Постанова
від 28.07.2011 по справі 2270/8330/11
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 2270/8330/11

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 липня 2011 року м. Хмельницький

Хмельницький окружний ад міністративний суд

в складі: головуючого-судді Майстер П.М.

при секретарі Голуб О.О.

за участі: представників позивача: Шостацької Т.В., Шаповалов ої О.В.,

представників відповідача : Білого В.В., Ковальсько го П.М.,

розглянувши у відкритом у судовому засіданні в залі с уду адміністративну справу з а позовом < в особі > < в чиїх ін тересах > Управління МНС Укр аїни у Хмельницькій області < 3-тя особа > до Контрольно-р евізійного управління в Хмел ьницькій області < 3-тя особа > про скасування п. 7 вимог № 22-04- 03-14/3823 від 30.05.2011 року, -

В С Т А Н О В И В:

До суду з адміністрат ивним позовом звернувся пози вач до Контрольно-ревізійног о управління в Хмельницькій області про скасування п. 7 вим ог № 22-04-03-14/3823 від 30.05.2011 року.

В обгрунтування позовних в имог позивач вказує, що особо вий склад управління, який на дає платні послуги складаєть ся з осіб рядового і начальни цького складу. Грошове забез печення осіб рядового і нача льницького складу служб циві льного захисту нараховуєтьс я та виплачується на підстав і Постанови Кабінету міністр ів від 07.11.07р. № 1294.

Чинне законодавство не виз начає обов'язку здійснення в иплат грошового утримання ча стково з загального, частков о зі спеціальних фондів бюдж ету, тому управління не поруш ило вимог законодавства.

Представники позивача у су довому засіданні позовні вим оги підтримали в повному обс язі та просили його задоволь нити з підстав зазначених у а дміністративному позові.

Представники відповідача позовні вимоги не визнали та надали суду заперечення в як ому вказали, що грошове забез печення та нарахування до де ржавних цільових фондів на н ього, працівників Управління МНС у Хмельницькій області з адіяних для надання платних послуг належить до витрат по в'язаних з наданням платних п ослуг, а тому видатки на випла ту грошового забезпечення та нарахування на нього до держ авних цільових фондів повинн і здійснюватись (частково - пр опорційно до витрат часу) за р ахунок отриманих коштів за н адані послуги тобто за рахун ок коштів кошторису спеціаль ного фонду, а не за рахунок кош тів кошторису загального фон ду.

Вивчивши матеріали справи , заслухавши представників п озивача, представників відпо відача, суд прийшов до виснов ку, що в позові слід відмовити зважаючи на наступне.

З 15.03.11р. по 22.04.11р. Контрольно-рев ізійним управлінням в Хмельн ицькій області проведено рев ізію фінансово - господарськ ої діяльності Управління МНС України в Хмельницькій обла сті за 2010 рік та завершений пер іод 2011 року.

За результатами проведено ї ревізії відповідачем склад ено акт від 29.04.11р. №04-08/109.

30.05.11р. за № 22-04-03-14/7823 відповідачем направлено вимоги про усунен ня виявлених порушень в тім ч ислі оскаржуваний позивачем п.7 "не допускати факти покрит тя за рахунок коштів загальн ого фонду витрат структурних підрозділів пов'язаних з над анням послуг. Вжити заходів п о відновленню видатків загал ьного фонду за рахунок кошті в спеціального фонду на зага льну суму 107132,30грн. (в тому числі за КЕКВ 1112 в сумі 79475,00грн. і КЕКВ 11 20 в сумі 27657,30грн.)".

Відповідно до Постанови КМ України, від 17.05.2002, № 659 "Про затвер дження переліку груп власних надходжень бюджетних устано в, вимог щодо їх утворення та н апрямів використання" власні надходження бюджетних устан ов поділяються на дві групи: п ерша - плата за послуги, що над аються бюджетними установам и. Цю групу утворюють надходж ення від плати за послуги, що н адаються бюджетними установ ами згідно із законами та нор мативно-правовими актами. Та кі надходження мають постійн ий характер і обов'язково пла нуються у бюджеті.

Перша група поділяється на такі підгрупи: плата за послу ги, що надаються бюджетними у становами згідно з їх функці ональними повноваженнями, то бто це кошти, які надійшли бюд жетним установам як плата за послуги, надання яких пов'яза не з виконанням основних фун кцій та завдань бюджетних ус танов, а також за послуги із ст ворення умов для початку реа лізації інфраструктурних пр оектів. Власні надходження б юджетних установ використов уються відповідно до закону про державний бюджет чи ріше ння про місцевий бюджет за та кими напрямами: а) перша група : підгрупа 1 - на покриття витра т, пов'язаних з організацією т а наданням зазначених у підг рупі послуг, а також за погодж енням з Мінфіном витрат капі тального характеру, пов'язан их з наданням послуг із створ ення умов для початку реаліз ації інфраструктурних проек тів.

З аналізу вказаної норми По станови слідує, що кошти, які н адійшли бюджетним установам як плата за послуги використ овуються на покриття витрат, пов'язаних з організацією та наданням зазначених послуг.

В Наказі ГоловКРУ, від 31.03.2006, № 115 "Про затвердження Методични х рекомендацій по інспектува нню повноти надходження та п равильності використання ко штів спеціального фонду" заз начається, що найбільш розпо всюдженими порушеннями, які встановлюються при інспекту ванні з даного питання, є покр иття видатків, пов'язаних з на данням платних послуг, за рах унок коштів загального фонду кошторису бюджетної установ и. Наприклад, за рахунок штатн их посад, які введено для вико нання повноважень установи з а державним замовленням, і ві дповідно до фонду оплати пра ці із загального фонду бюдже ту проводяться видатки за ро боту, що виконується на платн их умовах, адже при цьому джер елом оплати повинні бути дох оди спеціального фонду бюдже ту. Практика використання ко штів загального фонду бюджет у на виплату заробітної плат и за роботи, що виконуються на платних умовах, досить пошир ена. Поширена також практика використання коштів загальн ого фонду на оплату комуналь них послуг, які спожиті при на данні платних послуг, видатк ів, пов'язаних з використання м та експлуатацією основних і обігових ресурсів бюджетно ї установи тощо.

Відповідно до вимог постан ови Кабінету Міністрів Украї ни N 659 ці надходження формують ся за видами, визначеними пер еліками послуг, що можуть над аватися бюджетними установа ми за плату, затвердженими Ка бінетом Міністрів України дл я відповідної галузі. Такі пе реліки складаються відповід но до груп власних надходжен ь із зазначенням конкретних напрямів використання кошті в, які отримують бюджетні уст анови за надання цих послуг. В ідповідальними за складання переліків визначаються цент ральні органи виконавчої вла ди, що є провідними у відповід ній галузі.

В Постанові КМ від 28.02.2002, № 228 "Пр о затвердження Порядку склад ання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконан ня кошторисів бюджетних уста нов" зазначено, що спеціальни й фонд проекту кошторису пер едбачає зведення показників за всіма джерелами надходже ння коштів до цього фонду та в ідповідними напрямами їх вик ористання. Розподіл видатків бюджету або надання кредиті в з бюджету спеціального фон ду проекту кошторису проводи ться виключно в межах і за рах унок відповідних надходжень , запланованих на цю мету в заз наченому фонді.

Отже, суд приходить до висно вку, що відповідачем правомі рно на підставі проведеного розрахунку постановлено вим огу " не допускати факти покри ття за рахунок коштів загаль ного фонду витрат структурни х підрозділів пов'язаних з на данням послуг. Вжити заходів по відновленню видатків заг ального фонду за рахунок кош тів спеціального фонду на за гальну суму 107132,30грн. (в тому чис лі за КЕКВ 1112 в сумі 79475,00грн. і КЕК В 1120 в сумі 27657,30грн.)", оскільки сек тором активних і пасивних за собів протипожежного захист у, сектором нормативно-техні чної роботи та ліцензування і дослідної лабораторії в ос новний робочий час надавалис ь платні послуги, а грошове за безпечення та нарахування до нього працівникам зазначени х секторів здійснювалась за рахунок коштів загального фо нду, що суперечить вимогам п.п . 7, 8 ст.13 Бюджетного кодексу Укр аїни від 08.07.2010, № 2456-VI де передбаче но, що передача коштів між заг альним та спеціальним фондам и бюджету дозволяється тільк и в межах бюджетних призначе нь шляхом внесення змін до за кону про Державний бюджет Ук раїни, прийняття рішення про місцевий бюджет або про внес ення змін до нього (крім випад ку, передбаченого частиною д ругою статті 57 цього Кодексу). Платежі за рахунок спеціаль ного фонду бюджету здійснюют ься в межах коштів, що фактичн о надійшли до цього фонду на в ідповідну мету (з дотримання м вимог частини другої статт і 57 цього Кодексу), якщо цим Код ексом та/або законом про Держ авний бюджет України (рішенн ям про місцевий бюджет) не вст ановлено інше.

На підставі аналізу норм з аконодавства та наданих на с удове засідання доказів, суд вважає, що є всі підстави для відмови в задоволенні позову .

У відповідності зі статтею 124 Конституції України, юрисд икція судів поширюється на всі правовідносини, що вин икають у державі, водночас ч астиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи м ісцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані д іяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що пе редбачені Конституцією та за конами України.

Відповідно до ст. ст. 11, 71 Кодек су адміністративного судочи нства України, кожна сторона повинна довести ті обставин и, на яких ґрунтуються її вимо ги та заперечення, а суд згід но ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за свої м внутрішнім переконанням, щ о ґрунтується на їх безпосер едньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні .

Таким чином, позивачем не д оведено правомірність позов них вимог, також в судовому за сіданні, не здобуто підтверд ження підстав скасування п. 7 вимог № 22-04-03-14/3823 від 30.05.2011 року Конт рольно-ревізійного управлін ня в Хмельницькій області.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 1 63, 167, 186 255, 257 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д, -

П О С Т А Н О В И В:

В позові Управління М НС України у Хмельницькій об ласті (м. Хмельницький, вул. Ге роїв Чорнобиля,1/2 ідентифікац ійний код 08589009) до Контрольно-ре візійного управління в Хмель ницькій області про скасуван ня п. 7 вимог № 22-04-03-14/3823 від 30.05.2011 року відмовити в повному обсязі.

Постанова може бути оскар жена до Вінницького апеляцій ного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протяг ом десяти днів з дня її отрима ння.

Повний текст постанови в иготовлено 28 липня 2011 року

< чи набрала законної сили > < Дата набрання законної сили >

Суддя /підпис/ < Суддя >

"Згідно з оригіналом" Суддя П.М. Майстер

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.07.2011
Оприлюднено23.01.2012
Номер документу20961484
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2270/8330/11

Ухвала від 06.07.2011

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

Ухвала від 04.07.2011

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

Ухвала від 24.10.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Ухвала від 24.10.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

Постанова від 28.07.2011

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Майстер П.М.

Постанова від 22.11.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Сторчак В. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні