АС 3/599-06
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30.10.06 Справа №АС 3/599-06.
За позовом: Охтирського міжрайонного прокурора в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в Охтирському районі в Сумській області
До відповідача: Охтирського районного міжгосподарського підприємства по енергетиці та електрифікації сільського господарства «Райсільгоспенерго» спільне підприємство
Про стягнення: недоїмки зі страхових внесків , фінансових санкцій та пені в розмірі 3 070 грн. 99 коп.
Суддя ЛЕВЧЕНКО П.І.
За участю представників сторін:
від позивача: не з'явився
від відповідача: не з'явився.
В засіданні приймала участь секретар судового засідання Ю.В.Литвиненко.
У відповідності до Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах, затвердженого Постановою правління ПФУ від 30.04.2002р. № 8-2, управління ПФУ у прийнятті рішення про стягнення простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, діють як органи державної влади у здійсненні ними владних управлінських функцій і, відповідно, як суб'єкти владних повноважень. Відповідно до ч.1, п.4 ст.17 КАС України, спори за зверненнями суб'єкта владних повноважень підлягають вирішенню в порядку адміністративного судочинства і належать до компетенції адміністративних судів.
Враховуючи викладене, справа № АС 3/599-06 підлягає розгляду відповідно до вимог Кодексу про адміністративне судочинство України.
Суть спору: прокурор Охтирського району в інтересах позивача просить суд стягнути з відповідача заборгованість по збору на обов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України в розмірі 3 070 грн. 99 коп.
Відповідач без поважних причин не подав суду обґрунтованого відзиву на позовну заяву на вимогу суду, викладену в ухвалі від 17.10.06 року, не надав доказів сплати позивачеві коштів , хоча належним чином був повідомлений про час та місце розгляду справи, що підтверджується повідомлення про вручення поштового відправлення від 20 жовтня 2006 року , тому відповідно до ст.71 КАСУ суд вирішує справу на основі наявних в ній доказів .
Розглянувши матеріали справи, суд встановив:
Відповідно до п.1 ст.1 Закону України “Про збір на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, відповідач є платником збору на обов'язкове державне пенсійне страхування і, відповідно до п.1 ст.15 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування” від 09.07.2003р. №1058-ІУ є платником страхових внесків до Пенсійного фонду України. Збір на обов'язкове державне пенсійне страхування повинен сплачуватись у порядку та строки, визначені Законом України “Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування”, Законом України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, Інструкцією “Про порядок обчислення і сплати підприємствами, організаціями та громадянами збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, інших платежів, а також обліку їх надходження до Пенсійного фонду України", затвердженої постановою Правління Пенсійного фонду України №16-6 від 19.01.2001р. та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України за №998/6189 від 29.11.2001р., а страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування – у порядку та строки, визначені п.1 ст.19, 20 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та Інструкцією “Про порядок обчислення та сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України”, затвердженої постановою Правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003р. №21-1 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції 16.01.2004р. за №64/8663.
Відповідно до ст.20 Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, відповідач повинен обчислювати суму страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, яка зазначається в розрахунку страхових внесків у строки, що визначені п.6 ст.20 вищезазначеного Закону.
Згідно поданих відповідачем звітів за червень 2006 року , ним самостійно були нараховані страхові внески в сумі 714 грн. 72 коп., за липень 2006 року нараховані страхові внески в сумі 765 грн. 42 коп., які не були сплачені в строки визначені ст. 20 Закону.
В результаті порушення вищезазначених строків, до відповідача були застосовані штрафні санкції та нарахована пеня відповідно до п.2 ч.9 ст.106 Закону.
Рішення від 11.08.2006 року № 266 про застосування штрафних санкцій , донарахованих сум зборів за порушення законодавства про сплату збору в розмірі 170 грн. 00 коп., відповідачем у встановлений Законом термін не оскаржено та не сплачено.
Рішення від 14.08.2006 року № 269 про застосування фінансових санкцій у вигляді штрафу у розмірі 1 058 грн. 56 коп. та нарахування пені в сумі 362 грн.29 коп. відповідачем у встановлений Законом термін не оскаржено та не сплачено.
Таким чином, прострочена заборгованість відповідача по страхових внесках станом на 01.09.2006 року складає 3 070 грн. 99 коп., в тому числі 1 480 грн.14 коп. недоїмки по страховим внескам , 1 228 грн. 56 коп. штрафних санкцій та пені в розмірі 362 грн. 29 коп.
Відповідач не подав доказів сплати боргу по страхових внесках в розмірі 3 070 грн. 99 коп., в тому числі 1 480 грн.14 коп. недоїмки по страховим внескам , 1 228 грн. 56 коп. штрафних санкцій та пені в розмірі 362 грн. 29 коп., тому вимоги позивача щодо стягнення з відповідача даної заборгованості є правомірними, обґрунтованими і підлягають задоволенню.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 158, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Охтирського районного міжгосподарського підприємства по енергетиці та електрифікації сільського господарства «Райсільгоспенерго» спільне підприємство ( Сумська область, м. Охтирка , пров. Кириківський , 29; код 02887929) на користь Управління Пенсійного фонду України в Охтирському районі ( 42700, м. Охтирка, вул.Фрунзе,48 ; код ЄДРПОУ 21129592) 1 480 грн.14 коп. недоїмки по страховим внескам , 1 228 грн. 56 коп. штрафних санкцій та пені в розмірі 362 грн. 29 коп.
3. Видати виконавчий лист після набрання постанови законної сили.
4. Згідно ст. 186 КАС України заява про апеляційне оскарження постанови подається до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення (з дня складення постанови в повному обсязі). Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
5. Згідно ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не буде подана в строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання, апеляційної скарги постанова, якщо її не було скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
6. Копію постанови надіслати сторонам по справі.
Повний текст постанови підписаний 30 жовтня 2006 року.
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 207284 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Левченко П.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні