Постанова
від 03.08.2011 по справі 2а-2260/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"03" серпня 2011 р. Справа № 2a-2260/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Панікара І.В.

при секретарі Бог усевич А.С.

за участю сторін:

представника позивача : Ясінського Т.І.,

представника відповідача : Іванцюк А.М.,

розглянувши у відк ритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністрат ивну справу

за позовом: держав ної податкової інспекції у Н адвірнянському районі

до відповідача: товариства з обмеженою відп овідальністю у вигляді підпр иємства з іноземними інвести ціями "Одін"

про стягнення боргу в сумі 510,00 грн,-

ВСТАНОВИВ:

11 липня 2011 року державна по даткова інспекція у Надвірня нському районі (надалі - поз ивач) звернулася до суду з адм іністративним позовом до то вариства з обмеженою відпові дальністю у вигляді підприєм ства з іноземними інвестиція ми "Одін” (надалі - відповіда ч) про стягнення заборговано сті в сумі 510,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що за відповідачем рахує ться заборгованість перед бю джетом за неподання декларац ії з податку на прибуток в роз мірі 510,00 грн.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і з підстав, викладених в позо вній заяві.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги визнав.

Розглянувши матеріали спр ави, вислухавши пояснення пр едставників позивача та відп овідача, дослідивши письмові докази, суд вважає вимоги поз ивача обґрунтованими, а позо в таким, що підлягає до задово лення з наступних мотивів.

Частиною 1 статті 67 Конститу ції України передбачено, що к ожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і ро змірах, встановлених законом .

Відповідно до статті 11 Зако ну України "Про податкову слу жбу", податкові органи мають п раво здійснювати документал ьні невиїзні перевірки (на пі дставі поданих податкових де кларацій, звітів та інших док ументів, пов'язаних з нарахув анням і сплатою податків та з борів (обов'язкових платежів ) незалежно від способу їх под ачі).

Податковим кодексом Украї ни визначені види податків т а зборів, які є обов' язковим и до сплати на усій території України. Згідно підпункту 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу платники податків зобов' яз ані сплачувати податки та зб ори в строки та у розмірах, вст ановлених цим Кодексом та за конами з питань митної справ и, та відповідно до вимог стат ті 36 Податкового кодексу є под атковим обов' язком. Податко вий обов' язок є безумовним і першочерговим стосовно інш их неподаткових обов' язків платника податків, крім випа дків, передбачених законом.

Згідно із вимогами підпунк ту 5.2.1. пункту 5.2. статті 5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» № 2181-III від 21.12.2000р. із змінами та допо вненнями, податкове зобов' я зання платника податків вваж ається узгодженим в день отр имання платником податків по даткового повідомлення, а ві дповідно до абзацу третього п.п.5.3.1 п.5.3 вказаної статті Закон у нарахована сума податковог о зобов' язання повинна бути погашена платником податків на протязі 10-ти календарних д нів, наступних за днем узгодж ення. Узгоджена сума податко вого зобов' язання, не сплач ена платником податків у стр оки, визначені цією статтею, в изнається сумою податкового боргу платника податків.

В пункті 3 частини 1 статті 9 ц ього Закону України “Про сис тему оподаткування” визначе но, що платники податків і збо рів (обов'язкових платежів) зо бов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'я зкових платежів) у встановле ні законами терміни.

Пунктом 16.4. статті 16 Закону Ук раїни „Про оподаткування при бутку підприємств” передбач ено, що платники податку у стр оки, визначені законом, подаю ть до податкового органу под аткову декларацію про прибут ок за звітний період, розрахо вану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного знач ення об'єкта оподаткування м инулих податкових періодів у разі його наявності відпові дно до пункту 6.1 статті 6 цього З акону. При цьому за звітні ква ртал, півріччя та три квартал и платники податку подають с прощену декларацію, а за резу льтатами звітного року - повн у. Форми декларацій з цього по датку встановлюються центра льним податковим органом за узгодженням з комітетом Верх овної Ради України, що відпов ідає за проведення податково ї політики.

Підпунктом 4.1.4. пункту 4.1. стат ті 4 Закону України «Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» (надалі - Закон) вст ановлено, що якщо податкова д екларація за квартал, півріч чя, три квартали або рік розра ховується наростаючим підсу мком на підставі показників базових податкових періодів , з яких складаються такі квар тал, півріччя, три квартали аб о рік (без урахування авансов их внесків) згідно з відповід ним законом з питань оподатк ування, така декларація пода ється у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Під тер міном "базовий податковий пе ріод" слід розуміти перший по датковий період звітного рок у, визначений відповідним за коном з питань оподаткування , зокрема календарний кварта л для цілей оподаткування пр ибутку підприємств.

Відповідно до підпункту 17.1.1. пункту 17.1. статті 17 Закону зазн ачено, що платник податків, що не подає податкову декларац ію у строки, визначені законо давством, сплачує штраф у роз мірі десяти неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н за кожне таке неподання або її затримку.

За результатами проведено ї перевірки щодо своєчасност і представлення відповідаче м звітності, позивачем склад ено акт за 5088/15-32331009 від 27.12.2010р., згідн о з яким встановлено порушен ня у вигляді не подання відпо відачем декларації з податку на прибуток за 1 квартал 2010 рок у, за І півріччя 2010 року, за 9 міся ців 2010 року. Внаслідок чого, згі дно із рішенням позивача від 27.12.2010р. за № 0000701501/0 до відповідача з астосовано штрафні санкції в сумі 510,00 гривень.

Дане рішення направлялось на адресу відповідача, однак ТОВ "Одін" не отримано, що підт верджується наявним в матері алах справи актом про неможл ивість вручення платнику под атків податкових повідомлен ь-рішень від 30.12.2010 року.

Підпунктом 6.2.1 п.6.2 Закону пере дбачено, що у разі коли платни к податків не сплачує узгодж ену суму податкового зобов' язання в установлені строки, податковий орган надсилає т акому платнику податків пода ткові вимоги. Податкові вимо ги також надсилаються платни кам податків, які самостійно подали податкові декларації , але не погасили суму податко вих зобов' язань у встановле ні законом строки, без попере днього направлення (вручення ) податкового повідомлення (а бз. 2 п.п.6.2.2).

Як встановлено з матеріалі в справи позивачем вжиті зах оди щодо вручення відповідач у першої податкової вимоги з а № 1/40 від 12.02.2009р. на суму 170,00 грн. та другої податкової вимоги за № 2/81 від 18.03.2009р. на суму 170,00 грн.

Вищевказані вимоги направ лялись на адресу відповідача , однак адресатом не отримано , що підтверджується наявним в матеріалах справи актами в ід 17.02.2009 року та 26.03.2009 року відпові дно, внаслідок чого, вимоги ви вішено на дошці податкових о голошень.

Зокрема, відповідно д о частин 1 та 3 КАС відповідачу надано право визнати адміні стративний позов повністю аб о частково. У разі повного виз нання відповідачем адмініст ративного позову і прийняття його судом приймається пост анова суду про задоволення а дміністративного позову.

З урахуванням викладеного суд констатує, що визнання ад міністративного позову відп овідачем - це одностороннє волевиявлення відповідача, с прямоване на припинення публ ічно-провового спору з позив ачем. Визнання адміністратив ного позову відповідачем слі д вважати як доказ з адмініст ративної справи, з відповідн ими для цього наслідками. Зок рема, обставини, які визнають ся сторонами, можуть не доказ уватися перед судом, якщо про ти цього не заперечують стор они і в суду не виникає сумнів у щодо достовірності цих обс тавин та добровільності їх в изнання.

Пунктами 2 та 4 статті 51 Кодек су адміністративного судочи нства України передбачено, щ о відповідач має право визна ти адміністративний позов по вністю або частково, а суд мож е не прийняти визнання адмін істративного позову відпові дачем, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-неб удь права, свободи чи інтерес и.

Згідно частини 1 статті 136 Код ексу адміністративного судо чинства України, відповідач може визнати адміністративн ий позов протягом всього час у судового розгляду.

З матеріалів справи (а саме поданої усної заяви відповід ача) слідує, що відповідач виз нає позовні вимоги позивача в повному об"ємі.

З огляду на вищезазначене, с уд приходить до висновку, що в изнання відповідачем позовн их вимог не потребує подальш ого доказування, не порушує ж одних прав, свободи чи інтере сів, окрім того, є підстави вв ажати, що вимоги позивача обґ рунтовані, а позов таким, що пі длягає до задоволення, шляхо м стягнення з відповідача за боргованості в сумі 510,00 гривен ь за рахунок будь-яких готівк ових коштів, що належать відп овідачу, в тому числі, які розм іщені на рахунках відкритих у банківських установах в су довому порядку.

На підставі статті 124 К онституції України, керуючис ь статтями 158-163, 167 < Текст > Ко дексу адміністративного суд очинства України, суд ,-

П ОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити п овністю.

Стягнути з товарист ва з обмеженою відповідальні стю у вигляді підприємства з іноземними інвестиціями "Од ін" (ЄДРПОУ 32331009), вул. Княгині Оль ги, 5/17, м.Надвірна, Івано-Франкі вська область, 78400 в доход Держа вного бюджету України заборг ованість в сумі 510,00 грн. (п"ятсот десять гривень) за рахунок бу дь-яких готівкових коштів, що належать відповідачу, в тому числі, які розміщені на рахун ках відкритих у банківських установах.

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України, апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого цим Кодексо м адміністративного судочин ства України, якщо таку скарг у не було подано.

Суддя: /підпис/ Панікар І.В.

Постанова скла дена в повному обсязі 03.08.2011 року .

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.08.2011
Оприлюднено12.01.2012
Номер документу20560531
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2260/11/0970

Постанова від 03.08.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 13.07.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 03.08.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні