Постанова
від 03.08.2011 по справі 2а-2226/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"03" серпня 2011 р. Справа № 2а-2226/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Панікара І.В.

при секретарі Бог усевич А.С.

за участю сторін:

представника позивача : Гавадзина М.В.,

представника відповідача : не з"явився,

розглянувши у відк ритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністрат ивну справу

за позовом: держав ної податкової інспекції в Т исменицькому районі

до відповідача: Колективного підприємства виробничо-торгової комерцій ної фірми " СВ"

про стягнення заборг ованості у сумі 341 грн,-

ВСТАНОВИВ:

07.07.2011 року державна податко ва інспекція в Тисменицькому районі (надалі - позивач) зве рнулася до суду з адміністра тивним позовом до колективно го підприємства виробничо-то ргової комерційної фірми “СВ ” (надалі - відповідач) про стя гнення заборгованості в сумі 341 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що при здійсненні торгів лі відповідачем порушено вим оги Закону України “Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння і послуг” від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР, а саме: не забезпечено щоденно го друку фіскального звітног о чека та допущено невідпові дність суми готівкових кошті в на місці проведення розрах унків сумі коштів, яка зазнач ена в денному звіті РРО. За нас лідками порушень вимог чинно го законнодавства до відпові дача застосовані штрафні (фі нансові) санкції в розмірі 341 г рн., які відповідачем на час по дання позову не сплачені.

Представник позивача в суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав в повному обсяз і з підстав, викладених у позо вній заяві.

Відповідач повторно в судо ве засідання не з' явився, хо ча про дату, час і місце судово го розгляду повідомлений нал ежним чином, що підтверджуєт ься поштовими повідомленням и про вручення, наявними в мат еріалах справи, своїм правом на подання заперечення на ад міністративний позов не скор истався, про причини неприбу ття суд не повідомив та не нап равив жодних заяв про відкла дення справи чи проведення с удового розгляду без його уч асті.

Відповідно до вимог статті 128 КАС України повторне непри буття в судове засідання без поважних причин відповідача чи його представника або неп овідомлення ними про причини неприбуття, є підставою для м ожливості розгляду справи за відсутності відповідача.

Розглянувши позовну заяву , вислухавши пояснення предс тавника позивача, дослідивши та оцінивши подані докази, су д вважає вимоги позивача обґ рунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення з на ступних підстав.

26.05.2011 року податковими інспек торами-ревізорами ДПА в Іван о-Франківській області прове дена перевірка відповідача н а предмет законності при зді йсненні розрахункових опера цій у сфері готівкового та бе зготівкового обігу.

За результатами перевірки складено акт від 26.05.2011 року за № 1310/19/09/13/23-4/22181373. Відповідач вказаний акт підписав та надав письмо ві пояснення.

У ході перевірки податкови м органом встановлені поруше ння вимог підпунктів 9, 13 статт і 3 Закону України “Про застос ування реєстраторів розраху нкових операцій у сфері торг івлі, громадського харчуванн я і послуг” від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР, а с аме:

- невиконання щоденно го друку фіскальних звітних чеків;

- невідповідність сум и готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денно му звіті РРО;

На підставі акту за № 1310/19/09/13/23-4/22 181373 від 26.05.2010р. позивачем прийнят о податкове повідомлення - рі шення від 03.06.2011 р. за № 0000182310 про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкці й в сумі 341 грн.

Згідно підпису на корінці п одаткового повідомлення-ріш ення, відповідач отримав вка зане податкове повідомлення -рішення 03.06.2011 року. Дане рішенн я відповідачем не оскаржувал ось.

Право податкових органів з дійснювати контроль за дотри манням вимог Закону України "Про застосування реєстратор ів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" передб ачене частиною 1 статті 15 цьог о Закону, відповідно до якої к онтроль за додержанням суб'є ктами підприємницької діяль ності порядку проведення роз рахунків за товари (послуги), і нших вимог цього Закону здій снюють органи державної пода ткової служби України шляхом проведення планових або поз апланових перевірок згідно і з законодавством України.

Порядок проведення планов их та позапланових перевірок , регламентований статтями 11 , 11-1 Закону України "Про державн у податкову службу в Україні ".

Згідно статті 11-1 Закону "Про державну податкову службу в Україні" №509-ХІІ позаплановими перевірками зокрема вважают ься перевірки в межах повнов ажень податкових органів, ви значених Законом України "Пр о застосування реєстраторів розрахункових операцій у сф ері торгівлі, громадського х арчування та послуг".

Відповідно до абзацу 3 статт і 2 зазначеного Закону розрах ункова операція - це прийманн я від покупця готівкових кош тів, платіжних карток, платіж них чеків, жетонів тощо за міс цем реалізації товарів (посл уг), видача готівкових коштів за повернутий товар (ненадан у послугу), а в разі застосуван ня банківської платіжної кар тки - оформлення відповідног о розрахункового документа щ одо оплати в безготівковій ф ормі товару (послуги) банком п окупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових до кументів щодо перерахування коштів у банк покупця.

Згідно з наведеним в абзаці 15 статті 2 Закону України “Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг” визначенн ям, розрахунковим документо м є документ установлених фо рми та змісту (касовий чек, тов арний чек, розрахункова квит анція, проїзний документ тощ о), що підтверджує факт прода жу (повернення) товарів, надан ня послуг, отримання (поверне ння) коштів, купівлі-продажу і ноземної валюти, надруковани й у випадках, передбачених ци м Законом, і зареєстрований у встановленому порядку РРО а бо заповнений вручну.

Відповідно до пунктів 9, 13 ста тті 3 Закону України “Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг” суб' єкти гос подарювання, які здійснюють розрахункові операції в готі вковій формі при продажу тов арів (наданні послуг) у сфері т оргівлі, громадського харчув ання та послуг зобов' язані, зокрема, щоденно друкувати н а РРО (за виключенням автомат ів з продажу товарів (послуг) ф іскальні звітні чеки і забез печувати їх зберігання в кни гах обліку розрахункових опе рацій. забезпечувати відпові дність сум готівкових коштів на місці проведення розраху нків сумі коштів, яка зазначе на в денному звіті реєстрато ра розрахункових операцій, а у випадку використання розр ахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунков ими квитанціями, виданими з п очатку робочого дня.

Відповідальність за невик онання зазначеного обов' яз ку передбачена пунктами 4 ста тті 17 Закону України “Про заст осування реєстраторів розра хункових операцій у сфері то ргівлі, громадського харчува ння та послуг” у вигляді фіна нсової санкції у розмірі два дцяти неоподатковуваних мін імумів доходів громадян - у ра зі невиконання щоденного дру ку фіскального звітного чеку або його не зберігання в книз і обліку розрахункових опера цій.

У відповідності до статті 22 Закону України “Про застосу вання реєстраторів розрахун кових операцій у сфері торгі влі, громадського харчування та послуг” за незабезпеченн я відповідності суми готівко вих коштів на місці проведен ня розрахунків сумі коштів, я ка зазначена в денному звіті , а у випадку використання роз рахункової книжки - загальні й сумі продажу за розрахунко вими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб' єктів підприємницької діяль ності застосовується фінанс ова санкція у п' ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.

Оскільки відповідачем не б ули виконані вимоги пунктів 9, 13 статті 3 Закону України “Про застосування реєстраторів р озрахункових операцій у сфер і торгівлі, громадського хар чування та послуг”, позивач п равомірно застосував до ньог о штрафні (фінансові) санкції у розмірі 341 грн.

Приписами статті 25 Закону У країни "Про застосування реє страторів розрахункових опе рацій у сфері торгівлі, грома дського харчування та послуг " встановлено, що суми фінансо вих санкцій, які визначені ст аттями 17-24 цього Закону, підляг ають перерахуванню суб'єктам и підприємницької діяльност і до відповідного місцевого бюджету за місцем їх реєстра ції в десятиденний термін з д ня прийняття органами держав ної податкової служби Україн и рішення про застосування т аких фінансових санкцій.

Відповідачем не оскаржено рішення податкового органу від 03.06.2011 р. №0000182310 на загальну суму штрафних (фінансових) санкці й в розмірі 341 грн., сума штрафу не сплачена до бюджету, внасл ідок чого суд вважає дане ріш ення податкового органу прав омірним, а штрафні (фінансові ) санкції такими, що підлягают ь сплаті до бюджету в загальн ій сумі 341 грн.

Відповідно до вимог статті 87 Податкового кодексу Україн и, джерелами погашення подат кового боргу платника податк ів є будь-які власні кошти та м айно такого платника податкі в з урахуванням обмежень, виз начених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами .

Виходячи з вищенаведеного , суд приходить до переконанн я, що позовні вимоги є обґрунт ованими, а позов таким, що підл ягає до задоволення.

На підставі статті 124 К онституції України, керуючис ь статтями 158-163, 167 < Текст > Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд ,-

П ОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити п овністю.

Стягнути з Колективн ого підприємства виробничо-т оргової комерційної фірми “С В” (ЄДРПОУ 22181373), вул. Тобілевича , 94, с. Ямниця, Івано-Франківська область, 77400 в доход Державного бюджету України заборговані сть в сумі 341 грн. (триста сорок одну гривню).

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України, апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Ко дексом адміністративного су дочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя: /підпис/ Панікар І.В.

Постанова складена в по вному обсязі 03.08.2011 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.08.2011
Оприлюднено12.01.2012
Номер документу20560536
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2226/11/0970

Постанова від 03.08.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 08.07.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 03.08.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні