Постанова
від 24.11.2011 по справі 2а-9733/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

24 листопада 2011 року Справа № 2а-9733/11/1270

Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:

Головуючого: судді - Чиркі на С.М.,

при секретарі - Сороковен ко Г.С.,

за участю:

представника позивача: ОСОБА_1 (довіреність від 04.01 .2011 №2)

представник відповідача: не прибув,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за адміністрат ивним позовом Стахановської об' єднаної державної подат кової інспекції до Приватног о підприємства «Промсоюз» пр о стягнення коштів з рахункі в у банку, обслуговуючого пла тника податків, розмірі 86 752,88 г рн. в рахунок погашення подат кового боргу,-

В С Т А Н О В И В:

25 жовтня 2011 року Стахановськ а об' єднана державна податк ова інспекція Луганської обл асті звернулася до Лугансько го окружного адміністративн ого суду з позовом, в обґрунту вання якого вказала наступне . Приватне підприємство «Про мсоюз» зареєстроване рішен ням виконавчого комітету Ста хановської міської ради Луга нської області від 03.06.2005 р. №1 392 120 00 00 000259 та внесене до Єдиного держ авного реєстру підприємства та організацій України. За ві дповідачем утворився податк овий борг, в загальному розмі рі 86 752,88 грн., у зв' язку з неспла тою суми податкових зобов' я зань по податку на додану вар тість, по податку на прибуток приватних підприємств визна чених наступними документам и: декларацією з податку на до дану вартість №9006543952 від 10.08.2011 р., я кою визначено суму податкови х зобов' язань по податку на додану вартість, з яких не спл ачено суму податкових зобов' язань у розмірі 155,12 грн., деклар ацією з податку на додану вар тість №9007609303 від 16.09.2011 р., якою визн ачено суму податкових зобов' язань по податку на додану ва ртість, з яких не сплачено сум у податкових зобов' язань у розмірі 8586,00 грн., податковим по відомленням-рішенням форми « Р» №0000522301 від 20.01.2011р., яким визначен о суму податкових зобов' яза нь по податку на прибуток, з я ких не сплачено суму податко вих зобов' язань у розмірі 3366 4,91 грн., декларацією з податку н а прибуток №9005548531 від 29.07.2011 р., якою визначено суму податкових з обов' язань по податку на пр ибуток, з яких не сплачено сум у податкових зобов' язань у розмірі 10079,00 грн. Рішенням Доне цького апеляційного адмініс тративного суду України у сп раві №2а-803/11/1270 від 17.06.2011 р. залишено без задоволення апеляційну скаргу відповідача про скасу вання податкового повідомле ння-рішення форми «Р» №0000522301 від 20.01.2011р., яким визначено суму под аткових зобов' язань з подат ку на прибуток. Відповідно д о ст.59 ПК України податкова ви мога №123 від 02.08.2011 р. була направл ена ПП «Промсоюз» і була отри мана посадовою особою відпов ідача під особистий підпис 09.0 8.2011 р. Однак, зазначені заходи р езультату не дали, відповіда ч у добровільному порядку су му боргу не сплатив. Позивач просив суд стягнути податко вий борг з податку на додану в артість та з податку на прибу ток у розмірі 86 752,88 грн., з рахунк ів у банках обслуговуючих ві дповідача.

Ухвалою суду від 24.11.2011 за клоп отанням представника позива ча закрито провадження в час тині позовних вимог щодо стя гнення коштів з рахунків у ба нку, обслуговуючих платника податків, в рахунок погашенн я податкового боргу з податк у на додану вартість на загал ьну суму 8838,22 грн.

Представник позивача в суд овому засіданні надав суду п ояснення аналогічні викладе ним у позовній заяві, а також у точнив позовні вимоги та ост аточно просив стягнути з від повідача суму податкового бо ргу з податку на прибуток у ро змірі 67 132,66 грн., який складаєтьс я з 32 961,91 грн. - основного плате жу, 34 098,00 грн. - штрафні санкції , 72,75 грн. - пеня. Представник по зивача просив уточнені позов ні вимоги задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з' явив ся, про дату, час та місце слух ання справи був повідомлений належним чином, надав суду з аяву з проханням перенести р озгляд справи, у зв' язку з ти м, що він оскаржив до Вищого ад міністративного суду Україн и постанову Луганського окру жного адміністративного суд у від 16.03.2011 року та ухвалу Донец ького апеляційного адмініст ративного суду від 17.06.2011 року по справі №2а-803/11/1270 за позовом Прив атного підприємства «Промсо юз» до Стахановської об' єдн аної державної податкової ін спекції Луганської області про визнання протиправними т а скасування податкового пов ідомлення рішення від 09.08.10 № 0000522 301/0 та № 0000722301/2 від 09.11.2010.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, розгляну вши справу в межах позовних в имог і наданих сторонами док азів, оцінивши докази відпов ідно до вимог ст.ст.69-72 КАС Укра їни , суд прийшов до наступно го.

Суб'єкт владних повноважен ь - орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень (п.7 ч.1 ст. З КАС України).

Як зазначено в п. 1 ч. 1 ст. З КАС України справа адміністрати вної юрисдикції - публічно-пр авовий спір у якому хоча б одн ією із сторін є орган виконав чої влади, орган місцевого са моврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства.

З урахуванням викладеного , зазначена справа відносять ся до юрисдикції адміністрат ивних судів, оскільки учасни ком спору є суб'єкт владних по вноважень (орган державної п одаткової служби, наділений публічно-владними повноваже ннями).

Відповідач - Приватне підп риємство «Промсоюз» зареєст роване виконавчим комітетом Стахановської міської ради Луганської області 03.06.2005 року з а №1 392 120 0000 000259, код ЄДРПОУ 30175805 (а.с.7-10), п еребуває на обліку в позивач а як платник податків та збор ів.

З 01.01.2011 відносини, що виникают ь у сфері справляння податкі в і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, щ о справляються в Україні, та п орядок їх адміністрування, п латників податків та зборів, їх права та обов'язки, компете нцію контролюючих органів, п овноваження і обов'язки їх по садових осіб під час здійсне ння податкового контролю, а т акож відповідальність за пор ушення податкового законода вства визначає Податковий ко декс України № 2755-VI, прийнятий 02. 12.2010 (надалі - ПК України).

Відповідно до п.2 Прикінцеви х положень ПК України з 01.01.2011 вт ратив чинність, серед інших, Закон України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» (далі - закон № 2181), який бу в спеціальним законом з пита нь оподаткування і установлю є порядок погашення зобов' я зань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та держ авними цільовими фондами з п одатків і зборів (обов' язко вих платежів), нарахування і с плати пені та штрафних санкц ій, що застосовуються до плат ників податків, визначено ви черпний перелік заходів, які вживаються контролюючим орг аном з метою погашення платн иками податків податкового б оргу. Серед таких заходів нем ає зміни призначення платежу , самостійно визначеного пла тником податків.

Проте, зважаючи на те, що спі рні правовідносини частков о виникли до набрання чиннос ті ПК України, разом із нормам и ПК України застосуванню пі длягають також і норми Закон у 2181.

Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов' язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, вс тановлених законом.

Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни «Про державну податков у службу в Україні», завдання ми органів державної податко вої служби, зокрема, є здійсне ння контролю за додержанням податкового законодавства, п равильністю обчислення, повн отою і своєчасністю сплати д о бюджетів, державних цільов их фондів податків і зборів (о бов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, устан овлених законодавством.

Відповідно до пунктів 1, 2, 11 ст атті 10 Закону України «Про дер жавну податкову службу в Укр аїні»державні податкові інс пекції в районах, містах без р айонного поділу, районах у мі стах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекці ї здійснюють контроль за сво єчасністю, достовірністю, по внотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язко вих платежів); забезпечують о блік платників податків, інш их платежів, правильність об числення і своєчасність надх одження цих податків, платеж ів, а також здійснюють реєстр ацію фізичних осіб - платникі в податків та інших обов'язко вих платежів; подають до суді в позови до підприємств, уста нов, організацій та громадян про визнання угод недійсним и і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за так ими угодами, а в інших випадка х - коштів, одержаних без устан овлених законом підстав, а та кож про стягнення заборгован ості перед бюджетом і держав ними цільовими фондами за ра хунок їх майна.

Пунктом 20.1.28 ст. 20 Податкового кодексу України, який набрав чинності з 01.01.2011р., визначено, що органи державної податкової служби, окрім іншого, мають пр аво стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми грошових зобов'язань та/а бо податкового боргу у випад ках, порядку та розмірі, встан овлених цим Кодексом, стягув ати суми простроченої заборг ованості суб'єкта господарюв ання перед державою (Автоном ною Республікою Крим чи тери торіальною громадою міста) з а кредитом (позикою), залучени м державою (Автономною Респу блікою Крим чи територіально ю громадою міста) або під держ авну (місцеву) гарантію, а тако ж за кредитом з бюджету в поря дку, визначеному цим Кодексо м.

Таким чином, позивач є орган ом державної влади, уповнова женим здійснювати функцію ко нтролю за визначенням та спл атою платником податків, пов новаження якого на звернення до суду із позовом про стягне ння податкового боргу прямо визначені законодавством Ук раїни.

Статтею 14 Податкового кодек су України наведено перелік основних понять, які викорис товуються у Податковому коде ксі України, зокрема:

- грошове зобов'язання платн ика податків - сума коштів, яку платник податків повинен сп латити до відповідного бюдже ту як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) сан кцію, а також санкції за поруш ення законодавства у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - су ма коштів, яку платник податк ів, у тому числі податковий аг ент, повинен сплатити до відп овідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядк у та строки, визначені податк овим законодавством (у тому ч ислі сума коштів, визначена п латником податків у податков ому векселі та не сплачена в у становлений законом строк) (п ідпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грош ового зобов'язання (з урахува нням штрафних санкцій за їх н аявності), самостійно узгодж еного платником податків або узгодженого в порядку оскар ження, але не сплаченого у вст ановлений цим Кодексом строк , а також пеня, нарахована на с уму такого грошового зобов'я зання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

Згідно із статтею 16 Податко вого кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку обл ік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обч ислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 с татті 16); подавати до контролю ючих органів у порядку, встан овленому податковим та митни м законодавством, декларації , звітність та інші документи , пов'язані з обчисленням і спл атою податків та зборів (підп ункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); спла чувати податки та збори в стр оки та у розмірах, встановлен их цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпун кт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).

Згідно із пунктом 54.1 статті 5 4 Податкового кодексу Україн и крім випадків, передбачени х податковим законодавством , платник податків самостійн о обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язанн я та/або пені, яку зазначає у п одатковій (митній) деклараці ї або уточнюючому розрахунку , що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

У відповідності із пунктом 49.18 статті 49 Податкового кодек су України податкові деклара ції, крім випадків, передбаче них цим Кодексом, подаються з а базовий звітний (податкови й) період, що дорівнює:

- календарному місяцю (у том у числі в разі сплати місячни х авансових внесків) - протяго м 20 календарних днів, що наста ють за останнім календарним днем звітного (податкового) м ісяця (підпункт 49.18.1);

- календарному кварталу або календарному півріччю (у том у числі в разі сплати квартал ьних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календар них днів, що настають за остан нім календарним днем звітног о (податкового) кварталу (півр іччя) (підпункт 49.18.2);

- календарному року, крім ви падків, передбачених підпунк тами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - про тягом 60 календарних днів, що н астають за останнім календар ним днем звітного (податково го) року (підпункт 49.18.3);

- календарному року для плат ників податку на доходи фізи чних осіб - до 1 травня року, що н астає за звітним (підпункт 49.18.4 );

- календарному року для плат ників податку на доходи фізи чних осіб - підприємців - протя гом 40 календарних днів, що нас тають за останнім календарни м днем звітного (податкового ) року (підпункт 49.18.5).

Платник податків відповід но до пункту 57.1 статті 57 Податк ового кодексу України зобов' язаний самостійно сплатити с уму податкового зобов'язання , зазначену у поданій ним пода тковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настают ь за останнім днем відповідн ого граничного строку, перед баченого цим Кодексом для по дання податкової декларації , крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Розділом ІІІ Податкового к одексу України регулюються п равовідносини щодо плати под атку на прибуток. Відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПК України об ' єктом оподаткування є приб уток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшен ня суми доходів звітного пер іоду, визначених згідно зі ст аттями 135-137 цього Кодексу, на со бівартість реалізованих тов арів, виконаних робіт, надани х послуг та суму інших витрат звітного податкового період у, визначених згідно зі статт ями 138-143 цього Кодексу, з урахув анням правил, встановлених с таттею 152 цього Кодексу.

Коло платників податку на п рибуток підприємств визначе но ст. 133 Податкового кодексу У країни. Відповідно до ст. 149 ПК У країни податковою базою для цілей цього розділу визнаєть ся грошове вираження прибутк у як об'єкта оподаткування, ви значеного згідно із статтею 134 цього Кодексу, з урахування м положень статей 135-137 та 138-143 цьо го Кодексу. Податок нарахову ється платником самостійно з а ставкою, визначеною пункто м 151.1 статті 151 цього Кодексу, від податкової бази, визначеної згідно зі статтею 149 цього Код ексу. (ст.152 ПК України).

Судом встановлено, що відпо відачем ПП «Промсоюз» було п одано до Стахановської об' є днаної державної податкової інспекції податкову деклара цію з податку на прибуток під приємства №9005548531 від 29.07.2011 року, в я кій відповідач самостійно ви значив суму податку на прибу ток підприємства в розмірі 1107 9,00 грн. (а.с.17-19). Самостійно визнач ену суму податкових зобов' я зань відповідач у добровільн ому порядку не сплатив.

09 серпня 2010 року податковим о рганом було прийнято податко ве повідомлення-рішення №000052230 1/0 , яким ПП «Промсоюз» донарах овано податок на прибуток та фінансові санкції на загаль ну суму 77 106,00 грн. Зазначене пода ткове повідомлення-рішення було оскаржене відповідачем у судовому порядку. Ухвалою Д онецького апеляційного адмі ністративного суду від 17.06.2011 ро ку постанову Луганського окр ужного адміністративного су ду від 16.03.2011 року, якою у задовол енні позовних вимог Приватно го підприємства «Промсоюз» д о Стахановської об' єднаної державної податкової інспек ції Луганської області про в изнання протиправними та ска сування податкового повідом лення рішення від 09.08.10 № 0000522301/0 та № 0000722301/2 від 09.11.2010 відмовлено, було з алишено без змін. (а.с.15-16).

Частиною 3 статті 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України встановлено, що у р азі подання апеляційної скар ги судове рішення, якщо його н е скасовано, набирає законно ї сили після повернення апел яційної скарги, відмови у від критті апеляційного провадж ення або набрання законної с или рішенням за наслідками а пеляційного провадження.

Статтею 255 Кодексу адмініст ративного судочинства Украї ни передбачено, що постанова або ухвала суду, яка набрала з аконної сили, є обов' язково ю для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонасту пників, а також для всіх орган ів, підприємств, установ та ор ганізацій, посадових чи служ бових осіб, інших фізичних ос іб і підлягає виконанню на вс ій території України. Обстав ини, які були встановлені пос тановою, що набрала законної сили, в одній адміністративн ій справі не можуть оспорюва тися в іншій судовій справі з а участю тих самих сторін.

Згідно із частиною 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обстави ни, встановлені судовим ріше нням в адміністративній, цив ільній або господарській спр аві, що набрало законної сили , не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть уча сть ті самі особи або особа, що до якої встановлено ці обста вини.

Таким чином, обставини щодо правомірності податкового повідомлення - рішення № 0000522301/0 в ід 09.08.2010 у відповідності із ч. 1 ст . 72 та ч. 2 ст. 255 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и при розгляді даної справи н е доказуються.

В судовому засіданні позив ач надав суду розшифровку по даткового боргу станом на 22.11.20 11 року, згідно з якою несплаче ними залишаються податкові з обов' язання, нараховані под атковим органом відповідно д о податкового повідомлення-р ішення №0000522301/0 в сумі 22 882,91 грн. - основний платіж та 34 098,00 грн. - с ума штрафних санкцій.

Зазначені суми підтверджу ються зворотнім боком обліко вої картки платника податків .

Підпунктом 129.1.1 п.129.1 ст. 129 Подат кового кодексу України визна чено, що після закінчення вст ановлених цим Кодексом строк ів погашення узгодженого гро шового зобов' язання на суму податкового боргу нараховує ться пеня.

У зв' язку з несплатою відп овідачем у встановлені закон ом строки податкових зобов' язань з податку на прибуток, п одатковим органом була нарах ована пеня у розмірі 72,75 грн.

Таким чином, сума податково го боргу з податку на прибуто к складає 67 132,66 грн.

Суд не приймає до уваги дово ди представника відповідача щодо оскарження ним до Вищог о адміністративного суду Укр аїни ухвали Донецького апеля ційного адміністративного с уду від 17.06.2011 року по справі №2а-80 3/11/1270, оскільки станом на 24.11.2011 рок у запит з Вищого адміністрат ивного суду України щодо вит ребування справи № 2а-803/11/1270 для р озгляду касаційної скарги на адресу суду не надходив. Ріше ння суду у справі № 2а-803/11/1270 набра ла законної сили та є обов"язк овм для сторін.

Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 П одаткового кодексу України в изначено, що джерелами самос тійної сплати грошових зобов 'язань або погашення податко вого боргу платника податків є будь-які власні кошти, у том у числі ті, що отримані від про дажу товарів (робіт, послуг), м айна, випуску цінних паперів , зокрема корпоративних прав , отримані як позика (кредит), т а з інших джерел, з урахування м особливостей, визначених ц ією статтею, а також суми надм іру сплачених платежів до ві дповідних бюджетів. Джерелам и погашення податкового борг у платника податків є будь-як е майно такого платника пода тків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а та кож іншими законодавчими акт ами.

Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Подат кового кодексу України у раз і коли платник податків не сп лачує узгодженої суми грошов ого зобов'язання в установле ні законодавством строки, ор ган державної податкової слу жби надсилає (вручає) йому под аткову вимогу в порядку, визн аченому для надсилання (вруч ення) податкового повідомлен ня-рішення.

Відповідно до ст. 59 Податков ого кодексу України з метою п огашення податкового боргу С тахановською об' єднаною де ржавною податковою інспекці єю на адресу відповідача бул о направлено податкову вимог у від 02.08.2011 року №123. Податкова ви мога була отримана уповноваж еним представником підприєм ства 09.08.2011 року, про що свідчить його підпис на корінці подат кової вимоги. (а.с.20).

В разі невиконання податко вої вимоги орган державної п одаткової служби здійснює за платника податків і на корис ть держави заходи щодо погаш ення податкового боргу, зокр ема шляхом стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих тако го платника податків. Стягне ння здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини (пп. 95.1, 95.3 ст. 95 Податков ого кодексу України).

Стягнення коштів та продаж майна платника податків про вадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня наді слання такому платнику подат кової вимоги (пп. 95.2 cт.95 Податков ого кодексу України).

Пунктом 95.1 статті 95 Податков ого кодексу України регламен товано, що орган державної по даткової служби здійснює за платника податків і на корис ть держави заходи щодо погаш ення податкового боргу таког о платника податків шляхом с тягнення коштів, які перебув ають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом про дажу майна такого платника п одатків, яке перебуває у пода тковій заставі.

Таким чином, на дату розгляд у справи податковий борг ПП « Промсоюз» з податку на прибу ток становить 67 132,66 грн. Наявн ість заборгованості на час р озгляду справи підтверджена податковим органом.

Враховуючи вищевикладене, уточнені позовні вимоги поз ивача визнаються судом обґру нтованими, доведеними і таки ми, що підлягають задоволенн ю у повному обсязі.

Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 2, 6, 7, 17, 72, 94, 158-163 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги Стахановсь кої об' єднаної державної по даткової інспекції до Приват ного підприємства «Промсоюз » про стягнення коштів з раху нків у банку, обслуговуючого платника податків в рахунок погашення податкового боргу - задовольнити в повному обс язі.

Стягнути з рахунків у банках Приватного підприємс тва «Промсоюз» (код ЄДРПОУ 30175 805, місцезнаходження: 94000, Луганс ька область, м. Стаханов, вул. Б . Хмельницького, 76,) кошти в раху нок погашення податкового бо ргу з податку на прибуток в су мі 67 132,66 грн. (шістдесят сім тися ч сто тридцять дів грн. 66 коп.) н а користь Державного бюджету України ( р/р Держказначейств а № 31114009700085, МФО 804013 Банк УДК в м.Луга нськ,і.к.24046662).

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.

Суддя С.М. Чиркін

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.11.2011
Оприлюднено12.01.2012
Номер документу20566822
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9733/11/1270

Постанова від 24.11.2011

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні