Постанова
від 20.12.2011 по справі 2а/1570/5806/2011
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 2а/1570/5806/2011

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 грудня 2011 року м.Одеса

Одеський окружний адмініс тративний суд у складі колег ії:

головуючого судді - Стеценко О.О.

судді: - Гусев О.Г.

- Та расишина О.М.

при секретарі - Колотовічевій Г.В.

розглянувши в відкритому судовому засіданні в при міщенні Одеського окружного адміністративного суду спра ву за адміністративним позов ом Концерну «АЛМІ»до Спеціа лізованої державної податко вої інспекції по роботі з вел икими платниками податків у місті Одесі про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рі шення,-

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружног о адміністративного суду зве рнувся Концерн «АЛМІ»(далі - Позивач) з позовом (а.с.2-11) до Спе ціалізованої державної пода ткової інспекції по роботі з великими платниками податкі в в місті Одесі (далі - СД ПІ або Відповідач), в якому про сить визнати протиправним та скасувати податкове повідом лення-рішення СДПІ № 0000451540 в ід 12 травня 2011 року про застосу вання до Позивача суми штраф них (фінансових) санкцій (штра фу) у розмірі 2980991,64 гривень.

Свої вимоги Позивач обґрун тував наступним. Рішення, яке оскаржується, винесене СДПІ на підставі акту перевірки д отримання Концерном «АЛМІ»п орядку проведення розрахунк ів за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, н аявності торгових патентів і ліцензій № 401/01/01/23/23865458 від 11.04.2011 року (далі - Акт перевірки), ск ладеного співробітниками ДП А в АР Крим. Позивач зазначає, що при перевірці ведення обл іку товарів за місцем їх реал ізації в Кримській філії кон церну співробітниками ДПА не було враховано, що бухгалтер ський облік в Концерні «АЛМІ »ведеться централізованою б ухгалтерією: обліково-фінанс овим відділом, розташованим у головному підприємстві за адресою: м. Одеса, вул. Болгарс ька, 1. В зв' язку з цим всі перв инні документи, які фіксують факти здійснення господарсь ких операцій передаються в ц ентралізовану бухгалтерію д ля їх подальшого зберігання і своєчасного відображення г осподарських операцій в бухг алтерському обліку. Позивач зазначив, що у нього наявні вс і первинні документи, які під тверджують облік товару на с уму 1490495,82 грн., які зберігаються не за місцезнаходженням тов ару, а за адресою централізов аної бухгалтерії. Крім того, П озивач вважає, що Закон Украї ни «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Укр аїні»не містить правових нор м, які б зобов' язували суб' єктів господарювання зберіг ати документи первинного бух галтерського обліку за місце знаходженням товару. В зв' я зку з цим Позивач вважає висн овки акту перевірки необґрун тованими, а оскаржуване пода ткове повідомлення-рішення - незаконним.

Представник Позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, посилаючись на обставини, в икладені у позовній заяві.

Представник Відповідача в важає позов необґрунтованим , прийняте податкове повідом лення-рішення правомірним, п росила в задоволенні позову відмовити.

Вислухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши та проаналізувавши надані д окази у їх сукупності, судом в становлено, що Концерн «АЛМІ »зареєстрований виконавчим комітетом Одеської міської ради 05.02.1996 року (а.с.37, 39), узятий на о блік в органах державної под аткової служби 19.11.1996 року за № 1513 0 (а.с.58).

Згідно витягу з Єдиного д ержавного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців від 27.07.2011 року, а також дов ідки з ЄДРПОУ АА №379418 від 28.07.2010 рок у Концерн «АЛМІ»має відокрем лений підрозділ - Кримську ф ілію №5, код ЄДРПОУ 35050689 (а.с. 12-13,65-66). Згідно довідки №3240/29-0 від 11.08.2010 року за формою 4-ОПП Кримська ф ілія № 5 Концерну «АЛМІ»узята на облік в органах державної податкової служби 26.04.2007 року за № 12717 (а.с.67).

В період з 06 по 11 квітня 2011 року , на підставі Наказу голови ДП А в АР Крим №298 від 04.04.2011 року про п роведення фактичної перевір ки та направлення № 614 від 04.04.2011 р оку (а.с.15-16), головними державни ми податковими ревізорами-ін спекторами відділу контролю за суб'єктами господарюванн я, що здійснюють розрахунки у готівковій формі управління податкового контролю юридич них осіб ДПА в АР Крим ОСОБА _4 та ОСОБА_5 була проведе на фактична перевірка належн ого Позивачу складу-магазину Кримської філії № 5 Концерну « АЛМІ», розташованого за адре сою: м. Сімферополь вул. Северн а, 4, з метою здійснення контро лю за дотриманням порядку зд ійснення розрахункових опер ацій, ведення касових операц ій, наявності ліцензій, патен тів, свідоцтв, у тому числі сві доцтв про державну реєстраці ю, виробництва та обігу підак цизних товарів, дотримання р оботодавцем законодавства щ одо укладення трудового дого вору.

За результатами перевірки вищевказаними працівниками ДПА в АР Крим був складений Акт перевірки за дотриманн ям суб'єктами господарювання порядку проведення розрахун ків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій № 401/01/01/23/23865458 від 11.04.2011 ро ку (далі - Акт перевірки) , у якому зроблено висновки пр о наявність наступних поруше нь:

- п. 12 ст.3. Закону України «Про застосування реєстрато рів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадськог о харчування та послуг»№ 265/95-ВР від 06.07.1995 року (далі - Закон №265/95- ВР): Позивачем не вів у порядку , встановленому законодавств ом облік товарних запасів за місцем реалізації - всього не обліковано товару на 1 490 495,82 г ривень;

- п.п.2.6. глави 2 «Положенн я про ведення касових операц ій у національні валюті Укра їни», затвердженого Постанов ою Правління Національного Б анку України № 637 від 15.12.2004 року (а .с.297-298).

Не погоджуючись із висновк ами Акту перевірки, 04.05.2011 ро ку Концерном «АЛМІ»були пода ні до СДПІ заперечення на ньо го за №7/5 (а.с.21-22). Вказані запереч ення були розглянуті в.о. зас тупника голови ДПА - начальн иком СДПІ Шубою І.М у прис утності головного бухгалтер а Концерну «АЛМІ»ОСОБА_7 У своїй відповіді № 17491/15-н від 11.05.201 1 року СДПІ зазначила, що «у зв 'язку із неявкою працівників ДПА у АР Крим, які склали акт п еревірки, немає можливості з робити обґрунтований виснов ок щодо підтвердження чи спр остування зафіксованих в акт і перевірки фактів порушення законодавства». В зв' язку з цим заперечення на акт перев ірки залишено без задоволенн я, а висновки акту перевірки № 401/01/01/23/23865458 від 11.04.2011 року - без змін (а.с.23-24).

На підставі Акту переві рки Відповідачем були прийня ті наступні податкові повідо млення-рішення:

- податкове повідомле ння-рішення № 0000451540 від 12.05.2011 р оку, яким на підставі підпунк ту 54.3.3. пункту 54.3. статті 54 Податк ового кодексу України та згі дно ст.20 Закону № 265/95-ВР до Концерну «АЛМІ»засто совано суму штрафних (фінанс ових) санкцій (штрафу) у розмір і 2 980 991,64 грн. (а.с.25);

- податкове повідомле ння-рішення СДПІ №0000461540 від 12.05.2011 р оку, яким на підставі підпунк ту 54.3.3. пункту 54.3. статті 54 Податк ового кодексу України та згі дно з абз. 3 ст. 1 Указу Президент у України «Про застосування штрафних санкцій за порушенн я норм з регулювання обігу го тівки»№ 436/95 від 12.06.1995 року до Конц ерну «АЛМІ» застосовано суму штрафних (фінансових) санкці й (штрафу) у розмірі 25634,45 гривень .

Зазначені податкові повід омлення-рішення Позивач оска ржив в адміністративному пор ядку до ДПА в Одеській област і шляхом подання відповідної скарги вих.№24.05.11/2 від 24.05.2011 року. П ри цьому до первинної скарги Позивачем були додані накла дні на відпуск товару на стор ону, а також інші первинні док ументи, які підтверджували з дійснення ним належного облі ку товарних запасів. ДПА в Оде ській області розглянула пер винну скаргу та прийняла Ріш ення про результати розгляду первинної скарги № 25470/10/25-0007 від 22.07.2011 року яки м:

- залишено без змін податков е повідомлення-рішення СДПІ №0000451540 від 12.05.2011 року, а скаргу віце -президента Концерну «АЛМІ» Айзиковича М.Я. в цій части ні залишено без задоволення;

- скасоване податкове повід омлення-рішення СДПІ №0000461540 від 12.05.2011 року, а скаргу віце-презид ента Концерну «АЛМІ»Айзик овича М.Я. в цій частині задо волено (а.с.27-36), так як ДПА в Одес ькій області при розгляді пе рвинної скарги не надала нал ежної правової оцінки додани м до неї первинним документа м.

Відповідно до ч.ч. 1, 3, 4 ст.95 ЦК У країни філією є відокремлени й підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місц езнаходженням та здійснює вс і або частину її функцій. Філі ї та представництва не є юрид ичними особами.

Згідно із п.2.1. Статуту (а.с.40- 56) Концерн «АЛМІ»здійснює сво ю діяльність відповідно до ч инного законодавства Україн и та цього Статуту та має прав о, зокрема, створювати на тери торії України та за її межами філії, представництва відпо відно до чинного законодавст ва України та невідокремлені структурні підрозділи без н адання їм статусу юридичної особи.

Статтею 15 «Філії, представн ицтва та невідокремлені стру ктурні підрозділи»Статуту з акріплено, що філії та предст авництва є відокремленими пі дрозділами Концерну, не мают ь статусу юридичної особи та наділяються майном Концерну , діють на підставі положень, я кі приймаються і затверджуют ься Загальними зборами учасн иків Концерну, здійснюють оп еративний та бухгалтерський облік результатів своєї дія льності, складають бухгалтер ські і статистичні звіти та с плачують податки та інші обо в'язкові платежі згідно з дію чим законодавством України, можуть мати поточні рахунки. Крім того, філії та представн ицтва не мають самостійного балансу.

Відповідно до п. 3.4. Положення «Про Кримську філію Концерн у «АЛМІ», затвердженого прот околом №30 загальних зборів за сновників концерну «АЛМІ»ві д 16.04.2007 року (а.с. 60-63), філія зобов'яз ана діяти в інтересах Концер ну, сприяти його розвитку та п роцвітанню; дотримуватись ви мог діючого законодавства, у становчих документів Концер ну та цього Положення; викону вати рішення загальних зборі в засновників Концерну, През идента Концерну, інших керів них органів Концерну, прийня тих в межах їх компетенції та наданих їм повноважень.

Згідно з розділом 4 «МАЙНО ФІЛІЇ»Положення про філію, м айно філії складають основні фонди та обігові кошти, інші ц інності передані Концерном, а також основні та інші цінно сті, придбані філією, вартіст ь яких відображається в бала нсі Концерну. Майно філії є вл асністю Концерну; філія кори стується майном на праві пов ного господарського відання .

Відповідно до п. 152.4. ст.152 Подат кового кодексу України платн ик податку, який має у своєму с кладі відокремлені підрозді ли, розташовані на території іншої, ніж такий платник пода тку, територіальної громади може прийняти рішення щодо с плати консолідованого подат ку та сплачувати податок до б юджетів територіальних гром ад за місцезнаходженням таки х відокремлених підрозділів , а також до бюджету територіа льної громади за своїм місце знаходженням, визначений згі дно з нормами цього розділу т а зменшений на суму податку, с плаченого до бюджетів терито ріальних громад за місцезнах одженням відокремлених підр озділів. Вибір порядку сплат и податку на прибуток, визнач еного цим підпунктом, здійсн юється платником податку сам остійно до 1 липня року, що пер едує звітному, про що повідом ляються податкові органи за місцезнаходженням такого пл атника податку та його філій (відокремлених підрозділів) . Судом встановлено, що відпов ідно до наказу про облікову п олітику КОНЦЕРН «АЛМІ»та йог о філії, які знаходяться на ба лансі головного підприємств а, зокрема Кримська філія № 5 К онцерну «АЛМІ»сплачують кон солідований податок на прибу ток.

Згідно п.12 ст.3 Закону № 265/95-ВР суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові опе рації в готівковій та/або в бе зготівковій формі (із застос уванням платіжних карток, пл атіжних чеків, жетонів тощо) п ри продажу товарів (наданні п ослуг) у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг , зобов'язані вести у порядку, встановленому законодавств ом, облік товарних запасів на складах та/або за місцем їх ре алізації, здійснювати продаж лише тих товарів, які відобра жені в такому обліку, за винят ком продажу товарів особами, які відповідно до законодав ства оподатковуються за прав илами, що не передбачають вед ення обліку обсягів реалізов аних товарів (наданих послуг ).

Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни «Про застосування реєс траторів розрахункових опер ацій у сфері торгівлі, громад ського харчування та послуг» облік товарних запасів юриди чною особою (її філією, відділ енням, іншим відокремленим п ідрозділом) здійснюється у п орядку, визначеному відповід ним національним положенням (стандартом) бухгалтерськог о обліку.

Згідно Акту перевірки та додатків до нього у складі-ма газині Кримської філії №5 Кон церну «АЛМІ»було виявлено тю тюнові вироби, не обліковані належним чином згідно вимог ст.6 Закону №265/95-ВР на загальну с уму 1490495,82 грн. Судом встановлено , що вартість тютюнових вироб ів була визначена співробітн иками ДПА АР Крим на підставі відомості залишку товарів н а складі, складеної 06.04.2011 року д иректором Кримського філії № 5 концерну «АЛМІ»Івасів О. М (а.с.129-130), яка була долучена до Акту перевірки як додато к. В судовому засіданні предс тавник Позивача не заперечув ала факт складання директоро м філії даної відомості зали шку товарів та її надання спі вробітникам ДПА в АР Крим.

Відповідно до ст.20 Закону Ук раїни №265/95-ВР до суб'єктів госп одарювання, що здійснюють ре алізацію товарів, які не облі ковані у встановленому поряд ку за місцем реалізації та зб ерігання, застосовується фін ансова санкція у розмірі под війної вартості не облікован их товарів, але не менше десят и неоподатковуваних мінімум ів доходів громадян. На підст аві цієї статті СДПІ було скл адено розрахунок штрафних (ф інансових) санкцій за поруше ння вимог п.12 ст.3 Закону №265/95-ВР: 1 490495,82Ч2=2980991,64 грн. (а.с.132). в подальшому ця сума була вказана СДПІ в ос каржуваному податковому пов ідомленні-рішенні № 0000451540 в ід 12.05.2011 року.

В судовому засіданні предс тавник Відповідача пояснив, що на момент перевірки у філі ї Позивача були відсутні пер винні документи. Представник Позивача в судовому засідан ні зазначив, що всі прибутков і документи Позивача для їх з берігання передаються до гол овного офісу концерну «АЛМІ» за адресою: м. Одеса, вул. Болга рська, 1. Під час перевірки бух галтером Кримської філії №5 ОСОБА_10 надавалися перевір яючим копії відповідних перв инних документів, що підтвер джують облік товарних запасі в на філії, однак ці копії не б ули прийняті ними до уваги пі д час складання Акту пере вірки. Крім того, директором т а бухгалтером філії було зап ропоновано співробітникам Д ПА в АР Крим, які проводили пер евірку, на протязі однієї доб и доставити з головного офіс у Позивача в м. Одесі до Крим ської філії Позивача оригіна ли всіх первинних документів , які підтверджують ведення о бліку товарних запасів. У поя сненнях до Акту перевірк и від 06.04.2011 року, адресованих Го лові ДПА в АР Крим, бухгалтер ф ілії ОСОБА_10 вказала, що ор игінали первинних документі в, які підтверджують облік то варно-матеріальних цінносте й знаходяться в головному оф ісі в м. Одесі, вул. Болгарс ька, 1 (а.с.300). В судовому засіданн я представник Відповідача не спростував факт надання спі вробітникам ДПА в АР Крим коп ій первинних документів з об ліку товарних запасів.

Наказом № 140-п від 30 грудня 2010 ро ку «Про місце зберігання пер винної документації»на підс таві того, що КОНЦЕРН «АЛМІ»п одає консолідовану звітніст ь в податкові органи, зокрема , встановлено ввести наступн ий порядок по Кримській філі ї № 5 Концерну «АЛМІ»- переда вати первинну документацію д о централізованої бухгалтер ії головною підприємства за адресою м. Одеса, вул. Болгарсь ка, 1 (а.с.68).

Бухгалтерський облік у Поз ивача ведеться централізова ною бухгалтерією, а саме: облі ково-фінансовим відділом, ро зташованою у головному підпр иємстві за адресою м. Одеса, ву л. Болгарська, 1, та всі первинн і документи, які фіксують фак ти здійснення господарських операцій та складаються під час здійснення господарсько ї операції, передаються в цен тралізовану бухгалтерію, яка знаходиться в головному під приємстві Позивача, для їх по дальшого зберігання і для св оєчасного відображання госп одарських операцій в бухгалт ерському обліку. Тому на час з дійснення перевірки всі перв инні документи, у тому числі і ті, що підтверджують рух това рно-матеріальних цінностей, знаходились у головному підп риємстві в централізованій б ухгалтерії.

Відповідно до п.2 ст.3 Закону У країни №996-ХIV від 16.07.1999 року "Про бу хгалтерський облік та фінанс ову звітність в Україні" (далі - Закон №996-ХIV) бухгалтерський облік є обов'язковим видом об ліку, який ведеться підприєм ством. Фінансова, податкова, с татистична та інші види звіт ності, що використовують гро шовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обл іку.

Згідно із ч.1 ст.9 Закону №996-Х IV підставою для бухгалтерськ ого обліку господарських опе рацій є первинні документи, я кі фіксують факти здійснення господарських операцій. Пер винні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а як що це неможливо безпосереднь о після її закінчення. Для кон тролю та впорядкування оброб лених даних на підставі перв инних документів можуть скла датися зведені облікові доку менти. У відповідності до ч.2 с т.9 вказаного Закону, первинні та зведені облікові докумен ти можуть бути складені на па перових або машинних носіях і повинні мати обов' язкові реквізити визначені цією ста ттею.

Відповідно до п.6.1 Положення про документальне забезпече ння записів у бухгалтерськом у обліку затвердженого Наказ ом Міністерства фінансів Укр аїни №88 від 24.05.1995 року, первинні д окументи та облікові регістр и, що пройшли обробку, бухгалт ерські звіти і баланси підля гають обов' язковій передач і до архіву.

Відповідно до ч.ч. 2, 3 ст.8 Закон у № 996-ХIV питання організації бу хгалтерського обліку на підп риємстві належать до компете нції його власника (власникі в) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установ чих документів.

Відповідно п.5 ст.8 Закону №996-Х IV підприємство самостійно за тверджує правила документоо бігу і технологію обробки ін формації, додаткову систему рахунків і регістрів аналіти чного обліку.

Суд погоджується з позиціє ю Позивача про відсутність в Законі №996-ХIV та інших норматив но-правових актах норм, які вс тановлюють для суб' єктів го сподарювання обов' язок збе рігання документів первинно го бухгалтерського обліку за місцезнаходженням товару.

До документів, що є підставо ю для оприбуткування товару, як правило, належать накладн і та товарно-транспортні нак ладні. Такі документи є водно час підставою для внесення з аписів до облікових бухгалте рських реєстрів. Відсутність відповідних первинних докум ентів, які підтверджують рух товарно-матеріальних ціннос тей, є порушенням установлен ого порядку ведення бухгалте рського обліку. На підтвердж ення факту ведення Концерном «АЛМІ»обліку товарів за міс цем їх зберігання та реаліза ції Позивачем надано до суду завірені копії видаткових, т оварно-транспортних та подат кових накладних за лютий - б ерезень 2011 року (а.с. 70-104, 172-209, 212-296), на п ідставі яких Концерном здійс нювалося оприбуткування тов ару.

Судом встановлено, що облік товарних запасів відповідно до Закону №996-ХIV ведеться Позив ачем КОНЦЕРНОМ «АЛМІ»із дотр иманням порядку, визначеного чинним законодавством: у Поз ивача наявні первинні докуме нти, які підтверджують облік товару на суму 1 490 495,82 грн., які ві дповідно до внутрішні наказі в зберігаються не за місцезн аходженням товару, а за адрес ою централізованої бухгалте рії. Відповідачем не спросто вано та не доведено, що Концер н «АЛМІ»не обліковував товар но-матеріальні цінності, які були зазначені під час перев ірки, як не обліковані на Крим ській філії №5 Позивача у м. Сі мферополь.

В зв' язку з вищевикладени м суд робить висновок, що пода ткове повідомлення-рішення № 0000451540 від 12.05.2011 року, прийняте Відп овідачем відносно Концерну « АЛМІ»про застосування штраф них (фінансових) санкцій в рез ультаті невірного тлумаченн я положень Закону України «П ро застосування реєстраторі в розрахункових операцій у с фері торгівлі, громадського харчування та послуг», в зв'яз ку з чим є протиправним і підл ягає скасуванню.

Стаття 19 Конституції Україн и встановлює, що органи держа вної влади та органи місцево го самоврядування, їх посадо ві особи зобов' язані діяти лише на підставах, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Суд зазначає, що заперечуюч и проти позову, Відповідач за правилами ч.2 ст.71 КАС України н е довів юридичної та фактичн ої обґрунтованості мотивів в инесення спірного податково го повідомлення-рішення.

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб' єктів владн их повноважень адміністрати вні суди перевіряють, чи прий няті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України; обґрунтовано , тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення (вчинення д ії); добросовісно; розсудливо .

З урахуванням встановлени х у судовому засіданні факті в, суд прийшов до висновку, що Позивач довів суду ті обстав ини, на які посилався в обґрун тування позовних вимог і вон и підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повнов ажень, суд присуджує всі зді йснені нею документально пі дтверджені судові витрати з Державного бюджету України. В зв' язку з цим з Державного бюджету України на користь п озивача необхідно стягнути с плачене ним державне мито в с умі 3,40 гривень.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 2. 7. 8. 9, 11. 86. 159-163 КАС У країни, суд,-

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний поз ов Концерну «АЛМІ» до Спеціа лізованої державної податко вої інспекції по роботі з вел икими платниками податків у місті Одесі про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рі шення № 0000451540 від 12 травня 2011 р оку про застосування суми шт рафних (фінансових) санкцій (ш трафу) у розмірі 2980991,64 гривень - задовольнити.

Визнати протиправним та ск асувати податкове повідомле ння-рішення Спеціалізованої державної податкової інспек ції по роботі з великими плат никами податків у місті Оде сі № 0000451540 від 12 травня 2011 ро ку про застосування суми штр афних (фінансових) санкцій (шт рафу) у розмірі 2980991,64 гривень.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Конце рну «АЛМІ» (ідентифікаційний код 23865458) суму державного мита в розмірі 3,40 гривень (три гривні сорок копійок).

Постанову може бути оскарж ено в апеляційному порядку д о Одеського апеляційного адм іністративного суду через Од еський окружний адміністрат ивний суд шляхом подання в де сятиденний строк з дня її про голошення апеляційної скарг и. У разі застосування судом ч астини третьої ст. 160 КАС Украї ни, а також прийняття постано ви у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня от римання копії постанови. Якщ о суб'єкта владних повноваже нь було повідомлено про можл ивість отримання копії поста нови суду безпосередньо в су ді, то десятиденний строк на а пеляційне оскарження постан ови суду обчислюється з наст упного дня після закінчення п'ятиденного строку з момент у отримання суб'єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.

Головуючий суддя Стеценко О.О.

Суддя Гусев О.Г.

Суддя Тарасишина О.М.

20 грудня 2011 року

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2011
Оприлюднено29.12.2011
Номер документу20237559
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1570/5806/2011

Ухвала від 29.09.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 29.08.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Ухвала від 01.08.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

Постанова від 20.12.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Стеценко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні