ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
15 листопада 2011 року № 2а-12928/11/2670
Суддя Окружного адмін істративного суду міста Києв а Винокуров К.С. розглянув у по рядку скороченого проваджен ня адміністративну справу
За позовом Першого з аступника прокурора Шевченк івського району м.Києва в інт ересах
держави в особ і Міністерства палива та ене ргетики України, Державного
підприємства «Національна енергетична ко мпанія «Укренерго»
до Житлово-бу дівельного кооперативу «Хім ік-9»
про стягнення штрафних санкцій в розмірі 1 020,00 грн.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Перший заступни к прокурора Шевченківського району м.Києва в інтересах д ержави в особі Міністерства палива та енергетики України , Державного підприємства «Н аціональна енергетична комп анія «Укренерго»звернувся д о суду з позовом до Житлово-бу дівельного кооперативу «Хім ік-9» про стягнення штрафних санкцій в розмірі 1 020,00 грн.
Ухвалою суду від 30.09.2011 р . відкрито скорочене провадж ення у адміністративній спра ві, встановлено строк поданн я заперечення проти позову д ля відповідача до 15 листопада 2011 року.
Відповідач у визначений с удом строк заперечення на по зовну заяву не надав, заяву пр о визнання позову також суду не надіслав. Відповідачу бул а надіслана ухвала про відкр иття скороченого провадженн я за адресою, зазначеною у вит ягу з Єдиного державного реє стру юридичних осіб та фізич них осіб-підприємців, яка бул а отримана уповноваженим пре дставником за довіреністю 10.10 .2011 р. про що свідчить зворотне поштове повідомлення про вру чення, яке міститься в матері алах справи.
У зв' язку з неподанням від повідачем відзиву на позов, с права вирішується у порядку передбаченому статтею 183-2 Код ексу адміністративного судо чинства.
Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши повідомлені поз ивачем обставини, адміністра тивний суд, -
ВСТАНОВИВ:
Перший заступник прок урора Шевченківського район у м.Києва в інтересах держави в особі Міністерства палива та енергетики України, Держа вного підприємства «Націона льна енергетична компанія «У кренерго»(далі - позивачі) зв ернувся до суду з позовом до Ж итлово-будівельного коопера тиву «Хімік-9»(далі - ЖБК «Хім ік-9») про стягнення штрафу в р озмірі 1 020,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що під час проведення о бстеження встановлення пор ушення відповідачем Прави л технічної експлуатації т еплових установок і мереж, що підтверджується актом від 16.0 3.2011 р. №08/12-15-44 А/П. Вимоги припису в ідповідач не виконав, тому за ухилення від виконання прип ису на останнього накладено штраф в розмірі шестидесяти неоподатковуваних мінімумі в доходів громадян, що станов ить 1020,00 грн., який підлягає спла ті до державного бюджету Укр аїни. З огляду на зазначене по зивачі просили суд позовні в имоги задовольнити в повному обсязі.
Закон України “Про електро енергетику” визначає правов і, економічні та організацій ні засади діяльності в елект роенергетиці і регулює відно сини, пов'язані з виробництво м, передачею, постачанням і ви користанням енергії, забезпе ченням енергетичної безпеки України, конкуренцією та зах истом прав споживачів і прац івників галузі.
Державний енергетичний на гляд за режимами споживання електричної і теплової енерг ії відповідно до ст. 9 Закон Ук раїни “Про електроенергетик у” та п. 1 Положення про держав ний енергетичний нагляд за р ежимами споживання електрич ної і теплової енергії, затве рдженого постановою Кабінет у Міністрів України від 07.08.1996 ро ку № 929 (у редакції постанови Ка бінету Міністрів України від 13.02.2006 р. № 131 зі змінами та доповне ннями), з енергетичного нагля ду за режимами споживання ел ектричної і теплової енергії , яка підпорядкована безпосе редньо Міністерству палива т а енергетики України, в части ні виконання функцій, поклад ених на Держенергонагляд, та діє у складі державного підп риємства “Національна енерг етична компанія “Укренерго” .
Відповідно до Положення пр о державний енергетичний наг ляд за режимами споживання е лектричної і теплової енергі ї - метою енергетичного нагля ду є сприяння забезпеченню с талого функціонування об'єдн аної енергетичної системи Ук раїни, сфери теплопостачання , енергетичної безпеки держа ви шляхом здійснення контрол ю за дотриманням суб'єктами е лектроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопоста чання та споживачами електри чної енергії вимог нормативн о-правових і нормативно-техн ічних актів у сфері виробниц тва, постачання та споживанн я електричної і теплової ене ргії.
З матеріалів справи вбачає ться, що Державна інспекція з енергетичного нагляду за ре жимами споживання електричн ої енергії і теплової енергі ї у Київській області, керуюч ись ст. 9 Закону України “Про е лектроенергетику” та Положе нням про державний енергетич ний нагляд за режимами спожи вання електричної і теплової енергії, під час перевірки ЖБ К «Хімік - 9»встановила поруше ння Правил технічної екс плуатації електроустановок споживачів, що є порушенням с т.ст. 26, 27 Закону України “Про ел ектроенергетику”, про що скл адено акт від 16.03.2011 р. за № 08/12-15-44 А/П.
Після встановлення вищеза значених порушень Державна і нспекція з енергетичного наг ляду за режимами споживання електричної енергії і теплов ої енергії у місті Києві на пі дставі ст.ст. 9, 27 Закону України “Про електроенергетику” та на підставі акту від 16.03.2011 р. за № 08/12-15-44 А/П винесла Припис від 22.09.2010 р. № 08/10-12-1155 (невиконаний п.1 - не н адано проектно-технічну доку ментацію на систему теплопос тачання споживача (ІТП, внутр ішні мережі, зовнішні мережі )та невиконано монтаж згідно з наданою проектною докумен тацією (п.5.5.п. та п.7.1.2. ПТЕ ТУ і М) та Припис від 16.12.2010 р. № 08/10-12-1227 (невико наний п.9 - не розміщено принц ипову схему системи теплопос тачання в ТП споживача (п. 6.4.5. ПТ Е ТУ і М), відповідно до якого з обов' язано відповідача вчи нити заходи щодо усунення ви явлених під час перевірки по рушень чинного законодавств а.
Суд звертає увагу на те, що в ідповідно до акту перевірки від 16.03.2011 р. за № 08/12-15-44 А/П відповід ач вимоги приписів не викона в.
Відповідно до ст. 27 Закону Ук раїни “Про електроенергетик у” суб'єкти господарської ді яльності несуть відповідаль ність за правопорушення в ел ектроенергетиці за ухилення від виконання або несвоєчас не виконання рішень чи припи сів Національної комісії рег улювання електроенергетики України, Державної інспекці ї з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної ін спекції з енергетичного нагл яду за режимами споживання е лектричної та теплової енерг ії та порушення умов ліцензі й - штраф у розмірі до трьохсот неоподатковуваних мінімумі в доходів громадян.
Національна комісія регул ювання електроенергетики Ук раїни, державні інспектори з експлуатації електричних ст анцій і мереж, державні інспе ктори з енергетичного нагляд у за режимами споживання еле ктричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, о формленого в установленому п орядку, за наявності порушен ь, передбачених цією статтею , видають у межах своєї компет енції суб'єктам господарсько ї діяльності постанови про н акладення штрафів за встанов леною формою.
Державна інспекція з енерг етичного нагляду за режимами споживання електричної енер гії і теплової енергії у міст і Києві відповідно до вищеза значених положень та відпові дно до ст. 31 Закону України “Пр о теплопостачання”, п.п. 2.7, 8 Пол оження про порядок накладанн я на суб' єктів господарюван ня штрафів за порушення зако нодавства в галузі електроен ергетики та сфері теплопоста чання, за ухилення від викона ння приписів від 22.09.2010 р. № 08/10-12-1155 та від 16.12.2010 р. № 08/10-12-1227, винесла поста нову від 07.04.2011 р. № 08/12-15-53, якою накла ла на відповідача штраф у роз мірі 60 неоподаткованих мінім умів доходів громадян, що ста новить 1 020,00 грн.
Відповідно до п. 10 Пол оження про порядок накладанн я на суб' єктів господарюван ня штрафів за порушення зако нодавства в галузі електроен ергетики та сфері теплопоста чання - суб'єкт господарюванн я сплачує штраф за порушення законодавства в галузі елек троенергетики протягом 30 дні в з дня прийняття постанови (р озпорядження) про його накла дення, а за порушення законод авства у сфері теплопостачан ня - у 15-денний строк з дня прийн яття постанови (розпорядженн я) про його накладення. Штраф с плачується до державного бюд жету України.
З матеріалів справи вбача ється, що заборгованість пер ед бюджетом відповідачем сам остійно не погашена і на моме нт розгляду даної справи скл адає 1 020,00 грн.
Стаття 36-1 Закону України “П ро прокуратуру” передбачає, що представництво інтересі в або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на з ахист у суді інтересів грома дянина або держави. Формою пр едставництва є звернення до суду з позовами або заявами п ро захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола ос іб, прав юридичних осіб, коли п орушуються інтереси держави .
Таким чином, беручи до уваг и те, що суму штрафних (фінансо вих) санкцій до Державного бю джету у розмірі 1 020,00 грн. відпов ідач у встановлені законодав ством строки не сплатив; наяв ність у нього вказаної забор гованості підтверджується н аявними у матеріалах справи документами, доказів погашен ня відповідачем зазначеної з аборгованості станом на день розгляду цього спору не нада но, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовни х вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у по вному обсязі.
Статтею 183-2 КАС України встан овлено, що суд може розглядат и в порядку скороченого пров адження адміністративні спр ави щодо вимог про стягнення грошових сум, які ґрунтуютьс я на рішеннях суб' єкта влад них повноважень, щодо яких за вершився встановлений цим Ко дексом строк оскарження.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС Укр аїни кожна сторона повинна д овести ті обставини, на яких ґ рунтуються її вимоги та запе речення, крім випадків, встан овлених статтею 72 цього Кодек су.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, звільненого від спл ати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважен ь, пов'язаних із залученням св ідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (су довий збір) стягненню з відпо відача не підлягають.
Керуючись ст.ст. 69, 70, 71, 158-163, 183-2 КАС України, адміністративний с уд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Житлово - буді вельного кооперативу «Хімік -9»(02218, м.Київ, вул. Райдужна, 20, код ЄДРПОУ 22885683) в дохід Державного бюджету України (р/р № 31119106700008, бан к ГУ ДКУ в м.Києві, МФО 820019, код ЄД РПОУ 26077939, отримувач - УДК у Под ільському районі, код бюджет ної класифікації 21081100, символ з вітності 106) штраф у сумі 1 020,00 грн . (одна тисяча двадцять грн. 00 ко п.)
Постанова за результата ми скороченого провадження м оже бути оскаржена сторонами до суду апеляційної інстанц ії в порядку та в строки, встан овлені ст. 186 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни.
Постанова, прийнята у скоро ченому провадженні, крім вип адків її оскарження в апеляц ійному порядку, є остаточною .
Суддя К.С. Винокуров
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2011 |
Оприлюднено | 29.12.2011 |
Номер документу | 20258209 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Винокуров К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні