Постанова
від 29.06.2011 по справі 2а-7411/11/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

29 червня 2011 року № 2а-7411/11/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі г оловуючого судді Арсірія Р.О . розглянувши адміністративн у справу

за позовом Державної податкової інс пекції у Подільському районі м.Києва

до Товариства з обмеженою ві дповідальністю "Поліграфкон салтинг"

про припинення юридичної особ и

Державна податкова інсп екція у Подільському районі міста Києва звернулася до су ду з позовом про припинення ю ридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «Поліграфконсалтинг»(код ЄД РПОУ 32251458).

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач, порушуючи вимоги податкового законода вства України, більше року не подає податкової звітності (податкових декларацій).

Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 183-2 Код ексу адміністративного судо чинства України, скорочене п ровадження застосовується в адміністративних справах що до припинення за зверненням суб' єкта владних повноваже нь юридичних осіб чи фізични х осіб - підприємців у випад ках, передбачених законом.

Частиною 2 ст. 183-2 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни суд може розглядати в порядку скороченого провадж ення адміністративні справи щодо вимог, передбачених час тиною першою цієї статті, якщ о такі вимоги не стосуються п рав, свобод, інтересів та обов 'язків третіх осіб.

Зі змісту позовної заяви вб ачається, що вимоги Позивача не стосуються прав, свобод, ін тересів та обов' язків треті х осіб.

Керуючись ч. 4 ст. 183-2 Кодексу а дміністративного судочинст ва України суддя розглядає с праву в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідан ня та виклику осіб, які беруть участь у справі.

За результатами розгляду д окументів і матеріалів подан их позивачем, Окружний адмін істративний суд м. Києва, вс тановив:

Товариство з обмеженою від повідальністю «Поліграфкон салтинг»зареєстроване як су б' єкт підприємницької діял ьності Подільською районною у місті Києві державною адмі ністрацією 20.11.2002 та знаходитьс я на обліку у Державній подат ковій інспекцій у Подільсько му районі міста Києва з 10.12.2002 ро ку.

Згідно з наданою позивачем Довідкою від 04.05.2011 № 3949/9/15-105, що міститься в матеріалах спра ви, ТОВ «Поліграфконсалтинг» не звітує до податкового орг ану з травня 2009 року.

Відповідно до пп. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 П одаткового Кодексу України, платники податків зобов' яз ані подавати до контролюючих органів у порядку, встановле ному податковим та митним за конодавством, декларації, зв ітність та інші документи, по в'язані з обчисленням і сплат ою податків та зборів.

Пунктом 49.2 ст. 49 Податкового к одексу України встановлено, що платник податків зобов'яз аний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларац ії щодо кожного окремого под атку, платником якого він є, ві дповідно до цього Кодексу не залежно від того, чи провадив такий платник податку госпо дарську діяльність у звітном у періоді.

Відповідач, що підтверджує ться матеріалами справи, вим ог зазначених норм не викону вав з травня 2009 року.

Так, ст. 238 Господарського код ексу України передбачено, що за порушення встановлених з аконодавчими актами правил з дійснення господарської дія льності до суб' єктів господ арювання можуть бути застосо вані уповноваженими органам и державної влади або органа ми місцевого самоврядування адміністративно-господарсь кі санкції, тобто заходи орга нізаційно-правового або майн ового характеру, спрямовані на припинення правопорушенн я суб' єкта господарювання т а ліквідацію його наслідків.

Види адміністративно-госп одарських санкцій, умови та п орядок їх застосування визна чаються цим Кодексом, іншими законодавчими актами. Адмін істративно-господарські сан кції можуть бути встановлені виключно законами.

Згідно зі ст. 239 Господарсько го кодексу України органи де ржавної влади та органи місц евого самоврядування відпов ідно до своїх повноважень та у порядку, встановленому зак оном, можуть застосовувати д о суб' єктів господарювання , зокрема інші адміністратив но-господарські санкції, вст ановлені цим Кодексом та інш ими законами.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 38 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних та фізични х осіб-підприємців»неподанн я протягом року органам держ авної податкової служби пода ткових декларацій, документі в фінансової звітності відпо відно до закону є підставою д ля постановлення судового рі шення щодо припинення юридич ної особи, що не пов' язано з б анкрутством юридичної особи .

Таким чином, суд вважає, що п рипинення юридичної особи че рез неподання нею протягом р оку податкових декларацій, д окументів фінансової звітно сті належить до інших видів а дміністративно-господарськ их санкцій, які передбачені з аконом.

Згідно з ч. 1 ст. 59 Господарськ ого кодексу України припинен ня діяльності суб' єкта госп одарювання здійснюється шля хом його реорганізації (злит тя, приєднання, поділу, перетв орення) або ліквідації - за ріш енням власника (власників) чи уповноважених ним органів, з а рішенням інших осіб - заснов ників суб' єкта господарюва ння чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених цим Кодексом, - за рішенням суду.

Відповідно до ст. 10 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні»державні податкові інспекції в района х, містах без районного поділ у, районах у містах, міжрайонн і та об' єднані державні под аткові інспекції здійснюють контроль за своєчасністю, до стовірністю, повнотою нараху вання та сплати податків та з борів (обов' язкових платежі в), а також контролюють своєча сність подання платниками по датків бухгалтерських звіті в і балансів, податкових декл арацій, розрахунків та інших документів, пов' язаних з об численням податків, інших пл атежів, а також перевіряють д остовірність цих документів щодо правильності визначенн я об'єктів оподаткування і об числення податків, інших пла тежів.

Відповідно до пп. 20.1.12 п. 20.1 ст. 20 т а п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України, органи державної по даткової служби мають право у випадках, встановлених зак оном, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприємц я про визнання недійсними ус тановчих (засновницьких) док ументів суб'єктів господарюв ання.

Відповідно до ст. 38 Закону Ук раїни «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців» прийнятт я судом рішення про припинен ня юридичної особи тягне за с обою вчинення низки юридично -значимих дій, а саме:

1. Державний реєстратор пови нен не пізніше наступного ро бочого дня з дати надходженн я судового рішення щодо прип инення юридичної особи, що не пов' язано з банкрутством ю ридичної особи, внести до Єди ного державного реєстру запи с щодо цього судового рішенн я та в той же день повідомити о ргани статистики, державної податкової служби, Пенсійног о фонду України, фондів соціа льного страхування та юридич ну особу, щодо якої було прийн ято судове рішення, про внесе ння до Єдиного державного ре єстру такого запису.

З дати внесення до Єдиного д ержавного реєстру запису про судове рішення щодо припине ння юридичної особи застосов уються обмеження, які встано влені законом, зокрема части ною другою статті 35 цього Зако ну (з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису п ро рішення засновників (учас ників) юридичної особи або уп овноваженого ними органу щод о припинення юридичної особи забороняється: проведення д ержавної реєстрації змін до установчих документів юриди чної особи, щодо якої прийнят о рішення щодо припинення; вн есення змін до Єдиного держа вного реєстру щодо відомосте й про відокремлені підрозділ и; проведення державної реєс трації юридичної особи, засн овником (учасником) якої є юри дична особа, щодо якої прийня то рішення щодо припинення).

2. Суд призначає в рішенні що до припинення юридичної особ и у зв' язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквід аційну комісію) та встановлю є строк і порядок її роботи. Де ржавний реєстратор вносить д о Єдиного державного реєстру запис про призначення коміс ії з припинення (ліквідаційн ої комісії) не пізніше наступ ного робочого дня з дати надх одження відповідного рішенн я.

У разі, якщо в судовому ріше нні щодо припинення юридично ї особи у зв' язку з її ліквід ацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна к омісія), державний реєстрато р не пізніше трьох робочих дн ів від дати надходження тако го судового рішення вносить до Єдиного державного реєстр у запис, в якому вказує як голо ву комісії з припинення (лікв ідаційної комісії) юридичної особи керівника органу упра вління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єд иного державного реєстру, ма є право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи бе з довіреності, якщо інше не вс тановлено судовим рішенням.

3. Державний реєстратор не п ізніше наступного робочого д ня з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису, в якому керівник органу управ ління або засновник (учасник ) юридичної особи вказаний як голова комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юрид ичної особи зобов' язаний на діслати такому керівнику орг ану управління або засновник у (учаснику) юридичної особи, а також суду, який постановив р ішення щодо припинення юриди чної особи у зв' язку з її лік відацією, відповідне повідом лення.

Зазначені дії реєстратор м ає вчинити в силу наданих йом у повноважень, що не потребує додаткового судового рішенн я щодо цього суб' єкта владн их повноважень.

Отже, Окружний адміністрат ивний суд міста Києва, проана лізувавши викладені вище обс тавини вважає позовні вимоги обґрунтованими, а позовну за яву такою, що підлягає задово ленню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и і заперечення.

Згідно з ч. 4 ст. 94 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни у справах, в яких позив ачем є суб' єкт владних повн оважень, а відповідачем - фізи чна чи юридична особа, судові витрати, здійснені позиваче м, з відповідача не стягуютьс я.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнов ажень, пов' язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.

На підставі наведеного та к еруючись ст.ст. 69-71, 94, 160-164, 167, 183-2, 254 Код ексу адміністративного судо чинства України, Окружний ад міністративний суд м. Києва,

ПОСТАНОВИВ:

Позов Державної податково ї інспекції у Подільському р айоні міста Києва задовольни ти повністю.

Припинити юридичну особ у - Товариство з обмеженою в ідповідальністю «Поліграфк онсалтинг»(код ЄДРПОУ 32251458).

Постанова може бути оск аржена до суду апеляційної і нстанції протягом десяти дні в з за правилами, встановлени ми ст. ст. 185-187 КАС України, шляхо м подання через суд першої ін станції апеляційної скарги.

Суддя Арсірій Р.О.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.06.2011
Оприлюднено29.12.2011
Номер документу20257189
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7411/11/2670

Постанова від 29.06.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні