ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА
01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
29 листопада 2011 року 14:17 № 2а-15768/11/2670
За позовом
Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку
до
Відкритого акціонерного товариства «Київський Проектбудмеханізація»
про
стягнення штрафу у розмірі 1 700,00 грн.,
Суддя Смолій І.В.,
Секретар судового засідання Колесник І.Ю.
Представники:
Від позивача
ОСОБА_1 довіреність № 100/8806 від 19.05.11
Від відповідача
ОСОБА_2 довіреність № б/н від 25.11.11
На підставі ч. 3 ст. 160 КАСУ в судовому засіданні 29.11.2011 проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Відкритого акціонерного товариства «Київський Проектбудмеханізація»про стягнення штрафу у розмірі 1 700,00 грн.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 16.11.11р. відкрито провадження у адміністративній справі та закінчено підготовче провадження і призначено справу до розгляду по суті на 29.11.11р.
У судовому засіданні 29.11.11р. представник позивача позов підтримав посилаючись на викладені обставини у позовній заяві.
Відповідач проти позову заперечив в повному обсязі, вважає позовні вимоги Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку безпідставними, необґрунтованими та просить відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з’ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об’єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
У відношенні Відкритого акціонерного товариства «Київський Проектбудмеханізація»(далі –відповідач), уповноваженою особою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі –позивач) складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 18.08.2011 № 238 - ДМ, згідно з яким товариством порушено пункту 1 Вимог щодо подання акціонерними товариствами та іншими емітентами іменних цінних паперів інформації про зміну реєстратора власників іменних цінних паперів, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 18.05.2006 №305 (далі - Вимоги), відповідно до якого акціонерні товариства та інші емітенти іменних цінних паперів протягом п'яти робочих днів після дати підписання акта прийому-передачі системи реєстру власників іменних цінних паперів зобов'язані подати (надіслати) до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку повідомлення про зміїну реєстратора власників іменних цінних паперів, що складається з титульного аркуша (додаток 1) та інформації про зміну реєстратора власників іменних цінних паперів (додаток 2).
Відповідно до Положення про складання адміністративних даних щодо здійснення діяльності з ведення реєстрів власників іменних цінних паперів тa подання відповідних документів до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, з ствердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.06.2003 № 290, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07 2003 за № 655/7976 (далі Положення №290), товариством з обмеженою відповідальністю «Прибуток-реєстр»(код за ЄДРПОУ 25587130) подано квартальні адміністративні дані за II квартал 2011 року, в складі яких зазначено відомості про припинення ведення системи реєстру та передачу системи реєстру ВАТ «Київський Проектбудмеханізація». Відповідно до Положення №290 реєстратором ТОВ «Інвест-М»(код за ЄДРПОУ - 23508273) подано квартальні адміністративні дані за II квартал 2011 року, в складі яких зазначено відомості про отримання формування системи реєстру ВАТ «Київський Проектбудмеханізація».
За результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів уповноваженою особою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку за неподання адміністративних даних у відношенні ВАТ «Київський Проектбудмеханізація»було винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 07.09.11 №744-ДМ, відповідно до якої до Товариства застосовано штрафну санкцію у розмірі 1700 грн.
Відповідно до наданих суду позивачем пояснень, Територіальним управлінням Комісії в м. Києві та Київській області листом від 06.07.2011 №07/9052/09-12 передано за належністю довідку від 21.06.2011 №16 щодо припинення дії договору на ведення реєстру акціонерів, укладеного між ВАТ «Київський Проектбудмеханізація»та ТОВ «Прибуток-реєстр»та укладення договору про надання послуг по веденню реєстру власників іменних цінних паперів з новим реєстроутримувачем ТОВ «Інвест-М»(код за ЄДРПОУ - 23508273).
Проте, на момент розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів стало відомо, що емітентом ВАТ «Київський Проектбудмеханізація»до Територіального управління Комісії в м. Києві та Київській області (вх. № 13210/5-02 від 26.08.2011) надана паперова форма повідомлення про зміну реєстратора власників іменних цінних паперів (дата підписання акта прийому - передачі системи реєстру - 20.06.2011) (далі - Повідомлення).
Пунктом 2 Вимог, зокрема, встановлено, що Повідомлення складається у паперовій та електронній формах.
Повідомлення в електронній формі складається шляхом заповнення українською мовою таблиць та форм, передбачених цими Вимогами, за допомогою програмних засобів, які забезпечують формування файлів у форматі, визначеному рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.01.2003 №2 "Про встановлення єдиного формату обміну інформацією в електронному вигляді між учасниками ринку цінних паперів і Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 21.01.2003 за №49/7370.
Паперова форма повідомлення формується як друкована копія електронної форми.
Повідомлення надається (надсилається) до центрального апарату Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до пункту 3 Вимог, акціонерні товариства та інші емітенти іменних цінних паперів, які є професійними учасниками ринку цінних паперів, банками, страховиками, інститутами спільного інвестування, надсилають повідомлення в електронній формі електронною поштою на адресу, що визначається Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, та надають (надсилають) повідомлення в паперовій та електронній (на дискеті "3,5" або лазерному диску) формах.
Інші акціонерні товариства та емітенти іменних цінних паперів надають (надсилають) повідомлення в електронній (на дискеті "3,5" або лазерному диску) та паперовій формах.
Таким чином, відповідно до вищезазначеного, на момент розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів у позивача були відсутні дані щодо подання емітентом ВАТ «Київський Проектбудмеханізація»електронної форми Повідомлення до центрального апарату Комісії.
Також, як вбачається з наявних матеріалів справи та не заперечується відповідачем, зазначена постанова відповідачем в адміністративному чи судовому порядку оскаржена не була, та на момент звернення позивача до суду зазначена сума штрафу відповідачем не сплачена, а отже відповідач має борг перед Державним бюджетом в розмірі 1 700,00 грн.
Згідно ст. 11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”, у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Пунктом 3 р. XVІІІ Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11.12.2007 р. № 2272, передбачено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України.
Враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними конкретними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування, суд прийшов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, які підтверджуються достатніми доказами, які свідчать про обґрунтованість позовних вимог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які він посилається.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Оскільки позивач, як суб’єкт владних повноважень, довів правомірність заявлених позовних вимог, а відповідач неправомірність дій позивача суду не довів, суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог позивача в повному обсязі шляхом примусового стягнення з Відкритого акціонерного товариства «Київський Проектбудмеханізація»штрафу в розмірі 1 700,00 грн.
Керуючись ст.ст. 9, 69-71, 94, 97, 158-163 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Київський Проектбудмеханізація»(код ЄДРПОУ 34927435), штраф у розмірі 17 000,00 грн. до Державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державного казначейства за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду Державного бюджету», по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106.
Постанова набуває законної сили в порядку статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя І.В. Смолій
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2011 |
Оприлюднено | 29.12.2011 |
Номер документу | 20261799 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Смолій І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні