Ухвала
від 09.09.2011 по справі 2а/0570/15483/2011
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Донецький окружний а дміністративний суд

У Х В А Л А

про залишення позовної за яви без руху

09 вересня 2011 р. Справа № 2а/0570/15483/2011

Постановлена у нарадч ій кімнаті

Суддя Донецького окружног о адміністративного суду Нау мова К.Г.,

розглянувши адміністратив ний позов ОСОБА_1 (м. Донець к)

до Державної податкової ад міністрації України (м. Київ)

Першого заступника Голо ви Державної податкової адмі ністрації у м. Києві Прокор мяк Павла Олександровича (м . Київ)

третя особа, без самостійни х вимог на предмет спору на бо ці відповідача Державна податкова адміністрація у м . Києві (м. Київ)

про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії, -

ОСОБА_1 звернувся до Дон ецького окружного адміністр ативного суду з адміністрати вним позовом до Державної по даткової адміністрації Укра їни, Першого заступника Голо ви Державної податкової адмі ністрації у м. Києві Прокор мяк Павла Олександровича, т ретя особа, без самостійних в имог на предмет спору на боці відповідача Державна по даткова адміністрація у м. Ки єві про визнання протиправно ю бездіяльність Державної по даткової адміністрації Укра їни у ненаданні інформації, а також інформації у формі роз `яснення, на запит від 14.04.2011 року ; визнання протиправною відм ову Першого заступника Голов и Державної податкової адмін істрації у м. Києві Прокорм як Павла Олександровича у н енаданні інформації, а також інформації у формі роз`яснен ня, на запит позивача від 14.04.2011 р оку; зобов`язання Державної п одаткової адміністрації Укр аїни надати інформацію, зазн ачену у запиті від 14.04.2011 року, а с аме: чи ведеться органами дер жавної податкової служби Укр аїни облік та/або база та/або р еєстр фіктивних підприємств або суб'єктів господарюванн я, що здійснюють чи здійснюва ли фіктивне підприємництво, якщо так, то в якому органі та яких умовах суб'єкт господар ювання може отримати інформа цію про те, чи є його контраген т фіктивним або здійснює фік тивну діяльність; чи здійсню ється перевірка податковою м іліцією засновників (опитува ння чи інші заходи) підприємс тв, що становляться на податк овий облік в ДПІ вперше чи пер ереєструються, якщо так, то ві дповідно до яких нормативних актів працівники податкової міліції зобов'язані це робит и; скільки фіктивних підприє мств або суб'єктів господарю вання, що здійснювали фіктив не підприємництво було виявл ено органами державної подат кової служби протягом останн іх 5 років; скільки виявлених о рганами податкової служби фі ктивних підприємств або суб' єктів господарювання, що зді йснювали фіктивне підприємн ицтво, протягом останніх 5 рок ів знаходилось на обліку в ор ганах державної податкової с лужби та скільком з них були в идані свідоцтва платників ПД В; скільки працівників орган ів державної податкової служ би було притягнуто до дисцип лінарної або кримінальної ві дповідальності за вчинення д ій з постановки на податкови й облік фіктивних підприємст в або суб'єктів господарюван ня, що здійснювали фіктивне п ідприємництво, а також за вид ачу таким суб'єктам господар ювання свідоцтв платника ПДВ ; скільки свідоцтв платника П ДВ протягом останніх 5 років б уло анульовано у зв'язку із зд ійсненням суб'єктами господа рювання фіктивного підприєм ства або віднесення суб'єкта господарювання до категорії фіктивного; чи є фіктивними Т ОВ "КОНСАЛТИНГОВИЙ ЦЕНТР "АЛЬ ФА", ЕДРПОУ 34296045, ТОВ «МЕДІАМАРКЕ Т ТРУП», ЕДРПОУ 33597510, ТОВ «ФОРСАЖ -МЕДІАМАРКЕТ», ЕДРПОУ 33498731, або ч и має ДПА України у своєму роз порядженні відомості, що сві дчать про здійснення вказани ми підприємствами фіктивної діяльності. Зобов'язання Дер жавної податкової адміністр ації України надати інформац ію у формі роз'яснення, зазнач ену у запиті позивача від 14.04.2011 року, а саме: чи має право кері вник суб'єкта господарювання (підприємство 1) перевірити па спорт (інший особистий докум ент) керівника того суб'єкта г осподарювання, з яким уклада ється господарський договір (підприємство 2), та якщо так, то якою нормою закону таке прав о передбачено; чи зобов'язани й керівник підприємства 2 над ати для ознайомлення та досл ідження паспорт (інший особи стий документ) для встановле ння його особи на вимогу кері вника підприємства 1, та якщо т ак, то якою нормою закону цей о бов'язок встановлений; чи пер едбачено законодавством Укр аїни право керівника суб'єкт а господарювання вимагати ві д своїх контрагентів або суб 'єктів господарювання, з яким и укладаються договори, підт вердження фактів про дотрима ння податкового законодавст ва України, правильності сво єчасність сплати податків та обов'язкових зборів, якщо так , то якою нормою закону це прав о надано керівнику, відповід но, чи зобов'язана особа, до як ої направлена така вимога ви конати її, та якщо так, то якою нормою закону цей обов'язок в становлений; чи має право суб 'єкт господарювання перевіри ти правильність, своєчасніст ь та відомості про фактичну с плату податків контрагентом свого контрагента, з яким він не має договірних взаємовід носин, та якщо має, то якою нор мою закону це передбачено; чи передбачено законодавством України право суб'єкта госпо дарювання перевірити - чи не з ареєстрована (перереєстрова на) юридична особа, з якою укла дається договір, на недійсні (втрачені, загублені) та підро блені документи, якщо так пер едбачено, то якою нормою зако ну це право передбачено та в я кий спосіб може бути здійсне нна перевірка; чи передбачен о законодавством України пра во суб'єкта господарювання п еревірити - чи не зареєстрова на (перереєстрована) юридичн а особа, з якою укладається до говір, в органах державної ре єстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформл енням) у володіння чи управлі ння підставним (неіснуючим), п омерлим, безвісти зниклим ос обам або таким особам, що не ма ли наміру провадити фінансов о-господарську діяльність аб о реалізовувати повноваженн я, якщо так, то якою нормою зак ону це право передбачено та в який спосіб може бути здійсн енна перевірка; чи передбаче но законодавством України пр аво суб'єкта господарювання перевірити - чи не зареєстров ана (перереєстрована) юридич на особа, з якою укладається д оговір, та чи не проваджено ці єю особою фінансово-господар ську діяльність без відома т а згоди його засновників та п ризначених у законному поряд ку керівників, якщо так, то яко ю нормою закону це право пере дбачено та в який спосіб може бути здійсненна перевірка; я ким чином можна передати (офо рмити) у володіння чи управлі ння суб'єкта господарської д іяльності неіснуючим, померл им, безвісно зниклим особам, я кщо такий механізм існує, про шу повідомити мене як здійсн юється така передача i яким до кументом вона оформлюється, а також повідомити письмово - яким чином безвісно зниклі о соби, а особливо - померлі та в загалі неіснуючі особи отрим ують у володіння чи управлін ня, а в подальшому ще й володію ть та управляють суб'єктом го сподарювання; чи повинні уча сники суб'єкту господарюванн я провадити фінансово-господ арську діяльність i якщо так, н ормою якого закону такий обо в'язок учасників суб'єктів го сподарювання передбачено.

Позивачем заявлено позов д о 2-х відповідачів та 1 особа пр иймає участь у справі у якост і третьої особи.

Відповідно до ч. 3 ст. 106 Кодекс у адміністративного судочин ства України до позовної зая ви додаються її копії та копі ї всіх документів, що приєдну ються до неї, відповідно до кі лькості відповідачів і треті х осіб.

У порушення вищезазначени х вимог, позивачем до позовно ї заяви додано дві її копії дл я відповідачів та не додано ї ї копію для третьої особи з ко піями всіх документів, що при єднуються до неї.

Відповідно до ч. 1 ст. 108 Кодекс у адміністративного судочин ства України суддя, встанови вши, що позовну заяву подано б ез додержання вимог, встанов лених статтею 106 цього Кодексу , постановляє ухвалу про зали шення позовної заяви без рух у, у якій зазначаються недолі ки позовної заяви, спосіб їх у сунення і встановлюється стр ок, достатній для усунення не доліків.

Таким чином, позовна заява п одана без дотриманням вимог статті 106 Кодексу адміністрат ивного судочинства України т а підлягає залишенню без рух у.

Зазначені недоліки можуть бути усунені шляхом надісла ння на адресу суду або переда ння до канцелярії суду копії позовної заяви з копіями всі х документів, що приєднуютьс я до неї, відповідно до кілько сті відповідачів і третіх ос іб.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 106, 108 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, суд -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Державної податкової адміні страції України, Першого зас тупника Голови Державної под аткової адміністрації у м. Ки єві Прокормяк Павла Олекса ндровича, третя особа, без с амостійних вимог на предмет спору на боці відповідача Д ержавна податкова адмініс трація у м. Києві про визнання протиправною бездіяльність , зобов`язання вчинити певні д ії залишити без руху.

Позивачу надати строк для в иправлення недоліків позовн ої заяви до 22 вересня 2011 року.

При усунені недоліків позо вної заяви у строк, встановле ний судом, позовна заява буде вважатися поданою у день пер винного її подання до адміні стративного суду.

При усунені недоліків позо вної заяви у строк, встановле ний судом, позовна заява буде вважатися поданою у день пер винного її подання до адміні стративного суду.

Зазначена ухвала може бути оскаржена до Донецького апе ляційного адміністративног о суду.

Дана ухвала суду набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги в порядку, встановлен ого КАС України.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скас овано, набирає законної сили після закінчення апеляційно го розгляду справи.

Апеляційна скарга на ухвал у суду першої інстанції пода ється протягом п`яти днів з дн я проголошення ухвали. Якщо у хвалу було постановлено у пи сьмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржу є, апеляційна скарга подаєть ся протягом п`яти днів з дня от римання копії ухвали.

Скарга подається на ім' я Д онецького апеляційного адмі ністративного суду через Дон ецький окружний адміністрат ивний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилаєть ся до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Суддя Наумова К.Г.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.09.2011
Оприлюднено19.01.2012
Номер документу20859475
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/15483/2011

Ухвала від 09.11.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

Ухвала від 23.09.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

Ухвала від 09.09.2011

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Наумова К.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні