Постанова
від 10.10.2011 по справі 2а/1770/4041/2011
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2а/1770/4041/2011

10 жовтня 2011 року 14 год. 40 хв. м. Рівне

Рівненський окружний ад міністративний суд у складі судді Зозулі Д. П. за участю се кретаря судового засідання М инько Н.З. та сторін і інших ос іб, які беруть участь у справі :

позивача: представник не з 'явився,

відповідача: не з'явився,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом

Кузнецовського міського центру зайнятості

до ОСОБА_1

про стягнення заборговано сті, -

ВСТАНОВИВ :

Кузнецовський міський це нтр зайнятості зайнятості зв ернувся до Рівненського окру жного адміністративного суд у з адміністративним позовом до ОСОБА_1, в якому просить стягнути 507, 57 грн виплаченого матеріального забезпечення на випадок безробіття.

До початку судового р озгляду справи від позивача надійшла заява, в якій він про сив розглянути справу без уч асті його представника.

Відповідач заперечень на а дміністративний позов не под ав, у судове засідання не з'яви вся, про дату, час, місце судов ого засідання судом повідомл явся належним чином. Про прич ини неявки суд не повідомив.

Судом не визнавалася обов'я зковою участь сторін в судов ому засіданні. За таких обста вин, суд вважає за можливе роз глянути справу без участі ст орін.

Відповідно до ч. 1 ст. 41 КАС Укр аїни у разі неявки у судове за сідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відпо відно до положень цього Коде ксу розгляд справи здійснюєт ься за відсутності осіб, які б еруть участь у справі (у тому ч ислі при розгляді справи в по рядку письмового провадженн я), фіксування судового засід ання за допомогою звукозапис увального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши у відкри тому судовому засіданні пода ні письмові докази, повно і вс ебічно з'ясувавши всі обстав ини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавс тва, перевіривши їх дослідже ними у судовому засіданні до казами, суд вважає, що позов пі длягає до задоволення.

Судом встановлено, що згід но заяви відповідача від 17 кві тня 2006 року, в якій було зазначе но, що позивач не зареєстрова ний як суб'єкт підприємницьк ої діяльності, трудовою діял ьністю не займається та пенс ію не отримує, ОСОБА_1 було надано статус безробітного з виплатою допомоги по безро біттю (а.с. 8).

За час перебування відпові дача на обліку як безробітно го, а саме: з 17 квітня 2006 року по 23 серпня 2006 року, ОСОБА_1 було виплачено допомогу по безро біттю в сумі 507, 57 грн. (а.с. 9, 11).

На підставі довідки з Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців, наданої державним реєстратором м. Кузнецовськ 11.04.2011 року (а.с. 13, 14) було встановле но, що в період перебування на обліку в Кузнецовському міс ькому центрі зайнятості як б езробітного та в період отри мання матеріального забезпе чення ОСОБА_1 приховав фак т своєї реєстрації як суб'єкт а підприємницької діяльност і.

З моменту реєстрації до зня ття з обліку в Кузнецовськом у міському центрі зайнятості , відповідач не подав відомос тей, що впливають на умови вип лати матеріального забезпеч ення на випадок безробіття, в тому числі про те, що він отри мує дохід.

Дані обставини підтвердже ні дослідженими у судовому з асіданні доказами: копією пе рсональної картки ОСОБА_1 (а.с. 7), копією заяви ОСОБА_1 від 17.04.2006 року про надання стат усу безробітного (а.с. 8), копією додатку до персональної кар тки про прийняті рішення щод о нарахувань та платежі (а.с. 9), копією витягу з наказів про п рийняті рішення по особі від 24.10.2006 року (а.с. 10), копією розрахун ку виплат допомоги по безроб іттю ОСОБА_1 (а.с. 11), копією л иста виконавчого комітету Ку знецовської міської ради № 32 в ід 05.04.2011 року (а.с. 12), копією довідк и з Єдиного державного реєст ру юридичних осіб та фізични х осіб-підприємців (а.с. 13, 14), коп ією листа Кузнецовського міс ького центру зайнятості № 05-09-73 4 від 12.04.2011 (а.с. 15), копією акта № 18 ві д 11.04.2011 року Кузнецовського міс ького центру зайнятості (а.с. 2 6), копією наказу № 62 від 11.04.2011 року Кузнецовського міського цен тру зайнятості про поверненн я коштів ОСОБА_1 (а.с. 27).

Згідно ст. 25 Закону України « Про зайнятість населення» де ржава створює умови незайнят им громадянам у поновленні ї х трудової діяльності та заб езпечує їм такі види компенс ацій:

а) надання особливих гарант ій працівникам, вивільнювани м з підприємств, установ, орга нізацій;

б) виплата матеріальної доп омоги в період професійної п ідготовки, перепідготовки аб о підвищення кваліфікації;

в) виплата в установленому п орядку допомоги по безробітт ю.

Статтею 1 цього ж Закону вст ановлено, що зайнятість - це ді яльність громадян, пов'язана із задоволенням особистих т а суспільних потреб і така, що , як правило, приносить їм дохо д у грошовій або іншій формі.

Відповідно до зазначеної н орми, відповідач на момент от римання допомоги по безробіт тю належав до категорії зайн ятого населення і не мав прав а на отримання матеріального забезпечення на випадок без робіття.

Відповідно до ч. 2. ст. 36 Закону України “Про загальнообов'я зкове державне соціальне стр ахування на випадок безробіт тя” застраховані особи, заре єстровані в установленому по рядку як безробітні, зобов'яз ані своєчасно подавати відом ості про обставини, що вплива ють на умови виплати їм забез печення та надання соціальни х послуг.

Частиною 3 ст. 36 Закону Україн и “Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття” вс тановлено, що сума виплачено го забезпечення та вартості наданих соціальних послуг за страхованій особі внаслідок умисного невиконання нею св оїх обов'язків та зловживанн я ними стягується з цієї особ и відповідно до законодавств а України з моменту виникнен ня обставин, що впливають на у мови виплати їй забезпечення та надання соціальних послу г.

Механізм розслідування с трахових випадків визначено Порядком розслідування стра хових випадків та обґрунтова ності виплати матеріального забезпечення безробітним, з атвердженого наказом Мініст ерства праці та соціальної п олітики України, Державної п одаткової адміністрації Укр аїни від 13.02. 2009 року № 60/62, зареєстр ованого в Міністерстві юстиц ії України 12.03. 2009 року № 232/16248 (далі - Порядок).

Пунктом 2 даного Порядку пер едбачено, що розслідування з дійснюється шляхом перевірк и достовірності даних, які є п ідставою для надання особі с татусу безробітного та випла ти їй матеріального забезпеч ення, що зазначені в документ ах, поданих особою до державн ої служби зайнятості під час її реєстрації та протягом пе ріоду її перебування на облі ку як безробітної.

Відповідно до абзацу 5 пункт у 3 Порядку перевірка проводи ться у разі, коли: під час пере бування особи на обліку як бе зробітної до центру зайнятос ті надійшла інформація від д ержавних органів, підприємст в, установ, організацій чи гро мадян про обставини, що вплив ають на умови виплати матері ального забезпечення та нада ння соціальних послуг безроб ітній особі, яка відрізняєть ся від поданих нею відомосте й, або така інформація розміщ ена в засобах масової інформ ації.

Пунктом 6 Порядку передбаче но, що у разі встановлення цен тром зайнятості відповідно д о цього Порядку належності б езробітної особи до категорі ї зайнятих така особа знімає ться з обліку як безробітна в установленому законодавств ом порядку та повертає суму н езаконно отриманого матеріа льного забезпечення і вартос ті наданих соціальних послуг з моменту виникнення обстав ин, що впливають на умови випл ати матеріального забезпече ння та надання соціальних по слуг.

Згідно з пунктом 7 Порядку Р ішення про повернення коштів особою оформляється наказом . Протягом двох робочих днів п ісля прийняття рішення центр зайнятості надсилає особі р екомендованим листом повідо млення про необхідність прот ягом 15 календарних днів з дня отримання повідомлення пове рнути незаконно виплачені ко шти.

Станом на момент розгляду справи в суді відповідачем н е повернуто суму незаконно о триманої допомоги по безробі ттю в розмірі 507, 57 грн.

Відповідно до п. 8 Порядку у р азі неможливості вручення по відомлення про необхідність повернення коштів з підстав , передбачених абзацом перши м пункту 132 Правил надання пос луг поштового зв'язку, затвер джених постановою Кабінету М іністрів України від 17.08.2002 N 1155, ві дмови особи чи роботодавця п овернути кошти, а також у разі неповернення їх у встановле ний строк стягнення таких ко штів здійснюється у судовому порядку відповідно до закон одавства.

За наведених обставин позо вні вимоги підтверджені нале жними та допустимими доказам и, а тому підлягають до задово лення.

Судові витрати по справі зг ідно ч.4 ст.94 КАС України з відпо відача не стягуються.

Керуючись статтями 160-163 Коде ксу адміністративного судоч инства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повні стю.

Стягнути із ОСОБА_1 (34400, АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) на користь К узнецовського міського цент ру зайнятості (34400, м-н Будівель ників, 23, м. Кузнецовськ, Рівнен ська область, код ЄДРПОУ 22576893) су му незаконно отриманого мате ріального забезпечення в роз мірі 507 (п'ятсот сім) грн. 57 коп.

Постанова суду першої інс танції набирає законної сили після закінчення строку под ання апеляційної скарги, якщ о таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після повернення апеляці йної скарги, відмови у відкри тті апеляційного провадженн я або набрання законної сили рішенням за наслідками апел яційного провадження.

Апеляційна скарга подаєть ся до Житомирського апеляцій ного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасн о надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апел яційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Суддя < Підпис > Зозуля Д. П.

Постанова складена в по вному обсязі 11.10.11р.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.10.2011
Оприлюднено19.01.2012
Номер документу20862289
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1770/4041/2011

Постанова від 10.10.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Зозуля Д. П.

Ухвала від 13.09.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Зозуля Д. П.

Ухвала від 13.09.2011

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Зозуля Д. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні