Харківський окружний адміністративний суд
61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 грудня 2011 р. №2а-16297/11/2070
Харківський окружний адміністративний суд
в складі: головуючого судді Шевченко О.В.,
розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Красноградської міжрайонної державної податкової інспекції у Харківській області до Огіївської сільської виборчої комісії Сахновщинського району Харківської області про стягнення податкового боргу,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Красноградська міжрайонна державна податкова інспекція у Харківській області, звернувся до суду з адміністративним позовом до Огіївської сільської виборчої комісії Сахновщинського району Харківської області, в якому просить суд стягнути з відповідача заборгованість перед бюджетом в сумі 2040,00грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив. Огіївська сільська виборча комісія Сахновщинського району Харківської області перебуває на обліку як платник податків в Красноградській МДПІ з 16.02.2006р. за №10. Рішенням Красноградської МДПІ №0000491500/0 від 19.05.10року Огіївській сільській виборчій комісії Сахновщинського району Харківської області було нараховано штрафну санкцію у сумі 2040,00грн. за не подачу декларацій з податку на прибуток підприємств. Вказане податкове повідомлення-рішення 19.05.2010року отримано посадовою особою Огіївської сільської виборчої комісії Сахновщинського району Харківської області. Також позивачем до відповідача були направлені податкові вимоги, які були отримані посадовою особою відповідача. Станом на 16.11.2011 р. Огіївська сільська виборча комісія Сахновщинського району Харківської області податковий борг в сумі 2040,00грн. залишився не сплаченим, а тому підлягає стягненню у судовому порядку.
Копія ухвали про відкриття скороченого провадження була надіслана відповідачу та ним отримана 12.12.2011року, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.
Відповідач у десятиденний строк з дня одержання ухвали про відкриття скороченого провадження заперечень проти позову та необхідних документів або заяву про визнання позову до суду не подав.
Таким чином, відповідач є належним чином повідомлений про наслідки неподання заперечень проти позову та необхідних документів або заяви про визнання позову до суду.
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється згідно до вимог ст. 41 КАС України.
Відповідно до ч.4 ст.183–2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Враховуючи положення ч.11 ст.35 КАС, оцінивши повідомлені позивачем обставини, дослідивши матеріали справи, приходить до висновку про задоволення позову, виходячи з наступного.
Огіївська сільська виборча комісія Сахновщинського району Харківської області, як юридична особа зареєстроване Сахновщинською районною державною адміністрацією Харківської області 16.02.2006р., та як платник податку перебуває на обліку у Красноградській МДПІ у Харківській області з 16.02.2006року за №10.
Суд зазначає, що 01 січня 2011 року набув чинності Податковий Кодекс України, який встановлює перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Відповідно до п. 2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України з 01.01.2011 року Закон України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” та Закон України “Про систему оподаткування” втратили чинність.
Проте, у зв'язку з тим, що правовідносини щодо наслідків несплати податку виникли до набрання чинності Податковим Кодексом України, в даному випадку слід застосовувати норми Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” та Закону України “Про систему оподаткування”, які були чинні на момент виникнення даних правовідносин.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про систему оподаткування» контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів здійснюється державними податковими органами та іншими державними органами в межах повноважень, визначених законами.
Згідно з п. 1.2 ст. 10 Закону України „Про державну податкову службу в Україні” Державна податкова інспекція в Дзержинському районі міста Харкова здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів) та забезпечує правильність обчислення і своєчасність надходження цих податків.
Відповідно до Закону України «Про систему оподаткування»від 18.02.1997 р., № 77/97-ВР платники податків, зборів (обов'язкових платежів) зобов'язанні сплачувати належні суми податків та зборів у встановлені законом терміни і це зобов'язання припиняється їх сплатою.
Згідно з п.п.1, 2 ч.1 ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 року за №509-ХІІ зі змінами та доповненнями, органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділення, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ, а також мають право здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензування відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлення порушення органам, які видали ці документи, торгових патентів.
Матеріалами справи підтверджено, на підставі акту перевірки №0035/1500/33958106 від 19.05.2010року, за не подачу декларацій з податку на прибуток, начальником Красноградської міжрайонної державної податкової інспекції у Харківській області прийнято податкове повідомлення-рішення №0000491500/0 від 19.05.2010року про визначення податкового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 2040,00грн.
Вказане податкове повідомлення-рішення отримане посадовою особою відповідача, є узгодженим.
Згідно з п. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податку перед бюджетами та державними цільовими фондами»податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим у день отримання податкового повідомлення.
Відповідно до п.5.3.1 п.5.3 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податку перед бюджетами та державними цільовими фондами»платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення.
Відповідно до пп. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" №2181-ІІІ від 21.12.2000р. у разі, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Матеріалами справи підтверджено, що позивачем до відповідача були надіслані перша та друга податкові вимоги, які отримані посадовою особою відповідача.
Правом адміністративного та судового оскарження відповідач не скористався.
Згідно з пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені статтею 5 вказаного Закону, визнається сумою податкового боргу платника податків.
Виходячи з п. п. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»активи платника податків можуть бути стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Відповідно до п. 95.1 та п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі. Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.
На теперішній час сума заборгованості відповідачем не сплачена і складає 2040,00 грн., а тому підлягає стягненню на користь Державного бюджету України.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.
Згідно з ч.1 ст.256 КАС України негайно виконуються постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження.
Керуючись ст.ст. 94, 160-163, 167, 183-2, 186, 254, 256 КАС України, суд –
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Красноградської міжрайонної державної податкової інспекції у Харківській області до Огіївської сільської виборчої комісії Сахновщинського району Харківської області про стягнення податкового боргу- задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з Огіївської сільської виборчої комісії Сахновщинського району Харківської області (код 33958106, с.Огіївка, Сахновщинський район, Харківська обл., 64532) на користь Державного бюджету України суму податкового боргу в розмірі 2040.00 (дві тисячі сорок) грн. 00коп.
Постанова суду підлягає негайному виконанню.
Постанова може бути оскаржена в Харківський апеляційний адміністративний суд через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги у десятиденний строк з дня отримання копії постанови.
Постанова, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною
Суддя Шевченко О.В.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.12.2011 |
Оприлюднено | 12.01.2012 |
Номер документу | 20690339 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Шевченко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні