Ухвала
від 26.12.2011 по справі 20/100б/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

20/100б/2011

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


УХВАЛА

                    

26.12.11                                                                                 Справа № 20/100б/2011.

За заявою

 боржника – Державного комунального архітектурно-планувального бюро,

                     м. Лисичанськ Луганської області,

про банкрутство

суддя Кірпа Т.С.,

представники:

від боржника –Литвинюк В.М., голова ліквідаційної комісії, рішення №1515 від 10.08.2010 Лисичанської міської ради луганської області,

обставини справи: банкрутство відповідно до положень ст. ст. 47-49 Закону України               від 14.05.1992. №2343-ХІІ «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»(в редакції Закону від 30.06.1999 №784-ХІV), підготовче засідання,

                                                      в с т а н о в и в :          

          За заявою боржника, Державного комунального архітектурно-планувального бюро, м. Лисичанськ Луганської області, 02.12.2011 господарським судом Луганської області порушено  провадження у справі про його власне банкрутство відповідно до ст. 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.

          Як вбачається із матеріалів справи, ухвалою від 02.12.2011  №20/100б/2011 суд зобов'язав:

          - боржника надати письмові відомості про те, чи приймалося на пленарному засіданні відповідної ради органів місцевого самоврядування рішення щодо мораторію на застосування Закону про банкрутство до боржника, який на цей час є об'єктом комунальної власності; якщо приймалося, то чи виключений боржник із цього переліку об'єктів комунальної власності на цей час; надати оригінали документів, які додані  до заяви у копіях –для огляду у засіданні суду; докази роботи на підприємстві ліквідаційної комісії, у тому числі протокол ліквідаційної комісії з рішенням про звернення до господарського суду з заявою про порушення провадження у справі про банкрутство; відомості про часткове або повне погашення кредиторської заборгованості (при наявності); документальне та нормативне обґрунтування кредиторської та дебіторської заборгованості (претензії, позовні заяви, рішення суду, накази, виконавчі документи та знаходження їх на виконавчому провадженні в відділі державної виконавчої служби та інші); оригінал Статуту боржника та зміни до нього –для огляду у засіданні суду; матеріали інвентаризації майнових активів боржника на час звернення до суду з відповідною заявою, в тому числі інвентаризаційні описи товарно-матеріальних цінностей; перелік і повний опис заставленого майна із зазначенням його місцезнаходження та вартості на момент виникнення права застави (при наявності), письмові відомості щодо всіх банківських установ, що здійснюють розрахунково-касове і кредитне обслуговування боржника, довідки цих установ щодо руху та залишку коштів на рахунках боржника (при наявності) або довідки про закриття рахунків боржника в оригіналі, аудиторський висновок фінансово-господарської діяльності боржника; докази здійснення публікації оголошення в порядку ст. 105 Цивільного кодексу України та ст. 22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців»в спеціальному друкованому засобі масової інформації про прийняття рішення про припинення підприємницької діяльності, докази закінчення двохмісячного строку з дня публікації оголошення щодо виявлення кола кредиторів,  завершення формування активу та пасиву, в тому числі обсягів кредиторських вимог до боржника, за наслідками якого згідно з ч. 1 ст. 111 ЦК України складений проміжний ліквідаційний баланс, затверджений власником (засновником) боржника, достовірність якого повинна бути перевірена у встановленому  законодавством порядку, з доданням  суду і цього балансу і аудиторського висновку щодо останнього, докази проведення ліквідаційною комісією оцінки майна боржника в порядку ч. 5 ст. 60 ГК України; докази надіслання повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію товариства в установленому законодавством порядку.

          Розглянувши матеріали справи, заслухавши голову ліквідаційної комісії, суд вважає заяву такою, що задоволенню не підлягає, виходячи з наступного.

          Відповідно до частини 1 статті 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язані звернутися в господарський суд із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

За частиною 4 статті 105 Цивільного кодексу України комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк за явлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.

Згідно з частиною 1 статті 110 ЦК України юридична особа ліквідується, зокрема, за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом (частина 3 статті 110 ЦК України).

Частиною 1 статті 111 ЦК України передбачено, що ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Зі змісту частини 5 статті 60 Господарського кодексу України, яка регулює загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання, вбачається, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію.

Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку.

Отже, враховуючи вищезазначені вимоги закону, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника у порядку статті 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є: оцінка вартості наявного майна боржника, публікація оголошення згідно з вимогами статті 105 ЦК України з метою виявлення кредиторів та встановлення повного обсягу кредиторської заборгованості, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства та складання проміжного ліквідаційного балансу. Крім того, звернення до суду з такою заявою можливо лише після закінчення строку, передбаченого статтею 105 ЦК України.

          Із матеріалів справи вбачається, що голова ліквідаційної комісії звернувся до господарського суду із заявою про банкрутство за правилами ст. 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, проте, вимоги ухвали суду від 02.12.2011 №20/100б/2011 не виконав.

При цьому в заяві про банкрутство Державного комунального архітектурно-планувального бюро відсутні відомості про те, чи повідомлявся орган державної податкової служби  про ліквідацію вказаного підприємства у  встановленому Законом порядку, а також відсутні докази проведення оцінки майна, відсутній аудиторський висновок фінансово-господарської діяльності боржника.

Оскільки за станом на день розгляду справи, на 26.12.2011, відсутні доведення заявником належними доказами недостатність вартості майна боржника –юридичної особи щодо якого прийнято рішення про ліквідацію для задоволення вимог кредиторів у розумінні ст. 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, відсутності докази проведення оцінки майна боржника, відсутності відомості про те, чи повідомлявся орган державної податкової служби про ліквідацію підприємства-боржника, провадження у справі слід припинити на підставі ч. 1 ст. 80 Господарського процесуального кодексу України та скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

У даному судовому засіданні питання судового збору не вирішувалося, у зв'язку з неоплатою боржником вказаного збору.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 1, 5, 12, 51 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, ст. ст.  1, 41, 38, 43, ч. 1 ст. 80, ст. ст.  86, 87 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в :

1. Провадження у справі №20/100б/2011 про банкрутство Державного комунального архітектурно-планувального бюро, м. Лиcичанськ Луганської області, вул. Сєвєродонецька, буд 62,  ідентифікаційний код 21764049, припинити.

2. Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

3. Ухвалу надіслати: боржнику; Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Луганській області; Державному реєстратору виконавчого комітету Лисичанської міської ради Луганської області;  ВДВС Лисичанського МУЮ; міському суду м. Лисичанськ Луганської області (до відома); ДПІ в м. Лисичанськ Луганської області; АКБ СР "Укрсоцбанк" в особі Луганського відділення; Лисичанській міській раді Луганської області.

Суддя                                                                                Т.С. Кірпа

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення26.12.2011
Оприлюднено03.01.2012
Номер документу20424959
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/100б/2011

Ухвала від 26.12.2011

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні