Постанова
від 14.11.2011 по справі 2а-0770/3203/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа №  2a-0770/3203/11

Ряд стат. звіту №   8.2.1

Код -  07

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  14 листопада 2011 року                                                                                        м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд в особі :

головуючої судді –Калинич Я. М.

при секретарі судового засідання –Красновій О.Р.

сторони у судове засідання не зявились;

розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Ужгороді адміністративну справу за позовом Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції Закарпатської області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Техно - Аква»про стягнення податкового боргу в сумі 170,00 грн.,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач –суб'єкт владних повноважень Ужгородська міжрайонна Державна податкова інспекція Закарпатської області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Техно - Аква»про стягнення податкового боргу у розмірі 170,00 грн.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, однак 14.11.2011 року від нього надійшло клопотання, в якому просить розглянути справу без його участі та за наявними матеріалами в справі.

Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, у судове засідання не з'явився повторно, про причини неприбуття суд не повідомив, хоча належним чином повідомлявся про дату, час і місце судового розгляду.

Відповідно до частини 1 статті 41 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень КАС України розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється. А оскільки сторони в судове засідання не з'явилися, фіксування судового процесу не здійснюється.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до наступного висновку.

Судом встановлено, що згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 25.08.2011р. Товариство з обмеженою відповідальністю «Техно -Аква»внесене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та зареєстроване за адресою: 89444, Закарпатська область. Ужгородський район, с. Холмець, вул. Церковна, буд.16.

Згідно відомостей наданих Головним управлінням статистики у Закарпатській області від 19.08.2011 року відповідач значиться в Єдиному державному реєстрі підприємств, установ та організацій України із відповідним кодом ЄДРПОУ - 34197859.

Відповідач взятий на облік 16.02.2006р. за №94 до Ужгородської МДПІ, що підтверджується довідкою №94 від 17.02.2006р.

На підставі поданої заяви вх. №5212/10/з/10 від 14.12.2009р. Товариством з обмеженою відповідальністю «Техно - Аква»про право застосування спрощеної системи обліку та звітності на 2010р., Ужгородською МДПІ видано свідоцтво серії Б №339692 Товариству з обмеженою відповідальністю «Техно - Аква»про право застосування спрощеної системи обліку та звітності на 2010р. за ставкою 10 відсотків єдиного податку.

Станом на 05.09.2011 року, згідно картки особового рахунку відповідача за ним по платежу 85 18050124 «Єдиний податок з юридичних осіб»рахується заборгованість у розмірі 170.00 грн.

Вказана заборгованість виникла у зв'язку із наступним.

06.04.2011 року працівниками Ужгородської МДПІ було проведено камеральну перевірку по питанню дотримання встановлених законодавством строків подання податкової звітності по єдиному податку за IV квартал 2010р. Товариством з обмеженою відповідальністю «Техно - Аква».

В результаті проведеної перевірки виявлено порушення Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів підприємницької діяльності», а саме:

- за результатами господарської діяльності за звітній (податковий) період (квартал) суб'єкти малого підприємництва - юридичні особи подають до органу державної податкової служби до 20 числа місяця, що наступає за звітнім (податковим) періодом, розрахунки про сплату єдиного податку.

В порушення вищенаведеного відповідачем не подано розрахунки по єдиному податку за IV квартал 2010р.

Статтею 5 Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва»визначено, що суб'єкти малого підприємництва несуть відповідальність за правильність обчислення, своєчасність подання розрахунків і сплати єдиного податку згідно із законодавством України.

За результатами проведеної перевірки складено акт від 06.04.2011р. №268/15-1 та винесено податкове повідомлення - рішення Ужгородської МДПІ від 18.04.2011р. №0000341501 про збільшення суми грошового зобов'язання за штрафною (фінансовою) санкцію за порушення термінів подання звітності по єдиному податку на підприємницьку діяльність з юридичних осіб.

У відповідності до п. 120.1. ст. 120 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Податкове повідомлення - рішення від 18.04.2011р. №0000341501 було направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення, однак лист повернувся 27.05.2011р. з відміткою відділу поштового зв'язку "за зазначеною адресою не проживає".

Згідно п. 58.3. ст. 58 Податкового Кодексу України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.

У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Дане податкове повідомлення - рішення боржником не оскаржувались ні в адміністративному, а ні судовому порядку, отже вони є узгодженими.

У зв'язку із набуттям з 01.01.2011 чинності Податковим кодексом України було змінено процедуру складання та направлення органами державної податкової служби податкових вимог.

Відповідно до статті 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган податкової   служби   надсилає   (вручає)   йому   податкову   вимогу   в   порядку, зазначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

В силу пп. 14.1.153 п. 14.1 ст. 14 даного Кодексу податкова вимога - письмова вимога органу державної податкової служби до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.

У зв'язку з тим, що відповідачем не було сплачено узгоджені суми у встановлені строки та відповідно проводячи упереджуючи заходи щодо погашення податкового боргу. Ужгородською МДПІ направлялась на адресу відповідача податкова вимога № 224 від 08.06.2011., однак лист повернувся 14.06.2011р. на адресу інспекції з відміткою «за зазначеною адресою не проживає».

У відповідності п. 58.3. ст. 58 Податкового Кодексу України, Податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого її місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг.

У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Дана податкова вимога від 08.06.2011р. №224 так і не була погашена відповідачем.

Статтею 16 Податкового кодексу України передбачено, що одним із обов'язків платника податків є обов'язок сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг -сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до підпункту 20.1.28 пункту 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Приписами ст. 95 Податкового кодексу України визначено, що Орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до пункту 102.4 статті 102 Податкового кодексу України, у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у

самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних   1095   календарних  днів  з  дня  виникнення  податкового  боргу.  Якщо  платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.

Згідно п.11 ст.10 Закону України "Про державну податкову службу" органи державної податкової служби подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.          

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

1. Позовні вимоги Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції Закарпатської області –задовольнити повністю.

2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Техно - Аква»(89444, Закарпатська область. Ужгородський район, с. Холмець, вул. Церковна, буд.16, ідентифікаційний код відповідача- 34197859)  заборгованість до Державного бюджету у розмірі 170,00 грн.

Виконавчий лист видати після набрання, відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, постановою законної сили в порядку, визначеному частиною 1 статті 258 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України, та може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд в порядку та строки, встановлені ст. 186 КАС України. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України –протягом десяти днів з дня отримання копії постанови (копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції).

Суддя                                                                                                         Калинич Я. М.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.11.2011
Оприлюднено23.01.2012
Номер документу20955923
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/3203/11

Постанова від 14.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

Постанова від 14.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

Ухвала від 03.10.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Калинич Я. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні