Україна
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 листопада 2011 р. спра ва № 2а/0570/18291/2011
Приміщення суду за адре сою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвард ійської дивізії, 17
час прийняття постанови: < година >
Донецький окружний адмін істративний суд в складі:
головуючого судді Стойки В.В.
при секретарі Салько вій В.О.
за участю
представників позивача Дац ко А.В., Мастикаш О.В.
представника відповідача не з*я вився
розглянувши у відкритому с удовому засіданні позов Конт рольно-ревізійного управлін ня в Донецькій області до Арт емівського професійного буд івельного ліцею про зобов' я зання виконати не вчинені ді ї, -
В С Т А Н О В И В :
Позивач, Контрольно-ревізі йне управління в Донецькій о бласті, звернувся до Донецьк ого окружного адміністратив ного суду з уточненою під час судового розгляду позовною заявою до Артемівського проф есійного будівельного ліцею про зобов' язання виконати не вчинені дії.
В обґрунтування своїх вимо г позивач посилається на те, щ о Контрольно-ревізійним упра влінням в Донецькій області була проведена планова реві зія фінансово-господарської діяльності Артемівського пр офесійного будівельного ліц ею за період з 01.06.2009р. по 30.04.2011р. За р езультатами ревізії був скла дений акт №03-22/33 від 03.06.2011р., який пі дписаний директором Артемів ського професійного будівел ьного ліцею та його в.о. головного бухгалте ра. На підставі акту відповід ачу направлено вимогу від 15.06.20 11 р. № 05-03-10-14/6502 про усунення поруше нь, виявлених ревізією.
В ході ревізії були виявлен і порушення діючого законода вства України з фінансових п итань, які станом на теперішн ій час залишаються не відшко дованими.
До теперішнього часу поруш ення не усунуті, що свідчить п ро невиконання та порушення вимог ч.2 ст.15 Закону України “П ро державну контрольно-ревіз ійну службу в Україні”, згідн о з якою законні вимоги служб ових осіб державної контроль но-ревізійної служби є обов'я зковими для виконання службо вими особами об'єктів, що реві зуються чи перевіряються.
Просить зобов' язати відп овідача не вчинені дії, зазна чені в п.п. 4,5,7 листа вимоги - КР У в Донецькій області від 15.06.2011 р. № 05-03-10-14/6502.
Представники позивача в су дове засідання з' явилися, п озовні вимоги підтримали, пр осили їх задовольнити з підс тав, які викладені у позовній заяві.
Представник відповідача у судове засідання не з' явив ся, про час та місце розгляду с прави був повідомлений належ ним чином. Надав суду письмов у заяву про визнання позову т а з проханням розглянути спр аву у відсутності представни ка.
Заслухавши представника п озивача та дослідивши матері али справи, суд встановив нас тупне.
Згідно зі статтею 2 Закону У країни “Про контрольно-ревіз ійну службу в Україні” голов ним завданням державної конт рольно-ревізійної служби є з дійснення державного фінанс ового контролю за використан ням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоро тних та інших активів, правил ьністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття з обов'язань, ефективним викор истанням коштів і майна, стан ом і достовірністю бухгалтер ського обліку і фінансової з вітності в міністерствах та інших органах виконавчої вла ди, в державних фондах, у бюдже тних установах і у суб'єктів г осподарювання державного се ктору економіки, а також на пі дприємствах і в організаціях , які отримують (отримували в п еріоді, який перевіряється) к ошти з бюджетів усіх рівнів т а державних фондів або викор истовують (використовували у періоді, який перевіряється ) державне чи комунальне майн о (далі - підконтрольні устано ви), виконанням місцевих бюдж етів. розроблення пропозицій щодо усунення виявлених нед оліків і порушень та запобіг ання їм у подальшому.
Державний фінансовий конт роль реалізується державною контрольно-ревізійною служб ою через проведення державно го фінансового аудиту та інс пектування.
Інспектування здійснюєтьс я у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансов о-господарської діяльності п ідконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявл ення наявних фактів порушенн я законодавства, встановленн я винних у їх допущенні посад ових і матеріально відповіда льних осіб. Результати ревіз ії викладаються в акті.
Відповідно до статті 11 Зако ну України “Про контрольно-р евізійну службу в Україні”, п лановою виїзною ревізією вва жається ревізія у підконтрол ьних установах, яка передбач ена у плані роботи органу дер жавної контрольно-ревізійно ї служби і проводиться за міс цезнаходженням такої юридич ної особи чи за місцем розташ ування об'єкта права власнос ті, стосовно якого проводить ся така планова виїзна ревіз ія.
Планова виїзна ревізія про водиться за сукупними показн иками фінансово-господарськ ої діяльності підконтрольни х установ за письмовим рішен ням керівника відповідного о ргану державної контрольно-р евізійної служби не частіше одного разу на календарний р ік.
Судом встановлено, що згідн о з п.1.1.1.1 плану роботи контроль но-ревізійного управління в Донецькій області на 2-й кварт ал 2011 року проведена планова р евізія фінансово-господарсь кої діяльності Артемівськог о професійного будівельного ліцею за період з 01.06.2009р. по 30.04.2011р .
За результатами перевірки був складений акт №03-22/33 від 03.06.2011 р., яким встановлені фінансов і порушення, які не усунені н а теперішній час:
1. Проведеною ревізією з пит ання «Ревізія витрачання кош тів на оплату праці, нарахува ння на заробітну плату» вста новлено, що внаслідок здійсн ення набору на 2010-2011 навчальний рік учнів, які мають розумові та фізичні вади в кількості 54 осіб, що відповідає 3-м навчал ьним групам, наказами по закл аду від 01.10.2010 №№ 108/2-к, 108/5-к було визн ачено коло керівних та педаг огічних працівників діяльні сть, яких безпосередньо пов'я зана з навчально-виховним пр оцесом та встановлена надбав ка до посадового окладу в роз мірі 20%.
Внаслідок не дотримання додатку 1 п.1 постанови Кабіне ту Міністрів України «Про за твердження розмірів підвище ння посадових окладів (ставо к заробітної плати) та додатк ової оплати за окремі види пе дагогічної діяльності у спів відношенні до тарифної ставк и» від 20.04.2007 року №643 ( далі Постан ова № 643) та п.28 Інструкції №102, яки ми передбачено за виконання цієї роботи підвищення оклад ів, недоотримано фізичними о собами заробітної плати, за п еріод з 01.09.2010 по 30.04.2011 на загальну с уму 15807,51грн. Крім того, з метою д оцільності встановлення доп лати за кабінети на 2010-2011 навчал ьний рік працівникам ліцею, з гідно наказу по закладу від 03. 09.2010 р. № 34-03, в період ревізі ї було здійснено огляд перел ічених кабінетів. На час пере вірки матеріали з атестації кабінетів, за керівництво як ими було призначено доплату, не надані. В результаті встан овлено, що кабінет креслення , керівник ОСОБА_3, не тільк и не обладнано наглядними по сібниками, він не має навіть с вітла. На час перевірки примі щення пристосовано під склад ське, тобто зазначений кабін ет існує тільки на папері. При цьому за період з 01.09.2010 по 30.04.2011 зд ійснювалось нарахування дод аткової заробітної плати, що є порушенням абз.2ст.2 Закону У країни «Про оплату праці» ві д 24.03.1995 №108/95-ВР та п.1, додатку 2 Пост анови № 643. Загальна сума необґ рунтовано нарахованої додат кової заробітної плати склал а 1018,30 грн., нарахування на зароб ітну плату склало 369,65 грн.
Ревізією правильності скл адання тарифікаційних списк ів педагогічних працівників встановлено: тарифікаційні списки складені з урахування м освіти, наданих категорій т а стажу роботи, з урахуванням виконання іншої педагогічно ї роботи, але в порушення п.37 Ін струкція №102 при визначенні ро зміру доплати за перевірку з ошитів не враховувалось педа гогічне навантаження відвед ене на вивчення літератури, щ о призвело до недоотримання фізичною особою заробітної п лати, в розмірі 20% ставки за рев ізійний період на загальну с уму 1236,26 грн.
З метою перевірки викон ання Іншої педагогічної р оботи, а саме: перевірка пис ьмових робіт та відображення цього виду робіт за журналам и теоретичного навчання були перевірені журнали теоретич ного навчання за 2009-2010 навчальн ий рік, за якими встановлено, щ о протягом учбового року в жу рналах відсутні відмітки про перевірку зошитів за д исципліною «креслення».
Оскільки журнал теоретичн ого навчання є єдиним первин ним документом щодо підтверд ження виконання педагогічно го навантаження викладачів, то в даному випадку не підтве рджується виконання роботи, тобто оплата праці здійснюва лась за фактично не виконану роботу, що є порушенням ст.2 За кону України «Про оплату пра ці» від 24.03.1995 №108/95-ВР. Всього випла чено заробітній плати за не в ідпрацьований час на загальн у суму 290,3 грн., нарахування на з аробітну плату склало 105,67 грн.
Ревізією наказів та особис тих рахунків працівників за період з 01.01.2011 30.04.2011 на виконання в имог п.3.3)а) Постанови № 1298, в част ині "визначення доплат за сум іщення професій, виконання о бов'язків тимчасово відсутні х працівників, за розширення зони обслуговування; надбав ок за складність І напружені сть у роботі, встановлено нар ахування доплати в розмірі 50% окладу, у тому числі: за суміще ння посади керівнику структу рного підрозділу та встановл ення доплати за суміщення по сад, які відсутні за штатним р озписом закладу. Загальна су ма необґрунтовано сплаченої заробітної плати склала 6827,78 г рн., нарахування на заробітну плату - 2478,48 грн. Ревізією правил ьності встановлення надбавк и у розмірі 20% посадового окла ду (ставки заробітної плати) о кремим категоріям педагогіч них працівників, передбачени х постановою Кабінету Мініст рів України від 05.10.2009 №1130 Про вст ановлення надбавки вчителям , вихователям загальноосвітн іх Навчальних закладів, викл адачам і майстрам виробничог о навчання професійно-техніч них навчальних закладів та в ищих навчальних закладів І-І І рівнів акредитації державн ої та комунальної форми влас ності, керівникам та заступн икам керівників зазначених з акладів, посади, яких віднесе ні до посад педагогічних пра цівників» встановлено, що ві дповідно до п.1 Роз'яснення її застосування наданих Мініст ерством освіти і науки Украї ни від 15.02.2010 №/9-80 та Міністерство м праці та соціальної політи ки України від 17.02.2010 №1632/0/14-10/13 надба вка установлюється педагогі чним працівникам, які обійма ють посади, що є похідними від професійних назв робіт. На ча с дійсної перевірки зазначен а надбавка не нараховувалась працівнику, який за штатним р озписом та записами трудової книжки обіймає посаду старш ого майстра. Недоотримано фі зичною особою заробітної пла ти, за ревізійний період на за гальну суму 2921,94 грн.
Ревізією наказів встановл ено, що в порушення ст.57 Закону України «Про освіту» та п.1 По рядку надання щорічної грошо вої винагороди педагогічним працівникам навчальних закл адів державної та комунально ї форми власності за сумлінн у працю, зразкове виконання с лужбових обов'язків, затверд женого постановою Кабінету М іністрів України від 05.06.2000 № 898, в ідповідно наказу від 25.12.2009 № 161 -к була сплачена грошова винаг орода всім працівникам ліцею . Загальна сума необґрунтова но сплаченої заробітної плат и склала 5634,57 грн., нарахування н а заробітну плату ~ 2050,98 грн. На м омент проведення ревізії заз начені порушення тривали.
В ревізійному періоді обчи слення середньої заробітної плати для оплати щорічних ві дпусток, компенсацій за неви користані відпустки здійсню валась з дотримання р.ІІІ п. 3 п останови Кабінету Міністрів України «Про порядок обчисл ення середньої заробітної пл ати» від 08.02.95 №100 (із змінами), а са ме до розрахунку не були вклю чені премії, що нараховували сь працівникам ліцею за підс умками роботи (місяць, кварта л, рік). Внаслідок заниження се редньої заробітної плати за період з 01.01.2010 по 30.04.2011 недоотрима но працівниками ліцею відпус кних на загальну суму 6441,4 грн. Н а момент проведення ревізії зазначені порушення тривали .
Аналогічно обчислення сер едньої заробітної плати для розрахунку допомоги з тимчас ової непрацездатності здійс нювалось в порушення до вимо г постанови Кабінету Міністр ів України від 26.09.2001 № 1266, п.п.8,9 Поря дку обрахування середньої за робітної плати (доходу) для об рахунку виплат зальнообов'яз кового державного соціально го страхування, а саме: до розр ахунку не було включено прем ію (місячна, квартальна, річна ), з якої сплачувались страхов і внески. Внаслідок заниженн я середньої заробітної плати при обчисленні лікарняних з а період з 01.01.2011 по 30.04.2011 недоотрим ано працівниками ліцею допом оги з тимчасової непрацездат ності на загальну суму 6746,24 грн . На момент проведення ревізі ї зазначені порушення тривал и.
Перевіркою особистого рах унку директора ліцею ОСОБА _4, не дотримання вимог контр акту, укладеного з Міністерс твом освіти і науки України в частині оплати праці, не вста новлено. Але, при наявності ді ючого гуртожитку, всупереч п .61 Інструкції №102 додаткова опл ата в розмірі 10% посадового ок ладу директору ліцею не нара ховувалась. Недоотримано фіз ичною особою заробітної плат и, за ревізійний період. На під ставі викладеного необхідно :
- провести донарахува ння та виплату заробітної пл ати працівнику ОСОБА_5 та іншим працівникам ліцею відп овідно додатків 15-19,21,34 до акту;
- провести утримання н еобґрунтовано нарахованої з аробітної плати працівникам ОСОБА_3, ОСОБА_6;
2. в порушення п.13 пп.1) абз. 1 Пост анови №226 здійснювалось нарах ування грошової допомоги в р озмірі 42,50 грн., зарахованим на І курс навчання 2009-2010 року учням -сиротам та учням, що знаходят ься під опікою. Виплата зазна ченої допомоги передбачена п ри вступі на навчання за раху нок коштів тих закладів, які в они закінчили, що призвело до зайвого нарахування та випл ати грошової допомоги на заг альну суму 340,00 грн.;
- в порушення п.п.4,5.13 Пост анови №226 в результаті невірно визначеного прожиткового мі німуму шістьом учням, при вип уску з ліцею було не донарахо вано грошової допомоги при п рацевлаштуванні на загальну суму 2250,00 грн. Одночасно з цього самого приводу зайво сплаче на матеріальна допомога при працевлаштуванні двадцяти д вом учням на загальну суму 4092,0 грн.
- в порушенні абз.2 п.п.1.13 П останови №226 та ст.8 Закону Укра їни «Про забезпечення органі заційно-правових умов соціал ьного захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківс ького піклування» від 13.01.2005 32342-І У, зайве нарахована щорічна м атеріальна допомога на придб ання навчальної літератури в 2009 - 2010 роках дванадцяти учням п ершого року навчання зі стат усом «позбавлені батьківськ ого піклування, що перебуваю ть під опікою» на загальну су му 7200,00 грн. Одночасно недоотри мано щорічної матеріальної д опомоги в 2010 році на придбання навчальної літератури шістн адцятьма учнями другого року навчання зі статусом «діти-с ироти, діти, позбавлені батьк івського піклування» на зага льну суму 9600,00 грн.
Суцільною ревізією дотрим ання норм щорічного поповнен ня предметів гардероба та те кстильної білизни учням - сир отам та учням, позбавлених ба тьківського піклування, які знаходяться на повному держа вному утриманні І - III курсів лі цею, встановлено завищення н орм матеріального забезпече ння 36 учням, що є порушенням п.п .2.2, 3.1 Наказу №763 та призвело до за йвого нарахування та виплати грошової допомоги в 2009 - 2010 рока х на загальну суму 7525,55 грн. Одно часно дев'ятьом учням не дона раховано грошової допомоги н а загальну суму 4465,35 грн.
Ревізією обґрунтованості списання коштів з рахунку за кладу, дотримання їх цільово го використання при здійснен ні розрахунків з учнями за КЕ КВ 1342 «Стипендії», 1343 «Інші пото чні трансферти населенню», п роведеної шляхом суцільної п еревірки нарахувань та видат ків, відображених в 2010 році за м еморіальними ордерами №№ 2,5 в становлено, що в вересні та гр удні було сплачено премію та матеріальну допомогу учням ліцею на загальну суму 37703 грн. за рахунок коштів, передбаче них на виплату соціальної до помоги учням пільгових катег орій. Виплата здійснена за ра хунок економії коштів, що бул а утворена внаслідок того, що виплати учням - випускникам п ільгової категорії матеріал ьної допомоги з працевлаштув ання проводились тільки за н аданими первинними документ ами, відповідно умов Постано ви №226. Кошти, передбачені за ко шторисом на цю мету протягом року не були використані.
Відповідно до п.3.3.3Ї) р. ІІ п. Ін струкції щодо застосування е кономічної класифікації вид атків бюджету, затвердженої наказом Державного казначей ства України від 25.11.2008 №495 (Інстру кція №495) категорія видатків з а КЕКВ 1343 «Інші поточні трансф ерти населенню» складається з матеріальної допомоги учн ям з числа дітей-сиріт та діте й, які залишились без батьків ського піклування. Одночасно виплата матеріальної допомо ги, з метою підвищення життєв ого рівня, загальному контин генту учнів повинна здійснюв атися за рахунок стипендіаль ного фонду закладу, п.7 Постано ви №882. Порушення, в частині пла нування стипендіального фон ду, з урахуванням додатковог о обсягу в розмірі 10% для забез печення стимулюючих виплат з агальному контингенту учнів , викладено у розділі акту «Пр авильність складання та затв ердження кошторису, внесення до нього змін. Стан виконання кошторису».
Видатки за КЕКВ 1343 «Інші пото чні трансферти населенню», в ідповідно до розрахунку до кошторису передбачались для забезпечення виплат з соціальних стандартів учня м пільгових категорій. Фінан сування здійснено в межах об рахованої потреби закладу та використано на 100%.
Таким чином встановлено, що за рахунок асигнувань, перед бачених на поточні видатки з а КЕКВ 1343 «Інші поточні трансф ерти населенню», здійснені в идатки за КЕКВ 1342 «Стипендії» , що є не виконанням бюджетної програми на яку вони були отр имані та є нецільовим викори станням бюджетних коштів, не у відповідності з КЕКВ затве рдженим кошторисом в сумі 37703 г рн., чим порушено п.8 ст.7, ст.119 Бюд жетного кодексу України від 21,06.2001 №2542-III (зі змінами), ч,2 п.5, п.46 Пор ядку №228, п. 3.3.3 ї) р.ІІ Інструкції № 495.
На підставі викладеного не обхідно:
- провести донарахування та виплати учням пільгової кат егорії на загальну суму 16315,35 гр н., утримати необґрунтовано с плачені соціальні виплати на Загальну суму 19157,55 грн., відпові дно додатків до акту 25-28,31,32.
- відкоригувати видатки 2011 ро ку за КЕКВ 1342 шляхом зменшення фінансування за кошторисом;
3. Внаслідок не відповідност і первинних документів (меню з калькуляцією) не підтвердж ено використання масла вершк ового при роздачі гарнірів, щ о призвело до необґрунтовано го його списання. В період рев ізії шляхом щоденного прорах унку калькуляцій за березень -квітень 2011 року встановлено н еобґрунтоване списання прод уктів харчування, масла верш кового в кількості 13,725 кг, на за гальну суму 894,46 грн., що є поруше нням ст. 3, п.1 ст.9 Закону №996, Розді лу «Страви з круп» Збірника р ецептур, п.п. 2.15, 2.16 Положення №88.
Крім того встановлено не до тримання денної норми спожив ання чаю, а саме 2-3 грм., замість передбачених 0,5 грм., що призве ло, за вказаний період, ~~ і зайв ого списання 5,704 кг чаю на загал ьну суму 664,7 грн. та є не дотрима нням Додатку 4 Постанови №1591, п. 1 ст.9 Закону №996.
Також в результаті не дотри мання п.4 Додатку №4 Постанов» №1591 встановлено, що у святкові та канікулярні дні за період з 01.01.2010 по 31.08.2010 рік не збільшувала сь на 10% грошова норма вартост і харчування. Недоотримано д оходів фізичними особами - уч нями-сиротам та учнями, позба влених батьківського піклув ання на суму 2950,48 грн.
Одночасно в період з 01.09.2010 по 31 .12.2010 вартість харчування учням -сиротам та учням - сиротам, я кі знаходяться під опікою зб ільшувалась на 10% не тільки у с вяткові дні, неділі та на прот язі канікулярного періоду, а ле і в інші дні поточної неділ і (субота,середа), що призвело до зайвого нарахування 10% варт ості харчування на загальну суму 2178,54 грн.
На підставі викладеного не обхідно:
- відшкодувати збитки за нео бґрунтовано списані продукт и харчування за рахунок винн их осіб;
- учням пільгових категорій донарахувати до встановлено ї грошової норми за недільні , святкові та канікулярні дні в сумі 2950,48 грн., одночасно утрим ати додаткову грошову норму на харчування за суботні дні на суму 2178,54 грн., відповідно дод атків 97,98.
Згідно зі статтею 7 Закону У країни “Про контрольно-ревіз ійну службу в Україні” голов не контрольно-ревізійне упра вління України, контрольно-р евізійні управління в Респуб ліці Крим, областях, містах Ки єві і Севастополі виконують такі функції, зокрема, провод ять у підконтрольних установ ах ревізії фінансово-господа рської діяльності, використа ння і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інш их активів, правильності виз начення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань , стану і достовірності бухга лтерського обліку та фінансо вої звітності; здійснюють ко нтроль за усуненням недолікі в і порушень, виявлених під ча с проведення державного фіна нсового контролю.
Для виконання функцій, визн ачених у статті 7, згідно зі ст аттею 10 Закону України “Про ко нтрольно-ревізійну службу в Україні” головному контроль но-ревізійному управлінню Ук раїни, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Кр им, областях, містах Києві і Се вастополі, контрольно-ревізі йним підрозділам (відділам, г рупам) у районах, містах і райо нах у містах надається право :
- перевіряти у підконт рольних установах грошові та бухгалтерські документи, зв іти, кошториси й інші докумен ти, що підтверджують надходж ення і витрачання коштів та матеріальних цінностей, про водити перевірки фактично ї наявності цінностей (гро шових сум, цінних паперів, сир овини, матеріалів, готової пр одукції, устаткування тощо);
- пред'являти керівник ам та іншим службовим особам підконтрольних установ, що р евізуються, вимоги щодо у сунення виявлених порушен ь законодавства з питань з береження і використання дер жавної власності та фінансів , вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізія ми приховані і занижені валю тні та інші платежі, ставити п еред відповідними органами питання про припинення бюдж етного фінансування і креди тування, якщо отримані підпр иємствами, установами та орг анізаціями кошти і позички в икористовуються з порушення м чинного законодавства;
- у судовому порядку ст ягувати у дохід держави кошт и, одержані підконтрольними установами за незаконними уг одами, без встановлених зако ном підстав та з порушенням ч инного законодавства.
Пунктом 10 статті 7 Закону Укр аїни “Про контрольно-ревізій ну службу в Україні” Головно му контрольно-ревізійному уп равлінню України, контрольно -ревізійним управлінням в Ре спубліці Крим, областях, міст ах Києві і Севастополі, контр ольно-ревізійним підрозділа м (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах над ається право звертатися до с уду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених рев ізією порушень законодавств а з питань збереження і викор истання активів.
Керуючись п. 7 ст. 10 Закону Укр аїни “Про державну контрольн о-ревізійну службу в Україні ”, контрольно-ревізійним упр авлінням в Донецькій області була направлена вимога на ім 'я директора Артемівського п рофесійного будівельного лі цею ОСОБА_4 від 15.06.2011 р. № 05-03-10-14/6 502 щодо усунення виявлених рев ізією порушень, а саме:
- провести донарахува ння та виплату сум недоотрим аних доходів фізичними особа ми: по оплаті відпускних на су му 0,76тис.грн., по виплаті надбав ок і доплат на суму 3,70 тис.грн. П ровести утримання необґрунт овано нарахованої заробітно ї плати працівникам у зв*язку з необґрунтованою оплатою н адбавок і доплат педагогічни м працівниками ліцею в сумі 6,1 1 тис. грн.;
· учням-сиротам та учн ям, позбавлених батьківськог о піклування, донарахувати т а сплатити компенсації варто сті харчування учням-сиротам та учням, позбавлених батькі вського піклування на суму 2,95 ти.грн. Утримати необґрунтов ано сплачені соціальні випла ти у зв*язку із зайвим нарахув анням та виплатою грошової д опомоги учням-сиротам та учн ям, позбавленим батьківськог о піклування, які знаходятьс я на повному державному утри манні, на загальну суму 5,69тис.г рн., у зв*язку із зайвою оплато ю матеріальної допомоги при працевлаштуванні учнів на за гальну суму 4,09 тис.грн.; у зв*язк у із зайвим нарахуванням та в иплатою щорічної матеріальн ої допомоги на придбання нав чальної літератури в 2009-2010 рока х дванадцяти учням першого р оку навчання зі статусом «по збавлені батьківського пікл ування, що перебувають під оп ікою», на загальну суму 0,6тис.г рн.;
· відшкодувати збитки за необґрунтовано списані п родукти харчування за рахуно к винних осіб на загальну сум у 1,56тис.грн.
Відповідно до частини 2 стат ті 15 Закону України “Про контр ольно-ревізійну службу в Укр аїні”, законні вимоги службо вих осіб державної контрольн о-ревізійної служби є обов'яз ковими для виконання службов ими особами, що ревізуються.
Відповідачем вказана вимо га оскаржена не була.
Представник відповідача а дміністративний позов визна в в повному обсягу про що нада в суду письмову заяву.
Відповідно до ч.3 ст. 136 КАС Укр аїни, судове рішення у зв' яз ку з відмовою від адміністра тивного позову, визнанням ад міністративного позову чи пр имирення сторін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112,113 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 3 ст. 112 КАС Укр аїни при повному визнанні ві дповідачем адміністративно го позову і прийнятті його су дом приймається постанова су ду про задоволення адміністр ативного позову.
З огляду на викладене, суд п озовні вимоги Контрольно-рев ізійного управління в Донець кій області до Артемівського професійного будівельного л іцею про зобов' язання викон ати не вчинені дії задовольн яє.
Відповідно до ст. 94 КАС Украї ни судові витрати стягненню не підлягають.
На підставі викладеного та керуючись, ст. ст. 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 104-107, 110, 112, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Позов Контрольно-ревізійн ого управління в Донецькій о бласті до Артемівського проф есійного будівельного ліцею про зобов' язання виконати не вчинені дії задовольнити.
Зобов' язати Артемівський професійний будівельний ліц ей (84500, м. Артемівськ, вул. Зелена , 38, код ЄДРПОУ 02542917) виконати не в чинені дії, зазначені в п.п. 4, 5, 7 листа вимоги - КРУ в Донецьк ій області від 15.06.2011р. №05-03-10-17/6502, а са ме:
· провести донарахува ння та виплату сум недоотрим аних доходів фізичними особа ми: по оплаті відпускних на су му 0,76тис.грн., по виплаті надбав ок і доплат на суму 3,70 тис.грн. П ровести утримання необґрунт овано нарахованої заробітно ї плати працівникам у зв*язку з необґрунтованою оплатою н адбавок і доплат педагогічни м працівниками ліцею в сумі 6,1 1 тис. грн.;
· учням-сиротам та учн ям, позбавлених батьківськог о піклування, донарахувати т а сплатити компенсації варто сті харчування учням-сиротам та учням, позбавлених батькі вського піклування на суму 2,95 ти.грн. Утримати необґрунтов ано сплачені соціальні випла ти у зв*язку із зайвим нарахув анням та виплатою грошової д опомоги учням-сиротам та учн ям, позбавленим батьківськог о піклування, які знаходятьс я на повному державному утри манні, на загальну суму 5,69тис.г рн., у зв*язку із зайвою оплато ю матеріальної допомоги при працевлаштуванні учнів на за гальну суму 4,09 тис.грн.; у зв*язк у із зайвим нарахуванням та в иплатою щорічної матеріальн ої допомоги на придбання нав чальної літератури в 2009-2010 рока х дванадцяти учням першого р оку навчання зі статусом «по збавлені батьківського пікл ування, що перебувають під оп ікою», на загальну суму 0,6тис.г рн.;
· відшкодувати збитки за необґрунтовано списані п родукти харчування за рахуно к винних осіб на загальну сум у 1,56тис.грн.
Вступна та резолютивна час тина постанови проголошена у судовому засіданні 30 л истопада 2011р. Постанова вигот овлена в повному обсязі 05 гру дня 2011р.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду через Д онецький окружний адміністр ативний суд шляхом подачі в 10- денний строк з дня її отриман ня апеляційної скарги.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У випадку подання апеляцій ної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законн ої сили після закінчення апе ляційного розгляду справи.
Суддя Стойка В. В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2011 |
Оприлюднено | 29.12.2011 |
Номер документу | 20213926 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Стойка В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні