Постанова
від 27.10.2011 по справі 2а-2310/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИ Й ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" жовтня 2011 р. Справа № 2a-2310/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Панікара І.В.

при секретарі Бог усевич А.С.

за участю сторін:

представника позивача : Пони В.Д.

представника відповідача : не з"явився,

розглянувши у відк ритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністрат ивну справу

за позовом: Коломи йської об'єднаної державної податкової інспекції

до відповідача: Товариства з обмеженою відп овідальністю "Ліліана"

про стягнення заборг ованості в сумі 1007,03 грн,-

ВСТАНОВИВ:

18 липня 2011 року Коломийська об' єднана державна податко ва інспекція (надалі - позив ач) звернулася до суду з адмін істративним позовом до Това риства з обмеженою відповіда льністю "Ліліана" (надалі - ві дповідач) про стягнення забо ргованості в сумі 1226,73 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що за відповідачем рахує ться заборгованість перед бю джетом по земельному податку на суму 219,73 грн. та за неподання декларації з податку на приб уток в розмірі 1264,85 грн. Загальн а сума заборгованості станов ить 1226,73 гривень.

27.10.2011 року представником пози вача надано суду заяву про зм іну позовних вимог, в якій він просить задовольнити позовн і вимоги у спосіб стягнення з аборгованості в сумі 1007,03 грн., в зв' язку з тим, що відповідач ем частково сплачено суму бо ргу, зокрема по земельному по датку в розмірі 219,73 грн.

Позовні вимоги в судовому з асіданні представником пози вача підтримано повністю з м отивів викладених безпосере дньо в адміністративному поз ові та заяві про зміну позовн их вимог.

Відповідач повторно в судо ве засідання не з' явився, хо ча про дату, час і місце судово го розгляду повідомлений, що підтверджується поштовими п овідомленнями про вручення, наявними в матеріалах справи , своїм правом на подання запе речення на адміністративний позов не скористався, не пові домив суд про причини неприб уття та не направив жодних за яв про відкладення справи чи проведення судового розгляд у без його участі.

Відповідно до вимог статті 128 КАС України повторне непри буття в судове засідання без поважних причин відповідача чи його представника або неп овідомлення ними про причини неприбуття не є перешкодою д ля розгляду справи.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставника позивача, досліди вши письмові докази, суд вваж ає вимоги позивача обґрунтов аними, а позов таким, що підляг ає до задоволення з наступни х мотивів.

Частиною 1 статті 67 Конститу ції України передбачено, що к ожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і ро змірах, встановлених законом .

Відповідно до статті 11 Зако ну України "Про податкову слу жбу", податкові органи мають п раво здійснювати документал ьні невиїзні перевірки (на пі дставі поданих податкових де кларацій, звітів та інших док ументів, пов'язаних з нарахув анням і сплатою податків та з борів (обов'язкових платежів ) незалежно від способу їх под ачі).

Податковим кодексом Украї ни визначені види податків т а зборів, які є обов' язковим и до сплати на усій території України. Згідно підпункту 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу платники податків зобов' яз ані сплачувати податки та зб ори в строки та у розмірах, вст ановлених цим Кодексом та за конами з питань митної справ и, та відповідно до вимог стат ті 36 Податкового кодексу є под атковим обов' язком. Податко вий обов' язок є безумовним і першочерговим стосовно інш их неподаткових обов' язків платника податків, крім випа дків, передбачених законом.

Згідно із вимогами підпунк ту 5.2.1. пункту 5.2. статті 5 Закону У країни «Про порядок погашенн я зобов'язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» № 2181-III від 21.12.2000р. із змінами та допо вненнями, податкове зобов' я зання платника податків вваж ається узгодженим в день отр имання платником податків по даткового повідомлення, а ві дповідно до абзацу третього п.п.5.3.1 п.5.3 вказаної статті Закон у нарахована сума податковог о зобов' язання повинна бути погашена платником податків на протязі 10-ти календарних д нів, наступних за днем узгодж ення. Узгоджена сума податко вого зобов' язання, не сплач ена платником податків у стр оки, визначені цією статтею, в изнається сумою податкового боргу платника податків.

В пункті 3 частини 1 статті 9 ц ього Закону України “Про сис тему оподаткування” визначе но, що платники податків і збо рів (обов'язкових платежів) зо бов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'я зкових платежів) у встановле ні законами терміни.

Пунктом 16.4. статті 16 Закону Ук раїни „Про оподаткування при бутку підприємств” передбач ено, що платники податку у стр оки, визначені законом, подаю ть до податкового органу под аткову декларацію про прибут ок за звітний період, розрахо вану наростаючим підсумком з урахуванням від'ємного знач ення об'єкта оподаткування м инулих податкових періодів у разі його наявності відпові дно до пункту 6.1 статті 6 цього З акону. При цьому за звітні ква ртал, півріччя та три квартал и платники податку подають с прощену декларацію, а за резу льтатами звітного року - повн у. Форми декларацій з цього по датку встановлюються центра льним податковим органом за узгодженням з комітетом Верх овної Ради України, що відпов ідає за проведення податково ї політики.

Підпунктом 4.1.4. пункту 4.1. стат ті 4 Закону України «Про поряд ок погашення зобов'язань пла тників податків перед бюджет ами та державними цільовими фондами» (надалі - Закон) вст ановлено, що якщо податкова д екларація за квартал, півріч чя, три квартали або рік розра ховується наростаючим підсу мком на підставі показників базових податкових періодів , з яких складаються такі квар тал, півріччя, три квартали аб о рік (без урахування авансов их внесків) згідно з відповід ним законом з питань оподатк ування, така декларація пода ється у строки, визначені цим пунктом для такого базового податкового періоду. Під тер міном "базовий податковий пе ріод" слід розуміти перший по датковий період звітного рок у, визначений відповідним за коном з питань оподаткування , зокрема календарний кварта л для цілей оподаткування пр ибутку підприємств.

Відповідно до підпункту 17.1.1. пункту 17.1. статті 17 Закону зазн ачено, що платник податків, що не подає податкову декларац ію у строки, визначені законо давством, сплачує штраф у роз мірі десяти неоподатковуван их мінімумів доходів громадя н за кожне таке неподання або її затримку.

За результатами проведено ї перевірки щодо своєчасност і представлення відповідаче м звітності, позивачем склад ено акт за № 387/151-22194068 від 13.02.2010р., згід но з яким встановлено поруше ння у вигляді не подання відп овідачем декларації з податк у на прибуток за 11 міс. 2008 року, 2008 рік, 1 квартал 2009 року, 1 півріччя 2009 року, 9 міс. 2009 року, 2009 рік. Внасл ідок чого, згідно із рішенням позивача від 23.02.2010р. за № 0002771510/0 до в ідповідача застосовано штра фні санкції в сумі 1020,00 гривень .

Підпунктом 6.2.1 п.6.2 Закону пере дбачено, що у разі коли платни к податків не сплачує узгодж ену суму податкового зобов' язання в установлені строки, податковий орган надсилає т акому платнику податків пода ткові вимоги. Податкові вимо ги також надсилаються платни кам податків, які самостійно подали податкові декларації , але не погасили суму податко вих зобов' язань у встановле ні законом строки, без попере днього направлення (вручення ) податкового повідомлення (а бз. 2 п.п.6.2.2).

Як встановлено з матеріалі в справи позивачем вжиті зах оди щодо вручення відповідач у першої податкової вимоги з а № 1/149 від 13.03.2010р. на суму 1007,07 грн. та другої податкової вимоги за № 2/24 від 17.05.2010р. на суму 1022,27 грн.

Пунктом 16.1.1., частини 16.1. статті 16 Закону передбачено, що післ я закінчення встановлених ст років погашення узгодженого податкового зобов' язання н а суму податкового боргу нар аховується пеня.

Відповідно до змісту вказа ного пункту відповідачу нара ховано пеню на загальну суму 83,17 грн.

Згідно пункту 95.3 статті 95 Под аткового кодексу України стя гнення коштів з рахунків пла тника податків у банках, обсл уговуючих такого платника по датків, здійснюється за ріше нням суду, яке направляється до виконання органам держав ної податкової служби, у розм ірі суми податкового боргу а бо його частини.

Відповідно до вимог статті 87 Податкового кодексу Україн и, джерелами погашення подат кового боргу платника податк ів є будь-які власні кошти та м айно такого платника податкі в з урахуванням обмежень, виз начених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами .

Згідно облікової картки пл атника податків, станом на 08.09.2 011 року за відповідачем рахуєт ься податковий борг з податк у на прибуток в розмірі 1007,03 грн .

Доказів, які б свідчили про сплату податкового боргу від повідач суду не надав, доводи позивача не спростував.

Враховуючи те, що станом на момент розгляду справи, пода тковий борг відповідачем не погашено, суд вважає вимоги п озивача обґрунтованими, а по зов таким, що підлягає до задо волення, шляхом стягнення з в ідповідача заборгованості в сумі 1007,03 гривень за рахунок бу дь-яких готівкових коштів, що належать відповідачу, в тому числі, які розміщені на рахун ках відкритих у банківських установах в судовому порядку .

На підставі статті 124 К онституції України, керуючис ь статтями 158-163, 167 < Текст > Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд ,-

ПОС ТАНОВИВ:

Позов задовольни ти повністю.

Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю "Ліліана" (ЄДРПОУ 22194068), вул. Фра нка, 34, м. Коломия, Івано-Франків ська область, 78200 в доход Держав ного бюджету України заборго ваність в сумі 1007,03 грн. (одна тис яча сім гривень три копійки) з а рахунок будь-яких готівков их коштів, що належать відпов ідачу, в тому числі, які розміщ ені на рахунках відкритих у б анківських установах.

Постанова може бути оскар жена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодек су адміністративного судочи нства України, апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня отр имання копії постанови.

Апеляційна скарга подаєть ся до Львівського апеляційно го адміністративного суду че рез Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодекс ом адміністративного судочи нства України, якщо таку скар гу не було подано.

Суддя: /підпис/ Панікар І.В.

Постанова складена в по вному обсязі 31.10.2011 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.10.2011
Оприлюднено12.01.2012
Номер документу20560924
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2310/11/0970

Постанова від 27.10.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 27.10.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 20.07.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 27.10.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні