Постанова
від 10.01.2012 по справі 2а-12059/11/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.5

ПОСТАНОВА

Іменем України

10 січня 2012 року Справа № 2а-12059/11/1270

< Текст >

Луганський окружний адмі ністративний суд у складі:

головуючого судді - Цицюри О .О.,

при секретарі судового зас ідання - Бойко В.В.,

за участю представників ст орін:

від позивача - старший дер жавний податковий інспектор юридичного відділу

ОСОБА_1, довірені сть №842/10 від 12.01.2011,

від відповідача - не прибу в,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі суд у у м.Луганську адміністрати вну справу за адміністративн им позовом Алчевської об' єд наної державної податкової і нспекції в Луганській област і до Виробничо-промислового приватного підприємства «Сп ецбудмонтаж» про стягнення к оштів на суму податкового бо ргу перед бюджетом з орендно ї плати за земельні ділянки д ержавної і комунальної власн ості за період з 30.06.2011 по 30.10.2011 в су мі 6890,88 грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платника пода тків, -

В С Т А Н О В И В:

22 грудня 2011 року позивач - Алч евська об' єднана державна п одаткова інспекція в Лугансь кій області звернувся до Луг анського окружного адмініст ративного суду з адміністрат ивним позовом до Виробничо-п ромислового приватного підп риємства «Спецбудмонтаж» пр о стягнення коштів на суму по даткового боргу перед бюджет ом з орендної плати за земель ні ділянки державної і комун альної власності за період з 30.06.2011 по 30.10.2011 в сумі 6890,88 грн. з рахун ків у банках, обслуговуючих п латника податків.

В обґрунтування своїх позо вних вимог позивач посилався на наступне.

Виробничо-промислове приватне підприємство «Спец будмонтаж» (код ЄДРПОУ 31142409) 15.09.2004 зареєстровано в якості юрид ичної особи виконавчим коміт етом Алчевської міської ради за реєстраційним номером №1 3 84 120 0000 000095, взято на податковий об лік Алчевської ОДПІ в Луганс ькій області з 19.10.2000 за №713/10-140 в як ості платника податків і збо рів. Так, 19.12.2005 між Алчевською м іською радою Луганської обла сті та Виробничо-промисловим приватним підприємством «Сп ецбудмонтаж» було укладено д оговір оренди земельної діля нки, відповідно до якого відп овідач є орендарем, який прий няв у платне користування зе мельну ділянку та зобов' яза вся вносити плату за оренду з емлі у грошовій формі у розмі рі та в строки, що встановлені договором. Однак, за період з 30.06.2011 по 30.10.2011 в результаті господ арської діяльності відповід ача, виник податковий борг зі сплати земельного податку в сумі 6890,88 грн., який останнім виз начений самостійно в податко вій декларації орендної плат и за земельні ділянки держав ної і комунальної власності за період травень-жовтень 2011 р оку №1168 від 28.01.2011, зазначивши при цьому щомісячну суму платеж у в розмірі 1010,16 грн., де за вказа ною декларацією стягненню пі длягають суми податкових зоб ов' язань в розмірі 6060,96 грн.; в у точнюючій податковій деклар ації з плати за землю за 2011 рік №38518 від 18.11.2011, вказавши при цьому збільшення податкових зобов ' язань за жовтень 2011 року в су мі 791,20 грн. Через несвоєчасну с плату вказаного податку відп овідачу нарахована пеня в су мі 38,72 грн. Таким чином, загальн а сума боргу, що обліковуєтьс я за відповідачем, становить 6890,88 грн.

На підставі викладеного, по зивач просив суд стягнути з В иробничо-промислового прива тного підприємства «Спецбуд монтаж» кошти на суму податк ового боргу перед бюджетом з орендної плати за земельні д ілянки державної і комунальн ої власності за період з 30.06.2011 п о 30.10.2011 в сумі 6890,88 грн. з рахунків у банках, обслуговуючих платн ика податків.

Представник позивача в судовому засіданні позовн і вимоги підтримав, наполяга в на їх задоволенні, дав суду п ояснення, аналогічні викладе ним у позові.

Представник відповід ача в судове засідання не при був, про місце, дату та час роз гляду справи був належним чи ном повідомлений (а.с.27,28). У вста новлений судом строк відпові дачем не подано ані заперече нь проти позову, ані заяви про визнання позовних вимог. Так , 05.01.2012 на адресу Луганського ок ружного адміністративного с уду повернулось поштове відп равлення з ухвалою про відкр иття провадження у справі, на правлене на адресу відповіда ча. Згідно довідки поштового відділення причиною поверне ння поштового відправлення з азначено «за закінченням тер міну зберігання». Відповідно до частини 11 статті 35 Кодексу а дміністративного судочинст ва України у разі повернення поштового відправлення із п овісткою, яка не вручена адре сату з незалежних від суду пр ичин, вважається, що така пові стка вручена належним чином.

Відповідно до частини 6 стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України якщо особа, яка бере участь у справ і, без поважних причин не нада сть докази на пропозицію суд у для підтвердження обставин , на які вона посилається, суд вирішує справу на основі ная вних в матеріалах справи док азів.

Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідив ши матеріали справи, розглян увши справу в межах заявлени х позовних вимог і наявних у м атеріалах справи доказів, оц інивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд дійшов висновку про обґрунт ованість заявлених вимог з о гляду на таке.

Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що завдан ням адміністративного судоч инства є захист прав, свобод т а інтересів фізичних осіб, пр ав та інтересів юридичних ос іб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, орг анів місцевого самоврядуван ня, їхніх посадових і службов их осіб, інших суб' єктів при здійсненні ними владних упр авлінських функцій на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень, шляхом справедливог о, неупередженого та своєчас ного розгляду адміністратив них справ.

Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і з бори в порядку і розмірах, вст ановлених законом.

Органи державної влади та о ргани місцевого самоврядува ння, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України.

01 січня 2011 року набув чинност і Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI, який встановлює пе релік податків та зборів, що с правляються в Україні, та пор ядок їх адміністрування, пла тників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенц ію контролюючих органів, пов новаження і обов'язки їх поса дових осіб під час здійсненн я податкового контролю, а так ож відповідальність за поруш ення податкового законодавс тва.

Відповідно до ст.6 Податково го Кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI податком є обов' язковий, бе зумовний платіж до відповідн ого бюджету, що справляється з платників податку відпові дно до цього Кодексу.

У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу Україн и від 02.12.2010 №2755-VI:

- грошове зобов'язання платн ика податків - сума коштів, яку платник податків повинен сп латити до відповідного бюдже ту як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) сан кцію, а також санкції за поруш ення законодавства у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);

- податкове зобов'язання - су ма коштів, яку платник податк ів, у тому числі податковий аг ент, повинен сплатити до відп овідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядк у та строки, визначені податк овим законодавством (у тому ч ислі сума коштів, визначена п латником податків у податков ому векселі та не сплачена в у становлений законом строк) (п ідпункт 14.1.156 пункту 14.1);

- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигля ді фіксованої суми та/або від сотків, що справляється з пла тника податків у зв'язку з пор ушенням ним вимог податковог о законодавства та іншого за конодавства, контроль за дот риманням яких покладено на к онтролюючі органи, а також шт рафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пунк ту 14.1);

- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на су ми грошових зобов'язань, не сп лачених у встановлені законо давством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);

- податковий борг - сума грош ового зобов'язання (з урахува нням штрафних санкцій за їх н аявності), самостійно узгодж еного платником податків або узгодженого в порядку оскар ження, але не сплаченого у вст ановлений цим Кодексом строк , а також пеня, нарахована на с уму такого грошового зобов'я зання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).

У відповідності із статтею 16 Податкового кодексу Україн и від 02.12.2010 №2755-VI платник податків зобов'язаний: стати на облік у контролюючих органах в поря дку, встановленому законодав ством України; вести в устано вленому порядку облік доході в і витрат, складати звітніст ь, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; по давати до контролюючих орган ів у порядку, встановленому п одатковим та митним законода вством, декларації, звітніст ь та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою пода тків та зборів; сплачувати по датки та збори в строки та у ро змірах, встановлених цим Код ексом та законами з питань ми тної справи; подавати на нале жним чином оформлену письмов у вимогу контролюючих органі в (у випадках, визначених зако нодавством) документи з облі ку доходів, витрат та інших по казників, пов'язаних із визна ченням об'єктів оподаткуванн я (податкових зобов'язань), пер винні документи, регістри бу хгалтерського обліку, фінанс ову звітність, інші документ и, пов'язані з обчисленням та с платою податків та зборів. У п исьмовій вимозі обов'язково зазначаються конкретний пер елік документів, які повинен надати платник податків, та п ідстави для їх надання; подав ати контролюючим органам інф ормацію, відомості про суми к оштів, не сплачених до бюджет у в зв'язку з отриманням подат кових пільг (суми отриманих п ільг) та напрями їх використа ння (щодо умовних податкових пільг - пільг, що надаються за умови використання коштів, в ивільнених у суб'єкта господ арювання внаслідок надання п ільги, у визначеному державо ю порядку); подавати контролю ючим органам інформацію в по рядку, у строки та в обсягах, в становлених податковим зако нодавством; виконувати зако нні вимоги контролюючих орга нів щодо усунення виявлених порушень законів з питань оп одаткування та митної справи і підписувати акти (довідки) п ро проведення перевірки; не п ерешкоджати законній діяльн ості посадової особи контрол юючого органу під час викона ння нею службових обов'язків та виконувати законні вимог и такої посадової особи; пові домляти контролюючим органа м за місцем обліку такого пла тника про його ліквідацію аб о реорганізацію протягом трь ох робочих днів з дня прийнят тя відповідного рішення (крі м випадків, коли обов'язок зді йснювати таке повідомлення п окладено законом на орган де ржавної реєстрації); повідом ляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юрид ичної особи та зміну місця пр оживання фізичної особи - під приємця; забезпечувати збере ження документів, пов'язаних з виконанням податкового об ов'язку, протягом строків, уст ановлених цим Кодексом; допу скати посадових осіб контрол юючого органу під час провед ення ними перевірок до обсте ження приміщень, територій (к рім житла громадян), що викори стовуються для одержання дох одів чи пов'язані з утримання м об'єктів оподаткування, а та кож для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадка х, встановлених цим Кодексом .

Відповідно до статті 20 Пода ткового кодексу України орга ни державної податкової служ би мають право визначати у ви значених цим Кодексом випадк ах суми податкових та грошов их зобов'язань платників под атків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); за стосовувати до платників под атків фінансові (штрафні) сан кції, стягувати до бюджетів т а державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та /або податкового боргу у випа дках, порядку та розмірі, вста новлених цим Кодексом, стягу вати суми простроченої забор гованості суб'єкта господарю вання перед державою (Автоно мною Республікою Крим чи тер иторіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залучен им державою (Автономною Респ ублікою Крим чи територіальн ою громадою міста) або під дер жавну (місцеву) гарантію, а так ож за кредитом з бюджету в пор ядку, визначеному цим Кодекс ом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); зверт атися до суду щодо стягнення коштів платника податків, як ий має податковий борг, з раху нків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму пода ткового боргу або його части ни (пункт 20.1.18 пункту 20.1).

Відповідно до п.54.1 ст.54 Податк ового кодексу України від 02.12.20 10 №2755-VI, крім випадків, передбаче них податковим законодавств ом, платник податків самості йно обчислює суму податковог о та/або грошового зобов' яз ання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) деклара ції або уточнюючому розрахун ку, що подається контролюючо му органу у строки, встановле ні цим Кодексом.

Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 №2755-VI, платник податків зобов 'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язанн я, зазначену у поданій ним под атковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настаю ть за останнім днем відповід ного граничного строку, пере дбаченого цим Кодексом для п одання податкової деклараці ї, крім випадків, встановлени х цим Кодексом.

Відповідно до ст.287 Податков ого кодексу України від 02.12.2010 №2 755-VI власники землі та землекор истувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користу вання земельною ділянкою (п.287 .1. ст.287 ПКУ від 02.12.2010 №2755-VI).

Податкове зобов'язання щод о плати за землю, визначене у п одатковій декларації на пото чний рік, сплачується рівним и частками власниками та зем лекористувачами земельних д ілянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податк овий період, який дорівнює ка лендарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, щ о настають за останнім кален дарним днем податкового (зві тного) місяця (п.287.3. ст.287 ПКУ від 0 2.12.2010 №2755-VI).

Податкове зобов'язання з пл ати за землю, визначене у нові й звітній податковій деклара ції, у тому числі за нововідве дені земельні ділянки, сплач ується власниками та землеко ристувачами земельних ділян ок за місцезнаходженням земе льної ділянки за податковий період, який дорівнює календ арному місяцю, щомісяця прот ягом 30 календарних днів, що на стають за останнім календарн им днем податкового (звітног о) місяця (п.287.4. ст.287 ПКУ від 02.12.2010 №27 55-VI).

Відповідно до ст.288 Податков ого кодексу України від 02.12.2010 №2 755-VI, підставою для нарахування орендної плати за земельну д ілянку є договір оренди тако ї земельної ділянки. Платник ом орендної плати є орендар з емельної ділянки. Об' єктом оподаткування є земельна діл янка, надана в оренду. Розмір т а умови внесення орендної пл ати встановлюються у договор і оренди між орендодавцем (вл асником) і орендарем.

Судом установлено, підтвер джується матеріалами справи , що відповідач - Виробничо-п ромислове приватне підприєм ство «Спецбудмонтаж» (код ЄД РПОУ 31142409) 15.09.2004 зареєстровано в я кості юридичної особи викона вчим комітетом Алчевської мі ської ради за реєстраційним номером №1 384 120 0000 000095, взято на под атковий облік Алчевської ОДП І в Луганській області з 19.10.2000 з а №713/10-140 в якості платника подат ків і зборів та є суб'єктом пла ти за землю (платником) (а.с.11-14,16).

Так, 19.12.2005 між Алчевською місь кою радою Луганської області та Виробничо-промисловим пр иватним підприємством «Спец будмонтаж» на підставі рішен ня Алчевської міської ради Л уганської області від 08.12.2005 №42/18 укладено договір оренди земе льної ділянки, відповідно до якого відповідач є орендаре м земельної ділянки, розташо ваної за адресою: м.Алчевськ, в ул.Тельмана, буд.29, кадастрови й номер 4411200000.17.001.0014, загальною площ ею 0,2573 га, нормативна грошова о цінка земельної ділянки стан овить 134259,14 грн.,доковір укладен о строком дії до 31.12.2024 року (а.с.20-22 ).

Відповідно до вказаного до говору відповідач прийняв у платне користування земельн у ділянку та зобов' язався в носити плату за оренду землю у грошовій формі у розмірі та в строки, що встановлені дого вором. Однак, своїх зобов' яз ань за договором оренди земл і не виконав, у зв' язку з чим, за період з 30.06.2011 по 30.10.2011 в резуль таті господарської діяльнос ті відповідача, виник податк овий борг зі сплати земельно го податку в сумі 6890,88 грн., який останнім визначений самості йно в податковій декларації орендної плати за земельні д ілянки державної і комунальн ої власності за період траве нь-жовтень 2011 року №1168 від 28.01.2011, за значивши при цьому щомісячну суму платежу в розмірі 1010,16 грн ., де за вказаною декларацією с тягненню підлягають суми под аткових зобов' язань в розмі рі 6060,96 грн.; в уточнюючій податк овій декларації з плати за зе млю за 2011 рік №38518 від 18.11.2011, вказавш и при цьому збільшення подат кових зобов' язань за жовтен ь 2011 року в сумі 791,20 грн. (а.с.17-18,19).

Наявність податкового бор гу, що обліковується за відпо відачем, підтверджується так ож висновком Алчевської ОДПІ в Луганській області від 31.10.201 1 (а.с.6), довідкою про суми подат кового боргу станом на 07.12.2011 (а.с .7), обліковою карткою платника орендної плати з юридичних о сіб станом на 07.12.2011 (а.с.8-10).

Відповідно до пункту 129.1.1. ста тті 129 Податкового кодексу Укр аїни від 02.12.2010 №2755-VI після закінче ння встановлених цим Кодексо м строків погашення узгоджен ого грошового зобов'язання н а суму податкового боргу нар аховується пеня. Нарахування пені розпочинається: а) при са мостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання плат ником податків - від першого р обочого дня, наступного за ос таннім днем граничного строк у сплати грошового зобов'яза ння, визначеного цим Кодексо м; б) при нарахуванні суми грош ового зобов'язання контролюю чими органами - від першого ро бочого дня, наступного за ост аннім днем граничного строку сплати грошового зобов'язан ня, визначеного у податковом у повідомленні - рішенні згід но із цим Кодексом.

На суму грошових зобов'язан ь з орендної плати за земельн і ділянки державної і комуна льної власності, не сплачену у встановлені законодавство м строки, відповідачу нарахо вана пеня, яка складає 38,72 грн., що підтверджується розрахун ком пені (а.с.23).

Пунктом 59.1. ст.59 Податкового к одексу України від 02.12.2010 №2755-VI вс тановлено, що у разі коли плат ник податків не сплачує узго дженої суми грошового зобов' язання в установлені законод авством строки, орган держав ної податкової служби надсил ає (вручає) йому податкову вим огу в порядку, визначеному дл я надсилання (вручення) подат кового повідомлення-рішення .

Пунктом 59.3 ст. 59 Податкового к одексу України від 02.12.2010 №2755-VI вс тановлено, що податкова вимо га надсилається не раніше пе ршого робочого дня після зак інчення граничного строку сп лати суми грошового зобов'яз ання. Податкова вимога повин на містити відомості про фак т виникнення грошового зобов 'язання та права податкової з астави, розмір податкового б оргу, який забезпечується по датковою заставою, обов'язок погасити податковий борг та можливі наслідки його непог ашення в установлений строк, попередження про опис актив ів, які відповідно до законод авства можуть бути предметом податкової застави, а також п ро можливі дату та час провед ення публічних торгів з їх пр одажу.

Так, через несплату Виробни чо-промисловим приватним під приємством «Спецбудмонтаж» суми узгоджених податкових зобов' язань з орендної плат и за землю в установлені зако нодавством строки, Алчевсько ю ОДПІ в Луганській області к ерівникові відповідача 05.04.2011 в ручено податкову вимогу від 04.03.2011 №50 на суму 856,42 грн. (а.с.15).

Однак, ужиті заходи не призв ели до добровільного погашен ня податкового боргу відпові дачем.

Даних про оскарження відпо відачем зазначеної податков ої вимоги судом не встановле но, а тому вона є узгодженою та чинною на час розгляду справ и.

Відповідно до п.20.1.18 ст.20 Подат кового кодексу України, орга ни державної податкової служ би мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів п латника податків, який має по датковий борг, з рахунків у ба нках, обслуговуючих такого п латника, на суму податкового боргу або його частини.

Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 П одаткового кодексу України в изначено, що джерелами самос тійної сплати грошових зобов 'язань або погашення податко вого боргу платника податків є будь-які власні кошти, у том у числі ті, що отримані від про дажу товарів (робіт, послуг), м айна, випуску цінних паперів , зокрема корпоративних прав , отримані як позика (кредит), т а з інших джерел, з урахування м особливостей, визначених ц ією статтею, а також суми надм іру сплачених платежів до ві дповідних бюджетів. Джерелам и погашення податкового борг у платника податків є будь-як е майно такого платника пода тків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а та кож іншими законодавчими акт ами.

Пунктом 95.1 статті 95 Податков ого кодексу України регламен товано, що орган державної по даткової служби здійснює за платника податків і на корис ть держави заходи щодо погаш ення податкового боргу таког о платника податків шляхом с тягнення коштів, які перебув ають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом про дажу майна такого платника п одатків, яке перебуває у пода тковій заставі.

Стягнення коштів з рахункі в платника податків у банках , обслуговуючих такого платн ика податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарни х днів з дня надіслання таком у платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини (підпункти 95.2 та 95.3 ста тті 95 Податкового кодексу Укр аїни).

Таким чином, суд вважає вста новленим, що за відповідачем дійсно рахується податковий борг з орендної плати за земе льні ділянки державної і ком унальної власності за період з 30.06.2011 по 30.10.2011 в сумі 6890,88 грн., який д о теперішнього часу останнім у добровільному порядку не с плачено, вимоги податкового органу про стягнення коштів на суму встановленого податк ового боргу з рахунків платн ика податків у банках, обслуг овуючих такого платника пода тків, визнаються судом обґру нтованими, доведеними і таки ми, що підлягають задоволенн ю.

Суд вважає, що підстави для відмови у задоволенні позову відсутні, тому адміністрати вний позов підлягає задоволе нню.

Питання про розподіл судов их витрат судом не вирішуєть ся, оскільки позивач згідно і з пунктом 21 частини 1 статті 5 За кону України «Про судовий зб ір» від 08 липня 2011 року №3674-VI (який набув чинності з 01.11.2011) від спла ти судового збору звільнений , а ст. 94 Кодексу адміністратив ного судочинства України не передбачено їх стягнення у д аних випадках.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 10 січня 2012 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови. Складення п останови у повному обсязі ві дкладено на 16 січня 2012 року, про що згідно вимог частини 2 стат ті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин пост анови в судовому засіданні.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 17, 18, 94, 158-163, 167 К одексу адміністративного су дочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Ал чевської об' єднаної держав ної податкової інспекції в Л уганській області до Виробни чо-промислового приватного п ідприємства «Спецбудмонтаж » про стягнення коштів на сум у податкового боргу перед бю джетом з орендної плати за зе мельні ділянки державної і к омунальної власності за пері од з 30.06.2011 по 30.10.2011 в сумі 6890,88 грн. з ра хунків у банках, обслуговуюч их платника податків, задово льнити в повному обсязі.

Стягнути з Виробничо -промислового приватного під приємства "Спецбудмонтаж" (ід ентифікаційний код 31142409, місце знаходження: 94207, Луганська обл асть, м.Алчевськ, вул.Запорізь ка, буд.152) кошти на суму податко вого боргу перед бюджетом з о рендної плати за земельні ді лянки державної і комунально ї власності за період з 30.06.2011 по 30.10.2011 в сумі 6890 грн. 88 коп. (шість ти сяч вісімсот дев'яносто грив ень 88 копійок) з рахунків у бан ках, обслуговуючих платника податків - Виробничо-промисл ове приватне підприємство "С пецбудмонтаж", перерахувавши стягнуті кошти на р/р 33215812700027, код платежу 13050200, одержувач Відділ ення держказначейства у м.Ал чевськ в установі банку ГУДК У у Луганській області, код 240467 68, МФО 804013.

Постанова може бути о скаржена в апеляційному поря дку до Донецького апеляційно го адміністративного суду.

Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова у повн ому обсязі складена та підпи сана 16 січня 2012 року.

< Текст >

Суддя О.О. Цицюра

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.01.2012
Оприлюднено23.01.2012
Номер документу20957700
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12059/11/1270

Постанова від 10.01.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.О. Цицюра

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні