Постанова
від 25.10.2011 по справі 2а-2900/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

  

            ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                                              ПОСТАНОВА

                                                      ІМЕНЕМ     УКРАЇНИ

 "25" жовтня 2011 р.                                           Справа № 2a-2900/11/0970

 м. Івано-Франківськ  

          Івано-Франківський  окружний адміністративний суд у складі:

          Судді Григорука О.Б.

          при секретарі Рудій В.О.

           за участю: представники сторін - не з'явились,   

          розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу          за позовом:

 Калуської  об'єднаної державної податкової інспекції в Івано-Франківській області      

          до відповідача:  Сільської територіально-виборчої комісії Копанківської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови  

           про стягнення заборгованості в сумі 1700,00 грн.,-  

                                                              ВСТАНОВИВ:

          

Калуська об'єднана державна податкова інспекція в Івано-Франківській області звернулася до суду з адміністративним  позовом до  Сільської територіально-виборчої комісії Копанківської сільської ради  про стягнення заборгованості в сумі 1700, 00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем у зв'язку з порушенням вимог законодавства, нараховано податкові  зобов'язання, які в наданий законом термін  для добровільної сплати відповідачем несплачені.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, на адресу суду направив заяву про розгляд справи без участі представника.

Представник відповідача в судове засідання нез'явився, направлена кореспонденція  неодноразово поверталася на адресу суду.   

Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши подані докази, судом встановлено наступне.

Сільська територіально-виборча комісія Копанківської сільської ради  зареєстрована як юридична особа  Калуською районною адміністрацією Івано-Франківської   області та взята на облік, як платник податку в Калуській оДПІ.

Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Законом України "Про систему оподаткування" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначені види податків і зборів (обов'язкових платежів), що справляються на території України.

Згідно п.3 ч.1 ст.9 Закону України "Про систему оподаткування" платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом терміни. Частиною 3 вказаної статті зазначено, що обов'язок платника податків щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) припиняється із сплатою податку, збору (обов'язкового платежу) або його скасуванням або списанням податкової заборгованості відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Як вбачається з  матеріалів справи податковою  інспекцією проведено невиїзну документальну перевірку відповідача щодо своєчасності подання податкової звітності. За результатами перевірки складено акт від 05.11.2008 року №2169/1501/34160153. Перевіркою встановлено порушення вимог законодавства, а саме неподання податкової звітності з податку на прибуток (а.с.11).

Судом досліджено, що голова  Сільської територіально-виборчої комісії Копанківської сільської ради    відмовилася  від підпису акту  від 05.11.2008 р. №2169/1501/34160153,  про що посадовими особами податкової інспекції складено акт про відмову від підпису   від 05.11.2008 р. №352 (а.с.12).

На підставі акта перевірки від 05.11.2008 року №2169/1501/34160153 податковою інспекцією прийняте податкове повідомлення рішення від 12.11.2008 р. №0011821501/0 про застосування фінансових санкцій в розмірі 1700 грн.

Вказані  вище податкові повідомлення - рішення відповідачем не оскаржувалися та не скасовані згідно встановленого  порядку.

Відповідно до п 7.11 ст.7 Закону України  "Про оподаткування прибутку підприємств" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) відповідач є неприбутковою організацією, доходи яких згідно пп.7.11.3 п.7.11 ст. 7 вказаного Закону звільнені від оподаткування податку на прибуток.

Судом встановлено, що відповідачем не подавалась податкова звітність у порядку встановленому  законодавством , зокрема у відповідності до наказу Державної податкової адміністрації України   "Про внесення змін до Порядку складання звіту про використання коштів неприбуткових організацій і установ" №27 від 16.01.1998р. (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин)  передбачено, що   звіт про використання коштів неприбуткових організацій і установ (далі - Звіт) заповнюється і подається до державної податкової адміністрації за місцезнаходженням неприбуткової організації або установи у терміни, передбачені Законом для подання податкової декларації (п.3).

Крім того, відповідно до наказу Державної податкової адміністрації України  "Про затвердження форми Звіту про використання коштів неприбуткових організацій і установ та порядку їх заповнення" №233 від 11.07.1997 р. (в редакцій чинній на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що податковий звіт про використання коштів неприбутковими установами й організаціями (далі - звіт) складається за формою, що додається, і подається неприбутковою установою за кожний звітний період (п.1.3).

Приписами п. 16.4 ст.16 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" встановлено, що  платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за звітний період.

Відповідно до п.  4.1.4 ст.4 Закону України "Про порядок погашення зобов'язання платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" ( в редакції чинній на момент вчинення спірних правовідносин) визначено, що податкові декларації за базовий податковий період, який дорівнює  календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Згідно пп. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4  Закону України "Про порядок погашення зобов'язання платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання платника податків, якщо платник податків не подав у встановлені строки податкову декларацію.  

Відповідно до пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 зазначеного Закону встановлено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податку податкового повідомлення, за винятком випадків його апеляційного узгодження і відповідно до пп. 5.2.2 п. 5.2 ст. 5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження. Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.  

Пунктом 6.2 ст. 6 Закону  передбачено, що коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податкові вимоги.

У зв'язку не сплатою відповідачем податкового боргу,  відповідачу надсилалась перша податкового вимога № 1/493  та друга податкового вимога № 2/29.

 Зазначені вище порушення законодавства, які допущені відповідачем  доведено дослідженими в судовому засіданні письмовими доказами, а саме: актом перевірки, податковим повідомленням рішенням, довідкою про борг та іншими матеріалами справи.  

Виходячи з викладеного, суд вважає позовні вимоги Калуської оДПІ про стягнення заборгованості обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.      

          На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167  Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

                                          ПОСТАНОВИВ:

          Позов задовольнити.

          Стягнути з Сільської територіально-виборчої комісії Копанківської сільської ради, код 34160153, в дохід бюджету податковий борг в сумі 1700 (одна тисяча сімсот) грн. 00 коп. за рахунок готівки, що їй належить.       

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

          Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

          

          Суддя:                                                                            Григорук О.Б.

          

          Постанова складена в повному обсязі 28.10.2011 року.  

Дата ухвалення рішення25.10.2011
Оприлюднено19.01.2012
Номер документу20861314
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2900/11/0970

Ухвала від 08.09.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Постанова від 25.10.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні