Постанова
від 19.12.2011 по справі 2а-13705/11/0170/2
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 4 3, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

19 грудня 2011 р. (10:32) Справа №2а-13705/11/0170/2

Окружний адміністр ативний суд Автономної Респу бліки Крим у складі головуюч ого судді Яковлєва С.В.,

при секретарі Дрягіні В.П.

розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу

за позовом Контрольно - ре візійного управління в АР Кр им

до Комунального підприємс тва «М-Маяк»

про спонукання до виконанн я певних дій

за участю представників:

від позивача - ОСОБА_1, п редставник, довіреність № 13-37/1/ 2 від 17.01.2011 року;

від відповідача - не з' яв ився;

Суть спору: Контрольно - ре візійне управління в АР Крим (далі позивач) звернулось до О кружного адміністративного суду АР Крим з адміністратив ним позовом про зобов' язанн я Комунального підприємства «М-Маяк» (далі відповідач) вик онати п. 7 письмових вимог КРВ в м. Алушта від 13.05.2011 року № 27-14/634.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 01. 11.2011 року відкрито провадження в адміністративній справі.

Представник позивача у суд овому засіданні, яке відбуло сь 24.11.2011 року, надав уточнення д о адміністративного позову т а просив зобов' язати Комуна льне підприємство «М-Маяк» в иконати п. 2 письмових вимог КР В в м. Алушта від 13.05.2011 року № 27-14/634.

У судовому засіданні, яке ві дбулось 19.12.2011 року, представник позивача наполягав на задов оленні адміністративного по зову, з урахуванням наданого уточнення.

Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання, яке відбулось 19.12.2011 року, не заб езпечив, про час, дату та місце його проведення повідомлени й належним чином, клопотання про розгляд справи за його ві дсутності до суду не надав, пр о причини неявки суд не повід омив.

Представник позивача напо лягав на розгляді справи за н аявними в ній матеріалами.

Суд, враховуючи думку предс тавника позивача, приймаючи до уваги ненадання відповіда чем доказів неможливості йог о участі у судовому засіданн і з поважних причин, відсутні сть у матеріалах справи клоп отання про неможливість розг ляду справи без участі його п редставника, керуючись ст. 128 К АСУ, вважає можливим продовж ити розгляд справи на підста ві наявних у ній доказів.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши пояснення пред ставника позивача, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з частиною 1 ста тті 2 КАС України завданням ад міністративного судочинств а є захист прав, свобод та інте ресів фізичних осіб, прав та і нтересів юридичних осіб у сф ері публічно-правових віднос ин від порушень з боку органі в державної влади, органів мі сцевого самоврядування, їхні х посадових і службових осіб , інших суб' єктів при здійсн енні ними владних управлінсь ких функцій на основі законо давства, в тому числі на викон ання делегованих повноважен ь шляхом справедливого, неуп ередженого та своєчасного ро згляду адміністративних спр ав.

Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 17 КАС У країни юрисдикція адміністр ативних судів поширюється на публічно-правові спори за зв ерненнями суб' єкта владних повноважень у випадках, вста новлених Конституцією та зак онами України.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт при здійсненні ними владних управлінських функц ій на основі законодавства, в тому числі на виконання деле гованих повноважень.

Статус державної контроль но-ревізійної служби в Украї ні, її функції та правові осно ви діяльності визначені Зако ном України «Про державну ко нтрольно - ревізійну службу в Україні» далі - Закон).

Відповідно до ст. 2 Закону го ловним завданням державної к онтрольно-ревізійної служби є здійснення державного фін ансового контролю за викорис танням і збереженням державн их фінансових ресурсів, необ оротних та інших активів, пра вильністю визначення потреб и в бюджетних коштах та взятт я зобов'язань, ефективним вик ористанням коштів і майна, ст аном і достовірністю бухгалт ерського обліку і фінансової звітності в міністерствах т а інших органах виконавчої в лади, в державних фондах, у бюд жетних установах і у суб'єкті в господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організац іях, які отримують (отримувал и в періоді, який перевіряєть ся) кошти з бюджетів усіх рівн ів та державних фондів або ви користовують (використовува ли у періоді, який перевіряєт ься) державне чи комунальне м айно (далі - підконтрольні уст анови), виконанням місцевих б юджетів, розроблення пропози цій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запо бігання їм у подальшому.

Згідно зі ст. 1 Закону держав на контрольно-ревізійна служ ба складається з Головного к онтрольно-ревізійного управ ління України, контрольно-ре візійних управлінь в Республ іці Крим, областях, містах Киє ві і Севастополі, контрольно -ревізійних підрозділів (від ділів, груп) в районах, містах і районах у містах.

Таким чином, Контрольне - р евізійне управління в АР Кри м, реалізуючи свої завдання т а функції у відносинах з фізи чними та юридичними особами, є органом виконавчої влади т а, відповідно, суб' єктом вла дних повноважень.

Державний фінансовий конт роль реалізується державною контрольно-ревізійною служб ою через проведення державно го фінансового аудита, перев ірки державних закупівель та інспектування.

Інспектування здійснюєтьс я у формі ревізії та полягає у документальній і фактичній перевірці певного комплексу або окремих питань фінансов о-господарської діяльності п ідконтрольної установи, яка повинна забезпечувати виявл ення наявних фактів порушенн я законодавства, встановленн я винних у їх допущенні посад ових і матеріально відповіда льних осіб. Результати ревіз ії викладаються в акті (ст. 2 За кону).

Відповідно до п. 1.3.4.1 Плану кон трольно-ревізійної роботи Ко нтрольно-ревізійного відділ у в м. Алушта на I квартал 2011 року проведено планову ревізію ф інансово-господарської діял ьності Комунального підприє мства «М-Маяк» за період з 01.01.2009 року по 31.12.2010 року. Ревізію пров едено у відповідності до пит ань програми ревізії з відом а директора відповідача ОС ОБА_2 та головного бухгалте ра ОСОБА_3

За результатами ревізії ск ладено акт № 27-21/12 від 26.04.2011 року, в я кому зазначено, що під час пер евірки вибірковою ревізією д отримання норм списання пали ва і мастильних матеріалів, п роведеною за період з 01.01.2009 по 31.1 2.2010 шляхом перевірки подорожн іх листів, накопичувальних в ідомостей списання палива вс тановлено, що при проведенн і списання дизельного палива по автомобілям Камаз 43253 КО-42 НОМЕР_1, Камаз 53215 НОМЕР_2, в порушення п.2.1.5, 2.2.2, 2.2.3 Наказу № 43 в ід 10.02.1998 року «Про затвердження норм витрат палива та мастил ьних матеріалів на автомобіл ьному транспорті» КП «М-Маяк » не було направлено заявку н а розробку тимчасових індиві дуальних базових лінійних но рм в головний інститут Мініс терства транспорту України Д ержавтотрансНІІпроект для К амазів - сміттєвозів.

За цей період необґрунтова но списано дизельного палива по завищеним нормам в кілько сті 4257,88 літрів на суму 24251,83 гриве нь.

Норми витрат на Камаз 43253 КО-42 НОМЕР_1, Камаз 53215 НОМЕР_2 визначені комісією КП «М-Мая к» шляхом контрольних замірі в, проведених протягом 3 днів.

Відповідно до Порядку визн ачення розміру збитків від р озкрадання, недостачі, знище ння (псування) матеріальних ц інностей, затвердженого пост ановою Кабінету Міністрів Ук раїни від 22.01.1999 № 116, розмір завда них збитків від недостачі па лива становить 51376,38 грн.

За наслідками проведеної р евізії фінансово-господарсь кої діяльності відповідача н а підставі акту перевірки дл я усунення виявлених порушен ь КРВ в м. Алушта відповідачу н аправлено письмові вимоги ві д 13.05.2011 року №27-14/634, п. 2 яких вимагал ось стягнути з винних осіб не стачу матеріальних цінносте й на загальну суму 51376,38 грн. в по рядку та розмірах, встановле них ст. ст. 130-136 КЗпП України, пос тановою КМУ від 22.01.1996 року № 116, з я ких в порядку, визначеному вк азаною постановою, перерахув ати в дохід Державного бюдже ту.

Згідно з п. 7, 8 ч. 1 ст. 10 Закону Ук раїни «Про державну контроль но-ревізійну службу в Україн і» Головному контрольно-реві зійному управлінню України, контрольно-ревізійним управ лінням в Республіці Крим, обл астях, містах Києві і Севасто полі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, група м) у районах, містах і районах у містах надається право: пре д'являти керівникам та іншим службовим особам підконтрол ьних установ, що ревізуються , вимоги щодо усунення виявле них порушень законодавства з питань збереження і викорис тання державної власності та фінансів, вилучати в судовом у порядку до бюджету виявлен і ревізіями приховані і зани жені валютні та інші платежі , ставити перед відповідними органами питання про припин ення бюджетного фінансуванн я і кредитування, якщо отрима ні підприємствами, установам и та організаціями кошти і по зички використовуються з пор ушенням чинного законодавст ва; у судовому порядку стягув ати у дохід держави кошти, оде ржані підконтрольними устан овами, за незаконними угодам и, без встановлених законом п ідстав та з порушенням чинно го законодавства.

За таких обставин, приймаюч и до уваги вищезазначене, вра ховуючи, що в порядку ст. 71 Коде ксу адміністративного судоч инства України, відповідачем не надано доказів виконання п. 2 письмових вимог КРВ в м. Алу шта від 13.05.2011 року № 27-14/634, позовні в имоги належить задовольнити .

У судовому засіданні, яке ві дбулось 19.12.2011 року, оголошено вс тупну та резолютивну частини постанови.

Відповідно до ст. 163 Кодексу а дміністративного судочинст ва України постанова оформле на та підписана 26.12.2011 року.

Керуючись ст. ст. 160-163, 167 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Зобов' язати Комунальне п ідприємство «М-Маяк» (98540, АР Кр им, м. Алушта, с. Малий Маяк, вул. Морська, 7; ЄДРПОУ 30639127) виконати п. 2 письмових вимог Контрольн о-ревізійного відділу в м. Алу шта Контрольно- ревізійног о управління в АР Крим №27-14/634 від 13.05.2011 року.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Суддя Яковлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення19.12.2011
Оприлюднено06.01.2012
Номер документу20549926
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13705/11/0170/2

Постанова від 19.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні