Постанова
від 17.08.2011 по справі 2а-2120/11
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

< Копия >

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

17.08.11 Справа №2а-2120/11

Окружний адміністративн ий суд міста Севастополя у ск ладі:

суддя - Водяхін С.А.;

секретар - Філімонцева О.В .,

за участю:

представника позивача - Д ержавної податкової інспекц ії у Ленінському районі м. Се вастополя - ОСОБА_1, довір еність № 2156/9/10-039 від 04 липня 2011 року ,

представника відповідача - Приватного підприємства « СУ45С1»- в судове засідання не з ' явився, про час розгляду сп рави повідомлений належним ч ином, причин неявки або про по важність причин неприбуття с уду не повідомив,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Севаст ополі адміністративну справ у за позовом Державної пода ткової інспекції у Ленінсько му районі м. Севастополя до П риватного підприємства «СУ45 С1»про припинення юридичної особи,

ВСТАНОВИВ :

Державна податкова інспе кція у Ленінському районі м. С евастополя (далі ДПІ у Ленінс ькому районі м. Севастополя) з вернулась до Окружного адмін істративного суду м. Севастополя з позовною заявою про припинення юриди чної особи - Приватного підп риємства «СУ45С1», посилаючись на те, що відповідачем в поруш ення вимог підпункту 16.1.3 пункт у 16.1 статті 16 Податкового кодек су України не надається звіт ність до ДПІ у Ленінському ра йоні м. Севастополя більш року. У зв' язку з навед еним позивач просить позов з адовольнити на підставі част ини другої статті 38 Закону Укр аїни "Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".

Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав та наполягав на їх задоволенні у повному обс язі.

Відповідач явку повноважн ого представника у судове за сідання не забезпечив. Був не одноразово повідомлений про час розгляду справи згідно в имог глави 3 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни за місцем реєстрації юрид ичної особи, яка є місцем здій снення підприємницької діял ьності. Згідно вимог статті 45 Закону України від 15.02.2003р. № 7550-IV “ Про державну реєстрацію юрид ичних осіб та фізичних осіб - підприємців», проведення змі н щодо місця реєстрації юрид ичної особи здійснюються нею , шляхом подання даних держав ному реєстратору для внесенн я змін до Єдиного державного реєстру. Даних про зміну місц я реєстрації відповідача мат еріали справи не містять. Оск ільки до повноважень адмініс тративних судів не віднесено встановлення фактичного міс цезнаходження юридичних осі б, учасників судового процес у на час вчинення тих чи інших процесуальних дій, суд вважа є, що примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, які поверну ті органами поштового зв' яз ку з позначкою «за зазначено ю адресою не значиться», «за з акінченням терміну зберіган ня», можуть вважатися належн ими доказами виконання адмін істративним судом обов' язк у щодо повідомлення учасникі в судового процесу про вчине ння цим судом певних процесу альних дій. Тому суд розгляда є справу у відсутність предс тавника відповідача за наявн ими у справі матеріалами.

Встановивши обставини спр ави, дослідивши докази, суд вв ажає позов таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наст упного.

Відповідно пункту 5 частини 2 статті 17 Кодексу адміністра тивного судочинства України , юрисдикція адміністративни х судів поширюється на публі чно-правові спори, зокрема: сп ори за зверненням суб'єкта вл адних повноважень у випадках , встановлених Конституцією та законами України.

Відповідно до статті 4 Закон у України "Про державну подат кову службу в Україні", Держав на податкова адміністрація У країни є центральним органом виконавчої влади, у підпоряд куванні якої знаходяться Дер жавні податкові інспекції.

Згідно пункту 8 статті 19 Госп одарського кодексу України, усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юри дичних осіб, виділені на окре мий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облі к результатів своєї роботи, с кладати та подавати відповід но до вимог закону статистич ну інформацію та інші дані, ви значені законом, а також вест и (крім громадян України, іноз емців та осіб без громадянст ва, які провадять господарсь ку діяльність і зареєстрован і відповідно до закону як під приємці) бухгалтерський облі к та подавати фінансову звіт ність згідно із законодавств ом.

Статтею 247 Господарського к одексу України встановлено, що у разі здійснення суб' єк том господарювання діяльнос ті, що суперечить закону чи ус тановчим документам, до ньог о може бути застосована адмі ністративно-господарська са нкція у вигляді скасування д ержавної реєстрації цього су б' єкта та його ліквідації. С касування державної реєстра ції суб' єкта господарюванн я проводиться за рішенням су ду, що є підставою для ліквіда ції даного суб' єкта господа рювання.

Відповідно до статті 4 Закон у України "Про систему оподат кування" № 1251-XII від 25 червня1991 ро ку, якій діяв на час виникненн я спірних правовідносин (дал і - Закон № 1251), платниками подат ків і зборів (обов'язкових пла тежів) є юридичні та фізичні о соби, на яких відповідно до За кону покладено обов'язок спл ачувати податки і збори (обов 'язкові платежі).

Згідно з пунктом 2 частини 1 с татті 9 Закону № 1251, платники по датків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані: подава ти до державних податкових о рганів та інших державних ор ганів відповідно до законів декларації, бухгалтерську зв ітність та інші документи і в ідомості, пов'язані з обчисле нням і сплатою податків і збо рів (обов'язкових платежів).

Строки надання податкових декларацій передбачені підп унктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 Зако ну України «Про порядок пога шення зобов' язань платникі в податків перед бюджетами і державними цільовими фондам и», якій діяв до 01 січня 2011 року.

Аналогічні норми містятьс я у Податковому кодексі Укра їни, якій набрав чинність з 01 с ічня 2011 року.

Так, згідно з пунктом 15.1 стат ті 15 Податкового кодексу Укра їни, платниками податків виз наються фізичні особи (резид енти і нерезиденти України), ю ридичні особи (резиденти і не резиденти України) та їх відо кремлені підрозділи, які маю ть, одержують (передають) об'єк ти оподаткування або провадя ть діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідн о з цим Кодексом або податков ими законами, і на яких поклад ено обов'язок із сплати подат ків та зборів згідно з цим Код ексом.

Згідно з підпунктом 41.1.1 пунк ту 41.1 статті 41 Податкового коде ксу України органи державної податкової служби є контрол юючими органами щодо податкі в, які справляються до бюджет ів та державних цільових фон дів, крім зазначених у підпун кті 41.1.2, а також стосовно закон одавства, контроль за дотрим анням якого покладається на органи державної податкової служби.

Відповідно до підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник под атків зобов'язаний, зокрема, п одавати до контролюючих орга нів у порядку, встановленому податковим та митним законо давством, декларації, звітні сть та інші документи, пов'яза ні з обчисленням і сплатою по датків та зборів.

Звітність зобов' язана по давитися до контролюючого ор гану у порядку та терміни, вст ановлені статтею 49 Податково го кодексу України.

Судом встановлено, що Прива тне підприємство «СУ45С1»27 гру дня 2001 року зареєстровано Лен інською районною державною а дміністрацією у м. Севастопо лі (а.с. 3) та державну реєстраці ю припинення не проводило.

Приватне підприємство «СУ 45С1»перебуває на обліку у ДПІ у Ленінському районі м. Севастополя як платник податків й заборгованості з і сплати податків, зборів (обо в' язкових платежів) не має.

Приватне підприємство «СУ 45С1»зареєстроване за адресою : 99011, м. Севастополь, пр.-т Нахімо ва, 11.

У порушення статті 4 Закону України «Про порядок погашен ня зобов' язань платників п одатків перед бюджетами і де ржавними цільовими фондами» , якій діяв до 01 січня 2011 року, та статті 49 Податкового кодексу України, якій почав діяти з 01 с ічня 2011 року, відповідач не над ає податкову звітність до ДП І у Ленінському районі м. Сева стополя з 19 лютого 2008 року, тобт о понад рік (а.с.8).

Відповідно до частини 2 стат ті 38 Закону України "Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб-підприємц ів", підставами для постановл ення судом рішення щодо прип инення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юри дичної особи, зокрема є непод ання протягом року органам д ержавної податкової служби п одаткових декларацій, докуме нтів фінансової звітності ві дповідно до закону.

Згідно з пунктом 17 частини 1 с татті 11 Закону України "Про де ржавну податкову службу в Ук раїні", органи державної пода ткової служби у випадках, в ме жах компетенції та у порядку , встановлених законами Укра їни, мають право: звертатися у передбачених законом випадк ах до судових органів із заяв ою (позовною заявою) про скасу вання державної реєстрації с уб'єкта підприємницької діял ьності.

Відповідно до пункту 67.2 стат ті 67 Податкового кодексу Укра їни, органи державної податк ової служби у встановленому законом порядку мають право звертатися до суду про винес ення судового рішення щодо: п рипинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.

З урахуванням наведених но рм, а також того, що відповідач не подавав до державної пода ткової служби податкових дек ларацій та документів фінанс ової звітності більше одного року, вказані дії порушують в становлені законодавчими ак тами правила здійснення госп одарської діяльності та є пі дставою для припинення юриди чної особи. Враховуючи право органів державної податково ї служби звертатися до суду з заявою (позовною заявою) про п рипинення юридичної особи, с уд вважає позовні вимоги так ими, що підлягають задоволен ню.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб'єкта владних повн оважень, якого звільнено від сплати судового збору, а тако ж за відсутності витрат пози вача - суб'єкта владних повнов ажень, пов'язаних із залученн ям свідків та проведенням су дових експертиз, судові витр ати (судовий збір) відповідно до пункту 4 статті 94 Кодексу ад міністративного судочинств а України з відповідача не ст ягуються.

Керуючись статтями 158-163, 167 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позо в задовольнити.

Припинити юридичну особу - П риватне підприємство «СУ45С1» (99011, м. Севастополь, пр-т Нахімов а, 11, ЄДРПОУ 31846584).

Заходи щодо підготовки док ументів для державної реєстр ації припинення юридичної ос оби покласти на приватне під приємство «СУ45С1».

Копію цієї постанови, після набрання нею законної сили, н аправити до державного реєст ратора у Ленінському районі м. Севастополя.

Постанова набирає законно ї сили в порядку, встановлено му статтею 254 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни, та може бути оскаржена до С евастопольського апеляційн ого адміністративного суду у порядок і строки, передбачен і статтею 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.

Відповідно до частини тре тьої статті 160 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни повний текст постанови с кладений 22 серпня 2011 року.

Постанова не набрала закон ної сили.

Суддя С.А. Водяхін

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення17.08.2011
Оприлюднено29.12.2011
Номер документу20264472
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2120/11

Ухвала від 14.10.2011

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Шашуріна Г. О.

Ухвала від 19.05.2011

Адміністративне

Сокирянський районний суд Чернівецької області

Побережна О. Д.

Ухвала від 15.02.2011

Адміністративне

Хортицький районний суд м.Запоріжжя

Кучерук І. Г.

Постанова від 13.09.2011

Адміністративне

Сватівський районний суд Луганської області

Половинка В. О.

Ухвала від 26.08.2011

Адміністративне

Сватівський районний суд Луганської області

Половинка В. О.

Постанова від 12.03.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Гінда О.М.

Ухвала від 04.03.2011

Адміністративне

Хотинський районний суд Чернівецької області

Владичан А. І.

Ухвала від 11.07.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Котік Т.С.

Ухвала від 27.05.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 29.12.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Кузьменко Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні