Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
11 січня 2012 року Справа № 2а-11849/11/1270
Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:
головуючого судді Цицюри О .О.,
за участю секретаря судово го засідання Бойко В.В.,
представників сторін:
від позивача - старший дер жавний податковий інспектор юридичного
відділу ОС ОБА_1, довіреність №4/10 від 04.01.2012 ,
від відповідача - не прибу в,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом Ленінської міжрай онної державної податкової і нспекції у місті Луганську д о Державного підприємства «У країнський державний проект ний інститут споруд захищено го ґрунту «Діпропромтеплиця » про стягнення коштів на сум у податкового боргу перед бю джетом з податку на додану ва ртість у розмірі 22318,00 грн., по зе мельному податку в розмірі 1666 ,69 грн., по податку з доходів фіз ичних осіб у розмірі 536,32 грн., а в сього 24521,01 грн. з розрахункових рахунків у банках, обслугову ючих платника податків,
ВСТАНОВИВ:
19 грудня 2011 року позива ч - Ленінська міжрайонна де ржавна податкова інспекція у місті Луганську звернувся д о Луганського окружного адмі ністративного суду з адмініс тративним позовом до Державн ого підприємства «Українськ ий державний проектний інсти тут споруд захищеного ґрунту «Діпропромтеплиця» про стяг нення коштів на суму податко вого боргу перед бюджетом з п одатку на додану вартість у р озмірі 22318,00 грн., по земельному п одатку в розмірі 1666,69 грн., по под атку з доходів фізичних осіб у розмірі 536,32 грн., а всього 24521,01 г рн. з розрахункових рахунків у банках, обслуговуючих плат ника податків.
В обґрунтування своїх позо вних вимог позивач зазначив наступне.
Державне підприємство «Ук раїнський державний проектн ий інститут споруд захищеног о ґрунту «Діпропромтеплиця» (ідентифікаційний код юриди чної особи 00860412) є платником под атків і зборів та перебуває н а податковому обліку в Ленін ській МДПІ у місті Луганську .
Станом на грудень 2011 року під приємство відповідача має за боргованість перед бюджетом у загальному розмірі 6333,22 грн., у тому числі:
- з податку на додану вартіс ть в розмірі 22318,00 грн., яка утвор илася внаслідок несплати від повідачем сум узгоджених под аткових зобов' язань, визнач ених у поданій податковій де кларації з податку на додану вартість №127114 від 23.11.2011 на суму 2536, 00 грн., №127113 від 23.11.2011 на суму 3558,00 грн. , №127107 від 23.11.2011 на суму 6038,00 грн., №127104 в ід 23.11.2011 на суму 1705,00 грн., №127101 від 23.11.2 011 на суму 1728,00 грн., №127098 від 23.11.2011 на с уму 1706,00 грн., №127095 від 23.11.2011 на суму 318 7,00 грн., №169472 від 23.11.2011 на суму 1860,00 грн .,
- по земельному податку в ро змірі 1666,69 грн., яка утворилася в наслідок несплати відповіда чем сум узгоджених податкови х зобов' язань, визначених у податковому розрахунку земе льного податку за 2010 рік №2771 ві д 28.01.2010 на суму 1666,69 грн.,
- з податку на доходи найман их працівників у сумі 536,32 грн., щ о є пенею, яка донарахована по датковим органом на підставі акту перевірки від 03.03.2011 №69/17/00860412.
З метою погашення податков ого боргу Ленінською МДПІ у м істі Луганську на підставі п .п.6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» ві д 21.12.2000р. № 2181-ІІІ (який був чинним до 01.01.2011) до відповідача були за стосовані заходи щодо стягне ння існуючого податкового бо ргу шляхом направлення на юр идичну адресу останнього пер шої податкової вимоги №1/2669 від 19.10.2009 та другої податкової вимо ги №2/3120 від 20.10.2009, які були отриман і головним бухгалтером відпо відача 25.11.2009 та 21.10.2009. Зокрема, 24.03.2011 Л енінською МДПІ у м.Луганську відносно Державного підприє мства «Український державни й проектний інститут споруд захищеного ґрунту «Діпропро мтеплиця» прийнято рішення п ро опис майна в податкову зас таву.
Однак, усі прийняті заходи, спрямовані на погашення пода ткового боргу, не дали позити вного результату. На підстав і викладеного, позивач проси в стягнути з Державного підп риємства «Український держа вний проектний інститут спор уд захищеного ґрунту «Діпроп ромтеплиця» кошти на суму по даткового боргу перед бюджет ом з податку на додану вартіс ть у розмірі 22318,00 грн., по земель ному податку в розмірі 1666,69 грн ., по податку з доходів фізични х осіб у розмірі 536,32 грн., а всьог о 24521,01 грн. з розрахункових раху нків у банках, обслуговуючих платника податків, у судовом у порядку в доход Державного бюджету України.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, наполягав на їх задоволенн і, дав суду пояснення, аналогі чні викладеному у позові.
Представник відповід ача в судове засідання не при був, про місце, дату та час роз гляду справи був належним чи ном повідомлений (а.с.40). Правом надання заперечень проти по зову у встановлений судом ст рок та доказів на підтвердже ння своїх доводів не скорист ався, заяви про визнання позо вних вимог або про розгляд сп рави за його відсутності суд у не надавав.
Відповідно до частини 6 стат ті 71 Кодексу адміністративно го судочинства України якщо особа, яка бере участь у справ і, без поважних причин не нада сть докази на пропозицію суд у для підтвердження обставин , на які вона посилається, суд вирішує справу на основі ная вних в матеріалах справи док азів.
Заслухавши пояснення пред ставника позивача, дослідивш и матеріали справи, розгляну вши справу в межах заявлених позовних вимог і наявних у ма теріалах справи доказів, оці нивши докази відповідно до в имог ст.ст.69-72 КАС України, суд д ійшов висновку про обґрунтов аність заявлених вимог з огл яду на таке.
Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що завдан ням адміністративного судоч инства є захист прав, свобод т а інтересів фізичних осіб, пр ав та інтересів юридичних ос іб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, орг анів місцевого самоврядуван ня, їхніх посадових і службов их осіб, інших суб' єктів при здійсненні ними владних упр авлінських функцій на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень, шляхом справедливог о, неупередженого та своєчас ного розгляду адміністратив них справ.
Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і з бори в порядку і розмірах, вст ановлених законом.
01 січня 2011 року набув чинност і Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI (що набрав законної сили з 01.01.2011), який встановлює пе релік податків та зборів, що с правляються в Україні, та пор ядок їх адміністрування, пла тників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенц ію контролюючих органів, пов новаження і обов'язки їх поса дових осіб під час здійсненн я податкового контролю, а так ож відповідальність за поруш ення податкового законодавс тва.
Відповідно до ст.6 Податково го Кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI податком є обов' язковий, бе зумовний платіж до відповідн ого бюджету, що справляється з платників податку відпові дно до цього Кодексу.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу Україн и від 02.12.2010 №2755-VI:
- грошове зобов'язання платн ика податків - сума коштів, яку платник податків повинен сп латити до відповідного бюдже ту як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) сан кцію, а також санкції за поруш ення законодавства у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - су ма коштів, яку платник податк ів, у тому числі податковий аг ент, повинен сплатити до відп овідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядк у та строки, визначені податк овим законодавством (у тому ч ислі сума коштів, визначена п латником податків у податков ому векселі та не сплачена в у становлений законом строк) (п ідпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигля ді фіксованої суми та/або від сотків, що справляється з пла тника податків у зв'язку з пор ушенням ним вимог податковог о законодавства та іншого за конодавства, контроль за дот риманням яких покладено на к онтролюючі органи, а також шт рафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пунк ту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на су ми грошових зобов'язань, не сп лачених у встановлені законо давством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума грош ового зобов'язання (з урахува нням штрафних санкцій за їх н аявності), самостійно узгодж еного платником податків або узгодженого в порядку оскар ження, але не сплаченого у вст ановлений цим Кодексом строк , а також пеня, нарахована на с уму такого грошового зобов'я зання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
У відповідності із статтею 16 Податкового кодексу Україн и від 02.12.2010 №2755-VI платник податків зобов'язаний: стати на облік у контролюючих органах в поря дку, встановленому законодав ством України; вести в устано вленому порядку облік доході в і витрат, складати звітніст ь, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; по давати до контролюючих орган ів у порядку, встановленому п одатковим та митним законода вством, декларації, звітніст ь та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою пода тків та зборів; сплачувати по датки та збори в строки та у ро змірах, встановлених цим Код ексом та законами з питань ми тної справи; подавати на нале жним чином оформлену письмов у вимогу контролюючих органі в (у випадках, визначених зако нодавством) документи з облі ку доходів, витрат та інших по казників, пов'язаних із визна ченням об'єктів оподаткуванн я (податкових зобов'язань), пер винні документи, регістри бу хгалтерського обліку, фінанс ову звітність, інші документ и, пов'язані з обчисленням та с платою податків та зборів. У п исьмовій вимозі обов'язково зазначаються конкретний пер елік документів, які повинен надати платник податків, та п ідстави для їх надання; подав ати контролюючим органам інф ормацію, відомості про суми к оштів, не сплачених до бюджет у в зв'язку з отриманням подат кових пільг (суми отриманих п ільг) та напрями їх використа ння (щодо умовних податкових пільг - пільг, що надаються за умови використання коштів, в ивільнених у суб'єкта господ арювання внаслідок надання п ільги, у визначеному державо ю порядку); подавати контролю ючим органам інформацію в по рядку, у строки та в обсягах, в становлених податковим зако нодавством; виконувати зако нні вимоги контролюючих орга нів щодо усунення виявлених порушень законів з питань оп одаткування та митної справи і підписувати акти (довідки) п ро проведення перевірки; не п ерешкоджати законній діяльн ості посадової особи контрол юючого органу під час викона ння нею службових обов'язків та виконувати законні вимог и такої посадової особи; пові домляти контролюючим органа м за місцем обліку такого пла тника про його ліквідацію аб о реорганізацію протягом трь ох робочих днів з дня прийнят тя відповідного рішення (крі м випадків, коли обов'язок зді йснювати таке повідомлення п окладено законом на орган де ржавної реєстрації); повідом ляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юрид ичної особи та зміну місця пр оживання фізичної особи - під приємця; забезпечувати збере ження документів, пов'язаних з виконанням податкового об ов'язку, протягом строків, уст ановлених цим Кодексом; допу скати посадових осіб контрол юючого органу під час провед ення ними перевірок до обсте ження приміщень, територій (к рім житла громадян), що викори стовуються для одержання дох одів чи пов'язані з утримання м об'єктів оподаткування, а та кож для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадка х, встановлених цим Кодексом .
Відповідно до статті 20 Пода ткового кодексу України орга ни державної податкової служ би мають право визначати у ви значених цим Кодексом випадк ах суми податкових та грошов их зобов'язань платників под атків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); за стосовувати до платників под атків фінансові (штрафні) сан кції, стягувати до бюджетів т а державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та /або податкового боргу у випа дках, порядку та розмірі, вста новлених цим Кодексом, стягу вати суми простроченої забор гованості суб'єкта господарю вання перед державою (Автоно мною Республікою Крим чи тер иторіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залучен им державою (Автономною Респ ублікою Крим чи територіальн ою громадою міста) або під дер жавну (місцеву) гарантію, а так ож за кредитом з бюджету в пор ядку, визначеному цим Кодекс ом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); зверт атися до суду щодо стягнення коштів платника податків, як ий має податковий борг, з раху нків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму пода ткового боргу або його части ни (пункт 20.1.18 пункту 20.1).
Відповідно до п.54.1 ст.54 Податк ового кодексу України від 02.12.20 10 №2755-VI, крім випадків, передбаче них податковим законодавств ом, платник податків самості йно обчислює суму податковог о та/або грошового зобов' яз ання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) деклара ції або уточнюючому розрахун ку, що подається контролюючо му органу у строки, встановле ні цим Кодексом.
Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 №2755-VI, платник податків зобов 'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язанн я, зазначену у поданій ним под атковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настаю ть за останнім днем відповід ного граничного строку, пере дбаченого цим Кодексом для п одання податкової деклараці ї, крім випадків, встановлени х цим Кодексом.
Проте, у зв' язку з тим, що по датковий борг відповідача ча стково виник до набрання чин ності Податковим кодексом Ук раїни від 02.12.2010 №2755-VI, факт наявнос ті податкового боргу до 01.01.2011 су д встановлює за приписами за конодавства, що було чинним н а момент виникнення податков ого боргу, а з 01.01.2011 за приписами Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI.
У судовому засіданні встан овлено, підтверджується мате ріалами справи, що Державне п ідприємство «Український де ржавний проектний інститут с поруд захищеного ґрунту «Діп ропромтеплиця» (ідентифікац ійний код юридичної особи 00860412 ) зареєстровано в якості юрид ичної особи 31.01.1992 виконавчим ко мітетом Луганської міської р ади за реєстраційним номером №13821050001004097, що підтверджується ви сновком Ленінської МДПІ у м.Л уганську (а.с.11), 27.04.2005 включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних о сіб-підприємців за реєстраці йним номером №13821200000004097, що підтве рджується довідкою з ЄДР (а.с.5 -6) та взято на податковий облі к в якості платника податків і зборів у Ленінській міжрай онній державній податковій і нспекції у місті Луганську.
Станом на грудень 2011 року під приємство відповідача має за боргованість перед бюджетом у загальному розмірі 6333,22 грн., у тому числі:
- з податку на додану вартіс ть в розмірі 22318,00 грн., яка утвор илася внаслідок несплати від повідачем сум узгоджених под аткових зобов' язань, визнач ених у поданій податковій де кларації з податку на додану вартість №127114 від 23.11.2011 на суму 2536, 00 грн., №127113 від 23.11.2011 на суму 3558,00 грн. , №127107 від 23.11.2011 на суму 6038,00 грн., №127104 в ід 23.11.2011 на суму 1705,00 грн., №127101 від 23.11.2 011 на суму 1728,00 грн., №127098 від 23.11.2011 на с уму 1706,00 грн., №127095 від 23.11.2011 на суму 318 7,00 грн., №169472 від 23.11.2011 на суму 1860,00 грн . (а.с.13-14,15-16,17-18,19-20,21-22,23-24,25-26,27-28),
- по земельному податку в ро змірі 1666,69 грн., яка утворилася в наслідок несплати відповіда чем сум узгоджених податкови х зобов' язань, визначених у податковому розрахунку земе льного податку за 2010 рік №2771 ві д 28.01.2010 на суму 1666,69 грн. (а.с.29),
- з податку на доходи найман их працівників у сумі 536,32 грн., щ о є пенею, яка нарахована пода тковим органом на підставі а кту про результати фактичної перевірки відповідача з пит ань належного оформлення тру дових відносин, ведення облі ку витрат на оплату праці, ная вність заборгованості по зар обітній платі та заборговано сті по податку з доходів фізи чних осіб за період з 01.01.2008 по 24.02.2 011 від 03.03.2011 №69/17/00860412 (а.с.30-31).
Так, через несплату Державн им підприємством «Українськ ий державний проектний інсти тут споруд захищеного ґрунту «Діпропромтеплиця» сум узго джених податкових зобов' яз ань в установлені законодавс твом строки, Ленінською МДПІ у м.Луганську на адресу відпо відача були направлені перша податкова вимога №1/2669 від 19.10.2009 т а друга податкова вимога №2/3120 в ід 20.11.2009, які були отримані голо вним бухгалтером відповідач а особисто 21.10.2009 та 25.11.2009 (а.с.9,9-звор отній бік). У даному випадку, п одаткові вимоги було направл ено боржнику на підставі Зак ону України «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» № 2181-ІІІ від 21.12.2000 (який був чи нним до 01.01.2011). яким регулювався порядок адміністрування под атків, зборів (обов' язкових платежів).
Податкові вимоги, отримані відповідачем, не оскаржені т а вважаються узгодженими.
Наявність податкового бор гу перед бюджетом з податку н а додану вартість у розмірі 223 18,00 грн., по земельному податку в розмірі 1666,69 грн., по податку з доходів фізичних осіб у розм ірі 536,32 грн., а всього в сумі 24521,01 г рн., що обліковується за відпо відачем, підтверджується так ож висновком Ленінської МДПІ у м.Луганську (а.с.11), розрахунк ом податкового боргу станом на 05.12.2011 (а.с.12), довідкою розрахун ків з бюджетом станом на 01.12.2011 (а .с.16), обліковою карткою платни ка податків станом на 31.12.2010 та с таном на 01.12.2011 (а.с.17-27).
Даних про добровільну спла ту податкового боргу відпові дачем судом на час розгляду с прави не встановлено.
Відповідно до п.20.1.18 ст.20 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 №2755-VI, органи державної подат кової служби мають право зве ртатися до суду щодо стягнен ня коштів платника податків, який має податковий борг, з ра хунків у банках, обслуговуюч их такого платника, на суму по даткового боргу або його час тини.
Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 П одаткового кодексу України в ід 02.12.2010 №2755-VI визначено, що джерел ами самостійної сплати грошо вих зобов'язань або погашенн я податкового боргу платника податків є будь-які власні ко шти, у тому числі ті, що отрима ні від продажу товарів (робіт , послуг), майна, випуску цінни х паперів, зокрема корпорати вних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з ур ахуванням особливостей, визн ачених цією статтею, а також с уми надміру сплачених платеж ів до відповідних бюджетів. Д жерелами погашення податков ого боргу платника податків є будь-яке майно такого платн ика податків з урахуванням о бмежень, визначених цим Коде ксом, а також іншими законода вчими актами.
Пунктом 95.1 статті 95 Податков ого кодексу України від 02.12.2010 №2 755-VI регламентовано, що орган де ржавної податкової служби зд ійснює за платника податків і на користь держави заходи щ одо погашення податкового бо ргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власност і, а в разі їх недостатності - ш ляхом продажу майна такого п латника податків, яке перебу ває у податковій заставі.
Стягнення коштів з рахункі в платника податків у банках , обслуговуючих такого платн ика податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарни х днів з дня надіслання таком у платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до ви конання органам державної по даткової служби, у розмірі су ми податкового боргу або йог о частини (підпункти 95.2 та 95.3 ста тті 95 Податкового кодексу Укр аїни від 02.12.2010 №2755-VI).
Оскільки відповідач за час судового розгляду справи у д обровільному порядку податк овий борг перед бюджетом з по датку на додану вартість у ро змірі 22318,00 грн., по земельному по датку в розмірі 1666,69 грн., по пода тку з доходів фізичних осіб у розмірі 536,32 грн., а всього в сумі 24521,01 грн., не сплатив, був повідо млений про його наявність, су д дійшов висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до суду з вказа ним адміністративним позово м щодо стягнення з Державног о підприємства «Український державний проектний інститу т споруд захищеного ґрунту « Діпропромтеплиця» коштів на суму податкового боргу з рах унків у банках платника пода тків, дотримані вимоги пункт у 95.1 статті 95 Податкового кодек су України від 02.12.2010 №2755-VI, підстав и для відмови у задоволенні п озову відсутні, тому адмініс тративний позов підлягає зад оволенню.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 11 січня 2012 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови. Складення п останови у повному обсязі ві дкладено на 16 січня 2012 року, про що згідно вимог частини 2 стат ті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин пост анови у судовому засіданні.
Питання про розподіл судов их витрат судом не вирішуєть ся, оскільки позивач згідно і з пунктом 21 частини 1 статті 5 За кону України «Про судовий зб ір» від 08 липня 2011 року №3674-VI (який набув чинності з 01.11.2011) від спла ти судового збору звільнений , а ст. 94 Кодексу адміністратив ного судочинства України не передбачено їх стягнення у д аних випадках.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71 , 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Ле нінської міжрайонної держав ної податкової інспекції у м істі Луганську до Державного підприємства «Український д ержавний проектний інститут споруд захищеного ґрунту «Д іпропромтеплиця» про стягне ння коштів на суму податково го боргу перед бюджетом з под атку на додану вартість у роз мірі 22318,00 грн., по земельному под атку в розмірі 1666,69 грн., по подат ку з доходів фізичних осіб у р озмірі 536,32 грн., а всього 24521,01 грн. з розрахункових рахунків у б анках, обслуговуючих платник а податків, задовольнити пов ністю.
Стягнути з Державного підп риємства «Український держа вний проектний інститут спор уд захищеного ґрунту «Діпроп ромтеплиця» (ідентифікаційн ий код юридичної особи 00860412, міс цезнаходження: 91011 м.Луганськ, в ул.Магнітогорська,буд.2) кошти в рахунок погашення податко вого боргу з податку на додан у вартість у розмірі 22318,00 грн. (д вадцять дві тисячі триста ві сімнадцять гривень 00 копійок ), по земельному податку в розм ірі 1666,69 грн. (одна тисяча шістсо т шістдесят шість гривень 69 ко пійок), по податку з доходів фі зичних осіб у розмірі 536,32 грн. (п ' ятсот тридцять шість гриве нь 32 копійки), а всього 24521,01 грн. (д вадцять чотири тисячі п' ятс от двадцять одна гривня 01 копі йка) в доход Державного бюдже ту України, з розрахункових р ахунків у банках, обслуговую чих платника податків - Дер жавне підприємство «Українс ький державний проектний інс титут споруд захищеного ґрун ту «Діпропромтеплиця».
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Відповідно до частини 3 стат ті 160 КАС України постанова ск ладена у повному обсязі та пі дписана 16 січня 2012 року.
< Текст >
< Резолютивна частина >
< Текст >
< Текст >
Суддя О.О. Цицюра
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2012 |
Оприлюднено | 23.01.2012 |
Номер документу | 20957718 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.О. Цицюра
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні