Постанова
від 31.01.2011 по справі 2а-17300/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

31 січня 2011 року 10:20 № 2а-17300/10/2670

Окружний адміністратив ний суд міста Києва у складі с удді Савченко А.І., при секрета рі Семенюк В.М., розглянувши у відкритому судовому засідан ні адміністративну справу

за позовом Державної інспекції з кон тролю за цінами в місті Києві

до Товариства з обмеженою ві дповідальністю «Житлово-екс плуатаційна організація № 3»

про стягнення економічних сан кцій в розмірі 221 828,01 грн.

за участю представників с торін:

від позивача - Петьку н І.А.

від відповідача - не з' явився

На підставі частини 3 ста тті 160 Кодексу адміністративн ого судочинства України в су довому засіданні 31 січня 2011 рок у проголошено вступну та рез олютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна інспекція з контролю за цінами в місті Ки єві (далі по тексту - позивач , Інспекція) звернулась до Окр ужного адміністративного су ду міста Києва з позовом до То вариства з обмеженою відпові дальністю «Житлово-експлуат аційна організація № 3»(далі п о тексту - відповідач, ТОВ «Ж ЕО № 3») про стягнення економіч них санкцій в розмірі 221 828,01 грн .

В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив, що від повідачем при наданні послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води в період з травня 2009 року по квіт ень 2010 року завищено тариф, вст ановлений нормами чинного за конодавства.

Ухвалою Окружного адміні стративного суду міста Києва від 1 грудня 2010 року відкрито п ровадження в адміністративн ій справі та призначено спра ву до судового розгляду на 10 г рудня 2010 року.

Судове засідання, призначе не на 10 грудня 2010 року, судом від кладалось на 17 січня 2011 року.

У судове засідання, признач ене на 17 січня 2011 року, жодна зі с торін не з' явилась, у зв' яз ку з чим суд відклав розгляд с прави на 31 січня 2011 року.

В судовому засіданні предс тавник позивача підтримав по зовні вимоги.

Відповідач відзиву на позо в не надав, явку своїх предста вників в судове засідання не забезпечив, хоча про час та мі сце розгляду справи був пові домлений належним чином. У зв ' язку з нез' явленням предс тавників відповідача та нена данням витребуваних доказів розгляд справи відкладався, ухвала про призначення розг ляду справи та повістки напр авлялися відповідачу за адре сою, внесеною відповідачем д о Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців. Відповідно до змісту частини другої ста тті 17, частини першої статті 18 З акону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців ” та з урахуванням положень ч астини восьмої статті 35 Кодек су адміністративного судочи нства України така адреса вв ажається достовірною, а пові стка, направлена за нею, вруче ною юридичній особі.

Відповідно до положень ста тті 128 Кодексу адміністративн ого судочинства України спра ва вирішується на підставі н аявних в ній доказів.

Розглянувши подані докуме нти і матеріали, заслухавши п ояснення представника позив ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, Окружний адм іністративний суд міста Києв а, -

ВСТАН ОВИВ:

6 вересня 2010 року Держав ною інспекцією з контролю за цінами в місті Києві проведе но планову перевірку Товарис тва з обмеженою відповідальн істю «ЖЕО № 3»з питань дотрима ння державної дисципліни цін при формуванні, встановленн і та застосуванні тарифів на житлово-комунальні послуги за період з травня 2009 року по кв ітень 2010 року. За результатами перевірки відповідачем скла дено акт від 06.09.2010р. № 207 (далі по те ксту - акт перевірки), який пі дписаний головним бухгалтер ом підприємства Бородіною Т.Ю.

Відповідно до висновку акт у перевірки у період з травня 2009 року по квітень 2010 року відпо відачем порушено вимоги пунк ту 2 Розпорядження КМДА «Про з атвердження тарифів на тепло ву енергію, встановлення та п огодження тарифів на комунал ьні послуги з централізовано го опалення і постачання гар ячої води для населення» від 29.04.2009р. № 520 (далі по тексту - Розп орядження від 29.04.2009р. № 520), пункту 2 Розпорядження КМДА «Про зат вердження тарифів на теплову енергію, встановлення та пог одження тарифів на комунальн і послуги з централізованого опалення і постачання гаряч ої води для населення»від 31.08.20 09р. № 981 (далі по тексту - Розпор ядження від 31.08.2009р. № 981), пункту 2 Р озпорядження КМДА «Про затве рдження тарифів на теплову е нергію, встановлення та пого дження тарифів на комунальні , послуги з централізованого опалення»від 15.10.2009р. № 1192 та пунк ту 12 Постанови Кабінету Мініс трів України «Про затверджен ня Правил надання послуг з це нтралізованого опалення, пос тачання холодної та гарячої води і водовідведення та тип ового договору про надання п ослуг з централізованого опа лення, постачання холодної т а гарячої води і водовідведе ння»від 21.05.2005р. № 630 (далі по текст у - Постанова КМУ від 21.05.2005р. № 63 0) в частині застосування віль них цін (тарифів) на продукцію (послуги, роботи) за умови зап ровадження для них режиму де ржавного регулювання та вклю чення у вартість продукції т а послуг, ціни (тарифи) на які р егулюються, фактично не вико наних або виконаних не в повн ому обсязі послуги

На підставі акта перевірки 13 вересня 2010 року позивачем ви несено припис № 116 про виконан ня законних вимог щодо усуне ння порушень державної дисци пліни цін, яким зобов' язано позивача в місячний термін у сунути порушення державної д исципліни цін шляхом проведе ння перерахунку із споживача ми за послугу з центрального опалення. Вказаний припис от римано відповідачем 29.10.2010 року , про що свідчить наявна в мате ріалах справи копія поштовог о повідомлення.

Крім того, на підставі акту перевірки позивачем прийнят о рішення про застосування е кономічних санкцій за поруше ння державної дисципліни цін від 13.09.2010р. за № 115 на загальну сум у 221 828,01 грн., з яких 73 942,67 грн. - сума н еобґрунтовано отриманої вир учки, 147 885,34 грн. - штрафні санкц ії.

В той же день 13 вересня 2010 ро ку позивачем направлено на а дресу відповідача письмову п ретензію № 152-07/4-3101 з проханням за безпечити останнього викона ти рішення від 13 вересня 2010 рок у № 115 та перерахувати в доход д ержавного бюджету суму необґ рунтовано отриманої виручки у розмірі 73 942,67 грн. та суму штра фу у розмірі 147 885,34 грн.

Частиною 2 статті 19 Констит уції України передбачено, що органи державної влади та ор гани місцевого самоврядуван ня, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.

Відповідно до частини 3 стат ті 2 Кодексу адміністративно го судочинства України у спр авах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб' є ктів владних повноважень адм іністративні суди перевіряю ть, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноваж ень та у спосіб, що передбачен і Конституцією та законами У країни; з використанням повн оваження з метою, з якою це пов новаження надано; обґрунтова но, тобто з урахуванням усіх о бставин, що мають значення дл я прийняття рішення (вчиненн я дії); безсторонньо (неуперед жено); добросовісно; розсудли во; з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації; пропорційно, зокрем а з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); з ур ахуванням права особи на уча сть у процесі прийняття ріше ння; своєчасно, тобто протяго м розумного строку.

З урахуванням вищезазначе них вимог, Окружний адмініст ративний суд міста Києва зве ртає увагу на наступне.

Відповідно до частини 3 стат ті 19 Господарського кодексу У країни держава здійснює конт роль і нагляд за господарськ ою діяльністю суб' єктів гос подарювання у сфері цін і цін оутворення - з питань додержа ння суб' єктами господарюва ння державних цін на продукц ію і послуги.

Згідно з частиною 4 статті 19 Г осподарського кодексу Украї ни органи державної влади і п осадові особи, уповноважені здійснювати державний контр оль і державний нагляд за гос подарською діяльністю, їх ст атус та загальні умови і поря док здійснення контролю і на гляду визначаються законами .

Правові та організаційні з асади, основні принципи і пор ядок здійснення державного н агляду (контролю) у сфері госп одарської діяльності, повнов аження органів державного на гляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов' язки та ві дповідальність суб' єктів г осподарювання під час здійсн ення державного нагляду (кон тролю) визначено Законом Укр аїни «Про основні засади дер жавного нагляду (контролю) у с фері господарської діяльнос ті»від 05.04.2007р. № 877-V (далі по тексту - Закон України від 05.04.2007р. № 877-V).

Відповідно до частини 1 стат ті 8 Закону України від 05.04.2007р. № 8 77-V орган державного нагляду (к онтролю) в межах повноважень , передбачених законом, під ча с здійснення державного нагл яду (контролю) має право: вимаг ати від суб' єкта господарюв ання усунення виявлених пору шень вимог законодавства; ви магати припинення дій, які пе решкоджають здійсненню держ авного нагляду (контролю); від бирати зразки продукції, при значати експертизу, одержува ти пояснення, довідки, докуме нти, матеріали, відомості з пи тань, що виникають під час дер жавного нагляду (контролю), ві дповідно до закону; надавати (надсилати) суб' єктам госпо дарювання обов' язкові для в иконання приписи про усуненн я порушень і недоліків; накла дати штрафні санкції та вжив ати заходи, передбачені зако ном.

Відповідно до преамбули З акону України «Про ціни та ці ноутворення»від 03.12.1990р. № 507 (далі по тексту - Закон України від 03.12.1990р. № 507), Україна згідно з Декларацією про державний с уверенітет України та Законо м України «Про економічну са мостійність України»самост ійно здійснює політику цін. З акон визначає основні принци пи встановлення і застосуван ня цін і тарифів та організац ію контролю за їх дотримання м на території республіки.

Згідно статей 1, 2 Закону Укра їни від 03.12.1990р. № 507, законодавств о України про ціноутворення складається з цього Закону т а інших актів законодавства України, що видаються відпов ідно до нього.

Цей Закон поширюється на всі підприємства й організа ції незалежно від форм власн ості, підпорядкованості і ме тодів організації праці та в иробництва.

Положеннями статті 4 Закону України від 03.12.1990р. № 507 визначен о компетенцію Кабінету Мініс трів України в галузі ціноут ворення, відповідно до якої о станній: забезпечує здійснен ня в республіці державної по літики цін; визначає перелік продукції, товарів і послуг, д ержавні фіксовані та регульо вані ціни і тарифи на які затв ерджуються відповідними орг анами державного управління , крім сфери телекомунікацій , електроенергетики, централ ізованого теплопостачання, в одопостачання та водовідвед ення; визначає повноваження органів державного управлін ня в галузі встановлення і за стосування цін (тарифів), а так ож по контролю за цінами (тари фами).

Відповідно до частини 1 стат ті 13 Закону України від 03.12.1990р. № 507 державний контроль за цінам и здійснюється при встановле нні і застосуванні державних фіксованих та регульованих цін і тарифів. При цьому контр олюється правомірність їх за стосування та додержання вим ог законодавства про захист економічної конкуренції.

Частиною 2 статті 13 вищезазн аченого Закону передбачено, що контроль за додержанням д ержавної дисципліни цін здій снюється органами, на які ці ф ункції покладено Урядом Укра їни. Вказані органи здійснюю ть контроль у взаємодії з про фспілками, спілками споживач ів та іншими громадськими ор ганізаціями.

Так, Постановою Кабінету Мі ністрів України від 13.09.2000р. №1432 « Про Державну інспекцію з кон тролю за цінами»утворено Дер жавну інспекцію з контролю з а цінами та зобов' язано Мін істерство економіки подати у місячний термін в установле ному порядку Кабінетові Міні стрів України проект Положен ня про Державну інспекцію з к онтролю за цінами.

Постановою Кабінету Мініс трів України від 13.12.2000р. № 1819 затв ерджено Положення про Держав ну інспекцію з контролю за ці нами (далі по тексту - Положе ння), відповідно до пункту 3 як ого основними завданнями Дер жцінінспекції є: організація та здійснення відповідно до законодавства функцій з кон тролю та нагляду за дотриман ням центральними та місцевим и органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, суб'єктами г осподарювання вимог щодо фор мування, встановлення та зас тосування цін (тарифів); прове дення цінових спостережень н а споживчому та товарних рин ках.

Згідно з пунктом 11 цього Пол оження Держцінінспекція має територіальні органи в Авто номній Республіці Крим, обла стях, містах Києві та Севасто полі, які становлять єдину си стему органів державного кон тролю за цінами і мають права , передбачені пунктами 5, 6 цьог о Положення.

За змістом підпункту 2 пун кту 4 Положення Держцінінспе кція відповідно до покладени х на неї завдань у межах своєї компетенції здійснює переві рки додержання порядку форму вання, встановлення і застос ування цін і тарифів, а також ї х економічного обґрунтуванн я.

Відповідно до пункту 5 Пол оження Державна інспекція з контролю за цінами має право : 1) проводити відповідно до за конодавства перевірку бухга лтерських книг, звітів, кошто рисів, декларацій, показникі в, що відображаються у розрах ункових документах незалежн о від способу подання інформ ації, пов' язаних з формуван ням, встановленням та застос уванням цін (тарифів); знайоми тися з установчими документа ми та свідоцтвом про державн у реєстрацію; перевіряти у по садових осіб, відповідальних за формування, встановлення та застосування цін (тарифів ), документи, що посвідчують ос обу; проводити перевірку дос товірності даних, наведених у документах з питань порядк у формування, встановлення т а застосування державних фік сованих та регульованих цін; 2) одержувати відповідно до за конодавства письмові поясне ння, довідки, документи, матер іали з питань, що виникають пі д час перевірки порядку форм ування, встановлення та заст осування цін (тарифів), докуме нти (їх копії) про рівень і еко номічну обґрунтованість цін (тарифів) на товари, роботи та послуги, їх техніко-економіч ні характеристики, ефективні сть, споживчі властивості то що; 3) обстежувати в установлен ому порядку виробничі, склад ські, торговельні та інші при міщення суб' єктів господар ювання, що використовуються для виготовлення, зберігання й реалізації товарів і сиров ини, організації та надання п ослуг; 4) вимагати відповідно до законодавства усунення ви явлених порушень порядку фор мування, встановлення та зас тосування цін (тарифів), а тако ж здійснення перерахунку вар тості товарів, робіт і послуг , ціни (тарифи) на які сформова ні, встановлені та/або застос овані з порушенням законодав ства (якщо фактичну оплату то варів, робіт та послуг не пров едено) для розрахунків із спо живачами; 5) приймати відповід но до законодавства рішення про застосування адміністра тивно-господарських санкцій за порушення порядку формув ання, встановлення та застос ування цін (тарифів); 6) відпові дно до вимог законодавства р озглядати справи про адмініс тративні правопорушення, пов ' язані з порушенням порядку формування, встановлення і з астосування цін і тарифів, а т акож невиконанням вимог орга нів державного контролю за ц інами; 7) залучати спеціалісті в органів виконавчої влади, а також суб' єктів господарюв ання (за погодженням з їх кері вниками) для розгляду питань , що належать до її компетенці ї; 8) скасовувати розпорядчі до кументи своїх територіальни х органів (припис, розпорядже ння, рішення про застосуванн я адміністративно-господарс ьких санкцій), а також винесен і ними постанови про накладе ння адміністративних стягне нь; 9) проводити перевірку прав ильності розрахунків щодо за стосування цін (тарифів), на як і запроваджене державне регу лювання; 10) здійснювати моніто ринг цін (тарифів) та проводит и цінові дослідження на спож ивчому та товарних ринках; 11) о держувати відповідно до зако нодавства копії платіжних до кументів, що підтверджують ф акт перерахування до бюджету сум у разі застосування відп овідних адміністративно-гос подарських санкцій; 12) звертат ися до суду з позовами про стя гнення до бюджету сум у разі з астосування відповідних адм іністративно-господарських санкцій, зобов' язання вчин ити певні дії або утриматися від їх вчинення; 13) надсилати д о правоохоронних органів мат еріали перевірок щодо дій, як і містять ознаки злочину; 14) вч иняти інші дії в межах повнов ажень та у спосіб, що передбач ені законом.

Згідно з Інструкцією про по рядок застосування економіч них та фінансових (штрафних) с анкцій органами державного к онтролю за цінами, затвердже ної наказом Міністерства еко номіки та з питань європейсь кої інтеграції України, Міні стерства фінансів України ві д 03.12.2001р. №298/519, прийняття таких рі шень за фактами порушення де ржавної дисципліни цін покла дено на Держцінінспекцію та відповідні державні інспекц ії з контролю за цінами в Авто номній Республіці Крим, обла стях, містах Києві та Севасто полі.

За таких підстав, органом, уповноваженим державою здій снювати відповідні функції у даних спірних відносинах є Д ержавна інспекція з контролю за цінами в м. Києві.

Отже, як вбачається з мате ріалів справи, позивачем, від повідно до покладених на ньо го завдань у межах своєї комп етенції здійснено законну пе ревірку відповідача щодо дот римання порядку державної ди сципліни цін на житлово-кому нальні послуги Товариством з обмеженою відповідальністю «Житлово-експлуатаційна орг анізація № 3», встановлено пор ушення вимог пункту 2 Розпоря дження від 29.04.2009р. № 520, пункту 2 Роз порядження від 30.08.2009р. № 981, пункт у 2 Розпорядження від 15.10.2009р. № 1192 т а пункту 12 Постанови КМУ від 21.0 7.2005р. № 630, в результаті чого відб улося необгрунтоване нараху вання коштів на суму 79 001,53 грн. З урахуванням часткової сплат и суми необгрунтовано отрима ної виручки за послугу з опал ення за період з травня 2009 року по квітень 2010 року сума склада є 71 765,19 грн.

Крім того, з 01.07.2010р. відповідач ем при розрахунках зі спожив ачами за послугу з опалення (п ри врахуванні плати за 1 м.кв.) з а адресою: м. Київ, вул. Юрківсь ка, 28, використовувався тариф на рівні, встановленому Розп орядженням КМДА «Про затверд ження тарифів на теплову ене ргію, встановлення та погодж ення тарифів на комунальні п ослуги з централізованого оп алення і постачання гарячої води для населення»від 31.05.2010р. № 392 відповідно до якого тариф н а комунальні послуги з центр алізованого опалення за один ицю виміру за місяць станови ть 184,4 грн./Гкал.

В свою чергу слід зазначити , що зазначеним вище розпоряд женням встановлені тарифи на виробництво теплової енергі ї тільки для двох виробників - АЕК «Київенерго»та ЗАТ»Да рТЕЦ», які враховуються для в иконавців послуг з опалення. Іншим виробникам теплової е нергії вартість виробництва затверджено окремими розпор ядженнями КМДА. Враховуючи, щ о для відповідача вартість в иробництва теплової енергії не затверджена окремим розп орядженням КМДА, відповідно відповідач повинен був засто совувати тарифи на теплову е нергію встановленні розпоря дження КМДА від 30.11.2009р. № 1333, відпо відно до якого тариф на комун альні послуги з централізова ного опалення за одиницю вим іру за місяць становить 130,6 грн ./Гкал.

Наказом Міністерства еко номіки України від 07.03.2007р. № 67, за реєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.03.2007р. за № 222/13489 з атверджено «Порядок надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих пл анових витрат на послуги з це нтралізованого водопостача ння та водовідведення, вироб ництва, транспортування, пос тачання теплової енергії, по слуги з централізованого опа лення і постачання гарячої в оди, послуги з вивезення побу тових відходів, а також техні чного обслуговування ліфтів ».

Відповідно до підпункту 3.4 з азначеного наказу звернення виконавців/виробників до вп овноваженого органу щодо пер егляду тарифів подається за наявності висновків територ іального органу Державної ін спекції з контролю за цінами щодо розрахунків економічн о обґрунтованих планових вит рат на виробництво житлово-к омунальних послуг.

Для надання висновків щодо розрахунків економічно обґр унтованих планових витрат на виробництво житлово-комунал ьних послуг, виконавці/вироб ники подають до територіальн ого органу Державної інспекц ії з контролю за цінами письм ове звернення та документи з а таким переліком:

лист щодо обґрунтування н еобхідності зміни тарифів ра зом з економічним аналізом ф актичних витрат на житлово-к омунальні послуги;

річний план виробництва ж итлово-комунальних послуг на підставі фактичного та прог нозованого обсягу надання по слуг з урахуванням техніко-е кономічних факторів;

стандарти, нормативи, норми , технологічні регламенти що до виробництва житлово-комун альних послуг;

розрахунок планових витра т з операційної діяльності в иробництва житлово-комуналь них послуг з техніко-економі чним обґрунтуванням статей в итрат;

розрахунок планових адмі ністративних витрат, витрат на збут та інших операційних витрат з техніко-економічни м обґрунтуванням статей витр ат;

розрахунок планових фіна нсових витрат, пов'язаних з ос новною діяльністю;

копії договорів із орган ізаціями, підприємствами, ін шими суб' єктами господарюв ання, укладених для забезпеч ення основної діяльності;

розрахунок витрат, пов'яз аних із сплатою податку на пр ибуток.

Документи, що подаються д о територіального органу Де ржавної інспекції з контролю за цінами, повинні бути підп исані керівником суб' єкта г осподарювання та завірені в установленому законодавств ом порядку.

Отже, враховуючи вищенаве дені норми чинного законодав ства, відповідач у разі необх ідності затвердження тарифу на виробництво, транспортув ання та постачання теплової енергії власною котельнею ма в отримати висновок Державно ї інспекції з контролю за цін ами в м. Києві щодо економічно го обґрунтування витрат на з азначені послуги та подати н а затвердження до Київської міської державної адміністр ації. Будь-яка інформація щод о звернення відповідача для отримання вказаного вище вис новку та його подання на затв ердження в матеріалах справи відсутня.

Частиною першою статті 14 За кону України “Про ціни і ціно утворення”, встановлено, що в ся необґрунтовано одержана п ідприємством, організацією с ума виручки в результаті пор ушення державної дисципліни цін та діючого порядку визна чення вартості будівництва, що здійснюється із залучення м коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бю джетів, а також коштів держав них підприємств, установ та о рганізацій підлягає вилучен ню в доход відповідного бюдж ету залежно від підпорядкова ності підприємства, організа ції. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягуєть ся штраф у двократному розмі рі необґрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми сп исуються з рахунків підприєм ств і організацій в банківсь ких установах за рішенням су ду.

Відповідно до пункту 3.1 Нака зу Міністерства економіки та з питань європейської інтег рації України, Міністерства фінансів України “Про затвер дження інструкції про порядо к застосування економічних т а фінансових (штрафних) санкц ій органами державного контр олю за цінами” від 03 грудня 2001 року №298/519, державна інспекція з контролю за цінами та держа вні інспекції з контролю за ц інами в Автономній Республіц і Крим, областях, містах Києві та Севастополі приймають рі шення про вилучення сум екон омічних та фінансових (штраф них) санкцій у порядку, передб аченому законодавством. Підс тавою для прийняття рішень п ро вилучення сум економічних та фінансових (штрафних) санк цій є акти перевірок, які скла даються посадовими особами о рганів державного контролю з а цінами.

Як вже зазначалося вище, на підставі перевірки 6 вересня 2010 року складений акт № 207 та 13 в ересня 2010 року винесено припи с № 116, рішення № 115 про застосува ння економічних санкцій за п орушення ТОВ “ЖЕО №3»” держав ної дисципліни цін та претен зію №152-07/4-3101, що були відправленн і відповідачу із супровідним листом від 15 вересня 2010 року № 152-07/4-3129 та отримані уповноважен ою особою відповідача 17 верес ня 2010 року, про що свідчить під пис на повідомленні про вруч ення поштового відправлення .

Відповідач не погоджуючис ь з рішенням позивача 5 жовтня 2010 року звернувся зі скаргою д о Державної інспекції з конт ролю за цінами.

За результатами розгляду в казаної скарги на рішення Де ржавної інспекції з контролю за цінами у м. Києві від 13.09.2010р. № 115 Державною інспекцією з кон тролю за цінами надано відпо відь скаржнику про відсутніс ть підстав для скасування за значеного рішення.

Відповідно до частини 1 ст атті 9 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д при вирішенні справи керує ться принципом законності, в ідповідно до якого: 1) суд вирі шує справи відповідно до Кон ституції та законів України, а також міжнародних договор ів, згода на обов' язковість яких надана Верховною Радою України; 2) суд застосовує інш і нормативно-правові акти, пр ийняті відповідним органом н а підставі, у межах повноваже нь та у спосіб, передбачені Ко нституцією та законами Украї ни.

Відповідно до частини 1 стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України кожна сторона повинна довести ті о бставини, на яких ґрунтуютьс я її вимоги та заперечення, кр ім випадків, встановлених ст аттею 72 цього Кодексу.

Згідно із частиною 1 статт і 69 Кодексу адміністративног о судочинства України доказ ами в адміністративному судо чинстві є будь-які фактичні д ані, на підставі яких суд вста новлює наявність або відсутн ість обставин, що обґрунтову ють вимоги і заперечення осі б, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають зн ачення для правильного виріш ення справи. Ці дані встановл юються судом на підставі поя снень сторін, третіх осіб та ї хніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експерті в.

Відповідно до статті 70 Коде ксу адміністративного судоч инства України належними є д окази, які містять інформаці ю щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду доказ и, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які з а законом повинні бути підтв ерджені певними засобами док азування, не можуть підтверд жуватися ніякими іншими засо бами доказування, крім випад ків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Відповідно до частини 2 ст атті 71 Кодексу адміністратив ного судочинства України в а дміністративних справах про протиправність рішень, дій ч и бездіяльності суб' єкта вл адних повноважень обов' язо к щодо доказування правомірн ості свого рішення, дії чи без діяльності покладається на в ідповідача, якщо він запереч ує проти адміністративного п озову.

Доказів, які б спростовувал и доводи позивача, відповіда ч суду не надав.

Враховуючи вищевикладен е суд вважає позовні вимоги о бґрунтованими та такими, що п ідлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повнов ажень, пов' язаних із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.

Враховуючи вищевикладен е, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 К одексу адміністративного су дочинства України, Окружний адміністративний суд міста К иєва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовол ьнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Житлово-експлуатаційна орг анізація № 3»(м. Київ, вул. Автоз аводська, 99/4 А) в доход державно го бюджету на р/р 31115106700006, одержув ач УДК в Оболонському районі м. Києва, банк одержувача ГУ Д КУ в м. Києві, МФО 820019, код ЄДРПОУ 22883342 суму необґрунтовано отри маної виручки у розмірі 73 942 (сі мдесят три тисячі дев' ятсот сорок дві) 67 коп. та штраф в роз мірі 147 885 (сто сорок сім тисяч ві сімсот вісімдесят п' ять) 34 ко п.

Постанова набирає зако нної сили відповідно до стат ті 254 Кодексу адміністративно го судочинства України.

Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції за правилами, встановл еними статтями 185-187 Кодексу адм іністративного судочинства України

Суддя А.І. Савченко

Постанову складено в повному обсязі та підписано 7 лютого 2011 року.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.01.2011
Оприлюднено29.12.2011
Номер документу20258310
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-17300/10/2670

Ухвала від 13.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

Ухвала від 30.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко А.І.

Постанова від 31.01.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Савченко А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні