Постанова
від 07.09.2011 по справі 2а-5948/11/1470
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД



  

Миколаївський окружний адміністративний суд  

вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54002  

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Миколаїв.  

 07.09.2011 р.                                                                       Справа № 2а-5948/11/1470  

          Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Малих О.В., розглянувши в порядку письмового провадження справі за

адміністративним позовом:  Прокурора Заводського району м. Миколаєва (вул.. Бузніка, 14, м. Миколаїв, 54021)

в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті (пр. Перемоги, 14, м. Київ) Територіальне управління головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Миколаївській області (вул. Будівельників, 15 А,Миколаїв,54042)

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Барен»(вул.. 2-Слобідська, 103-а, м. Миколаїв, 54055)

про: стягнення фінансових санкцій в сумі 1 700,00 грн.,

В С Т А Н О В И В:

До суду з адміністративним позовом звернувся прокурор Заводського району м. Миколаєва в інтересах Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністрерства транспорту та зв'язку України в особі територіального управління Головавтотрансінспекції у Миколаївській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Барен»про стягнення фінансової санкції у сумі 1 700,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог прокурор зазначає, що відповідачем не виконана постанова про застосування фінансових санкцій № 120795 від 12.04.2011 року.

Прокурор та представник відповідача надали клопотання про розгляд справи за їх відсутністю, в порядку письмового провадження.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, про дату та час слухання справи повідомлений належним чином. Суд вважає можливим розглянути справу в письмовому провадженні в порядку  п. 4 ст. 128 КАС України.

          Приймаючи рішення по справі судом взято до уваги наступне.

Згідно п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України “Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті”, Головна державна інспекція на автомобільному транспорті (далі - Головавтотрансінспекція) здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів і вантажів.

Відповідно до п. 1 наказу Міністерства транспорту та зв'язку України “Про затвердження положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті”, територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в областях, Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі є територіальними структурними підрозділами Головавтотрансінспекції без права юридичної особи, утворюються відповідно до Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.

Відповідно до п. 4 пп. 2 наказу Міністерства транспорту та зв'язку України “Про затвердження положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті”, одним з основних завдань територіальних управлінь у відповідному регіоні є здійснення державного контролю за дотриманням суб'єктами господарювання усіх форм власності нормативно-правових актів, стандартів і норм перевезення вантажів і пасажирів автомобільним транспортом загального користування.

На підставі Постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті”, органи державного контролю на автомобільному транспорті здійснюють державний контроль шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок, за результатами перевірки складається акт, якщо в ході перевірки виявлено порушення законодавства про автомобільний транспорт, справа про порушення розглядається посадовою особою органу державного контролю за місцем знаходження суб'єкта господарювання. За наявності підстав, керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій.

25.03.2011 року державними інспекторами Територіального управління Головавтотрансінспекції у Миколаївській області проведено перевірку дотримання вимог законодавства про автомобільний ТОВ «Барен»при наданні послуг з перевезення вантажів.

За результатами перевірки був складений акт проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом від 25.03.2011 року, згідно якого було виявлено порушення, відповідальність за яке передбачена ст. 60 ч. 1 абз. 3 Закону України “Про автомобільний транспорт”, а саме: надання послуг з перевезення небезпечних вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст..  48 Закону України «Про автомобільний транспорт»- відсутня ліцензійна картка, індивідуальна контрольна книга водія  (а. с. 9).

Згідно ст. 60 ч. 1 абз. 11 Закону України “Про автомобільний транспорт”, за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції: за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

12.04.2011 року постановою № 120795 про застосування фінансових санкцій начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Миколаївській області за вищевикладені порушення до відповідача застосовано штраф в сумі 1700,00 грн. (а. с. 5).

Постанова була надіслана відповідачу і отримана ним 20.04.2011 року, про що свідчить підпис на повідомленні про вручення поштового відправлення (а. с. 6).

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті”, фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій, про що повідомляється орган державного контролю, посадовою особою якого винесено відповідну постанову.

Відповідач постанову № 120795 про застосування фінансових санкцій не оскаржив, добровільно штраф не сплатив.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 2, 7, 17, 94, 128, 158, 160 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Барен» (вул.. 2-Слобідська, 103-а, м. Миколаїв, 54055, ідентифікаційний код 30333732, відомості про банківські реквізити відсутні) на користь Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у особі його структурного підрозділу – територіального управління Головавтотрансіспекції в Миколаївській області (в доход місцевого бюджету Заводського району ЄДРПОУ 23626096, р/р 31118106700003, МФО 826013, КЕКД 21081100 в ГУДКУ у Миколаївській області)  штрафну санкцію в сумі 1700,00 грн. (одна тисяча сімсот гривень 00 коп.).

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на  постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання апеляційної скарги  обчислюється з дня отримання нею копії постанови.

Апеляційна скарга, подана після закінчення строку, встановленого ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, залишається без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку.

Суддя                                                                                                          О.В. Малих

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.09.2011
Оприлюднено11.01.2012
Номер документу20575329
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5948/11/1470

Ухвала від 10.08.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Малих О.В.

Постанова від 07.09.2011

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Малих О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні