Постанова
від 14.12.2011 по справі 2а-14911/11/0170/25
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Севастопольська, 43, м . Сімферополь, Автономна Респ убліка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

< Текст >

14 грудня 2011 р. < Текст > Справа №2а-14911/11/0170/25

Окружний адміністративн ий суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Кононової Ю.С., при секрета рі Зайцевій М.О., розглянувши у порядку письмового провадж ення адміністративну справу

за позовом Управління Пен сійного фонду України в м. Кер ч АРК < Список > < Позивач в ос обі >

до Риболовецького кол госпу ім. "Першого Травня" < Сп исок > < Відповідач в особі > < Текст >

про стягнення

< Текст >

ВСТАНОВИВ:

Управління пенсійного фонду України в м. Керчі Автон омної Республіки Крим зверну лося з адміністративним позо вом до Окружного адміністрат ивного суду Автономної Респу бліки Крим, в якому просить ст ягнути з відповідача - Рибо ловецького колгоспу ім. "Пе ршого Травня" заборгованість у розмірі 19821,84 гривень.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач зареєстро ваний в управлінні Пенсійног о фонду України в м. Керчі АРК як платник страхових внесків на загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування та зобов' язаний, відповідно до Закону України «Про збір н а обов' язкове державне пенс ійне страхування», Інструкці ї «Про порядок нарахування і сплати страхувальниками зас трахованими особами внесків на загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування в Пенсійний фонд України» нес ти витрати на виплату та дост авку пенсій, призначених на п ільгових умовах, розмір яких щорічно визначається відділ ами доходів органів Пенсійно го фонду України. 16 червня 2011 ро ку та 18 травня 2011 року позиваче м на адресу відповідача були направлені розрахунки факти чних витрат на виплату та дос тавку пенсій, призначених на пільгових умовах, проте сума боргу у розмірі 2666,84 грн. ним спл ачена не була. Крім того, рішен ням № 481 від 23.05.2011 року за несвоєч асну сплату страхових внескі в до відповідача були застос овані штрафні санкції у сумі 9000 грн. та пеня у сумі 8155 грн., які позивач також просить стягн ути у примусовому порядку, ос кільки добровільно відповід ачем вони сплачені не були.

В судове засідання предста вники позивача не з'явився, на дав клопотання про розгляд с прави у його відсутності.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився , про час та місце розгляду спр ави був повідомлений належни м чином, причин своєї неявки с уду не надав.

З огляду на викладене суд пр иходить до висновку про можл ивість розгляду справи без у часті представників сторін з а наявними у ній матеріалами .

Дослідивши матеріали спра ви, суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги підл ягають частковому задоволен ню з наступних підстав.

Судом встановлено, що відпо відач Риболовецький кол госп ім. "Першого Травня" зареє стрований в Управлінні Пенсі йного фонду України в м. Керчі Автономної Республіки Крим платником страхових внесків на загальнообов' язкове пен сійне страхування.

Позивач просить стягнути з аборгованість, яка утворилас ь внаслідок не перерахування відповідачем витрат позивач а на виплату та доставку пенс ій призначених на пільгових умовах та виплачених у травн і 2011 року.

Відповідно до п. 2 Прикінцев их положень Закону ВР Україн и від 09.07.2003 року № 1058-IV "Про загальн ообов'язкове державне пенсій не страхування", пенсійне заб езпечення застрахованих осі б, які працювали або працюють на підземних роботах, на робо тах з особливо шкідливими і о собливо важкими умовами прац і за списком N 1 та на інших робо тах із шкідливими і важкими у мовами праці за списком N 2 вир обництв, робіт, професій, поса д і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України , та за результатами атестаці ї робочих місць, на посадах, що дають право на призначення п енсії за віком на пільгових у мовах або за вислугу років, як і відповідно до законодавств а, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умова х або за вислугу років, здійсн юється згідно з окремим зако нодавчим актом через професі йні та корпоративні фонди.

Виплата та доставка пенсій , призначених на пільгових ум овах, в таких випадках здійсн юється підприємством за раху нок органу Пенсійного фонду по місцю його реєстрації.

Підприємства і організаці ї з грошових коштів, призначе них для оплати праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати н а виплату і доставку пенсій о собам, які були зайняті повни й робочий день на роботах зі ш кодливими умовами праці за с писком № 2виробництв, професі й, посад, затвердженим КМУ.

Відповідно до п. “б” ст. 13 Зак ону України “Про пенсійне за безпечення” від 05.11.1991р. № 1788 на пі льгових умовах мають право н а пенсію за віком, незалежно в ід місця останньої роботи пр ацівники, зайняті повний роб очий день на інших роботах із шкідливими і важкими умовам и праці, - за списком № 2 виробни цтв, робіт, професій, посад і п оказників, затверджуваним Ка бінетом Міністрів України, і за результатами атестації р обочих місць:

чоловіки - після досягнення 55 років і при стажі роботи не м енше 25 років, з них не менше 12 ро ків 6 місяців на зазначених ро ботах.

Відповідно до п. “в”-“з” ст. 13 Закону України “Про пенсійн е забезпечення” від 05.11.1991р. № 1788 н а пільгових умовах мають пра во на пенсію за віком, незалеж но від місця останньої робот и:

в) трактористи-машиністи, бе зпосередньо зайняті у виробн ицтві сільськогосподарсько ї продукції в колгоспах, радг оспах, інших підприємствах с ільського господарства, - чол овіки після досягнення 55 рокі в і при загальному стажі робо ти не менше 25 років, з них не мен ше 20 років на зазначеній робот і;

г) жінки, які працюють тракт ористами-машиністами, машині стами будівельних, шляхових і вантажно-розвантажувальни х машин, змонтованих на базі т ракторів і екскаваторів, - піс ля досягнення 50 років і при за гальному стажі роботи не мен ше 20 років, з них не менше 15 рокі в на зазначеній роботі;

д) жінки, які працюють доярк ами (операторами машинного д оїння), свинарками-оператора ми в колгоспах, радгоспах, інш их підприємствах сільського господарства, - після досягне ння 50 років і при стажі зазнач еної роботи не менше 20 років з а умови виконання встановлен их норм обслуговування.

Норми обслуговування для ц их цілей встановлюються в по рядку, що визначається Кабін етом Міністрів України;

е) жінки, зайняті протягом п овного сезону на вирощуванні , збиранні та післязбиральні й обробці тютюну, - після досяг нення 50 років і при стажі зазн аченої роботи не менше 20 років ;

є) робітниці текстильного в иробництва, зайняті на верст атах і машинах, - за списком ви робництв і професій, затверд жуваним у порядку, що визнача ється Кабінетом Міністрів Ук раїни, - після досягнення 50 рок ів і при стажі зазначеної роб оти не менше 20 років;

ж) жінки, які працюють у сіль ськогосподарському виробни цтві та виховали п'ятеро і біл ьше дітей, - незалежно від віку і трудового стажу, в порядку, що визначається Кабінетом Мі ністрів України;

з) водії міського пасажирсь кого транспорту (автобусів, т ролейбусів, трамваїв) і велик овагових автомобілів, зайнят их у технологічному процесі важких і шкідливих виробницт в:

чоловіки - після досягнення 55 років і при стажі роботи 25 ро ків, в тому числі на зазначені й роботі не менше 12 років 6 міся ців;

жінки - після досягнення 50 ро ків і при стажі роботи 20 років , в тому числі на зазначеній ро боті не менше 10 років.

Відповідно до положень ч. 2 "П рикінцевих положень" Закону України "Про загальнообов'яз кове державне пенсійне страх ування" та пп.2.1.1 п. 2.1, п.6.1, п.6.2 Інстр укції про порядок обчислення і сплати страхувальниками т а застрахованими особами вне сків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван ня до Пенсійного фонду Украї ни, затвердженої постановою Правління Пенсійного фонду У країни від 19.12.03 № 21-1 "Про затверд ження Інструкції про порядок обчислення і сплати страхув альниками та застрахованими особами внесків на загально обов'язкове державне пенсійн е страхування до Пенсійного фонду України", зареєстрован ої в Міністерстві юстиції Ук раїни 16.01.04р. № 64/8663, роботодавці ма ють відшкодувати Пенсійному фонду його витрати на виплат у та доставку пенсії, признач еної на пільгових умовах в об сязі 100 відсотків від фактични х витрат на виплату і доставк у цих пенсій.

Розмір сум до відшкодуванн я на поточний рік визначаєть ся відділами доходів органів Пенсійного фонду України що річно в повідомленнях про ро зрахунок сум фактичних витра т на виплату та доставку піль гових пенсій.

Відповідно до п.6.8 Інструкці ї, підприємства щомісячно до 25-го числа вносять до Пенсійн ого фонду місячну суму факти чних витрат на виплату та дос тавку пенсій, призначених на пільгових умовах.

Згідно наданих розрахункі в, в травні 2011 року позивач випл атив пенсії, призначені на пі льгових умовах наступним пра цівникам Риболовецького колгоспу ім. "Першого Травня" : ОСОБА_2 у розмірі 467,35 грн., ОСОБА_3 у розмірі 978,17 грн., ОС ОБА_4 в розмірі 1221,32 грн., усьог о 2666,84 грн. (а.с. 7, 8, 9 оборот.), які від повідач має відшкодувати.

16 червня 2011 року та 18 травня 2011 р оку розрахунки витрат позива ча на виплату пенсій, признач еної на пільгових умовах та в иплаченої у травні 2011 року бул и направлені відповідачеві ( а.с. 6, 9).

Відповідач зроблений пози вачем розрахунок та заявлені позивачем вимоги про відшко дування не спростував, а тому суд приходить до висновку пр о відсутність спору між стор онами щодо розміру заявленої до відшкодування суми.

Дослідивши докази у справі в їх сукупності, суд, приходит ь до висновку, що вимога позив ача про відшкодування витрат на виплату та доставку пільг ових пенсій ґрунтується на з аконі, доведена в належним сп осіб і тому підлягає задовол енню.

Позовні вимоги про стягнен ня суми штрафної санкції та п ені за рішенням ПФУ у м. Керчі № 481 від 23.05.2011 року задоволенню не підлягають за наступних під став.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни № 1058 від 09.07.2003 р. “Про загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування” в редакці ї на час виникнення спірних п равовідносин, який регулює в ідносини, що виникають між су б'єктами системи загальнообо в'язкового державного пенсій ного страхування, страхові в нески - кошти відрахувань на с оціальне страхування, збір н а обов'язкове державне пенсі йне страхування та страхові внески на загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння, сплачені (які підлягають сплаті) згідно із законодавс твом, що діяло раніше; надходж ення від сплати єдиного внес ку на загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхуванн я, що спрямовуються на загаль нообов'язкове державне пенсі йне страхування.

Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 17, ч. 6 ст . 20 Закону України № 1058 в редакці ї, що діяла на час вчинення пра вопорушення, страхувальники зобов' язані нараховувати, обчислювати і сплачувати в у становлені строки та в повно му обсязі страхові внески, на раховані за відповідний базо вий звітний період, не пізніш е ніж через 20 календарних днів із дня закінчення цього пері оду.

Відповідно до п. 2 ч. 9 ст. 106 Зак ону України № 1058 в редакції на ч ас вчинення правопорушення н а страхувальників за несплат у (неперерахування) або несво єчасну сплату (несвоєчасне п ерерахування) страхувальник ами страхових внесків, у тому числі донарахованих страхув альниками або територіальни ми органами Пенсійного фонду , накладається штраф у розмір і 10 відсотків своєчасно не спл ачених сум. Одночасно на суми своєчасно не сплачених (не пе рерахованих) страхових внеск ів і фінансових санкцій нара ховується пеня в розмірі 0,1 ві дсотка зазначених сум коштів , розрахована за кожний день п рострочення платежу;

Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб'єктів владних повноважень адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті (вчинені) вони: 1) на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; 2) з ви користанням повноваження з м етою, з якою це повноваження н адано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають значення для прийнят тя рішення (вчинення дії); 4) без сторонньо (неупереджено); 5)доб росовісно; 6) розсудливо; 7) з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; 8) пропорційно, зокрема з дотр иманням необхідного балансу між будь-якими несприятливи ми наслідками для прав, свобо д та інтересів особи і цілями , на досягнення яких спрямова не це рішення (дія); 9) з урахуван ням права особи на участь у пр оцесі прийняття рішення; 10) св оєчасно, тобто протягом розу много строку.

Стаття 19 Конституції Україн и зобов'язує орган влади діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, передба чені Конституцією та законам и України.

Рішення № 481 від 23.05.2011 року про з астосування фінансових санк цій та нарахування пені було прийнято в травні 2011 року, тобт о в той час, коли норма п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону України № 1058 втратила чинність у зв' язку із набра нням законної сили Законом У країни від 08.07.2010 року № 2464 “Про зб ір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державн е соціальне страхування”. Рі шення відповідача не містить посилання на будь-яку іншу но рму права.

Відповідно до частини перш ої статті 58 Конституції Украї ни закони та інші нормативно -правові акти не мають зворот ної дії в часі, крім випадків, коли вони пом' якшують або с касовують відповідальність особи.

Як випливає з Рішення Конст итуційного Суду України від 9 лютого 1999 року № 1/99-рп, частину п ершу статті 58 Конституції Укр аїни щодо дії нормативно-пра вового акта в часі треба розу міти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з вт ратою ним чинності, тобто до п одії, факту застосовується т ой закон або інший нормативн о-правовий акт, під час дії яко го вони настали або мали місц е.

Відповідно, правомірність поведінки особи, зокрема, дот римання нею норм законодавст ва про сплату обов' язкових страхових внесків, слід визн ачати із застосуванням закон одавства, яке діяло на момент вчинення відповідних дій аб о бездіяльності такої особи.

В свою чергу, заходи відпові дальності, які можуть бути за стосовані до особи-порушника слід визначати на підставі з аконодавства, яке є чинним на момент виявлення та застосу вання відповідних санкцій.

Виходячи з викладеного, якщ о певне діяння було правопор ушенням на момент його вчине ння і за таке діяння до особи б уло застосовано заходи відпо відальності, передбачені чин ним на той час нормативним ак том, відповідні санкції підл ягають стягненню з особи і пі сля втрати чинності норматив ним актом, що визначав зміст в ідповідальності.

На момент прийняття спірно го рішення пункт 2 ч. 9 ст. 106 Закон у України № 1058 втратив чинніст ь у зв'язку із набранням закон ної сили Законом України № 2464 в ід 08.07.2010 р. "Про збір та облік єдин ого внеску на загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування".

Пунктом 7 Прикінцевих та пер ехідних положень Закону Укра їни “Про збір та облік єдиног о внеску на загальнообов'язк ове державне соціальне страх ування” передбачено, що на пе ріод до повного стягнення за боргованості із сплати страх ових внесків за діючими вида ми загальнообов'язкового дер жавного соціального страхув ання та сум штрафних санкцій , нарахованих та/або не сплаче них у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внес ків, строк сплати яких на 1 січ ня 2011 року не настав, та відпові дних штрафних санкцій за фон дами загальнообов'язкового д ержавного соціального страх ування зберігаються повнова ження щодо контролю за прави льністю нарахування, своєчас ністю сплати страхових внеск ів, застосування фінансових санкцій, якими вони були наді лені до набрання чинності ци м Законом.

Дія вказаної норми Перехід них положень поширюється і н а сплату внесків із загально обов' язкового державного п енсійного страхування, оскіл ьки відповідно до ст.ст. 1, 4, 6 Осн ов законодавства України про загальнообов' язкове держа вне соціальне страхування № 16 від 14.01.1998 р. Пенсійний фонд Укр аїни відноситься до фондів з агальнообов'язкового держав ного соціального страхуванн я.

Так, відповідно до ст. 4 Основ законодавства України про з агальнообов' язкове держав не соціальне страхування № 16 від 14.01.1998 р. залежно від страхов ого випадку є такі види загал ьнообов'язкового державного соціального страхування: пе нсійне страхування; страхува ння у зв'язку з тимчасовою втр атою працездатності та витра тами, зумовленими похованням ; медичне страхування; страху вання від нещасного випадку на виробництві та професійно го захворювання, які спричин или втрату працездатності; с трахування на випадок безроб іття; інші види страхування, п ередбачені законами України .

Згідно ч. 1 ст. 14 Основ законод авства страхові фонди є орга нами, які здійснюють керівни цтво та управління окремими видами загальнообов'язковог о державного соціального стр ахування, провадять акумуляц ію страхових внесків, контро ль за використанням коштів, з абезпечують фінансування ви плат за загальнообов'язковим державним соціальним страху ванням та здійснюють інші фу нкції згідно з затвердженими статутами.

Відповідно до ст. 6 Основ зак онодавства України № 16 страхо виками є цільові страхові фо нди з: пенсійного страхуванн я; медичного страхування; стр ахування у зв'язку з тимчасов ою втратою працездатності та витратами, зумовленими похо ванням; страхування від неща сних випадків на виробництві та професійних захворювань; страхування на випадок безр обіття.

До 01.01.2011 року, тобто до набранн я чинності Законом України “ Про збір та облік єдиного вне ску на загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня”, відповідальність за нес воєчасну сплату страхових вн есків на загальнообов' язко ве державне пенсійне страхув ання та порядок її застосува ння регулювалися статтею 106 За кону України “Про загальнооб ов' язкове державне пенсійн е страхування”. Стаття 106 цьог о Закону втратила чинність і з 01.01.2011 року.

Відповідно, з 01.01.2011 року втрат или чинність норми, які визна чали склад правопорушення і розміри відповідальності в г алузі нарахування і стягненн я страхових внесків на загал ьнообов' язкове державне пе нсійне страхування.

Виходячи зі змісту пункту 7 Перехідних положень Закону У країни “Про збір та облік єди ного внеску на загальнообов' язкове державне соціальне ст рахування”, органи пенсійног о фонду зберегли повноваженн я щодо контролю за правильні стю нарахування, своєчасніст ю сплати страхових внесків, з астосування фінансових санк цій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Зак оном, тобто в тому числі повно важення, передбачені статтею 106 Закону України “Про загаль нообов' язкове державне пен сійне страхування”.

Відтак органи пенсійного ф онду можуть стягувати ті нед оїмки, штрафи та пеню, які вини кли до 01.01.2011 року Механізм стягн ення цих сум відповідає зміс ту статті 106 Закону України “П ро загальнообов' язкове дер жавне пенсійне страхування” та застосовується з посиланн ям на пункт 7 Перехідних полож ень Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на за гальнообов'язкове державне с оціальне страхування”.

Проте органи пенсійного фо нду з 01.01.2011 року не вправі за пор ушення, вчинені до 01.01.11р., нарахо вувати штрафи та пені, визнач ені статтею 106 Закону України “Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я”, оскільки передбачені від повідними нормами склади пра вопорушень та санкції втрати ли чинність, і їх застосуванн я з 01.01.11 р. суперечить статті 58 Ко нституції України, не зважаю чи на зміст пункту 7 Перехідни х положень Закону України “П ро збір та облік єдиного внес ку на загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхуванн я”.

Застосування відповідачем при винесенні оскаржуваного рішення недіючої норми прав а суперечить засадам верхове нства права, що передбачає, в п ершу чергу, суворе дотриманн я суб'єктами владних повнова жень вимог чинного законодав ства під час виконання остан німи владних управлінських ф ункцій при реалізації публіч но-правового інтересу.

Дискреційні повноваження органів державної влади та с посіб їх здійснення повинні полягати виключно в межах пр инципу законності із застосу ванням правових норм, що мают ь законну силу під час притяг нення до відповідальності юр идичних та фізичних осіб за в чинене правопорушення. Недот римання цього принципу призв одить до негативних наслідкі в у вигляді руйнування право вих підвалин функціонування механізму органів державної влади як окремих ланок у сист емі останньої, зокрема у дано му випадку - сфери загальнооб ов'язкового державного пенсі йного страхування.

Крім того, з наданих до позо вної заяви документів ті змі сту самого рішення Управлінн я ПФУ взагалі не вбачається н есвоєчасну сплату якої саме суми страхових внесків та за який період часу припустив в ідповідач. До позовної заяви не додано ані розрахунків, ан і акту перевірки, ані довідки щодо припущення колгоспом д аного порушення пенсійного з аконодавства.

Отже, Управління Пенсійног о Фонду України у м. Керчі АР К рим при застосуванні фінансо вих санкцій до відповідача з а несвоєчасну сплату страхов их внесків неправомірно вин есло рішення № 481 від 23.05.2011 р. на пі дставі п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону Украї ни № 1058 "Про загальнообов'язков е державне пенсійне страхува ння", який було виключено з 01.01.201 1 р. відповідно до Закону Украї ни № 2464 від 08.07.2010 р.

Відповідно до статті 71 КАС У країни в адміністративних сп равах про протиправність ріш ень, дій чи бездіяльності суб 'єкта владних повноважень об ов'язок щодо доказування пра вомірності свого рішення, ді ї чи бездіяльності покладаєт ься на відповідача, якщо він з аперечує проти адміністрати вного позову.

Відповідачем не доведено з аконність винесення рішення № 481 від 23.05.2011 р. про застосування фінансових санкцій у сумі 9000 г рн. та пені у розмірі 8155 грн., у зв 'язку з чим позовні вимоги в да ній частині не підлягають за доволенню.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС Укр аїни, у справах, в яких позивач ем є суб'єкт владних повноваж ень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові вит рати, здійснені позивачем, з в ідповідача не стягуються. Вр аховуючи, що позивач звільне ний від сплати судових витра т, вони не підлягають стягнен ню з відповідача.

Керуючись ст.ст. 121, 161, 163, 186, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити частк ово.

Стягнути з Риболовецьког о колгоспу ім. "Першого Трав ня" (98307, АР Крим, м. Керч, пос. Жуков ка, 1; ОКПО - 03889066) на користь Управ ління Пенсійного фонду Украї ни в м. Керч Автономної Респуб ліки Крим (98329, АР Крим, м. Керч, ш. Г.Сталінград а, 60/1; р/с 25603010045601 в КРУ ВАТ "Державни й Ощадний банк України" м. Сімф ерополь МФО 324805, ОКПО 22300406) суму за боргованості на виплату та д оставку пільгових пенсій у р озмірі 2666 (дві тисячі шістсот ш істдесят шість) гривень 84 копі йки.

В іншій частині позовних ви мог відмовити.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня її про голошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну части ну постанови або справу розг лянуто у порядку письмового провадження, постанова набир ає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі непо дання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Апеляційна скарга подаєть ся до Севастопольського апел яційного адміністративного суду через Окружний адмініс тративний суд Автономної Рес публіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі прог олошення вступної та резолют ивної частини постанови або розгляду справи у порядку пи сьмового провадження, апеля ційна скарга подається протя гом 10 днів з дня отримання пос танови.

Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до Севастополь ського апеляційного адмініс тративного суду.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.

< Текст >

Суддя підпис Кононова Ю. С.

< Текст >

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення14.12.2011
Оприлюднено06.01.2012
Номер документу20549945
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14911/11/0170/25

Постанова від 14.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кононова Ю. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні