2006 р. № 5320 відповідно (а.с.143-145, т. 2).
Крім того, в матеріалах спра ви наявна також агентська уг ода від 01.01.2006 р. між ТОВ "Арістон-Т ур" та ЗАТ "Універсальне агенс тво з продажу авіаперевезень ", за якою ЗАТ "Універсальне аг енство з продажу авіаперевез ень" поручає, а ТОВ "Арістон-Ту р" приймає на себе право на бро нювання та реалізацію авіакв итків, а також для забезпечен ня заходів, пов'язаних з авіап еревезенням туристів та бага жу (а.с.105).
Згідно з п. 4 ст. 9 Закону Украї ни «Про застосування реєстра торів розрахункових операці й у сфері торгівлі, громадськ ого харчування та послуг» ві д 06.07.95 р. № 265 в редакції на час вин икнення спірних правовіднос ин реєстратори розрахункови х операцій та розрахункові к нижки не застосовуються при продажу проїзних і перевізни х документів із застосування м бланків суворого обліку на залізничному (крім приміськ ого) та авіаційному транспор ті з оформленням розрахунков их і звітних документів.
Тобто Закон про РРО дозво ляє не застосовувати РРО тур фірмам, якщо вони використов ують бланки проїзних квитків залізничного (крім приміськ ого) та авіаційного транспор ту, за умови відповідного офо рмлення розрахункових і звіт них документів.
Відповідно до п. 1.3.2. Правил ви готовлення бланків цінних па перів і документів суворого обліку, затверджених Наказом Міністерства фінансів Украї ни від 25 листопада 1993 р. N 98, Служби безпеки України від 15 листопа да 1993 р. N 118, Міністерства внутрі шніх справ України від 24 листо пада 1993 р. N 740, реєстрацію чого бу ло здійснено в Міністерстві юстиції України 14 січня 1994 р. за N 8/217, документами суворого обл іку є в тому числі проїзні док ументи (квитки на проїзд у зал ізничному, морському, річков ому і повітряному транспорті ; документи на перевезення ва нтажів; військові проїзні до кументи).
Позивачем не надано доказі в, які б підтверджували надан ня послуг з бронювання та реа лізації авіаквитків із засто суванням бланків суворої зві тності на авіаційному трансп орті з оформленням відповід них розрахункових та звітни х документів; не надано доказ ів отримання бланків проїзни х документів за накладними, з вітів перед авіаперевізника ми про їх використання в рамк ах укладеної агентської угод и з ЗАТ "Універсальне агенств о з продажу авіаперевезень", щ о підтверджується відповідн ими звітними документами, а с аме: звітами та листами про пр оведення звірки між позиваче м та авіаперевізниками.
Отже ТОВ "Арістон-Тур" були н адані контрагентам саме тури стичні послуги посередницьк ого характеру, а не туристичн ий продукт власного виробниц тва, оскільки послуги з орган ізації спортивної діяльност і, зокрема проведення навчал ьно-тренувальних зборів, про живання та харчування, транс портного обслуговування спо ртсменів, бронювання та реал ізації авіаквитків - були при дбані ТОВ "Арістон-Тур" у інших суб'єктів господарювання ок ремо та надані замовникам шл яхом поєднання окремо придба них послуг у єдиний комплекс ний продукт, що містить в собі послуги інших контрагентів у тому ж вигляді, у якому вони були придбані позивачем. То бто у даному випадку ТОВ "Ар істон Тур" не було здійснено к омпіляції замовлених/отрима них послуг/продуктів, а було з діснено просте поєдання оста нніх у сукупності у їх первин ному вигляді.
При цьому ТОВ «Арістон-Тур» не було здійснено таку перер обку замовлених/отриманих по слуг/продуктів з використанн ям власного або орендованого майна, що дозволило б надати в казаним послугам/продуктам н ових якостей та ознак, відмін них від тих, які складали їх пе рвинний зміст.
Адже для створення власног о туристичного продукту у ра зі замовлення/отримання будь -яких послуг від інших суб'єкт ів господарської діяльності , туристичному операторові в розумінні положень законода вства України про туристичну діяльність необхідно здійсн ити переробку останніх, нада вши їм при цьому нових власти востей, ознак, притаманних ту ристичному продукту, створен ому саме в процесі переробки , та відсутніх у первинному пр одукті (товарі, послузі), який став об'єктом переробки.
Отже ТОВ «Арістон-Тур» при з дійсненні господарської дія льності у перевіряємий періо д фактично здійснювало посер едницьку діяльність, та не ре алізовувало власно сформова ний туристичний продукт.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.
Відповідно до ч. 1 ст. 138 КАС Укр аїни предметом доказування є обставини, якими обґрунтову ються позовні вимоги чи запе речення або які мають інше зн ачення для вирішення справи та які належить встановити п ри ухваленні судового рішенн я у справі.
Позивачем не надано доказі в, які б підтверджували створ ення дійсного власного турис тичного продукту на підставі замовлених/отриманих послуг від інших контрагентів.
Відповідно до ч. 1 ст. 69 КАС Укр аїни доказами в адміністрати вному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі як их суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і запе речення осіб, які беруть учас ть у справі, та інші обставини , що мають значення для правил ьного вирішення справи. Ці да ні встановлюються судом на п ідставі пояснень сторін, тре тіх осіб та їхніх представни ків, показань свідків, письмо вих і речових доказів.
В матеріалах справи наявна заява представника позивача про відсутність інших доказ ів у справі (а.с.129, т.3).
Відтак ТОВ «Арістон-Тур» зг ідно вимог п. 1 ст. 3, п. 1 ч. 1 ст. 9 Зако ну України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, гр омадського харчування та пос луг" повинен був проводити вс і розрахункові операції чере з РРО з огляду на продаж/надан ня туристичного продукту/пос луг невласного виробництва.
Таким чином, матеріалами сп рави підтверджено виконання ТОВ «Арістон-Тур» розрахунк ових операцій в порушення п. 1 ч. 1 ст.3, п. 1, ч. 1 ст. 9 Закону України про РРО на повну суму туристи чних послуг у розмірі 339995,00 грн., про що зазначено в акті перев ірки.
Відповідно до положень п. 1 ч . 1 ст. 17 Закону України № 265 в реда кції на час виникнення спірн их правовідносин за порушенн я вимог цього Закону до суб'єк тів підприємницької діяльно сті, які здійснюють розрахун кові операції за товари (посл уги), за рішенням відповідних органів державної податково ї служби України застосовуют ься фінансові санкції у п'яти кратному розмірі вартості пр оданих товарів (наданих посл уг), на які виявлено невідпові дність, - у разі проведення роз рахункових операцій на непов ну суму вартості проданих то варів (наданих - послуг), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у ра зі нероздрукування відповід ного розрахункового докумен та, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використа ння розрахункової книжки.
Згідно розрахунку фінансо вих санкцій ДПІ в м. Ялта АР Кр им застосовано фінансові сан кції за вказані порушення до ТОВ «Арістон-Тур» у розмірі 16 99975,00 грн. (339995*5), що відповідає вимо гам чинного на час виникненн я спірних правовідносин зако нодавства.
Позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.
У судовому засіданні 03.11.11 р. п роголошено вступну та резолю тивну частини постанови. У по вному обсязі постанову склад ено 07.11.11 р.
Керуючись ст. ст. 158, 160-163, 167 КАС Ук раїни, суд
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні позову відм овити.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеляц ійна скарга подається протяг ом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.
Суддя Шк ляр Т.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2011 |
Оприлюднено | 28.12.2011 |
Номер документу | 20198323 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Шкляр Т.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні