Постанова
від 20.10.2011 по справі 2а-0770/3059/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа №  2a-0770/3059/11

Ряд стат. звіту №   8.1.5

Код -  07

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  20 жовтня 2011 року                                                                                        м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд в особі :

головуючої судді –Калинич Я. М.

при секретарі судового засідання –Красновій О.Р.

за участі:

представника позивача –не з'явився

представника відповідача –не з'явився повторно,

розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Ужгороді адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області до приватного підприємства «С-Фарм»про стягнення податкового боргу в сумі 1020,00грн.,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач –суб'єкт владних повноважень Державна податкова інспекція у м. Ужгороді Закарпатської області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до приватного підприємства «С-Фарм»про стягнення податкового боргу по податку на додану вартість.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, однак від нього надійшло клопотання, в якому просить розглянути справу без його участі та за наявними матеріалами в справі.

Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, у судове засідання не з'явився повторно, про причини неприбуття суд не повідомив, хоча належним чином повідомлявся про дату, час і місце судового розгляду.

Відповідно до частини 1 статті 41 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень КАС України розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. А оскільки сторони в судове засідання не з'явилися, фіксування судового процесу не здійснюється.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

30.09.2011 року позивач надав суду заяву про збільшення судових вимог, оскільки 24.03.2011 року працівниками державної податкової інспекції проведено перевірку своєчасності подання податкової звітності, в результаті чого складено акт перевірки №412/15-1 та на основі даного акту прийнято податкове повідомлення –рішення №0000361540 від 30.03.2011 та визначено зобов'язання по податку на прибуток підприємств в розмірі 170,00 грн.

Судом встановлено, що приватне підприємство «С-Фарм»зареєстроване як юридична особа, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи, видане Ужгородським міськвиконкомом 15.08.2006 року серії А00 за №784120, Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців №99 від 21.01.2011 року .

Як вбачається з Довідки Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області про взяття на облік платника податків №29-0/648 від 16.08..2006 року –юридична особа «С-Фарм»взята на облік платника податків з 16.08.2006 року.

Згідно з витягу, наданого Головним управлінням статистики в Закарпатській області за №04/3-07/337 від 19.01.2011 року приватне підприємство «С-Фарм»знаходиться за адресою:88015, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Ю.Гойди,8, ідентифікаційний код відповідача- 34547370.

13.09.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Закарпатської області проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності. За результатами перевірки Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Закарпатської області складено Акт №2854/15-1 від 13.09.2010 року про порушення податкового законодавства, а саме неподання декларацій з податку на прибуток за І-й квартал 2010 року. За наслідками проведеної перевірки та складеного акта прийнято податкове повідомлення-рішення від 24.09.2010 року за №0083001540/0, за яким відповідачу визначено зобов'язання по податку на додану вартість у розмірі 170,00 грн., яке було вручено під розписку 28.09.2010 року.

15.09.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Закарпатської області проведено невиїзну документальну перевірку окремих питань дотримання податкового законодавства. За результатами перевірки Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Закарпатської області складено Акт №2891/15-2 від 15.09.2010 року про порушення податкового законодавства, а саме неподання декларацій з податку на додану вартість за лютого по серпень 2010 року.

На підставі Акту №2891/15-2 від 15.09.2010 року про результати невиїзної документальної перевірки про порушення податкового законодавства, а саме неподання декларацій з податку на додану вартість, Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді прийнято податкове повідомлення - рішення №0004321640/0 від 27.09.2010 року, яким визначено зобов'язання по податку на додану вартість у розмірі 510,0 грн., та було вручене 20.10.2010 року.

30.11.2010 року Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Закарпатської області проведено невиїзну документальну перевірку окремих питань дотримання податкового законодавства. За результатами перевірки Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Закарпатської області складено Акт №4050/15-2 від 30.11.2010 року про порушення податкового законодавства, а саме неподання декларацій з податку на додану вартість за жовтень, листопад 2010 року.

На підставі Акту №4050/15-2 від 30.11.2010 року про результати невиїзної документальної перевірки про порушення податкового законодавства, а саме неподання декларацій з податку на додану вартість, Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді прийнято податкове повідомлення - рішення №0006681640/0 від 13.12.2010 року, яким визначено зобов'язання по податку на додану вартість у розмірі 170,0 грн., та було вручене 16.12.2010 року.

24.03.2011 року Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Закарпатської області проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності. За результатами перевірки Державною податковою інспекцією у м. Ужгороді Закарпатської області складено Акт №412/15-1 від 24.03.2011 року про порушення податкового законодавства, а саме неподання декларацій з податку на прибуток за 09 місяців 2010 року. За наслідками проведеної перевірки та складеного акта прийнято податкове повідомлення-рішення від 30.03.2011 року за №0000361540/0, за яким відповідачу визначено зобов'язання по податку на додану вартість у розмірі 170,00 грн., яке було вручено під розписку 30.03.2011 року.

Згідно пп. 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до п.п. 4.2 та 4.3 ст. 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, крім випадків, визначених пп. 5.2.2 вказаного Закону.

Згідно з ч. 3 пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону України “Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, у разі визначення податкового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах “а” –“в” пп. 4.2.2 п. 4.2 ст. 4 цього Закону платник податків зобов'язаний погасити нараховану суму податкового зобов'язання протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім .випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Відповідно до пункту 102.4 статті 102 Податкового кодексу України, у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Згідно підпункту 20.1.28 пункту 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Як вбачається з розрахунку заборгованості, за приватним підприємством рахується заборгованість по податку на прибуток у сумі 1020,00грн.

На час розгляду адміністративної справи вищезазначена заборгованість відповідачем не сплачена.

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.          

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

1. Позовні вимоги Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області –задовольнити повністю.

2.Стягнути з приватного підприємства «С-Фарм»(88015, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Ю.Гойди,8, код ЄДРПОУ 34547370) на користь державного бюджету податкову заборгованість по податку на додану вартість 1020,00(одна тисяча двадцять) грн. з наступних рахунків:

- р/р 26002279546840 ф «Західне РУ»АТ «Б»«Фін та Кредит», м.Львів, МФО 325923;

- р/р 26051179546980 ф «Західне РУ»АТ «Б»«Фін та Кредит», м.Львів, МФО 325923;

- р/р 26006050174001 ф ВАТ КБ «Надра»МФО 312538.

Виконавчий лист видати після набрання, відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, постановою законної сили в порядку, визначеному частиною 1 статті 258 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України, та може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд в порядку та строки, встановлені ст. 186 КАС України. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –протягом десяти днів з дня отримання копії постанови (копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції).

Суддя                                                                                                         Калинич Я. М.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.10.2011
Оприлюднено23.01.2012
Номер документу20955809
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/3059/11

Постанова від 20.10.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

Ухвала від 16.09.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

Постанова від 20.10.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні