Постанова
від 02.12.2011 по справі 2а/2370/7923/2011
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 грудня 2011 року Справа № 2а/2370/7923/2011

02.12.11

14 год. 40 хв. м. Черкаси

Черкаський окружний адм іністративний суд у складі:

головуючого судді - Гаран я С.М.,

при секретарі - Ільченку С .М.,

за участю:

представника позивача К анівського міськрайонног о центру зайнятості Черкаськ ої області ОСОБА_2 - за до віреністю,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміще нні суду адміністративну спр аву за позовом Канівського міськрайонного центру зай нятості Черкаської області д о товариства з обмеженою від повідальністю «Будівельно- виробнича компанія «Стандар т»про зобов' язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окр ужного адміністративного су ду з позовом звернувся Кані вський міськрайонний цент р зайнятості до товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-виробнича компа нія «Стандарт»про зобов' яз ання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що позивачем на виконання вимог Закону Ук раїни «Про загальнообов' яз кове державне соціальне стра хування на випадок безробітт я»від 02.03.2000 р. №1533-ІІІ (далі - Зако н №1533-ІІІ) та п. 7 наказу Міністер ства праці та соціальної пол ітики України № 339 від 18.12.2000 р. «Пр о затвердження інструкції пр о порядок обчислення і сплат и внесків на загальнообов' я зкове державне соціальне стр ахування на випадок безробіт тя та обліку їх надходження д о Фонду загальнообов' язков ого державного соціального с трахування України на випадо к безробіття»зареєстровано го в Міністерстві юстиції Ук раїни 16.01.2001р. за № 30/5221 заплановано перевірку відповідача за пе ріод з 01.07.2004р. по 01.01.2011р. Враховуючи ту обставину, що керівник від повідача при виїзді спеціалі стів центру зайнятості був в ідсутній на підприємстві, а т акож те, що відповідач ніяк не реагує на повідомлення про п роведення перевірки позивач просить суд зобов' язати ві дповідача надати для перевір ки бухгалтерські документи п ро нарахований та виплачений заробіток, а також інші випла ти, грошове забезпечення, пов ноту нарахування страхових в несків, платіжні документи п ро перерахування сум страхов их внесків на рахунок Фонду, р озрахункові та касові докуме нти за період з 01.07.2004р. по 01.01.2011р.

Представник позивач а в судовому засіданні позов підтримав повністю, просив с уд задовольнити його в повно му обсязі.

Відповідач по справі , належним чином повідомлени й про дату, час та місце судово го розгляду, в судове засідан ня не з' явився, про причину н еприбуття не повідомив, запе речення на позов або заяву пр о відкладення розгляду справ и не надав, а тому суд вирішив провести розгляд справи за й ого відсутності на підставі наявних матеріалів справи.

Заслухавши пояснення та доводи представника пози вача, вивчивши та оцінивши пи сьмові докази у справі в їх су купності, суд встановив наст упне.

Відповідно до витягу з ЄДР станом на 08.09.2011р. товариство з о бмеженою відповідальністю « Будівельно-виробнича компан ія «Стандарт»зареєстроване як юридична особа Канівськ ою районною державною адмі ністрацією 14.06.2004р., ідентифікац ійний код 03587684.

Відповідно до наказу Кан івського міськрайонного ц ентру зайнятості від 01.07.2011р. № 107 та графіку від 01.07.2011р., затвердж еного до вказаним наказом, по зивачем на адресу ТОВ «Будів ельно-виробнича компанія «Ст андарт» направлено повідомл ення № 2874/06 від 07.09.2011р. про проведе ння перевірки з питань додер жання законодавства, щодо пр авильності нарахування та св оєчасності сплати страхових внесків на загальнообов' яз кове державне соціальне стра хування на випадок безробітт я.

Згідно направлення № 3046 від 2 3.09.2011р. предметом перевірки є сп лата страхових внесків до Фо нду загальнообов' язкового державного соціального стра хування України на випадок б езробіття.

В акті від 23.09.2011р. працівника ми Канівського міськрай онного центру зайнятості вст ановлено відсутність керівн их органів ТОВ «Будівельно-в иробнича компанія «Стандарт » за місцезнаходженням.

Правові, фінансові та орган ізаційні засади загальнообо в'язкового державного соціал ьного страхування на випадок безробіття визначає Закон У країни «Про загальнообов'язк ове державне соціальне страх ування на випадок безробіття »від 2 березня 2000 року № 1533-III (нада лі за текстом - «Закон № 1533-III»).

Стаття 1 цього Закону визнач ає загальнообов'язкове держа вне соціальне страхування на випадок безробіття як систе му прав, обов'язків і гарантій , яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок без робіття з незалежних від зас трахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загаль нообов'язкового державного с оціального страхування Укра їни на випадок безробіття. Ст раховиком є Фонд загальнообо в'язкового державного соціал ьного страхування України на випадок безробіття, страхув альниками є роботодавці, зас траховані особи, фізичні осо би - суб'єкти підприємницької діяльності та інші особи (вкл ючаючи юридичних осіб), які ви користовують працю фізичних осіб за договорами цивільно -правового характеру.

Частиною першою статті 34 За кону № 1533-III визначено, що фонд ма є право: користуватися в уста новленому порядку відомостя ми Державного реєстру загаль нообов'язкового державного с оціального страхування, необ хідними для забезпечення вик онання покладених на нього ф ункцій; перевіряти достовірн ість відомостей, поданих роб отодавцем для отримання кошт ів Фонду, дотримання порядку використання роботодавцем в иділених йому коштів Фонду т а зупиняти виплати з Фонду в р азі відмови або перешкоджанн я з боку роботодавця у провед енні перевірки, виявлення фа ктів подання ним Фонду недос товірних відомостей або пору шення порядку використання р оботодавцем коштів Фонду; от римувати необхідні поясненн я (у тому числі в письмовій фор мі) з питань, що виникають під час перевірки; стягувати фін ансові санкції та адміністра тивні штрафи, передбачені за коном за порушення вимог цьо го Закону; стягувати відпові дно до закону кошти Фонду, вип лачені особам, зареєстровани м як безробітні, у вигляді мат еріального забезпечення на в ипадок безробіття та витраче ні на надання соціальних пос луг безробітним у разі встан овлення факту їх отримання н а підставі недостовірних від омостей, поданих особою; стяг увати з роботодавця суму стр ахових коштів та вартість со ціальних послуг, наданих без робітному в разі поновлення його на роботі за рішенням су ду, а також незаконно виплаче ні безробітному суми матеріа льного забезпечення в разі н еповідомлення роботодавцем Фонду про прийняття його на р оботу; вимагати від керівник ів та інших посадових осіб пі дприємств, установ і організ ацій, а також від фізичних осі б усунення виявлених фактів порушення законодавства про страхування на випадок безр обіття.

Пунктом 1 частини 2 статті 35 З акону № 1533-III визначено, що робот одавець зобов' язаний під ча с перевірки правильності вик ористання коштів Фонду та до стовірності поданих роботод авцем даних, зазначених у пун кті 2 цієї частини, надавати по садовим особам органів Фонду необхідні документи та пояс нення з питань, що виникають п ід час перевірки.

Відповідно до частини 1 стат ті 38 Закону № 1533-III роботодавець несе відповідальність, зокре ма, за несвоєчасне подання аб о неподання відомостей, вста новлених цим Законом.

Відповідно до части ни другої статті 19 Конституці ї України органи державної в лади та органи місцевого сам оврядування, їх посадові осо би зобов' язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.

Враховуючи те, що Законом України "Про загальнообов'яз кове державне соціальне стра хування на випадок безробітт я" встановлено відповідальні сть роботодавця за несвоєчас не подання або неподання від омостей, встановлених цим За коном та не передбачено повн оважень центру зайнятості зв ертатись до суду з позовом пр о витребування від страхувал ьника документів для перевір ки, суд вважає позовні вимоги необґрунтованими, а позов та ким, що не підлягає до задовол ення.

Відповідно до вимог частин и 5 статті 94 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и у разі відмови у задоволенн і позовних вимог позивача, зв ільненого від сплати судових витрат, а також залишення адм іністративного позову без ро згляду судові витрати, понес ені відповідачем, компенсуют ься за рахунок Державного бю джету України.

Виходячи з викладен ого, керуючись статтями 160 - 163 Кодексу адміністративного с удочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні позовн их вимог відмовити повністю.

Постанова набирає за конної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги яка подається до Київ ського апеляційного адмініс тративного суду через суд пе ршої інстанції протягом деся ти днів з дня її проголошення . Копія апеляційної скарги од ночасно надсилається особою , яка її подає, до суду апеляці йної інстанції. У разі застос ування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністрат ивного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апе ляційна скарга подається про тягом десяти днів з дня отрим ання копії постанови. Якщо су б'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передба чених частиною четвертою ста тті 167 Кодексу адміністративн ого судочинства України, бул о повідомлено про можливість отримання копії постанови с уду безпосередньо в суді, то д есятиденний строк на апеляці йне оскарження постанови суд у обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиде нного строку з моменту отрим ання суб'єктом владних повно важень повідомлення про можл ивість отримання копії поста нови суду.

Повний текст постанови виготовлений 06 грудня 2011 року.

Суддя С.М. Гарань

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.12.2011
Оприлюднено19.01.2012
Номер документу20863717
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2370/7923/2011

Ухвала від 03.11.2011

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.М. Гарань

Ухвала від 17.11.2011

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.М. Гарань

Постанова від 02.12.2011

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

С.М. Гарань

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні