Ухвала
від 10.01.2012 по справі 23/5009/7875/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи < Текст >

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

Запорізької області

УХВАЛА

10.01.2012 Справа № 23/5009/7875/11

За заявою ініціюючого кре дитора - Державної подат кової інспекції у Орджонікід зевському районі м. Запоріжж я (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги , 14, ідент. код юридичної особи 2 0523160)

до боржника - Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «Промгруп 2008»(69057, м. Запоріж жя, вул. Антенна, 18, ідент. код юр идичної особи 35979573)

про визнання банкрутом

Суддя Шевченко Т.М.

Представники сторін :

від кредитора: ОСОБА_1 ., довіреність №15506/10-014 від 31.10.2011 р.;

від боржника: не з' явив ся.

Кредитор (Державна податк ова інспекція у Орджонікідзе вському районі м. Запоріжжя) з вернулась до господарського суду Запорізької області із заявою про порушення справи про банкрутство відносно бо ржника (Товариства з обмежен ою відповідальністю «Промгр уп 2008») в порядку ст.ст. 11, 12 Закону України «Про відновлення пл атоспроможності боржника аб о визнання його банкрутом».

Ухвалою від 16.12.2011 р. господарс ьким судом прийнято заяву до розгляду і порушено провадж ення у справі, введено процед уру розпорядження майном бор жника та введено мораторій н а задоволення вимог кредитор ів, підготовче засідання суд у призначено на 10.01.2012 р.

Боржник (ТОВ «Промгруп 2008») в ідзив на заяву кредитора про порушення провадження у спр аві про банкрутство не надав , в судові засідання уповнова женого представника не напра вив, про дату, час та місце про ведення підготовчого засіда ння повідомлений відповідно до вимог закону - згідно з да ними Єдиного державного реєс тру юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців.

Відсутність відзиву боржн ика не зупиняє провадження у справі (ч. 12 ст. 11 Закону України «Про відновлення платоспром ожності боржника або визнанн я його банкрутом»).

В судовому засіданні 10.01.2012 р. п редставник ініціюючого кред итора підтримала доводи, вик ладені в заяві про порушення провадження у справі про бан крутство, а також подала клоп отання про призначення розпо рядником майна боржника арбі тражного керуючого Багмета С .В., надавши відповідну згоду а рбітражного керуючого.

Розгляд справи здійснював ся без застосування технічни х засобів фіксування судовог о процесу.

Вислухавши пояснення пред ставника кредитора, дослідив ши матеріали справи, надані д окументи, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство ТОВ «Промгруп 2008» (боржник) порушено за заявою Д ПІ у Орджонікідзевському рай оні м. Запоріжжя (ініціюючий к редитор).

Згідно зі Свідоцтвом про де ржавну реєстрацію юридичної особи № 033246 та Витягом з Єдиног о державного реєстру юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців боржник зареєстрова ний державним реєстратором в иконавчого комітету Запоріз ької міської ради як суб' єк т підприємницької діяльност і (юридична особа) 09.06.2008 р. за адре сою місцезнаходження: 69057, м. За поріжжя, вул. Антенна, 18, за іден тифікаційним кодом юридично ї особи - 35979573.

Відповідно до вимог частин и 3 статті 6 Закону України «Пр о відновлення платоспроможн ості боржника або визнання й ого банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) справа про б анкрутство порушується госп одарським судом, якщо безспі рні вимоги кредитора (кредит орів) до боржника сукупно скл адають не менше трьохсот мін імальних розмірів заробітно ї плати, які не були задоволен і боржником протягом трьох м ісяців після встановленого д ля їх погашення строку, якщо і нше не передбачено цим Закон ом.

Відповідно до вимог частин и 7 статті 7 Закону про банкрут ство заява кредитора повинна містити, крім відомостей, пер едбачених частиною першою ці єї статті, також: розмір вимог кредитора до боржника з зазн аченням розміру неустойки (ш трафу, пені), яка підлягає спла ті; виклад обставин, що підтве рджують наявність зобов'язан ня боржника перед кредитором , з якого виникла вимога та стр ок його виконання; докази тог о, що сума підтверджених вимо г перевищує суму в триста мін імальних розмірів заробітно ї плати, якщо інше не передбач ено цим Законом; докази обґру нтованості вимог кредитора; інші обставини, на яких ґрунт ується заява кредитора.

У статті 1 Закону про банкру тство визначено, що безспірн ими вимогами визнаються вимо ги кредиторів, визнані боржн иком, інші вимоги кредиторів , підтверджені виконавчими д окументами чи розрахунковим и документами, за якими відпо відно до законодавства здійс нюється списання коштів з ра хунків боржника.

Відповідно до приписів п. 1 ч . 1 ст. 17 Закону України «Про вик онавче провадження»державн ою виконавчою службою підляг ають виконанню, зокрема, такі виконавчі документи: викона вчі листи, що видаються судам и, та накази господарських су дів.

До розрахункових документ ів, за якими відповідно до зак онодавства здійснюється спи сання коштів з рахунків борж ника у безспірності порядку, належать ,зокрема, платіжні в имоги, оформлені відповідно до п. 1.25 ст. 1, п. 1 п. 21.1 ст. 21, п. 4 п. 22.1 ст. 22, ч . 2 п. 22.2 ст. 22 Закону України від 5 к вітня 2001 р. № 2346-ІІІ «Про платіжн і системи та переказ коштів в Україні»).

В пункті 29 Постанови Пленум у Верховного Суду України ві д 18.12.2009 р. № 15 «Про судову практик у в справах про банкрутство» зазначено, що безспірність в имог щодо стягнення недоїмок зі сплати податків і зборів (о бов'язкових платежів) має під тверджуватися документами п ро узгодження суми податково го зобов'язання.

Відповідно до п. 57.3 ст. 57 Подат кового кодексу України у раз і визначення грошового зобов 'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 стат ті 54 цього Кодексу, платник по датків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового з обов'язання протягом 10 календ арних днів, що настають за дне м отримання податкового пові домлення-рішення, крім випад ків, коли протягом такого стр оку такий платник податків р озпочинає процедуру оскарже ння рішення контролюючого ор гану.

Згідно із п. 58.1 ст. 58 Податково го кодексу України у разі, кол и сума грошового зобов'язанн я платника податків, передба ченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розра ховується контролюючим орга ном відповідно до статті 54 цьо го Кодексу (крім декларуванн я товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за р езультатами перевірки контр олюючий орган встановлює фак т невідповідності суми бюдже тного відшкодування сумі, за явленій у податковій деклара ції, або зменшує розмір задек ларованого від'ємного значен ня об'єкта оподаткування под атком на прибуток або від'ємн ого значення суми податку на додану вартість, розрахован ого платником податків відпо відно до розділу V цього Кодек су, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику по датків податкове повідомлен ня-рішення.

Пунктами 58.2, 58.3 ст. 58 Податковог о кодексу України передбачен о, що податкове повідомлення -рішення надсилається (вруча ється) за кожним окремим пода тком, збором та/або разом із шт рафними санкціями, передбаче ними цим Кодексом, а також за к ожною штрафною (фінансовою) с анкцією за порушення норм ін шого законодавства, контроль за дотриманням якого поклад ено на такий контролюючий ор ган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяль ності.

Податкове повідомлення-рі шення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, як що його передано посадовій о собі такої юридичної особи п ід розписку або надіслано ли стом з повідомленням про вру чення.

Згідно із ч. 8 ст. 7 Закону про б анкрутство до заяви кредитор а додаються відповідні докум енти: копія неоплаченого роз рахункового документа, за як ими відповідно до законодавс тва здійснюється списання ко штів з рахунків боржника, з пі дтвердженням банківською ус тановою боржника про прийнят тя цього документа до викона ння із зазначенням дати прий няття, виконавчі документи (в иконавчий лист, виконавчий н апис нотаріуса тощо) чи інші д окументи, які підтверджують визнання боржником вимог кре диторів.

Крім того, відповідно до ч. 10 ст. 7 Закону про банкрутство до заяви кредитора - органу держ авної податкової служби чи і нших державних органів, які з дійснюють контроль за правил ьністю та своєчасністю справ ляння єдиного внеску на зага льнообов'язкове державне соц іальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платеж ів), додаються докази вжиття з аходів до отримання заборгов аності по обов'язкових плате жах у встановленому законода вством порядку.

Пунктом 59.1 ст. 59 Податкового к одексу України встановлено, що у разі коли платник податк ів не сплачує узгодженої сум и грошового зобов'язання в ус тановлені законодавством ст роки, орган державної податк ової служби надсилає (вручає ) йому податкову вимогу в поря дку, визначеному для надсила ння (вручення) податкового по відомлення-рішення.

Відповідно до п. 14.1.153 ст. 14 та п. 4 1.5 ст. 41 Податкового кодексу Укр аїни податкова вимога - письм ова вимога органу державної податкової служби до платник а податків щодо погашення су ми податкового боргу; органа ми стягнення є виключно орга ни державної податкової служ би, які уповноважені здійсню вати заходи щодо забезпеченн я погашення податкового борг у в межах їх повноважень, а так ож державні виконавці в межа х своїх повноважень. Стягнен ня податкового боргу за вико навчими написами нотаріусів не дозволяється.

Згідно із п.п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 Подат кового кодексу України орган и державної податкової служб и мають право: звертатися до с уду щодо стягнення коштів пл атника податків, який має под атковий борг, з рахунків у бан ках, обслуговуючих такого пл атника, на суму податкового б оргу або його частини.

Пунктами 95.1-95.3 ст. 95 Податковог о кодексу України передбачен о, що орган державної податко вої служби здійснює за платн ика податків і на користь дер жави заходи щодо погашення п одаткового боргу такого плат ника податків шляхом стягнен ня коштів, які перебувають у й ого власності, а в разі їх недо статності - шляхом продажу ма йна такого платника податків , яке перебуває у податковій з аставі. Стягнення коштів та п родаж майна платника податкі в провадяться не раніше ніж ч ерез 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику п одаткової вимоги. Стягнен ня коштів з рахунків платник а податків у банках, обслугов уючих такого платника податк ів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини.

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про виконавче пров адження»у випадках, передбач ених законом, рішення судів т а інших органів щодо стягнен ня коштів виконуються податк овими органами, банками та ін шими фінансовими установами . Рішення зазначених органів можуть виконуватися відпові дно до закону також іншими ор ганами, установами, організа ціями, посадовими особами та громадянами.

Згідно із вимогами частини 4 статті 11 Закону про банкрутс тво у підготовчому засіданні суддя оцінює подані докумен ти, заслуховує пояснення сто рін, розглядає обґрунтованіс ть заперечень боржника.

Проаналізувавши викладені норми чинного законодавства та дослідивши подані докуме нти, судом встановлено насту пне.

Як вбачається з матеріалів справи, безспірність вимог і ніціюючого кредитора підтве рджується документами про уз годження суми податкового зо бов' язання - податковим по відомленням-рішенням № 0000011601/0 в ід 12.01.2011 р. про розрахунок подат ковим органом суми грошового зобов' язання платника пода тків (5 153 718 грн. за основним плат ежем, 2 576 859 грн. штрафних санкці й). Вказане податкове повідом лення-рішення отримано боржн иком, не оскаржене, ані у адмін істративному, ані у судовому порядку, сума податкового зо бов' язання у встановлені ст роки (протягом 10 днів з момент у отримання) не сплачена.

Кредитором вжито заходи що до погашення суми податковог о боргу, а саме: в порядку ст. 59 П одаткового кодексу України н адіслано боржнику податкову вимогу про сплату податково го боргу (податкова вимога 82 в ід 26.01.2011 р.) у розмірі 7 722 545,00 грн., з я ких: 5 145 686,00 грн. основного плате жу, 2 576 859,00 грн. штрафних санкцій , а також вжито заходів щодо ст ягнення коштів з рахунків пл атника податків у банках, обс луговуючих такого платника п одатків, шляхом звернення до суду про стягнення податков ого боргу в порядку ст. 93 Подат кового кодексу України.

Постановою Запорізького о кружного адміністративного суду від 20.09.2011 р. по справі № 2а-0870/20 46/11 подання ДПІ у Орджонікідзе вському районі м. Запоріжжя з адоволено частково, стягнено кошти в частині суми податко вого боргу з податку на додан у вартість у розмірі 7 722 545 грн. у банках, обслуговуючих ТОВ «П ромгруп 2008»на користь державн ого бюджету Орджонікідзевсь кого району.

В ході виконання кредиторо м вказаного рішення суду пла тіжна вимога (№ 177 від 03.10.11) поверн ута філією «ЗРУ «АТ Банк «Фін анси та кредит»м. Запоріжжя, в якому відкрито рахунок борж ника, стягувачу без виконанн я.

Платіжні вимоги не виконан і банком через брак коштів на рахунках боржника є доказом неплатоспроможності боржни ка.

Отже, вжиті кредитором захо ди щодо погашення заборгован ості не надали позитивного р езультату, борг не погашений .

Щодо складу та розміру вимо г ініціюючого кредитора, суд зазначає наступне.

Статтею 22 Закону України «П ро державний бюджет на 2011 рік» встановлено на 2011 рік мінімал ьну заробітну плату: з 1 груд ня - 1004 гривні.

Статтею 1 Закону про банкрут ство визначено, що боржник - це суб' єкт підприємницької діяльності, неспроможний виконати грошові зобов' язання перед кредиторами, у т ому числі зобов' язання щ одо сплати страхових внес ків на загальнообов' язкове державне пенсійне страхуван ня та інші види загальнообов ' язкового державного соціа льного страхування, подат ків і зборів (обов' язкових п латежів) протягом 3 місяці в після настання встановлено го строку їх сплати.

Згідно із ст. 6 Податкового к одексу України податком є обов'язковий, безумовний п латіж до відповідного бюджет у, що справляється з платникі в податку відповідно до цьог о Кодексу. Збором (платою, в неском) є обов'язковий пла тіж до відповідного бюджету, що справляється з платників зборів, з умовою отримання ни ми спеціальної вигоди, у тому числі внаслідок вчинення на користь таких осіб державни ми органами, органами місцев ого самоврядування, іншими у повноваженими органами та ос обами юридично значимих дій.

Податковий кодекс України (стаття 8) визначає види под атків і зборів (обов' язкови х платежів), вичерпний пер елік яких міститься у ст.ст. 8-10 Податкового кодексу України .

Відповідно до п. 4.2 ст. 4 Податк ового кодексу України загаль нодержавні, місцеві податки та збори, справляння яких не п ередбачено цим Кодексом, спл аті не підлягають.

Отже, передбачені Податков им кодексом України пеня, штр аф, інші фінансові санкції, що застосовуються до платника податків за порушення податк ового законодавства, в перел ік загальнодержавних, місцев их податків і зборів не включ ені.

Визначені кредитором грош ові вимоги до боржника, які ск ладаються з сум штрафних сан кцій за порушення податковог о законодавства, не відносят ься до переліку податків та з борів, що покладаються в осно ву кредиторських вимог відпо відно до ст. 1 Закону про банкр утство, а тому не можуть бути п ідставою порушення справи пр о банкрутство.

Заявлена кредитором сума б оргу за основним платежем у р озмірі 5 153 718 грн. перевищує 300 мі німальних розмірів заробітн ої плати (1004 Ч 300 = 301 200), що відповіда є вимогам ч. 3 ст. 6 Закону про ба нкрутство.

Досліджені обставини спра ви, проаналізовані норми чин ного законодавства свідчать про наявність визначених за конодавством про банкрутств о ознак неплатоспроможності боржника.

З огляду на викладене, суд в изнає вимоги ініціюючого кре дитора в розмірі 5 153 718 грн. борг у за основним платежем - под атку на додану вартість.

Стосовно штрафних санкцій , то кредитор, за заявою якого порушено провадження у справ і про банкрутство, має право з аявляти додаткові майнові ви моги до боржника у межах стро ку, встановленого у статті 14 З акону (ч. 8 ст. 11 Закону про банкр утство).

Відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону про банкрутство за результа тами розгляду заяви кредитор а та відзиву боржника у підго товчому засіданні виноситьс я ухвала, в якій визначаються : розмір вимог кредиторів, які подали заяву про порушення с прави про банкрутство; дата с кладення розпорядником майн а реєстру вимог кредиторів, я кий має бути складений та под аний до господарського суду на затвердження не пізніше д вох місяців та десяти днів пі сля дати проведення підготов чого засідання суду; дата поп ереднього засідання суду, як е має відбутися не пізніше тр ьох місяців після дати прове дення підготовчого засіданн я суду; дата скликання перших загальних зборів кредиторів , які мають відбутися не пізні ше трьох місяців і десяти дні в після дати проведення підг отовчого засідання суду; дат а засідання суду, на якому буд е винесено ухвалу про санаці ю боржника, чи про визнання бо ржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у сп раві про банкрутство, яке має відбутися не пізніше шести м ісяців після дати проведення підготовчого засідання суду .

З огляду на положення статт і 11 Закону про банкрутство роз порядник майна боржника приз начається судом, або при пору шенні справи про банкрутство , або у підготовчому засіданн і.

Розпорядник майна - фізична особа, на яку у встановленому Законом України «Про віднов лення платоспроможності бор жника або визнання його банк рутом»порядку покладаються повноваження щодо нагляду т а контролю за управлінням та розпорядженням майном боржн ика на період провадження у с праві про банкрутство (ст. 1 За кону про банкрутство).

Згідно із ст. 31 Закону про бан крутство, якщо інше не передб ачено цим Законом, арбітражн им керуючим (розпорядником м айна, керуючим санацією, лікв ідатором) може бути призначе но фізичну особу - суб'єкта під приємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економ ічну освіту, володіє спеціал ьними знаннями та не є заціка вленою особою щодо боржника і кредиторів.

Згідно з наведеним Законом одна і та ж особа може виконув ати функції арбітражного кер уючого (розпорядника майна, к еруючого санацією, ліквідато ра) на всіх стадіях проваджен ня у справі про банкрутство в ідповідно до вимог цього Зак ону.

Якщо інше не передбачено ци м Законом, арбітражні керуюч і діють на підставі ліцензії арбітражного керуючого, вид аної уповноваженим органом у порядку, встановленому зако ном.

Відповідно до ст. 13 Закону пр о банкрутство з метою забезп ечення майнових інтересів кр едиторів в ухвалі господарсь кого суду про порушення пров адження у справі про банкрут ство або в ухвалі, прийнятій н а підготовчому засіданні, вк азується про введення процед ури розпорядження майном бор жника і призначається розпор ядник майна у порядку, встано вленому цим Законом.

Розпорядник майна признач ається господарським судом і з числа осіб, зареєстрованих державним органом з питань б анкрутства як арбітражні кер уючі, відомості про яких нада ються в установленому порядк у Вищому господарському суду України.

Кредитори мають право запр опонувати кандидатуру розпо рядника майна, яка відповіда є вимогам, передбаченим цим З аконом.

Ініціюючим кредитором гос подарському суду запропонов ано кандидатуру арбітражног о керуючого Багмета Сергія В олодимировича (ліцензія Держ авного департаменту з питань банкрутства серії АВ № НОМ ЕР_1 від 17.04.2009, ідентифікаційни й номер НОМЕР_2, місце прож ивання: АДРЕСА_1; адреса для листування: АДРЕСА_2) на виконання обов' язків р озпорядника майна боржника.

Розглянувши кандидатуру а рбітражного керуючого Багме та Сергія Володимировича суд вирішив, що, оскільки вказана кандидатура запропонована і ніціюючим кредитором та відп овідає вимогам статті 31 Закон у про банкрутство, розпорядн иком майна боржника ТОВ «Про фгруп 2008»слід призначити арбі тражного керуючого Багмета С ергія Володимировича.

Отже, за результатами підго товчого засідання суд визнає грошові вимоги ініціюючого кредитора до боржника в сумі 5 153 718 грн., зобов' язує ініціюю чого кредитора здійснити пуб лікацію оголошення про поруш ення справи про банкрутство; призначає розпорядника майн ом боржника арбітражного кер уючого Багмета Сергія Володи мировича; визначає дату скла дення розпорядником майна бо ржника реєстру вимог кредито рів; дату проведення поперед нього засідання суду; дату ск ликання перших загальних збо рів кредиторів, а також дату з асідання суду, на якому буде в инесено ухвалу про санацію б оржника, чи про визнання борж ника банкрутом і відкриття л іквідаційної процедури, чи п рипинення провадження у спра ві про банкрутство.

Керуючись ст.ст. 5, 11-13 Закону У країни «Про відновлення плат оспроможності боржника або в изнання його банкрутом», ст.с т. 41, 45, 86 Господарського процесу ального кодексу України, гос подарський суд Запорізької о бласті

УХВАЛИВ:

Визнати грошові вимоги Державної податкової інспек ції у Орджонікідзевському ра йоні м. Запоріжжя (69001, м. Запоріж жя, вул. Перемоги, 14, ідент. код ю ридичної особи 20523160) в сумі 5 153 718 г рн.

Зобов' язати заявника (кре дитора Державну податкову ін спекцію у Орджонікідзевсько му районі м. Запоріжжя) подати до офіційного друкованого о ргану за його рахунок оголош ення про порушення справи пр о банкрутство боржника (Това риства з обмеженою відповіда льністю «Промгруп 2008», м. Запор іжжя), яке має містити повне на йменування боржника, його по штову адресу, ідентифікаційн ий код юридичної особи, банкі вські реквізити, найменуванн я та адресу господарського с уду, номер справи, відомості п ро розпорядника майна. Доказ и опублікування оголошення ( примірник газети) подати до с уду не пізніше 26.01.2012 р.

Розпорядником майна боржн ика призначити арбітражного керуючого Багмета Сергія Во лодимировича (ліцензія Держа вного департаменту з питань банкрутства серії АВ № НОМЕ Р_1 від 17.04.2009, ідентифікаційний номер НОМЕР_2, місце прожи вання: АДРЕСА_1; адреса д ля листування: АДРЕСА_2) .

Зобов' язати розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Багмета Сергія Во лодимировича скласти реєстр вимог кредиторів та подати й ого до господарського суду н а затвердження до 01.03.2012 р.

Попереднє засідання суду призначити на 05.03.2012 р. о 10-00.

Зобов' язати розпорядник а майна боржника Багмета Сер гія Володимировича скликати перші загальні збори кредит орів до 20.03.2012 р.

Засідання суду, на якому бу де винесено ухвалу про санац ію боржника, чи про визнання б оржника банкрутом і відкритт я ліквідаційної процедури, ч и припинення провадження у с праві про банкрутство призна чити на 23.04.2012 р. о 10-00.

Завірені примірники ухвал и надіслати: кредитору, боржн ику, розпоряднику майна.

Суддя Т.М. Ше вченко

Попереднє засіданн я на 05.03.2012в 10:00.

дата призначення розпоря дника майна 10.01.12

розпорядник майна Ба гмет Сергій Володимирович

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення10.01.2012
Оприлюднено17.01.2012
Номер документу20788045
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —23/5009/7875/11

Ухвала від 17.08.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 26.03.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 19.04.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 21.08.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Постанова від 18.06.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 05.03.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 10.01.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 16.12.2011

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні