Постанова
від 14.09.2011 по справі 2а-0770/983/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа № 2а-0770/983/11

рядок статзвіту – 8.1.5

код -  01  

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

   14 вересня 2011 року                                                                     м. Ужгород

          Закарпатський окружний адміністративний суд в особі судді Андрійцьо В.Д., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовною заявою Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції в Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Євразія" про стягнення заборгованості в сумі 1 700 грн., -

ВСТАНОВИВ:

          Позивач - суб'єкт владних повноважень - Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекція в Закарпатській області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Євразія" про стягнення заборгованості у сумі 1700, 00 грн., мотивуючи тим, що останній будучи зареєстрованим  платником податків та зборів, не виконує взяті на себе обов'язки щодо сплати таких, внаслідок чого в нього і виникла вищезазначена заборгованість.

Будучи належним чином повідомленими про день, час та місце судового розгляду справи сторони у судове засідання не з'явилися, однак позивач заявив клопотання про  розгляд справи порядку письмового провадження.

У відповідності до ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд розглядає справу у письмовому провадженні.

          На підставі наведеного, суд приходить до висновку про можливість  розгляду даної справи в порядку письмового провадження,  на підставі наявних  у справі доказів.

          Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд  приходить до наступного висновку.

          Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю "Євразія" є юридичною особою  та перебуває на обліку в Ужгородській міжрайонній державній податковій інспекції у Закарпатській області, що підтверджується довідкою  № 119/29-00 від 29 липня 1993 року (а.с. 9).

          Як встановлено із матеріалів справи, відповідач не сплатив у належні  строки податок на прибуток  приватних підприємств у сумі 1530,00 грн. та єдиний податок з юридичних осіб у сумі 170,00 грн.   

          Так, 26 березня 2010 року працівниками Ужгородської міжрайонної державної податкової  інспекції у Закарпатській області проведено перевірку з питання  порушення терміну  подачі (недодання) податкової звітності  по податку на прибуток та по єдиному податку. В результаті проведеної перевірки виявлено порушення  пп. 4.1.4 п. 41. ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами", в результаті чого складено акт № 20/15-1 від 26 березня 2010 року (а.с. 18).

          На підставі вищевказаного акту перевірки Ужгородською міжрайонною державною податковою інспекцією у Закарпатській області винесені податкові повідомлення - рішення, а саме - № 0001451501/0 від 06 травня 2010 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у сумі 1530,00 грн. та № 0001441501/0 від 06 травня 2010 року, яким до відповідача застосовано штрафну санкцію у сумі 170,00 грн.

          Податкові зобов'язання платника податків, нараховані контролюючим органом  відповідно до  п. 4.2 ст. 4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" вважається узгодженим  у день отримання  платником податків  податкового повідомлення - рішення, за винятком випадків, визначених  пп. 5.2.2  ст. 5 цього Закону. Вказані податкові повідомлення - рішення направлялися  відповідачу засобами  поштового зв'язку, однак лист з відміткою "за зазначеною адресою не значиться" повернувся на адресу інспекції. У відповідності до вимог  ст. 6 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та Порядку  направлення органами  державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних санкцій податкові повідомлення - рішення № 0001451501/0 від 06 травня 2010 року та № 0001441501/0 від 06 травня 2010 року були розміщені на дошці  податкових оголошень, про що свідчить акт від 09 червня 2010 року.

          Вищевказані податкові повідомлення - рішення не оскаржувалися ні в адміністративному, ні в судовому порядку, а отже такі є узгодженими відповідно до ст. 5  Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".

          Відповідно до пп. 5.3.1 п. 5.3. ст. 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у разі визначення  податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами визначеними  у пп. "а" - "в"  пп. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 платник податків  зобов'язаний погасити нараховану суму податкового  повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

          Згідно пп. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5  Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" узгоджена сума  податкового зобов'язання, не  сплачена  платником податків у визначені  Законом строки, визнається сумою податкового боргу платника податків.

          Оскільки, відповідачем не було сплачено  узгоджену суму податкового боргу у  встановлені строки, то Ужгородською міжрайонною державною податковою інспекцією у Закарпатській області, у відповідності до пп. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6  Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" на адресу відповідача було направлено  податкову вимогу № 1/356 від 28 грудня 2010 року. У відповідності до п. 58.3 Податкового  кодексу України, у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

          Отже, враховуючи те, що податкова вимога  № 1/356 від 28 грудня 2010 року разом із  поштовим лисом повернулася з причини незнаходження  адресата за вказаною адресою, то вона  відповідно до п. 58.3 Податкового кодексу України  є врученою відповідачу належним чином.

          Відповідно до ст. 16 Податкового кодексу України, одним із обов'язків  є обов'язок сплачувати  податки і збори в строки  та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами  з питань митної справи.

          У відповідності до пп. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної  податкової служби мають право  застосовувати  до платників  податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати  до бюджетів  та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку, та розмірі, встановлених Кодексом, стягувати суми  простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою  (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим  державною (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або  під державну (місцеву) гарантію,  а також за кредитом з бюджету в порядку визначеному цим Кодексом.

          Відповідно до п. 102.4 ст. 102 Податкового кодексу України, у разі якщо  грошове зобов'язання нараховане  контролюючим органом до закінчення  строку  давності визначеного  у п. 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку із відмовою у самостійному погашенні  такого грошового  зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо  платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються  до повного погашення  такого платежу або визнання  боргу безнадійним.

          П. 11 ст. 10 Закону України "Про державну  податкову службу в Україні" органи державної податкової служби подають до  судів  позови до підприємств, установ, організацій та громадян  про визнання угод недійсними і стягнення  в доход держави  коштів, одержаних ними  за такими  угодами, а в інших випадках - коштів,  одержаних  без установлених  законом  підстав, а також про  стягнення заборгованості  перед бюджетами  і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

          За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.

          

          Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства  України з відповідача не стягуються.          

          

          Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -          

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у   Закарпатській області - задовольнити повністю.

2. Стягнути з відповідача –товариства з обмеженою відповідальністю "Євразія" (89500, Закарпатська область, м. Чоп, вул. Чапаєва, буд. 4, код ЄДРПОУ 20451897) на  користь державного та місцевого бюджету  заборгованість у сумі 1 700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп. по наступних платежах: платіж 11021051 "податок на прибуток приватних підприємств" у розмірі 1530 (одна тисяча п'ятсот тридцять) грн. 00 коп.; платіж 18050130 "єдиний  податок з юридичних осіб нарахований до  01 січня 2011 року"  - у розмірі 170 (сто сімдесят) грн. 00 коп.

3. Виконавчий лист видати після набрання, відповідно до  статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, постановою законної сили в порядку, визначеному частиною 1 статті 258 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції, який ухвалив постанову.

          Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя                                                                                     Андрійцьо В.Д.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2011
Оприлюднено19.01.2012
Номер документу20860711
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/983/11

Постанова від 14.09.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Андрійцьо В.Д.

Ухвала від 11.04.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Андрійцьо В.Д.

Ухвала від 30.03.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Андрійцьо В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні