Постанова
від 22.11.2011 по справі 1007/11/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 листопада 2011 р.

Справа № 2-а-1007/11/2170

                              

          Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Горшков В.М., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Херсонського міського центру зайнятості до ОСОБА_1  про повернення коштів матеріального забезпечення,

встановив:

Херсонський   міський   центр зайнятості (далі-позивач, ХМЦЗ) звернувся до суду з позовом до  ОСОБА_1 (далі-відповідач)  про стягнення коштів  в розмірі 9946,33 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим,  що  відповідач, перебуваючи на обліку в центрі зайнятості, як безробітний  та отримуючи допомогу по безробіттю, усупереч вимогам чинного законодавства, одночасно був зареєстрований відповідно до витягу з довідки з Єдиного державного реєстру   юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців як фізична особа-підприємець. У зв'язку з виявленням факту подання  відповідачем недостовірних даних,  на підставі  акту перевірки   достовірності страхових випадків  та обґрунтованості виплат   матеріального забезпечення, позивачем видано  накази  від 03.11.2010  № НТ101103, яким   прийнято рішення про   повернення відповідачем коштів    у розмірі 9946,33 грн.  

Представник позивача надав до суду заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідач до суду не прибув, про розгляд справи був повідомлений належним чином. Про що, в матеріалах справи є поштове повідомлення з відміткою про вручення.

Відповідно до ч. 6 ст. 128  КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Виходячи з вищевикладеного суд вважає за можливим розглядати справу в порядку письмового провадження.

Вивчивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи із наступного.

Судом встановлено, що 31.10.2007р.  відповідач  звернувся до  Херсонського міського центру зайнятості   для взяття його на облік,  та набуття статусу безробітного  та  виплати допомоги по безробіттю.

Наказом від 07.11.2007 № НТ071107 відповідачу присвоєно статус безробітного з призначенням допомоги по безробіттю з 07.11.2007 р.

Згідно до Наказу №081229 від 29.12.2008 року відповідач знятий з обліку центру зайнятості у зв'язку з невідвідуванням центру зайнятості більше місяця без поважних причин.

Відповідно до Акту №209/П від 23.09.2010 розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" встановлено порушення відповідачем ст.2 Закону України  "Про зайнятість населення". А саме згідно з довідкою з  Єдиного державного реєстру   юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців   від 10.09.2010 № 6971630 відповідач в  період перебування на обліку в центрі зайнятості у якості безробітного був зайнятою особою  -  фізичною особою - підприємцем  з 29.11.2007 р.

Відповідно до наказу  Херсонського міського центру зайнятості   від 03.11.2010  № НТ101103,  прийнято рішення про зняття з обліку відповідача та повернення коштів  наданих як допомога по безробіттю за період  сумі 9946,33 грн.  

Відповідно до ст.2  Закону України  "Про зайнятість населення" від 01.03.1991   № 803-ХІІ (далі - Закон № 803-ХІІ) безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи. Безробітними визнаються також інваліди, які не досягли пенсійного віку, не працюють та зареєстровані як такі, що шукають роботу. 

Згідно з п.б ч.3 ст.1 Закону № 803-ХІІ  в Україні до зайнятого населення належать громадяни, що проживають на території держави на законних підставах: громадяни, які самостійно забезпечують себе роботою, включаючи підприємців, осіб, зайнятих індивідуальною трудовою діяльністю, творчою діяльністю, члени кооперативів, фермери та члени їх сімей, що беруть участь у виробництві, а також члени особистих селянських господарств, діяльність яких здійснюється відповідно до Закону України "Про особисте селянське господарство".

Відповідно до ч.2 ст.36  Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" від 02.03.2000 №1533-ІІІ (далі- Закон №1533-ІІІ) застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг.

Абзацом 1 ч.3  ст.36 Закону  №1533-ІІІ сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй  забезпечення та надання соціальних послуг.

Відповідно до  пп.1 п.5.5 розд.5 Порядку надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітними підприємницької діяльності, затвердженого   наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 20 листопада 2000 р. № 307, зареєстрованого  в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2000 р. за № 915/5136 (далі-Порядок) виплата допомоги по безробіттю припиняється у разі: працевлаштування безробітного, зайняття підприємницькою або іншою діяльністю, пов'язаною з одержанням доходу безпосередньо від цієї діяльності, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими угодами (з дня працевлаштування, державної реєстрації як суб'єкта підприємницької або іншої діяльності, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими угодами).

Згідно з п.6.14  Порядку,  якщо під час одержання допомоги по безробіттю безробітний своєчасно не подав відомості про обставини, що впливають на умови її виплати, у тому числі встановлені під час розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення, з безробітного стягується сума виплаченої допомоги по безробіттю з моменту виникнення цих обставин.

Якщо безробітний відмовився добровільно повернути зазначені кошти, то питання щодо їх повернення вирішується у судовому порядку.

Відповідно до абзацу 1 пп.1.п.20 Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку громадян, які шукають роботу, і безробітних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2007 р. № 219  громадяни, зареєстровані як такі, що шукають роботу, та безробітні, знімаються з обліку:  з дня: працевлаштування, в тому числі на сезонні або загальнодержавні оплачувані громадські роботи, державної реєстрації фізичної особи - підприємця, укладення цивільно-правового договору, предметом якого є діяльність, спрямована на виконання власними силами робіт, надання послуг.

Як вбачається з матеріалів справи, листом  від 04.11.2010р. № 11-11/5326 відповідачу було запропоновано добровільно повернути суму боргу  в п'ятнадцятиденний термін з дня отримання листа.

Відповідно до ст.71, 86 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Суд оцінює докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об’єктивному дослідженні.

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Херсонського  міського  центру зайнятості є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись ст. 8, 9, 12, 19, 128, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

постановив:

Позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з ОСОБА_1 (ІНФОРМАЦІЯ_1 ІН НОМЕР_1) на користь Херсонського міського центру зайнятості (р/р 37173001004936 ГУДКУ у Херсонській області, МФО 852010, код ЄДРПОУ 35219574) заборгованість в сумі 9946,33 грн. (дев'ять тисяч дев'ятсот сорок шість грн. 33 коп.).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення.  В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була  подана  у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили  після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                                                                                           Горшков В.М.

кат. 10.2.3     

Дата ухвалення рішення22.11.2011
Оприлюднено11.01.2012
Номер документу20598927
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1007/11/2170

Ухвала від 04.04.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 26.03.2024

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 17.12.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 07.10.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 17.08.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 06.07.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Ухвала від 18.06.2021

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Войтович І.І.

Постанова від 22.11.2011

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Горшков В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні