Категорія №8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
10 січня 2012 року Справа № 2а-11723/11/1270
Луганський окружни й адміністративний суд у скл аді:
головуючого судді Цицюри О .О.,
за участю секретаря судово го засідання Бойко В.В.,
представників сторін:
від позивача - старший дер жавний податковий інспектор юридичного
відділу ОС ОБА_1, довіреність №4/10 від 04.01.2012 ,
від відповідача - ОСОБА _2, довіреність від 01.11.2011,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні у м. Луганс ьку справу за адміністративн им позовом Ленінської міжрай онної державної податкової і нспекції у місті Луганську д о Приватного підприємства «Т ехтранс» про стягнення кошт ів на суму податкового боргу перед бюджетом з податку на п рибуток в сумі 3732,08 грн., з податк у на додану вартість в сумі 2198,9 6 грн., з податку з власників тр анспортних засобів та інших самохідних машин і механізмі в у сумі 401,10 грн., а всього 6333,22 грн. за рахунок готівки платника податків,
ВСТАНОВИВ:
15 грудня 2011 року позива ч - Ленінська міжрайонна де ржавна податкова інспекція у місті Луганську звернувся д о Луганського окружного адмі ністративного суду з адмініс тративним позовом до Приватн ого підприємства «Техтранс» про стягнення коштів на суму податкового боргу перед бюд жетом з податку на прибуток в сумі 3732,08 грн., з податку на дода ну вартість в сумі 2198,96 грн., з по датку з власників транспортн их засобів та інших самохідн их машин і механізмів у сумі 40 1,10 грн., а всього 6333,22 грн. за рахун ок готівки платника податків .
В обґрунтування своїх позо вних вимог позивач зазначив наступне.
Приватне підприємство «Те хтранс» (ідентифікаційний ко д юридичної особи 31531305) є платни ком податків і зборів та пере буває на податковому обліку в Ленінській МДПІ у місті Луг анську.
Станом на грудень 2011 року під приємство відповідача має за боргованість перед бюджетом у загальному розмірі 6333,22 грн., у тому числі:
- з податку на прибуток підп риємства в розмірі 3732,08 грн., яка утворилася внаслідок неспла ти відповідачем сум узгоджен их податкових зобов' язань, визначених у поданих податко вих деклараціях з податку на прибуток підприємства №165683 ві д 09.02.2011, №55614 від 04.05.2011, №94625 від 09.08.2011, №116409 в ід 01.11.2011,
- з податку на додану вартіс ть в розмірі 2198,96 грн., яка утвори лася внаслідок несплати відп овідачем сум узгоджених пода ткових зобов' язань, визначе них у поданій податковій дек ларації з податку на додану в артість №112667 від 20.10.2010 та нарахов аних податковим органом штра фних (фінансових) санкцій за п одатковим повідомленням-ріш енням №0002191600 від 07.04.2011, винесеним н а підставі акту перевірки ві д 07.04.2011 №101/16/31531305,
- з транспортного податку в розмірі 401,10 грн., яка утворилас я внаслідок несплати відпові дачем сум узгоджених податко вих зобов' язань, визначених у податковому розрахунку су ми податку з власників транс портних засобів та інших сам охідних машин і механізмів № 11383 від 26.02.2010.
З метою погашення податков ого боргу Ленінською МДПІ у м істі Луганську на підставі п .п.6.2.1 пункту 6.2 статті 6 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» ві д 21.12.2000р. № 2181-ІІІ (який був чинним до 01.01.2011) до відповідача були за стосовані заходи щодо стягне ння існуючого податкового бо ргу шляхом направлення на юр идичну адресу останнього пер шої податкової вимоги №1/2417 від 05.11.2010 та другої податкової вимо ги №2/2785 від 10.12.2010, які були отриман і особисто платником податкі в.
Однак, усі прийняті заходи, спрямовані на погашення пода ткового боргу, не дали позити вного результату. На підстав і викладеного, позивач проси в стягнути з Приватного підп риємства «Техтранс» кошти на суму податкового боргу пере д бюджетом з податку на прибу ток в сумі 3732,08 грн., з податку на додану вартість в сумі 2198,96 грн ., з податку з власників транс портних засобів та інших сам охідних машин і механізмів у сумі 401,10 грн., а всього 6333,22 грн. за рахунок готівки платника по датків, у судовому порядку на користь Державного бюджету України.
У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, наполягав на їх задоволенн і, дав суду пояснення, аналогі чні викладеному у позові.
Представник відповід ача в судовому засіданні поз овні вимоги визнав у повному обсязі, про що надав суду відп овідну заяву від 10.01.2012 (а.с.36).
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянув ши справу в межах заявлених п озовних вимог і наявних у мат еріалах справи доказів, оцін ивши докази відповідно до ви мог ст.ст.69-72 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, суд дійшов висновку про обґ рунтованість заявлених вимо г з огляду на таке.
Частиною 1 ст.2 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни встановлено, що завдан ням адміністративного судоч инства є захист прав, свобод т а інтересів фізичних осіб, пр ав та інтересів юридичних ос іб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, орг анів місцевого самоврядуван ня, їхніх посадових і службов их осіб, інших суб' єктів при здійсненні ними владних упр авлінських функцій на основі законодавства, в тому числі н а виконання делегованих повн оважень, шляхом справедливог о, неупередженого та своєчас ного розгляду адміністратив них справ.
Стаття 67 Конституції Україн и передбачає, що кожен зобов'я заний сплачувати податки і з бори в порядку і розмірах, вст ановлених законом.
01 січня 2011 року набув чинност і Податковий Кодекс України від 02.12.2010 №2755-VI (що набрав законної сили з 01.01.2011), який встановлює пе релік податків та зборів, що с правляються в Україні, та пор ядок їх адміністрування, пла тників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенц ію контролюючих органів, пов новаження і обов'язки їх поса дових осіб під час здійсненн я податкового контролю, а так ож відповідальність за поруш ення податкового законодавс тва.
Відповідно до ст.6 Податково го Кодексу України від 02.12.2010 №2755- VI податком є обов' язковий, бе зумовний платіж до відповідн ого бюджету, що справляється з платників податку відпові дно до цього Кодексу.
У відповідності із статтею 14 Податкового кодексу Україн и від 02.12.2010 №2755-VI:
- грошове зобов'язання платн ика податків - сума коштів, яку платник податків повинен сп латити до відповідного бюдже ту як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) сан кцію, а також санкції за поруш ення законодавства у сфері з овнішньоекономічної діяльн ості (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
- податкове зобов'язання - су ма коштів, яку платник податк ів, у тому числі податковий аг ент, повинен сплатити до відп овідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядк у та строки, визначені податк овим законодавством (у тому ч ислі сума коштів, визначена п латником податків у податков ому векселі та не сплачена в у становлений законом строк) (п ідпункт 14.1.156 пункту 14.1);
- штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигля ді фіксованої суми та/або від сотків, що справляється з пла тника податків у зв'язку з пор ушенням ним вимог податковог о законодавства та іншого за конодавства, контроль за дот риманням яких покладено на к онтролюючі органи, а також шт рафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пунк ту 14.1);
- пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на су ми грошових зобов'язань, не сп лачених у встановлені законо давством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
- податковий борг - сума грош ового зобов'язання (з урахува нням штрафних санкцій за їх н аявності), самостійно узгодж еного платником податків або узгодженого в порядку оскар ження, але не сплаченого у вст ановлений цим Кодексом строк , а також пеня, нарахована на с уму такого грошового зобов'я зання (підпункту 14.1.175 пункту 14.1).
У відповідності із статтею 16 Податкового кодексу Україн и від 02.12.2010 №2755-VI платник податків зобов'язаний: стати на облік у контролюючих органах в поря дку, встановленому законодав ством України; вести в устано вленому порядку облік доході в і витрат, складати звітніст ь, що стосується обчислення і сплати податків та зборів; по давати до контролюючих орган ів у порядку, встановленому п одатковим та митним законода вством, декларації, звітніст ь та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою пода тків та зборів; сплачувати по датки та збори в строки та у ро змірах, встановлених цим Код ексом та законами з питань ми тної справи; подавати на нале жним чином оформлену письмов у вимогу контролюючих органі в (у випадках, визначених зако нодавством) документи з облі ку доходів, витрат та інших по казників, пов'язаних із визна ченням об'єктів оподаткуванн я (податкових зобов'язань), пер винні документи, регістри бу хгалтерського обліку, фінанс ову звітність, інші документ и, пов'язані з обчисленням та с платою податків та зборів. У п исьмовій вимозі обов'язково зазначаються конкретний пер елік документів, які повинен надати платник податків, та п ідстави для їх надання; подав ати контролюючим органам інф ормацію, відомості про суми к оштів, не сплачених до бюджет у в зв'язку з отриманням подат кових пільг (суми отриманих п ільг) та напрями їх використа ння (щодо умовних податкових пільг - пільг, що надаються за умови використання коштів, в ивільнених у суб'єкта господ арювання внаслідок надання п ільги, у визначеному державо ю порядку); подавати контролю ючим органам інформацію в по рядку, у строки та в обсягах, в становлених податковим зако нодавством; виконувати зако нні вимоги контролюючих орга нів щодо усунення виявлених порушень законів з питань оп одаткування та митної справи і підписувати акти (довідки) п ро проведення перевірки; не п ерешкоджати законній діяльн ості посадової особи контрол юючого органу під час викона ння нею службових обов'язків та виконувати законні вимог и такої посадової особи; пові домляти контролюючим органа м за місцем обліку такого пла тника про його ліквідацію аб о реорганізацію протягом трь ох робочих днів з дня прийнят тя відповідного рішення (крі м випадків, коли обов'язок зді йснювати таке повідомлення п окладено законом на орган де ржавної реєстрації); повідом ляти контролюючі органи про зміну місцезнаходження юрид ичної особи та зміну місця пр оживання фізичної особи - під приємця; забезпечувати збере ження документів, пов'язаних з виконанням податкового об ов'язку, протягом строків, уст ановлених цим Кодексом; допу скати посадових осіб контрол юючого органу під час провед ення ними перевірок до обсте ження приміщень, територій (к рім житла громадян), що викори стовуються для одержання дох одів чи пов'язані з утримання м об'єктів оподаткування, а та кож для проведення перевірок з питань обчислення і сплати податків та зборів у випадка х, встановлених цим Кодексом .
Відповідно до статті 20 Пода ткового кодексу України орга ни державної податкової служ би мають право визначати у ви значених цим Кодексом випадк ах суми податкових та грошов их зобов'язань платників под атків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); за стосовувати до платників под атків фінансові (штрафні) сан кції, стягувати до бюджетів т а державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та /або податкового боргу у випа дках, порядку та розмірі, вста новлених цим Кодексом, стягу вати суми простроченої забор гованості суб'єкта господарю вання перед державою (Автоно мною Республікою Крим чи тер иторіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залучен им державою (Автономною Респ ублікою Крим чи територіальн ою громадою міста) або під дер жавну (місцеву) гарантію, а так ож за кредитом з бюджету в пор ядку, визначеному цим Кодекс ом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); зверт атися до суду щодо стягнення коштів платника податків, як ий має податковий борг, з раху нків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму пода ткового боргу або його части ни (пункт 20.1.18 пункту 20.1).
Відповідно до п.54.1 ст.54 Податк ового кодексу України від 02.12.20 10 №2755-VI, крім випадків, передбаче них податковим законодавств ом, платник податків самості йно обчислює суму податковог о та/або грошового зобов' яз ання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) деклара ції або уточнюючому розрахун ку, що подається контролюючо му органу у строки, встановле ні цим Кодексом.
Відповідно до п. 57.1 ст. 57 Подат кового кодексу України від 02.1 2.2010 №2755-VI, платник податків зобов 'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язанн я, зазначену у поданій ним под атковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настаю ть за останнім днем відповід ного граничного строку, пере дбаченого цим Кодексом для п одання податкової деклараці ї, крім випадків, встановлени х цим Кодексом.
Проте, у зв' язку з тим, що по датковий борг відповідача ча стково виник до набрання чин ності Податковим кодексом Ук раїни від 02.12.2010 №2755-VI, факт наявнос ті податкового боргу до 01.01.2011 су д встановлює за приписами за конодавства, що було чинним н а момент виникнення податков ого боргу, а з 01.01.2011 за приписами Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI.
У судовому засіданні встан овлено, підтверджується мате ріалами справи, що Приватне п ідприємство «Техтранс» (іден тифікаційний код юридичної о соби 31531305) зареєстровано в якос ті юридичної особи 04.07.2001 Відділ ом ліцензування, державної р еєстрації та міського реєстр у Луганської міської ради за реєстраційним номером №25370169Ю0 021447, що підтверджується відпов ідним свідоцтвом про державн у реєстрацію юридичної особи (а.с.8), 12.07.2007 включено до Єдиного д ержавного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підпри ємців за реєстраційним номер ом №13821200000013581, що підтверджується довідкою з ЄДР (а.с.7) та взято н а податковий облік в якості п латника податків і зборів у Л енінській міжрайонній держа вній податковій інспекції у місті Луганську, що підтверд жується висновком Ленінсько ї МДПІ у м.Луганську №63036/24-905 від 0 6.12.2011 (а.с.5).
Станом на грудень 2011 року під приємство відповідача має за боргованість перед бюджетом у загальному розмірі 6333,22 грн., у тому числі:
- з податку на прибуток підп риємства в розмірі 3732,08 грн., яка утворилася внаслідок неспла ти відповідачем сум узгоджен их податкових зобов' язань, визначених у поданих податко вих деклараціях з податку на прибуток підприємства №165683 ві д 09.02.2011, №55614 від 04.05.2011, №94625 від 09.08.2011, №116409 в ід 01.11.2011 (а.с.12,12-зворотній бік,13,14)
- з податку на додану вартіс ть в розмірі 2198,96 грн., яка утвори лася внаслідок несплати відп овідачем сум узгоджених пода ткових зобов' язань, визначе них у поданій податковій дек ларації з податку на додану в артість №112667 від 20.10.2010 та нарахов аних податковим органом штра фних (фінансових) санкцій за п одатковим повідомленням-ріш енням №0002191600 від 07.04.2011, винесеним н а підставі акту перевірки ві д 07.04.2011 №101/16/31531305 (а.с.10,11),
- з транспортного податку в розмірі 401,10 грн., яка утворилас я внаслідок несплати відпові дачем сум узгоджених податко вих зобов' язань, визначених у податковому розрахунку су ми податку з власників транс портних засобів та інших сам охідних машин і механізмів № 11383 від 26.02.2010 (а.с.15).
Так, через несплату Приватн им підприємством «Техтранс» сум узгоджених податкових з обов' язань в установлені за конодавством строки, Ленінсь кою МДПІ у м.Луганську на адре су відповідача були направле ні перша податкова вимога №1/24 17 від 05.11.2010 та друга податкова ви мога №2/2785 від 10.12.2010, які були отрим ані директором відповідача о собисто 10.11.2010 та 10.12.2010 (а.с.9,9-зворотн ій бік). У даному випадку, пода ткові вимоги було направлено боржнику на підставі Закону України «Про порядок погаше ння зобов' язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами » № 2181-ІІІ від 21.12.2000 (який був чинни м до 01.01.2011), яким регулювався пор ядок адміністрування податк ів, зборів (обов' язкових пла тежів) під час часткового вин икнення податкового боргу у Приватного підприємства «Те хтранс».
Податкові вимоги, отримані відповідачем, не оскаржені т а вважаються узгодженими.
Наявність податкового бор гу перед бюджетом з податку н а прибуток в сумі 3732,08 грн., з под атку на додану вартість в сум і 2198,96 грн., з податку з власникі в транспортних засобів та ін ших самохідних машин і механ ізмів у сумі 401,10 грн., що обліков ується за відповідачем, підт верджується також висновком Ленінської МДПІ у м.Луганськ у №63036/24-905 від 06.12.2011 (а.с.5), розрахунко м податкового боргу станом н а 01.12.2011 (а.с.6), довідкою розрахунк ів з бюджетом станом на 01.12.2011 (а.с .16), обліковою карткою платник а податків станом на 31.12.2010 та ст аном на 01.12.2011 (а.с.17-27).
Частиною 1,3 статті 136 Кодексу адміністративного судочинс тва України позивач може від мовитися від адміністративн ого позову, а відповідач - виз нати адміністративний позов протягом всього часу судово го розгляду, зробивши усну за яву. Якщо відмову від адмініс тративного позову чи визнанн я адміністративного позову в икладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява при єднується до справи.
Судове рішення у зв' язку з відмовою від адміністративн ого позову, визнанням адміні стративного позову чи примир енням сторін ухвалюється за правилами, встановленими ста ттями 112,113 цього Кодексу.
Відповідно до частин 1, 3 стат ті 112 Кодексу адміністративно го судочинства України позив ач може відмовитися від адмі ністративного позову повніс тю або частково, а відповідач - визнати адміністративний п озов повністю або частково. В ідмова від адміністративног о позову чи визнання адмініс тративного позову під час пі дготовчого провадження мают ь бути викладені в адресован ій суду письмовій заяві, яка п риєднується до справи.
У разі часткового визнання адміністративного позову ві дповідачем і прийняття його судом може бути прийнята пос танова суду про задоволення визнаних відповідачем позов них вимог відповідно до стат ті 164 цього Кодексу. У разі повн ого визнання відповідачем ад міністративного позову і при йняття його судом приймаєтьс я постанова суду про задовол ення адміністративного позо ву.
Згідно частини 4 статті 112 Код ексу адміністративного судо чинства України суд не прийм ає відмови від адміністратив ного позову, визнання адміні стративного позову і продовж ує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача а бо відповідача суперечать за кону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.
Підстав для неприйняття в изнання вимог подання відпо відачем суд не вбачає.
Підпунктами 87.1 та 87.2 статті 87 П одаткового кодексу України в ід 02.12.2010 №2755-VI визначено, що джерел ами самостійної сплати грошо вих зобов'язань або погашенн я податкового боргу платника податків є будь-які власні ко шти, у тому числі ті, що отрима ні від продажу товарів (робіт , послуг), майна, випуску цінни х паперів, зокрема корпорати вних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з ур ахуванням особливостей, визн ачених цією статтею, а також с уми надміру сплачених платеж ів до відповідних бюджетів. Д жерелами погашення податков ого боргу платника податків є будь-яке майно такого платн ика податків з урахуванням о бмежень, визначених цим Коде ксом, а також іншими законода вчими актами.
Пунктом 95.4 статті 95 Податков ого кодексу України від 02.12.2010 №2 755-VI регламентовано, що орган де ржавної податкової служби на підставі рішення суду здійс нює стягнення коштів у рахун ок погашення податкового бор гу за рахунок готівки, що нале жить такому платнику податкі в.
Таким чином, суд вважає вста новленим, що за відповідачем дійсно рахується податковий борг перед бюджетом з податк у на прибуток в сумі 3732,08 грн., з п одатку на додану вартість в с умі 2198,96 грн., з податку з власни ків транспортних засобів та інших самохідних машин і мех анізмів у сумі 401,10 грн., а всього у розмірі 6333,22 грн., про який він повідомлений, який ним не осп орено, визнано у повному обся зі в судовому засіданні та до теперішнього часу в доброві льному порядку не сплачено, а тому, суд дійшов висновку, що органом державної податково ї служби при зверненні до суд у з вказаним адміністративни м позовом щодо стягнення з ПП «Техтранс» коштів на суму по даткового боргу за рахунок г отівки платника податків, до тримані вимоги пункту 95.4 стат ті 95 Податкового кодексу Укра їни від 02.12.2010 №2755-VI, підстави для в ідмови у задоволенні позову відсутні, тому адміністратив ний позов підлягає задоволен ню.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засі данні 10 січня 2012 року проголоше но вступну та резолютивну ча стини постанови. Складення п останови у повному обсязі ві дкладено на 16 січня 2012 року, про що згідно вимог частини 2 стат ті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин пост анови у судовому засіданні.
Питання про розподіл судов их витрат судом не вирішуєть ся, оскільки позивач згідно і з пунктом 21 частини 1 статті 5 За кону України «Про судовий зб ір» від 08 липня 2011 року №3674-VI (який набув чинності з 01.11.2011) від спла ти судового збору звільнений , а ст. 94 Кодексу адміністратив ного судочинства України не передбачено їх стягнення у д аних випадках.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 71 , 87, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністрати вного судочинства України, с уд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Ле нінської міжрайонної держав ної податкової інспекції у м істі Луганську до Приватного підприємства «Техтранс» про стягнення коштів на суму под аткового боргу перед бюджето м з податку на прибуток в сумі 3732,08 грн., з податку на додану ва ртість в сумі 2198,96 грн., з податк у з власників транспортних з асобів та інших самохідних м ашин і механізмів у сумі 401,10 гр н., а всього 6333,22 грн. за рахунок г отівки платника податків, за довольнити повністю.
Стягнути з Приватного підп риємства «Техтранс» (ідентиф ікаційний код юридичної особ и 31531305, місцезнаходження: 91045 м.Л уганськ, кв.50 років Оборони Л уганська, буд.4 кв.58) кошти в рах унок погашення податкового б оргу з податку на прибуток в с умі 3732,08 грн. (три тисячі сімсот т ридцять дві гривні 08 копійок), з податку на додану вартість в сумі 2198,96 грн. (дві тисячі сто д ев' яносто вісім гривень 96 ко пійок), з податку з власників транспортних засобів та інш их самохідних машин і механі змів у сумі 401,10 грн. (чотириста о дна гривня 10 копійок), а всього у розмірі 6333,22 грн. (шість тисяч триста тридцять три гривні 22 к опійки) за рахунок готівки, що належить платнику податків, на користь Державного бюдже ту України.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Донецького апеляційного ад міністративного суду.
Апеляційна скарга подаєть ся до Донецького апеляційног о адміністративного суду чер ез Луганський окружний адмін істративний суд. Копія апеля ційної скарги одночасно надс илається особою, яка її подає , до суду апеляційної інстанц ії.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні ап еляційна скарга подається пр отягом десяти днів з дня отри мання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повно важень у випадках та порядку , передбачених частиною четв ертою статті 167 КАС України, бу ло повідомлено про можливіст ь отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеля ційне оскарження постанови с уду обчислюється з наступног о дня після закінчення п'ятид енного строку з моменту отри мання суб'єктом владних повн оважень повідомлення про мож ливість отримання копії пост анови суду.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, встановленого статтею 186 КА С України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо й ого не скасовано, набирає зак онної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного про вадження або набрання законн ої сили рішенням за наслідка ми апеляційного провадження .
Відповідно до частини 3 стат ті 160 КАС України постанова ск ладена у повному обсязі та пі дписана 16 січня 2012 року.
< Текст >
< Резолютивна частина >
< Текст >
< Текст >
Суддя О.О. Цицюра
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.01.2012 |
Оприлюднено | 23.01.2012 |
Номер документу | 20957719 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.О. Цицюра
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні