Харківський окружний ад міністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнс ька, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
Харків
19 грудня 2011 р. № 2-а- 12402/11/2070
Харківський окружний адм іністративний суд у складі:
головуючого судді - Піскун В.О.
при секретарі судового зас ідання - Мараєвій О.В.
за участі:
представника позивача - К онстантинова Д.С.,
представника відповідача - Верещаки М.О.,
представника третьої особ и - ОСОБА_3,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміще нні суду адміністративну спр аву за позовом Державної под аткової інспекції у Московсь кому районі міста Харкова до Товариства з обмеженою відп овідальністю "Сатурн-Сю", ОС ОБА_4, третя особа - Департаме нт державної реєстрації юрид ичних осіб та фізичних осіб - п ідприємців про припинення юр идичної особи шляхом визнанн я недійсними установчих доку ментів, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач - Державна под аткова інспекція у Московськ ому районі м. Харкова (далі - ДПІ у Московському районі м. Х аркова), звернувся до суду з ад міністративним позовом до То вариства з обмеженою відпові дальністю «Сатур-СЮ» (далі - ТО В «Сатур-СЮ»), ОСОБА_4, третя особа - Департамент держав ної реєстрації юридичних осі б та фізичних осіб-підприємц ів Харківської міської ради (далі - Департамент), в якому просить суд скасувати держав ну реєстрацію установчих док ументів ТОВ «Сатур-СЮ» з моме нту реєстрації.
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що ТОВ «Сатур-СЮ» зареєстроване ви конавчим комітетом Харківсь кої міської ради 07.12.2010 року, про що вчинений запис № 14801020000048579, пер ебуває на податковому обліку у ДПІ Московського району м. Х аркова. Керівником підприємс тва є ОСОБА_4, який надав ко пію договору оренди приміщен ня, але під час здійснення нео дноразових виходів на юридич ну адресу підприємства даног о підприємства встановлено н е було. Згідно бази «Співстав лення податкового кредиту та податкових зобов'язань у р озрізі контрагентів» громад янин ОСОБА_4 являється за сновником наступних підприє мств: ПП «СВІТ В КОМФОРТІ», ТОВ «ФІНВЕСТБУД», ТОВ «ОКЕАН-СЮ» , ТОВ «ПОЗИТИВ-ВМ». Згідно пода ткової звітності ТОВ «Сатур- СЮ» станом на вересень місяц ь 2011 року на підприємстві прац юють 2 працівника, але на неодн оразові виклики до відділу п одаткової міліції з метою да чі пояснень останні не з'яв ляються, за адресою реєстрац ії не проживають. Під час опит ування керівника ТОВ «Сатур- СЮ» з приводу взаємовідносин з ТОВ «ТБ Радегаст-Харків», як ий перебуває на податковому обліку у ДПІ Шевченківського району м. Києва та визнано «йм овірною ямою», громадянин О СОБА_4 не може пояснити де, ко ли та при яких обставинах був укладений та підписаний дог овір постачання товару, який саме вид товару та яким спосо бом та автотранспортом товар був доставлений до м. Харкова . Висновки акту перевірки ТОВ «ТБ Радегаст - Харків» № 1864-23-11 від 16.08.2011 року свідчать про відс утність у ТОВ «ТБ Радегаст-Ха рків» адміністративно-госпо дарських можливостей на вико нання господарських зобов' язань по укладеним угодам та відсутність фактичних дій, с прямованих на виконання взят их на себе зобов'язань по ук ладеним угодам та відсутніст ь фактичних дій, спрямованих на виконання взятих на себе з обов'язань. Останнє, в свою ч ергу свідчить про те, що такі у годи носять фіктивний характ ер. Перевіркою ТОВ «Сатур-СЮ» не підтверджено господарськ і операції між ТОВ «Сатур-СЮ» та контрагентами-постачальн иками та покупцями виходячи з врахування реального часу здійснення господарських оп ерацій, у зазначених обсягах наявні ознаки дефектності п ервинних документів за черве нь 2011 року, порушення п. 198.6 ст. 198 По даткового кодексу України, п . 2 ст. 3, п. 1, п. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Украї ні».
Позивач вважає, що вищевказ ані обставини як кожний окре мо, так і у сукупності, дають о бґрунтовані підстави вважат и, що ТОВ «Сатур-СЮ» є суб'єкт ом господарювання, який пров адить фіктивну господарську діяльність, тобто є фіктивни м у розумінні ст. 55-1 Господарсь кого кодексу України.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав, посилаючись на факти викладені в позовній з аяві та просив суд задовольн ити позовні вимоги у повному обсязі.
Представник відповідача - Т ОВ «Сатур-СЮ», у судовому засі данні проти задоволення позо вних вимог заперечував та пр осив суд у задоволенні позов них відмовити, посилаючись н а те, що позивач у позовній зая ві, посилаючись на норму ст. 55-1 Господарського кодексу Укра їни, взагалі не конкретизує, я кі саме з встановлених в ній о знак фіктивності, характериз ують діяльність ТОВ «Сатур-С Ю», отже, останнім не доведено факту порушення ТОВ «Сатур-С Ю» вимог чинного законодавст ва України, а тому посилання н а ст. 55-1 Господарського кодекс у України є безпідставним. Ок рім того, представник відпов ідача зазначив, що на виконан ня ст. 24 Закону України «Про де ржавну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців» уповноваженою особою ТОВ «Сатур-СЮ» державному ре єстратору наданий повний пак ет документів, що передбачен ий Законом, на підставі яких д ержавним реєстратором прове дена державна реєстрація юри дичної особи ТОВ «Сатур-СЮ». П редставник відповідача зазн ачив на тому, що позовна вимог а ДПІ у Московському районі м . Харкова щодо скасування дер жавної реєстрації установчи х документів ТОВ «Сатур-СЮ» з моменту реєстрації суперечи ть приписам Закону України « Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб-п ідприємців», Господарського кодексу України, оскільки ді ючим законодавством не перед бачена вимога щодо державної реєстрації установчих докум ентів юридичної особи.
Відповідач ОСОБА_4 у суд ове засідання не з'явився, п ро час, дату та місце розгляду справи повідомлявся належни м чином, про що свідчить розпи ска про вручення повістки О СОБА_4 У відповідності до ст . 35 КАС України відповідач є на лежно повідомленим про дату, час та місце судового засіда ння. Таким чином, суд вважає, з а можливе розглянути справу без участі відповідача ОСО БА_4 за наявними в ній матері алами.
Представник третьої особи - Департаменту державної р еєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Ха рківської міської ради, у суд овому засіданні просив відмо вити у задоволенні позову, по силаючись на заперечення, в я ких зазначив, що для проведен ня державної реєстрації ТОВ «Сатур-СЮ» уповноваженою осо бою до державного реєстратор а був поданий повний пакет до кументів, передбачений статт ею 24 Закону України «Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб-підприємц ів». Подані документи відпов ідали вимогам Закону, підста в для відмови в проведенні де ржавної реєстрації юридично ї особи ТОВ «Сатур-СЮ» не було .
Суд, вислухавши представни ків позивача, відповідача, тр етьої особи, дослідивши мате ріали справи, надані докази у їх сукупності, дійшов наступ ного висновку.
Судом встановлено, що ТОВ «С атур-СЮ» зареєстровано викон авчим комітетом Харківської міської ради 07.12.2010 року, про що з роблений запис № 148010200000048579, що під тверджено свідоцтвом про дер жавну реєстрацію юридичної о соби серії А01 №427117 (арк. справи 7).
ТОВ «Сатур-СЮ» знаходиться на податковому обліку у ДПІ М осковського району м. Харков а з 08.12.2010 року за № 38590, що підтверд жено довідкою про взяття на о блік платника податків від 08.1 2.2010 року №603 (арк. справи 10).
З матеріалів справи вбачає ться, що Протоколом № 1 Загальн их зборів засновників ТОВ «С атур-СЮ» від 03.12.2010 року вирішено створити ТОВ «Сатур-СЮ», визн ачено статутний капітал у ро змірі 1000 грн., обрано директора ТОВ «Сатур-СЮ» ОСОБА_4 та у повноважено останнього пода ти документи на державну реє страцію. Таким чином, ОСОБА _4 з 03.12.2010 року є єдиним засновн иком та директором ТОВ «Сату р-СЮ».
Як вбачається з матеріалів справи, статут ТОВ «Сатур-СЮ» затверджений ОСОБА_4, спр авжність підпису останнього на уставі було засвідчено пр иватним нотаріусом ОСОБА_5 , особу ОСОБА_4 встановле но, дієздатність перевірено, зареєстровано в реєстрі за № 1971.
Судом встановлено, що 07.12.2010 ро ку для проведення державної реєстрації ТОВ «Сатур-СЮ» уп овноваженою особою державно му реєстратору було надано п акет документів, передбачени й ст. 24 Закону України «Про дер жавну реєстрацію юридичних о сіб та фізичних осіб-підприє мців» №755-IV від 15 травня 2003 року (д алі - Закон України №755-IV), а сам е: заповнену реєстраційну к артку на проведення держа вної реєстрації юридичної ос оби, утвореної шляхом заснув ання нової юридичної особи; к серокопію рішення засновни ків про створення юридично ї особи; два примірники ста туту; документ, що засвідчує внесення реєстраційного з бору за проведення державн ої реєстрації юридичної осо би; довіреність, що засвідчує повноваження уповноваженої особи. На підставі вказаних д окументів 07.12.2010 року Департаме нтом державної реєстрації юр идичних осіб та фізичних осі б-підприємців проведена держ авна реєстрацію юридичної ос оби ТОВ «Сатур-СЮ», про що у Де ржавному реєстрі вчинений за пис № 148010200000048579.
У відповідності до ч.ч. 1, 2 ст. 8 3 Цивільного кодексу України юридичні особи можуть створ юватися у формі товариств. Ус танов та в інших формах, встан овлених законом; товариством є організація. Створена шлях ом об'єднання осіб (учасник ів), які мають право участі у ц ьому товаристві; товариство може бути створено однією ос обою. Якщо інше не встановлен о законом.
Відносини, які виникають у с фері державної реєстрації юр идичних осіб, а також фізични х осіб - підприємців регулю є Закон України №755-IV.
Єдиний державний реєстр юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців - автоматизова на система збирання, накопич ення, захисту, обліку та надан ня інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підп риємців.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України №755-IV встановлено, що д ержавна реєстрація юриди чних осіб та фізичних осі б - підприємців - це засвідче ння факту створення або прип инення юридичної особи, засв ідчення факту набуття або по збавлення статусу підприємц я фізичною особою, а також вч инення інших реєстраційних дій, які передбачені цим За коном, шляхом внесення відпо відних записів до Єдиного де ржавного реєстру.
Частиною 2 вищевказаної ста тті визначений порядок прове дення державної реєстрації ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців, який включ ає, зокрема: перевірку компле ктності документів, які пода ються державному реєстратор у, та повноти відомостей, що в казані в реєстраційній карт ці; перевірку документів, які подаються державному реєст ратору, на відсутність підс тав для відмови у проведен ні державної реєстрації; вн есення відомостей про юри дичну особу або фізичну о собу - підприємця до Єдиного д ержавного реєстру.
Державна реєстрація юр идичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводить ся державним реєстратором ви ключно у виконавчому коміте ті міської ради міста обласн ого значення або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адм іністрації за місцезнаходже нням юридичної особи або за м ісцем проживання фізичної ос оби - підприємця.
Таким чином, повноваження д ержавного реєстратора поляг ають у засвідченні певних фа ктів, передбачених чинним за конодавством, при надходженн і до нього певного пакету док ументів (від заявника чи пошт ою). Усі реєстраційні дії пров одяться державним реєстрато ром на підставі поданого упо вноваженою особою пакету док ументів передбаченого відпо відною статтею Закону.
Відповідно до ч.1 ст.87 Цивільн ого кодексу України для ство рення юридичної особи її уча сники (засновники) розробляю ть установчі документи, які в икладаються письмово і підпи суються всіма учасниками (за сновниками), якщо законом не в становлений інший порядок їх затвердження. Частина 1 статт і 143 Цивільного кодексу Україн и встановлює, що установчим д окументом товариства обмеже ною відповідальністю є стату т. Товариство, створене одніє ю особою, діє на підставі стат уту, затвердженого цією особ ою (ч.2 ст.87 Цивільного кодексу У країни)
Згідно ч.3 ст.8 Закону України №755-IV установчі документи (уста новчий акт, статут або заснов ницький договір, положення) ю ридичної особи повинні місти ти відомості, передбачені за коном. Відповідальність за в ідповідність установчих док ументів законодавству несут ь засновники (учасники) юриди чної особи.
Таким чином, Департамент де ржавної реєстрації юридични х осіб і фізичних осіб - підп риємців Харківської міської ради - є органом державної р еєстрації та не приймає ріше ння про створення суб'єктів господарювання, в тому числі ТОВ «Сатур-СЮ», яке відповідн о до норм чинного законодавс тва приймається його засновн иками, які розробляють, затве рджують та підписують статут товариства.
Статтею 24 Закону України №755- IV визначено, що для проведенн я державної реєстрації юри дичної особи засновник (зас новники) або уповноважена н ими особа повинні особисто подати державному реєстр атору (надіслати поштовим в ідправленням з описом вкла дення або в разі подання елек тронних документів подати опис, що містить відомості про надіслані електронні до кументи, в електронній формі ) такі документи: заповнену реєстраційну картку на п роведення державної реєстр ації юридичної особи; прим ірник оригіналу (ксерокопі ю, нотаріально засвідчену к опію) рішення засновників а бо уповноваженого ними орга ну про створення юридичної особи у випадках, передбач ених законом; два примірник и установчих документів (у разі подання електронних д окументів - один примірник); документ, що засвідчує внес ення реєстраційного збору за проведення державної ре єстрації юридичної особи. У р азі подання електронних док ументів для проведення де ржавної реєстрації юридичн ої особи підтвердженням вн есення плати за проведення державної реєстрації юриди чної особи є примірник елек тронного розрахункового до кумента, засвідченого елек тронним цифровим підписом; і нформацію з документами, що підтверджують структур у власності засновників - юр идичних осіб, яка дає змогу вс тановити фізичних осіб - вла сників істотної участі цих юридичних осіб.
Державний реєстратор відм овляє у проведенні державної реєстрації юридичної особи за наявності підстав, встано влених статтею 27 Закону Украї ни № 755-IV.
Згідно ч.1 статті 27 Закону Укр аїни Закону України № 755-IV, підс тавами для відмови у проведе нні державної реєстрації юри дичної особи є: невідповідні сть відомостей, які вказані в реєстраційній картці на про ведення державної реєстраці ї юридичної особи, відомостя м, які зазначені в документах , що подані для проведення дер жавної реєстрації юридичної особи; невідповідність уста новчих документів вимогам ча стини третьої статті 8 цього З акону; порушення порядку ств орення юридичної особи, який встановлено законом, зокрем а: наявність обмежень на зайн яття відповідних посад, вста новлених законом щодо осіб, я кі зазначені як посадові осо би органу управління юридичн ої особи; невідповідність ві домостей про засновників (уч асників) юридичної особи від омостям щодо них, які містять ся в Єдиному державному реєс трі; наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учас никами) юридичної особи або у повноваженою ними особою юри дичних дій, які встановлені а бзацом четвертим частини дру гої статті 35 цього Закону; ная вність в Єдиному державному реєстрі найменування, яке то тожне найменуванню юридично ї особи, яка має намір зареєст руватися; використання у най менуванні юридичної особи пр иватного права повного чи ск ороченого найменування орга ну державної влади або орган у місцевого самоврядування, або похідних від цих наймену вань, або історичного держав ного найменування, перелік я ких встановлюється Кабінето м Міністрів України.
Відмова у проведенні держа вної реєстрації юридичної ос оби з інших підстав не допуск ається.
Виходячи з системного анал ізу наведених правових норм, суд приходить до висновку, що перелік підстав для відмови у проведенні державної реєс трації юридичної особи є вич ерпним, розширеному тлумачен ню не підлягає.
Судом встановлено, що подан і документи для проведення д ержавної реєстрації ТОВ «Сат ур-СЮ» відповідали вимогам п оложень ст. 24 Закону України № 755-IV та подані уповноваженою ос обою, підстав для відмови в пр оведенні державної реєстрац ії ТОВ «Сатур-СЮ» не було, у зв 'язку з чим державним реєст ратором було проведено держа вну реєстрацію зазначеної юр идичної особи, що підтвердже но в судовому засіданні пред ставником третьої особи.
У відповідності до ч.5 ст.98 Ци вільного кодексу України ріш ення загальних зборів може б ути оскаржено учасником това риство до суду.
Отже, рішення про створення юридичної особи є внутрішнь ою діяльністю цієї особи та п раво на оскарження цього ріш ення належить її учасникам.
Проте, фактів оскарження та скасування рішення загальни х зборів від 03.12.2010 року позиваче м не надано.
Таким чином, суд приходить д о висновку, що державна реєст рація юридичної особи ТОВ «С атур-СЮ» здійснена у відпові дності із діючим законодавст вом, відсутні порушення зако ну, допущені при створенні юр идичної особи, які не можна ус унути.
Доказів на підтвердження п орушення закону, допущених п ри створенні юридичної особи ТОВ «Сатур-СЮ», які не можна у сунути позивачем до суду не н адано.
Як вбачається з матеріалів справи, позивач обґрунтовує свої позовні вимоги тим, що ТО В «Сатур-СЮ» є суб'єктом гос подарювання, який провадить фіктивну господарську діяль ність, тобто є фіктивним відп овідно до приписів ст. 55-1 Госпо дарського кодексу України.
Відповідно до ст. 55-1 Господар ського кодексу України встан овлені ознаки фіктивності, щ о дають підстави для звернен ня до суду про припинення юри дичної особи або припинення діяльності фізичною особою - підприємцем, в тому числі виз нання реєстраційних докумен тів недійсними: зареєстрован о (перереєстровано) на недійс ні (втрачені, загублені) та під роблені документи; не зареєс тровано у державних органах, якщо обов'язок реєстрації пе редбачено законодавством; за реєстровано (перереєстрован о) у органах державної реєстр ації фізичними особами з под альшою передачею (оформлення м) у володіння чи управління п ідставним (неіснуючим), помер лим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали н аміру провадити фінансово-го сподарську діяльність або ре алізовувати повноваження; за реєстровано (перереєстрован о) та проваджено фінансово-го сподарську діяльність без ві дома та згоди його засновник ів та призначених у законном у порядку керівників.
При цьому суд вважає за доці льне зазначити, що зазначена стаття не містить дефініції фіктивної діяльності, а лише встановлює ознаки фіктивнос ті, пов'язані з реєстрацією підприємства, наявність яки х дає право на звернення до су ду з позовом про припинення ю ридичної особи, в тому числі в изнання реєстраційних докум ентів недійсними.
Оскільки позивачем по спра ві не доведено факту порушен ня ТОВ «Сатур-СЮ» вимог чинно го законодавства України при створенні юридичної особи, т о посилання на ст.55-1 Господарс ького кодексу України є безп ідставним.
Крім того, у позовній заяві ДПІ у Московському районі м. Х аркова просить скасувати дер жавну реєстрацію установчих документів ТОВ «Сатур-СЮ» з м оменту реєстрації.
Суд зазначає, що відповідно до ст. 57 Господарського кодек су України визначено, що уста новчими документами суб'єк та господарювання є рішення про його утворення або засно вницький договір, а у випадка х, передбачених законом, стат ут (положення) суб'єкта госп одарювання. Частиною 5 ст. 57 Гос подарського кодексу України визначено, що статут (положен ня) затверджується власником майна (засновником) суб'єкт а господарювання чи його пре дставниками, органами або ін шими суб'єктами відповідно до закону. При цьому, статтею 6 Закону України №755-IV визначені повноваження державного ре єстратора на території відпо відної адміністративно-тери торіальної одиниці, серед як их відсутнє таке повноваженн я як проведення держаної реє страції установчих документ ів юридичної особи.
Таким чином, оскільки відпо відно до вимог діючого закон одавства України установчі д окументи юридичної особи не підлягають державній реєстр ації, тому вимога позивача що до скасування державної реєс трації установчих документі в ТОВ «Сатур-СЮ» з моменту реє страції є незаконною та необ ґрунтованою.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 17 Коде ксу адміністративного судоч инства України визначено, що юрисдикція адміністративни х судів поширюється на публі чно-правові спори, зокрема на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених Конститу цією та законами України.
Суд зазначає, що відповідно до приписів п. 11 ст. 10 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні» органи дер жавної податкової служби маю ть право звертатися до суду в інших випадках, встановлени х законом. В свою чергу, відпов ідно до п. 20.1.12 п. 20.1 ст. 20 Податково го кодексу України встановле но, що органи державної подат кової служби мають право у ви падках, встановлених законо м, звертатися до суду щодо пр ипинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем та/або про виз нання недійсними установчи х (засновницьких) документ ів суб'єктів господарювання . Крім того, пунктом 67.2 ст. 67 Пода ткового кодексу України тако ж визначено, що органи держав ної податкової служби в ус тановленому законом порядк у мають право звертатися д о суду про винесення судовог о рішення щодо: припинення юр идичних осіб або підприємн ицької діяльності фізичних осіб - підприємців; відміни де ржавної реєстрації припине ння юридичних осіб або підпр иємницької діяльності фізич них осіб - підприємців; скасу вання державної реєстрації з мін до установчих документів .
Отже, виходячи з аналізу вищ езазначених норм, суд прийшо в до висновку, що діючим закон одавством не передбачено пра во позивача на звернення до с уду з позовом про скасування державної реєстрації устано вчих документів юридичної ос оби.
Відповідно до ст.19 Конститу ції України встановлено, що о ргани державної влади та орг ани місцевого самоврядуванн я, їх посадові особи зобов'я зані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та Законами України.
За викладених обставин, суд прийшов до висновку, що позов ні вимоги про скасування дер жавної реєстрації установчи х документів ТОВ «Сатур-СЮ» з моменту реєстрації є необґр унтованими та такими, що не пі длягають задоволенню.
Судові витрати підлягають розподілу відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного с удочинства України.
Керуючись ст.ст. 94, 160, 161, 162, 163, 167, 254 Ко дексу адміністративного суд очинства України, Харківськи й окружний адміністративний суд -
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні адмініс тративного позову Державної податкової інспекції у Моск овському районі міста Харков а до Товариства з обмеженою в ідповідальністю "Сатурн-Сю", ОСОБА_4, третя особа - Департ амент державної реєстрації ю ридичних осіб та фізичних ос іб - підприємців про припинен ня юридичної особи шляхом ви знання недійсними установчи х документів - відмовити у пов ному обсязі.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної с карги постанова, якщо її не ск асовано, набирає законної си ли після повернення апеляцій ної скарги, відмови у відкрит ті апеляційного провадження або набрання законної сили р ішенням за наслідками апеляц ійного провадження.
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги п ротягом десяти днів з дня її п роголошення. У разі застосув ання судом частини третьої с татті 160 КАС України, а також пр ийняття постанови у письмово му провадженні апеляційна ск арга подається протягом деся ти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови виг отовлено 21.12.2011 року.
Суддя Піскун В.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2011 |
Оприлюднено | 29.12.2011 |
Номер документу | 20251153 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Піскун В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні