ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"03" серпня 2011 р. Справа № 2a-2260/11/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Панікара І.В.
при секретарі Бог усевич А.С.
за участю сторін:
представника позивача : Ясінського Т.І.,
представника відповідача : Іванцюк А.М.,
розглянувши у відк ритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністрат ивну справу
за позовом: держав ної податкової інспекції у Н адвірнянському районі
до відповідача: товариства з обмеженою відп овідальністю у вигляді підпр иємства з іноземними інвести ціями "Одін"
про стягнення боргу в сумі 510,00 грн,-
ВСТАНОВИВ:
11 липня 2011 року державна по даткова інспекція у Надвірня нському районі (надалі - поз ивач) звернулася до суду з адм іністративним позовом до то вариства з обмеженою відпові дальністю у вигляді підприєм ства з іноземними інвестиція ми "Одін” (надалі - відповіда ч) про стягнення заборговано сті в сумі 510,00 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що за відповідачем рахує ться заборгованість перед бю джетом за неподання декларац ії з податку на прибуток в роз мірі 510,00 грн.
Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і з підстав, викладених в позо вній заяві.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги визнав.
Розглянувши матеріали спр ави, вислухавши пояснення пр едставників позивача та відп овідача, дослідивши письмові докази, суд вважає вимоги поз ивача обґрунтованими, а позо в таким, що підлягає до задово лення з наступних мотивів.
Частиною 1 статті 67 Конститу ції України передбачено, що к ожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і ро змірах, встановлених законом .
Відповідно до статті 11 Зако ну України "Про податкову слу жбу", податкові органи мають п раво здійснювати документал ьні невиїзні перевірки (на пі дставі поданих податкових де кларацій, звітів та інших док ументів, пов'язаних з нарахув анням і сплатою податків та з борів (обов'язкових платежів ) незалежно від способу їх под ачі).
Податковим кодексом Украї ни визначені види податків т а зборів, які є обов' язковим и до сплати на усій території України. Згідно підпункту 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу платники податків зобов' яз ані сплачувати податки та зб ори в строки та у розмірах, вст ановлених цим Кодексом та за конами з питань митної справ и, та відповідно до вимог стат ті 36 Податкового кодексу є под атковим обов' язком. Податко вий обов' язок є безумовним і першочерговим стосовно інш их неподаткових обов' язків платника податків, крім випа дків, передбачених законом.
Згідно із вимогами підпунк ту 5.2.1. пункту 5.2. статті 5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» № 2181-III від 21.12.2000р. із змінами та допо вненнями, податкове зобов' я зання платника податків вваж ається узгодженим в день отр имання платником податків по даткового повідомлення, а ві дповідно до абзацу третього п.п.5.3.1 п.5.3 вказаної статті Закон у нарахована сума податковог о зобов' язання повинна бути погашена платником податків на протязі 10-ти календарних д нів, наступних за днем узгодж ення. Узгоджена сума податко вого зобов' язання, не сплач ена платником податків у стр оки, визначені цією статтею, в изнається сумою податкового боргу платника податків.
В пункті 3 частини 1 статті 9 ц ього Закону України “Про сис тему оподаткування” визначе но, що платники податків і збо рів (обов'язкових платежів) зо бов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'я зкових платежів) у встановле ні законами терміни.
Пунктом 16.4. статті 16 Закону Ук раїни „Про оподаткування при бутку підприємств” передбач ено, що платники податку у стр оки, визначені законом, подаю ть до податкового органу под аткову декларацію про прибут ок за звітний період, розрахо вану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного знач ення об'єкта оподаткування м инулих податкових періодів у разі його наявності відпові дно до пункту 6.1 статті 6 цього З акону. При цьому за звітні ква ртал, півріччя та три квартал и платники податку подають с прощену декларацію, а за резу льтатами звітного року - повн у. Форми декларацій з цього по датку встановлюються центра льним податковим органом за узгодженням з комітетом Верх овної Ради України, що відпов ідає за проведення податково ї політики.
Підпунктом 4.1.4. пункту 4.1. стат ті 4 Закону України «Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» (надалі - Закон) вст ановлено, що якщо податкова д екларація за квартал, півріч чя, три квартали або рік розра ховується наростаючим підсу мком на підставі показників базових податкових періодів , з яких складаються такі квар тал, півріччя, три квартали аб о рік (без урахування авансов их внесків) згідно з відповід ним законом з питань оподатк ування, така декларація пода ється у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Під тер міном "базовий податковий пе ріод" слід розуміти перший по датковий період звітного рок у, визначений відповідним за коном з питань оподаткування , зокрема календарний кварта л для цілей оподаткування пр ибутку підприємств.
Відповідно до підпункту 17.1.1. пункту 17.1. статті 17 Закону зазн ачено, що платник податків, що не подає податкову декларац ію у строки, визначені законо давством, сплачує штраф у роз мірі десяти неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н за кожне таке неподання або її затримку.
За результатами проведено ї перевірки щодо своєчасност і представлення відповідаче м звітності, позивачем склад ено акт за 5088/15-32331009 від 27.12.2010р., згідн о з яким встановлено порушен ня у вигляді не подання відпо відачем декларації з податку на прибуток за 1 квартал 2010 рок у, за І півріччя 2010 року, за 9 міся ців 2010 року. Внаслідок чого, згі дно із рішенням позивача від 27.12.2010р. за № 0000701501/0 до відповідача з астосовано штрафні санкції в сумі 510,00 гривень.
Дане рішення направлялось на адресу відповідача, однак ТОВ "Одін" не отримано, що підт верджується наявним в матері алах справи актом про неможл ивість вручення платнику под атків податкових повідомлен ь-рішень від 30.12.2010 року.
Підпунктом 6.2.1 п.6.2 Закону пере дбачено, що у разі коли платни к податків не сплачує узгодж ену суму податкового зобов' язання в установлені строки, податковий орган надсилає т акому платнику податків пода ткові вимоги. Податкові вимо ги також надсилаються платни кам податків, які самостійно подали податкові декларації , але не погасили суму податко вих зобов' язань у встановле ні законом строки, без попере днього направлення (вручення ) податкового повідомлення (а бз. 2 п.п.6.2.2).
Як встановлено з матеріалі в справи позивачем вжиті зах оди щодо вручення відповідач у першої податкової вимоги з а № 1/40 від 12.02.2009р. на суму 170,00 грн. та другої податкової вимоги за № 2/81 від 18.03.2009р. на суму 170,00 грн.
Вищевказані вимоги направ лялись на адресу відповідача , однак адресатом не отримано , що підтверджується наявним в матеріалах справи актами в ід 17.02.2009 року та 26.03.2009 року відпові дно, внаслідок чого, вимоги ви вішено на дошці податкових о голошень.
Зокрема, відповідно д о частин 1 та 3 КАС відповідачу надано право визнати адміні стративний позов повністю аб о частково. У разі повного виз нання відповідачем адмініст ративного позову і прийняття його судом приймається пост анова суду про задоволення а дміністративного позову.
З урахуванням викладеного суд констатує, що визнання ад міністративного позову відп овідачем - це одностороннє волевиявлення відповідача, с прямоване на припинення публ ічно-провового спору з позив ачем. Визнання адміністратив ного позову відповідачем слі д вважати як доказ з адмініст ративної справи, з відповідн ими для цього наслідками. Зок рема, обставини, які визнають ся сторонами, можуть не доказ уватися перед судом, якщо про ти цього не заперечують стор они і в суду не виникає сумнів у щодо достовірності цих обс тавин та добровільності їх в изнання.
Пунктами 2 та 4 статті 51 Кодек су адміністративного судочи нства України передбачено, щ о відповідач має право визна ти адміністративний позов по вністю або частково, а суд мож е не прийняти визнання адмін істративного позову відпові дачем, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-неб удь права, свободи чи інтерес и.
Згідно частини 1 статті 136 Код ексу адміністративного судо чинства України, відповідач може визнати адміністративн ий позов протягом всього час у судового розгляду.
З матеріалів справи (а саме поданої усної заяви відповід ача) слідує, що відповідач виз нає позовні вимоги позивача в повному об"ємі.
З огляду на вищезазначене, с уд приходить до висновку, що в изнання відповідачем позовн их вимог не потребує подальш ого доказування, не порушує ж одних прав, свободи чи інтере сів, окрім того, є підстави вв ажати, що вимоги позивача обґ рунтовані, а позов таким, що пі длягає до задоволення, шляхо м стягнення з відповідача за боргованості в сумі 510,00 гривен ь за рахунок будь-яких готівк ових коштів, що належать відп овідачу, в тому числі, які розм іщені на рахунках відкритих у банківських установах в су довому порядку.
На підставі статті 124 К онституції України, керуючис ь статтями 158-163, 167 < Текст > Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд ,-
П ОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити п овністю.
Стягнути з товарист ва з обмеженою відповідальні стю у вигляді підприємства з іноземними інвестиціями "Од ін" (ЄДРПОУ 32331009), вул. Княгині Оль ги, 5/17, м.Надвірна, Івано-Франкі вська область, 78400 в доход Держа вного бюджету України заборг ованість в сумі 510,00 грн. (п"ятсот десять гривень) за рахунок бу дь-яких готівкових коштів, що належать відповідачу, в тому числі, які розміщені на рахун ках відкритих у банківських установах.
Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України, апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня отр имання копії постанови.
Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого цим Кодексо м адміністративного судочин ства України, якщо таку скарг у не було подано.
Суддя: /підпис/ Панікар І.В.
Постанова скла дена в повному обсязі 03.08.2011 року .
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.08.2011 |
Оприлюднено | 12.01.2012 |
Номер документу | 20560531 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Панікар І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні