ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
14 листопада 2011 р. 14:25
Справа №2а-9231/11/0170/14
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., за участю секретаря Жигалової К.Ю.,за участю сторін
від позивача – не з'явився;
від відповідача – не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції в АРК
до Приватного підприємства «Каркинида»
про стягнення 5133,63грн.
Суть спору: Красноперекопська об'єднана державна податкова інспекція в АРК звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим про стягнення з Приватного підприємства «Каркинида» податкового боргу в сумі 5133,63грн.
Позов мотивовано наявністю у відповідача заборгованості зі сплати орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за 2010рік.
Ухвалами суду від 29.07.2011 року відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.
Представник позивача у судове засідання не з'явився, був повідомлений належним чином. Надіслав на адресу суду клопотання про розгляд справи за його відсутність , та уточнив позовні вимоги, оскільки відповідачем була частково погашена стягувана сума податкового боргу сума заборгованості складає 53,63грн.
Ухвалою суду від 14.11.2011р. позовну заяву залишено без розгляду в частині позовних вимог у сумі 5080,00грн.
Відповідач повідомлений належним чином про дату, час і місце судового розгляду справи, явку представника в судове засідання не забезпечив, причин неявки не повідомив, клопотань та заперечень проти позову не надав.
Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо доказів для з'ясування обставин у справі, суд, керуючись статтею 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу за відсутності представника відповідача.
Розглянувши матеріали справи та оцінивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд, -
ВСТАНОВИВ:
Відповідач 14.04.1994 року зареєстрований Красноперекопською районною державною адміністрацією АР Крим як юридична особа, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію, та був платником податків та зборів, передбачених Законом України “Про систему оподаткування”(в редакції, яка діяла на момент виникнення у відповідача заборгованості).
Згідно зі статтею 4 Закону України “Про систему оподаткування”(в редакції, яка діяла на момент виникнення у відповідача заборгованості) платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) були юридичні особи, на яких відповідно до Законів України був покладений обов'язок сплачувати податки і збори.
Пунктом 4.1 статті 4 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”(в редакції, яка діяла на момент виникнення у відповідача заборгованості) було встановлено, що платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку вказує у податковій декларації.
Згідно з пунктом 5.3.1 статті 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” платник податків був зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації.
Статтею 9 Закону України “Про систему оподаткування” було встановлено, що платники податків були зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Розміри та порядок плати за використання земельних ресурсів, а також відповідальність платників та контроль за правильністю обчислення і справляння земельного податку були передбачені Законом України “Про плату за землю” від 03.07.1992 року № 2535 –ХІІ.
Відповідно до ст. 2 Закону (що діяв на момент виникнення у відповідача заборгованості) використання землі в Україні є платним. Плата за землю здійснюється у вигляді земельного податку чи орендної плати, що визначаються в залежності від грошової оцінки земель. Власники земельних ділянок (паїв) і землекористувачі згідно з ч.2 ст. 2 Закону України “Про плату за землю” сплачують земельний податок. Статтею 15 даного нормативно-правового акту передбачено, що власники землі і землекористувачі платять земельний податок з дня виникнення права власності чи права користування земельною ділянкою.
Відповідно до ст. 13 Закону підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, - договір оренди такої земельної ділянки.
Згідно зі ст. 14 Закону України “Про плату за землю” платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислювали суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подавали відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняло від обов'язку подання щомісячних декларацій Платник податків мав право подавати щомісячно нову звітну податкову декларацію, що не звільняло його від обов'язку подання податкової декларації до 1 лютого поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від обов'язку подання податкової декларації протягом місяця з дня виникнення права на нововідведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів місяця наступного за звітним.
Судом встановлено, що відповідно до податкових декларацій з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності поданих відповідачем до органів ДПІ Податкова декларація № 1028 від 29.01.2010р. , податкова декларація № 374 від 28.01.2011р., та облікової картки платника податків з податку на додану вартість сума боргу складає 5133,37грн. у тому числі: 4536,00грн. основного платежу + 471,83грн. штрафні санкції + 125,32пеня., проте з урахуванням часткової сплати, сума заборгованості відповідача з орендної плати за землю на день розгляду справи становить 53,63грн.
За результатами невиїзної документальної перевірки ПП «Каркинида» з питанні своєчасності сплати до бюджету плати за землю, Красноперекопською ОДПІ складено Акт №775/15-03/32617791 від 19.07.2010р. на підставі акту перевірки відповідачу були надіслані повідомлення - рішення про накладення штрафу за не своєчасну сплату узгодженого зобов'язання:
- Повідомлення - рішення № 0001921503/0 від 22.07.2010 року штраф у розмір 1202,84 грн.
- Повідомлення - рішення № 0001931503/0 від 22.07.2010 року штраф у розмірі 223,15грн.
За результатами невиїзної документальної перевірки ПП «Каркинида» з питанні своєчасності сплати до бюджету плати за землю, Красноперекопською ОДПІ складено Акт №948/15-03/32617791 від 20.08.2010р на підставі акту перевірки відповідачу були надіслані повідомлення - рішення про накладення штрафу за не своєчасну сплату узгодженого зобов'язанні.
- Повідомлення - рішення №0002311503/0 від 26.08.2010 року штраф у розмір 68,95 грн.
- Повідомлення - рішення №0002291503/0 від 26.08.2010 року штраф у розмір 131,66 грн.
- Повідомлення - рішення №0002301503/0 від 26.08.2010 року штраф у розмір 275,82 грн.
За результатами камеральної перевірки ПП «Каркинида» з питання своєчасної сплати орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності Красноперекопською ОДПІ складено Акт №378/15-03/32617791 від 07.04.2011р. на підставі акту перевірки відповідачу були надіслані повідомлення - рішення за порушенні граничного строку сплати суми грошового зобов'язання.
- Повідомлення - рішення №000741503/0 від 15.04.2011 року штраф у розмірі 471.1 грн. яке було отримано поштою 29.04.2011 р про що свідчить підпис на поштовому повідомлені.
Відповідно до п.п. 6.2.1, 6.2.3 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” відповідачу направлені перша податкова вимога №1\9 від 10.01.206р. направлено відповідачу поштою яка була отримана відповідаче, про що свідчить підпис на поштовому повідомленні
Судом встановлено, що заборгованість відповідачем не сплачена.
Таким чином податковий борг відповідача з урахуванням часткової сплати складає 53,63грн. з орендної плати за землю з юридичних осіб.
Суд зазначає, що відповідно до п.20.1.18 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідачем відповідно до вимог ст. 71 КАС України не надано доказів сплати заборгованості.
Враховуючи, що заборгованість у розмірі 53,63 гривень відповідачем станом на день розгляду справи не сплачена, суд відповідно до п.20.1.18 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України вважає необхідним задовольнити позов шляхом стягнення з Приватного підприємства «Каркинида» заборгованості у розмірі 53,63 гривень з рахунків у банках, обслуговуючих Приватне підприємство «Каркинида», на р/р № 33214812700162, код платежу 13050200 до місцевого бюджету, через УГК в АРК м. Сімферополь, код 34740735, МФО 824026
Таким чином, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163,167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з Приватного підприємства «Каркинида» (96022, АР Крим, Красноперекопський район, с.Совхозне, вул. Трактова, 9, ідентифікаційний код 32617791) з рахунків у банках, обслуговуючих Приватне підприємство «Каркинида», заборгованість з орендної плати за землю у розмірі 53,63 гривень на р/р № 33214812700162, код платежу 13050200 до місцевого бюджету, через УГК в АРК м. Сімферополь, код 34740735, МФО 824026.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кірєєв Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2011 |
Оприлюднено | 23.01.2012 |
Номер документу | 20953580 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні