Категорія №8.3.2
ПОСТАНОВА
Іменем України
19 грудня 2011 року Справа № 2а-10905/11/1270
Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:
головуючого судді Кисельової Є.О.
при секретарі судового зас ідання Гапоновій І.В.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом державної податко вої інспекції в Жовтневому р айоні у м.Луганську до товари ства з обмеженою відповідаль ністю «Торгівельний дім «КОН Д», третя особа - державний р еєстратор у Виконавчому комі тетіЛуганської міської ради про припинення юридичної ос оби,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до Луган ського окружного адміністра тивного суду надійшов адміні стративний позов державної податкової інспекції в Жовт невому районі у м.Луганську д о товариства з обмеженою від повідальністю «Торгівельни й дім «КОНД», третя особа - де ржавний реєстратор у Виконав чому комітетіЛуганської міс ької ради про припинення юри дичної особи.
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначив наступ не.
Виконавчим комітетом Луг анської міської ради 05 липня 2 010 року було зареєстроване тов ариство з обмеженою відповід альністю «Торгівельний дім « КОНД» (і. к. 37178289), про що зроблено запис за № 1 382 102 0000 017499. На підставі діючого законодавства ТОВ То ргівельний дім «КОНД» зареєс трувалося в Луганському обла сному управлінні статистики довідка АА № 289727 від 07.07.10) та 06.07.10 бу ло взято на податковий облік в ДПІ в Жовтневому районі у м. Луганську за № 07290.
Згідно статутних документ ів цього товариства, його міс цезнаходження: АДРЕСА_1, з асновником та керівником зар еєстровано ОСОБА_1, яка ме шкає за адресою: АДРЕСА_1.
Відповідно пояснень, надан их ОСОБА_1, ТОВ «Торгівель ний дім «КОНД» було зареєстр овано на його ім'я за матеріал ьну винагороду, без мети зайн яття підприємницькою діяльн істю, з метою передачі докуме нтів товариства третім особа м. Після реєстрації у всіх нео бхідних установах, всі стату тні документи даного товарис тва ОСОБА_1 передала невід омим особам, за що отримала ма теріальну винагороду. До фін ансово-господарської діяльн ості ТОВ «Торгівельний дім « КОНД» вона ніякого відношенн я не має, угод від імені даного товариства не укладала, пода ткову звітність не складала, документів фінансово-господ арської діяльності ТОВ «Торг івельний дім «КОНД» не підпи сувала.
Таким чином, фактично всі до кументи та печатка ТОВ «Торг івельний дім «КОНД»
(і. к. 37178289) повністю знаходятьс я у особи, яка не є посадовою о собою даного товариства, ОС ОБА_1 після реєстрації това риства не мала наміру сплачу вати до державного бюджету в сі встановлені законодавств ом податки, збори, обов'язкові платежі та взагалі не мала на міру здійснювати фінансово-г осподарську діяльність як ке рівник даного товариства. Ви щезазначені факти свідчать п ро порушення діючого законод авства України, в тому числі п одаткового.
Відповідно до ч.2 ст.38 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичн их та фізичних осіб-підприєм ців» підставою для винесення судового рішення, щодо припи нення юридичної особи, що не п ов' язано з банкрутством є в изнання судом недійсною держ авної реєстрації юридичної о соби через допущені при її ст воренні порушення, які не мож на усунути, а також в інших вип адках, встановлених законом.
Право органів державної по даткової служби звертатися д о суду з адміністративними п озовами щодо припинення юрид ичної особи та підприємницьк ої діяльності фізичної особи -підприємця про визнання нед ійсними установчих (засновни цьких) документів суб'єктів г осподарювання передбачені п п. 20.1.12 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодек су України.
Частиною 1 ст. 55-1 Господарськ ого кодексу України визначен о ознаки фіктивності, що дают ь підстави для звернення до с уду про припинення юридичної особи, в тому числі визнання р еєстраційних документів нед ійсними, серед яких зокрема є реєстрація підприємства у о рганах державної реєстрації фізичними особами з подальш ою передачею (оформленням) у в олодіння чи правління підста вним особам.
Отже, 05 липня 2010 року товарист во з обмеженою відповідальні стю «Торгівельний дім «КОНД» (і. к. 37178289) було зареєстровано як фіктивний суб'єкт господарю вання, з метою здійснення без товарних фінансово-господар ських операцій та незаконног о отримання прибутку, подаль шому всі статутні документи даного товариства, його печа тка були передані у володінн я підставним особам.
Відповідно до ч. 1 ст. 55-1 Господ арського кодексу України, ч. 2 ст. 38 Закону
№ 755, це є підстав ою для винесення судового рі шення щодо визнання недійсни ми установчих засновницьких документів ТОВ «Торгівельни й дім «КОНД», визнання недійс ною державної реєстрації та припинення даної юридичної о соби.
Просять визнати недійсним и установчі документи - ста тут ТОВ «Торгівельний дім «К ОНД», затверджений рішенням учасника від 30.06.2010 р., свідоцтво про державну реєстрацію юри дичної особи ТОВ «Торгівельн ий дім «КОНД» серія А01 №611804 з 05.07.201 0 р., визнати недійсною державн у реєстрацію юридичної особи ТОВ «Торгівельний дім «КОНД ».
Відповідач у судове засіда ння не прибув, однак від нього до суду надійшла письмова за ява, в якій він адміністратив ний позов визнає у повному об сязі.
Представник третьої особи в судовому засіданні ТОВ «ТО РГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «КОНД» (ідент ифікаційний код 37178289) було заре єстровано 05.07.2010 року, про що до Є диного державного реєстру юр идичних осіб та фізичних осі б - підприємців (далі - ЄДР) внес ено запис № 13821020000017499, місцезнаход ження: АДРЕСА_1. Керівник т а учасник: ОСОБА_1, в Єдином у державному реєстрі юридичн их осіб та фізичних осіб-підп риємців - значиться.
Відпбвідно до ст. 24 Закону Ук раїни «Про державну реєстрац ію юридичних осіб та фізични х осіб - підприємців» (далі - За кон), державному реєстратору для проведення державної ре єстрації були надані наступн і документи:
- заповнена реєстраці йна картка на проведення дер жавної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом засн ування нової юридичної особи ;
- рішення учасника від 30.06.2010р., підписане ним власнору ч;
- акт про грошову оцінк у та прийому - передачі майна д о статутного капіталу ТОВ «Т ОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «КОНД» від 30.0 6.2010 року;
- два примірника стату ту;
- документ, що засвідчу є внесення реєстраційного зб ору за проведення державної реєстрації юридичної особи ( квитанція № 00335 від 01.07.2010 р.);
- довіреність від 30.06.2010 р .
Документи подавались держ авному реєстратору представ ником ОСОБА_1 -ОСОБА_2, щ о діяла на підставі довірено сті від 30.06.2010 року, посвідченої приватним нотаріусом Луганс ького міського нотаріальног о округу ОСОБА_3.
Також, статут ТОВ «ТОРГІВЕЛ ЬНИЙ ДІМ «КОНД» затверджений учасником, а саме: ОСОБА_1 і нею підписаний. Справжність підпису посвідчена приватни м нотаріусом Луганського міс ького нотаріального округу ОСОБА_3
Документи для проведення д ержавної реєстрації ТОВ «ТОР ГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «КОНД» були по дані у повному обсязі, та відп овідали вимогам діючого зако нодавства, тому підстав для в ідмови у проведенні державно ї реєстрації юридичної особи не було.
Тобто, державна реєстрація ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «КОНД » була проведена на підставі оформлених та наданих у повн ому обсязі документів, перед бачених ст. 24 Закону в порядку ст. 25 цього закону і безпосере дньо при проведенні державно ї реєстрації юридичної особи ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «КОНД » з боку державного реєстрат ора не припущено жодних пору шень, і всі дії вчинені відпов ідно до вимог Закону.
Підстав для залишення пода них документів без розгляду або підстав для відмови у про веденні державної реєстраці ї зазначеної юридичної особи , які передбачені ст. 27 Закону у державного реєстратора не б уло.
Звертає увагу суду, що 10.06.2011 ро ку державний реєстратор на п ідставі наданих документів, а саме: нотаріально посвідче ної копії рішення учасника Т ОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «КОНД» ОСОБА_1 від 03.06.2011 року; копії к витанція № 00343 від 09.06.2011;
вніс запис до ЄДР: «Внесення рішення засновників (учасни ків) юридичної особи або упов новаженого ними органу щодо припинення юридичної особи» .
Справжність підпису учасн ика ОСОБА_1 на копії рішен ня нотаріально посвідчена пр иватним нотаріусом Луганськ ого міського нотаріального о кругу Луганської області - ОСОБА_4
В своїх позовних вимогах по зивач просить суд визнати не дійсними установчі документ и «... Статут ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «КОНД», затверджений ріш енням учасника від 30.06.10 б/н, Свід оцтво про державну реєстраці ю юридичної особи ТОВ «ТОРГІ ВЕЛЬНИЙ ДІМ «КОНД» (і.к. 37178289) Сер ія А01 № 611804 з 05.07.10...».
По-перше, звертаю увагу суду , що свідоцтво про державну ре єстрацію не є установчим док ументом, оскільки відповідно до ст. 57 Господарського кодек су України установчими докум ентами суб'єкта господарюван ня є рішення про його утворен ня або засновницький договір , а у випадках, передбачених за коном, статут (положення) суб'є кта господарювання.
По-друге, частина 2 ст. 38 Закон у (у поточній редакції) передб ачає, що підставою для постан овлення судового рішення щод о припинення юридичної особи є:
- визнання судом нед ійсною державної реєстрації юридичної особи через допущ ені при її створенні порушен ня, які не можна усунути, а так ож в інших випадках, встановл ених законом;
- провадження нею ді яльності, що суперечить уста новчим документам, або такої , що заборонена законом;
- невідповідність мі німального розміру статутно го капіталу юридичної особи вимогам закону;
- неподання протягом року органам державної пода ткової служби податкових дек ларацій, документів фінансов ої звітності відповідно до з акону;
- наявність в Єдином у державному реєстрі запису про відсутність юридичної ос оби за вказаним її місцезнах одженням.
Позовна заява не містить ви кладу обставин та доказів, як і обґрунтовують визнання нед ійсними установчих документ ів
Позовні вимоги залиш ає на вирішення суду.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, представн ика третьої особи, дослідивш и матеріали справи, розгляну вши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сто ронами доказів, оцінивши док ази відповідно до вимог стат ей 69-72 Кодексу адміністративн ого судочинства України, суд вважає позовні вимоги таким и, що підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.
Відповідно до п. 20.1.12. ст. 20 Пода ткового Кодексу України орга ни державної податкової служ би мають право у випадках, вст ановлених законом, звертатис я до суду щодо припинення юри дичної особи та підприємниць кої діяльності фізичної особ и-підприємця про визнання не дійсними установчих (засновн ицьких) документів суб' єкті в господарювання.
Таким чином, позивач скори стався правом на звернення д о суду і його право не може бут и обмежене, а заявлена позива чем вимога повинна бути розг лянута судом по суті.
Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і з бори в порядку і розмірах, вст ановлених законом.
У відповідності із ст. 42 Кон ституції України кожен має п раво на підприємницьку діяль ність, яка не заборонена зако ном.
Відповідно до п. 8 ст. 19 ГК Укра їни усі суб' єкти господарюв ання зобов' язанні здійснюв ати первинний (оперативний) т а бухгалтерський облік резул ьтатів своєї роботи, складат и статистичну інформацію, а т акож надавати відповідно до вимог закону фінансову звітн ість та статистичну інформац ію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визнач ені законом.
Відповідно до ст. 42 Господар ського кодексу України підпр иємництво - це самостійна, і ніціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб' єктами господарювання (підприємцями) з метою досягн ення економічних і соціальни х результатів та одержання п рибутку.
Відповідно до ст. 57 Господар ського кодексу України устан овчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновни цький договір, а у випадках, пе редбачених законом, статут (п оложення) суб'єкта господарю вання.
Згідно п.п. 1, 2 ст. 65 ГК України у правління підприємством зді йснюється відповідно до його установчих документів. Влас ник здійснює свої права щодо управління підприємством бе зпосередньо або через уповно важені ним органи відповідно до статуту підприємства чи і нших установчих документів.
Відповідно до ч. 1 ст. 58 Господ арського кодексу України су б'єкт господарювання підляга є державній реєстрації (пере реєстрації), крім випадків, вс тановлених цим Кодексом.
Порядок державної реєстра ції юридичної особи та її при пинення регулюються Законо м України “Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб - підприємців”№ 7 55-IV від 15.05.2003 року (далі Закон № 755-IV).
Для проведення державної р еєстрації юридичної особи за сновник (засновники) або упов новажена ними особа повинні особисто подати державному р еєстратору (надіслати рекоме ндованим листом з описом вкл адення) документи, визначені ст. 29 Закону № 755-IV, а саме:
- заповнену реєстраційну ка ртку на проведення державної реєстрації змін до установч их документів юридичної особ и;
- примірник оригіналу або но таріально засвідчену копію р ішення про внесення змін до у становчих документів. Докуме нт, що підтверджує правомочн ість прийняття рішення про в несення змін до установчих д окументів;
- оригінали установчих доку ментів юридичної особи з від міткою про їх державну реєст рацію з усіма змінами, чинним и на дату подачі документів, а бо копія опублікованого в сп еціалізованому друкованому засобі масової інформації п овідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригі налів установчих документів ;
- два примірники змін до уст ановчих документів юридично ї особи у вигляді окремих дод атків або два примірники уст ановчих документів у новій р едакції;
- документ, що підтверджує в несення реєстраційного збор у за проведення державної ре єстрації змін до установчих документів
Державному реєстратору за бороняється вимагати додатк ові документи для проведення державної реєстрації юридич ної особи, якщо вони не передб ачені частинами першою - сьом ою цієї статті.
Якщо документи для проведе ння державної реєстрації юри дичної особи подаються засно вником юридичної особи, держ авному реєстратору додатков о пред'являється його паспор т.
Якщо документи для проведе ння державної реєстрації юри дичної особи подаються особо ю, уповноваженою засновником (засновниками) юридичної осо би, державному реєстратору д одатково пред'являється її п аспорт та надається документ , що засвідчує її повноваженн я.
Документи, які подані для пр оведення державної реєстрац ії юридичної особи, приймают ься за описом, копія якого в де нь надходження документів ви дається (надсилається рекоме ндованим листом) засновнику або уповноваженій ним особі з відміткою про дату надходж ення документів.
Дата надходження документ ів для проведення державної реєстрації юридичної особи в носиться до журналу обліку р еєстраційних дій.
Державний реєстратор має п раво залишити без розгляду д окументи, які подані для пров едення державної реєстрації юридичної особи, якщо:
- документи подані за ненале жним місцем проведення держа вної реєстрації;
- документи не відповідають вимогам, які встановлені час тинами першою, другою, четвер тою - сьомою статті 8 та частин ою п'ятою статті 10 цього Закон у;
- до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо з аборони у проведенні реєстра ційних дій;
- документи подані не в повн ому обсязі;
- документи подано особою, я ка не має на це повноважень.
Про залишення документів, я кі подані для проведення дер жавної реєстрації юридичної особи, без розгляду засновни ку або уповноваженій ним осо бі не пізніше наступного роб очого дня з дати їх надходжен ня державним реєстратором ви даються (надсилається рекоме ндованим листом з описом вкл адення) відповідне повідомле ння із зазначенням підстав з алишення документів без розг ляду та документи, що подавал ися для проведення державної реєстрації юридичної особи, відповідно до опису.
Залишення документів, які п одавалися для проведення дер жавної реєстрації юридичної особи, без розгляду не перешк оджає засновнику або уповнов аженій ним особі повторному зверненню до державного реєс тратора в загальному порядку після усунення причин, що бул и підставою для залишення ци х документів без розгляду.
Відповідно до ст. 27 Закону Ук раїни № 755-IV, підставами для від мови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є :
- невідповідність відомост ей, які вказані в реєстраційн ій картці на проведення держ авної реєстрації юридичної о соби, відомостям, які зазначе ні в документах, що подані для проведення державної реєстр ації юридичної особи;
- невідповідність установч их документів вимогам частин и третьої статті 8 цього Закон у;
- порушення порядку створен ня юридичної особи, який вста новлено законом, зокрема:
- наявність обмежень на зайн яття відповідних посад, вста новлених законом щодо осіб, я кі зазначені як посадові осо би органу управління юридичн ої особи;
- невідповідність відомост ей про засновників (учасникі в) юридичної особи відомостя м щодо них, які містяться в Єди ному державному реєстрі;
- наявність обмежень щодо вч инення засновниками (учасник ами) юридичної особи або упов новаженою ними особою юридич них дій, які встановлені абза цом четвертим частини другої статті 35 цього Закону;
- наявність в Єдиному держав ному реєстрі найменування, я ке тотожне найменуванню юрид ичної особи, яка має намір зар еєструватися;
- використання у найменуван ні юридичної особи повного ч и скороченого найменування о ргану державної влади або ор гану місцевого самоврядуван ня, або похідних від цих найме нувань, або історичного держ авного найменування, перелік яких встановлюється Кабінет ом Міністрів України.
Відмова у проведенні держа вної реєстрації юридичної ос оби з інших підстав не допуск ається.
Відповідно до ст. 55-1 Господар ського Кодексу України визна чено ознаки фіктивності, що д ають підстави для звернення до суду про припинення юриди чної особи або припинення ді яльності фізичною особою - пі дприємцем, в тому числі визна ння реєстраційних документі в недійсними:
- зареєстровано (перереєстр овано) на недійсні (втрачені, з агублені) та підроблені доку менти;
- не зареєстровано у державн их органах, якщо обов'язок реє страції передбачено законод авством;
- зареєстровано (перереєстр овано) у органах державної ре єстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформл енням) у володіння чи управлі ння підставним (неіснуючим), п омерлим, безвісти зниклим ос обам або таким особам, що не ма ли наміру провадити фінансов о-господарську діяльність аб о реалізовувати повноваженн я;
- зареєстровано (перереєстр овано) та впроваджено фінанс ово-господарську діяльність без відома та згоди його засн овників та призначених у зак онному порядку керівників.
Виходячи з системного анал ізу наведених правових норм, суд приходить до висновку, що перелік підстав для відмови у проведенні державної реєс трації юридичної особи є вич ерпним, розширеному тлумачен ню не підлягає та будь-якого о бов'язку державного реєстрат ора засвідчуватися у справжн ості наміру засновників займ атися підприємницькою діяль ністю та сплачувати податки не містить. Запис про проведе ння державної реєстрації юри дичної особи може бути визна ний недійсним у випадках нас тупного з'ясування обставин, що згідно зі ст. 27 були підстав ою для відмови у державній ре єстрації, тобто підстави, які унеможливлюють засвідчення факту створення юридичної о соби.
Предметом дослідження у та кій справі є, зокрема, відпові дність установчих документі в вимогам чинного законодавс тва.
Судом встановлено, що викон авчим комітетом Луганської м іської ради 05 липня 2010 року бул о зареєстроване товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельний дім «КОНД» (і. к . 37178289), про що зроблено запис за № 1 382 102 0000 017499. На підставі діючого за конодавства ТОВ Торгівельни й дім «КОНД» зареєструвалося в Луганському обласному упр авлінні статистики довідка А А № 289727 від 07.07.10) та 06.07.10 було взято н а податковий облік в ДПІ в Жов тневому районі у м. Луганську за № 07290 (а.с. 9,11,14).
Крім того, в судовому засіда нні встановлено, що власник (з асновник) підприємства ОСО БА_1, ніяких документів по пі дприємству не підписував, не відкривав розрахункові раху нки у банках, податкову звітн ість не подавав, знаннями нео бхідними для ведення підприє мницької діяльності не волод іє, ніяких реєстраційних док ументів, печаток та штампів п ідприємства йому ніхто не пе редавав і на отримання прибу тків від зайняття підприємни цькою діяльністю мети не мав .
Вказані обставини підтвер джуються довідкою з Єдиного державного реєстру юридични х осіб та фізичних осіб-підпр иємців, копією свідоцтва про державну реєстрацію, копією статуту ТОВ «Торгівельний д ім «КОНД».
Враховуючи вищезазначене суд приходить до висновку, що відповідач з моменту реєстр ації змін до установчих доку ментів вказаної юридичної ос оби та змін відомостей про юр идичну особу, не мав мети і не міг здійснювати підприємниц ьку діяльність та не мав намі ру сплачувати до державного бюджету і державних цільових фондів податки, збори та обов ' язкові платежі, оскільки р еєстрація підприємства пров едена невідомими особами на особу, яка не проявляла свого волевиявлення на створення зазначеного підприємства та проведення господарської ді яльності.
Таким чином, судом встановл ено, що хоча за наявністю необ хідного пакету документів у державного реєстратора і не було підстав для відмови у де ржавній реєстрації зміни до установчих документів юриди чної особи та зміни відомост ей про юридичну особу, однак, о скільки в судовому засіданн і встановлено, що державна ре єстрація цих змін була здійс нена шляхом надання органам реєстрації документів, які н е відповідали волевиявленню особи, яка зазначена власник ом (засновником), тому суд вваж ає, що позов підлягає задовол енню.
Таким чином, суд вважає за н еобхідне визнати недійсними та скасувати запис про держа вну реєстрацію юридичної осо би ТОВ «Торгівельний дім «КО НД» від 05.07.2010 за № 13821020000017499, а також, з урахування п. 20.1.12 ст. 20 Податков ого кодексу України, визнати недійсними установчі докуме нти - ТОВ «Торгівельний дім «КОНД», затверджений рішенн ям учасника від 30.06.2010 б/н та свід оцтво про державну реєстраці ю з моменту реєстрації змін д о установчих документів, а са ме з 05.07.2010 року.
Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.
На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судов ому засіданні 19 грудня 2011 року проголошено вступну та резол ютивну частини постанови. По вний текст постанови буде ск ладено у повному обсязі
Згідно ст.160 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни у судовому засіданні, у як ому закінчився розгляд справ и, оголошено вступну та резол ютивну частини постанови та повідомлено представників с торін про те, що постанову у по вному обсязі буде виготовлен о протягом 5-денного строку.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23 , 71, 87, 94, 158-163 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов за довольнити.
Визнати недійсними у становчі документи - ТОВ «Т оргівельний дім «КОНД», затв ерджене рішенням учасника ві д 30.06.2010 б/н та свідоцтво про держ авну реєстрацію з моменту ре єстрації, а саме з 05.07.2007 року.
Визнати недійсною реєстра цію та припинити юридичну ос обу ТОВ «Торгівельний дім «К ОНД».
Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.
Якщо строк апеляційного ос карження буде поновлено, то в важається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови скл адено та підписано 26 грудня 2011 року.
< Текст >
< Резолютивна частина >
< Текст >
< Текст >
Суддя Є.О. Кисельова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.12.2011 |
Оприлюднено | 19.01.2012 |
Номер документу | 20861599 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Є.О. Кисельова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні