ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
01 липня 2011 р.
Справа №2а-6170/11/0170/9
(14:29) м. Сімферополь
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Гаманка Є.О., при секретарі Павленко Н.О., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом
Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів
про стягнення 11462,72грн.
за участю представників:
представник позивача, ОСОБА_1, довіреність № 04-5/10 від 14.04.11р.;
представник відповідача, не з'явився.
Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Дочірнього підприємства "Чорноморнафтагазсервіс" Державного акціонерного товариства "Чорноморнафтагаз" про стягнення 11462,72грн. пені за несвоєчасну сплату адміністративно – господарської санкції.
Позовні вимоги обґрунтовані ст. 19, ст. 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» № 875-XII від 21.03.1991р. зі змінами та доповненнями.
Позивач у судовому засіданні наполягав на задоволенні позовних вимог у повному обсязі.
Відповідач заперечення на позов до суду не надіслав, явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про місце, час та день його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
Суд враховуючи клопотання позивача про розгляд справи за відсутності його представника, ненадання відповідачем доказів неможливості прийняття участі у судовому засіданні з поважних причин, відсутність клопотання відповідача про неможливість розгляду справи без участі його представника, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути та вирішити справу на підставі наявних у ній доказів.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд
ВСТАНОВИВ:
Дочірнє підприємство “Чорноморнафтогазсервіс” Державного акціонерного товариства “Чорноморнафтогаз” зареєстровано у якості юридичної особи 14.09.2004 року, про що свідчить витяг з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців станом на 22.05.2011р. (а.с.5-6).
Порядок, підстави та умови участі суб'єктів господарювання в реалізації державний гарантій для забезпечення інвалідів рівними правами з іншими громадянами регулюється Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875.
Відповідно до статті 19 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” від 21.03.1991 року № 875 (далі – Закон №875) для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Статтею 20 Закону №875 передбачено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.
Частиною 2 ст. 20 Закону №875 зазначено, що порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Відповідно до ч. 3 ст. 20 Закону №875 сплату пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, проводять відповідно до закону за рахунок прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно до статей 19, 20 Закону №875, постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 №70 та "Порядку нарахування пені та її сплати" затвердженого наказом Міністерством праці та соціальної політики України від 15.05.2007 №223 (далі Порядок) визначено розмір обчислення та механізм сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.
Пунктом 2.2 Порядку визначено, що пеня - це штрафна санкція, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно сплаченої адміністративно-господарської санкції, передбаченої Законом, за кожний календарний день прострочення виконання зобов'язання.
Пунктом 3.4 Порядку зазначено, що нарахування пені як роботодавцем, так і органом контролю здійснюється з наступного дня граничного строку сплати адміністративно-господарських санкцій по день сплати включно (тобто з 16 квітня наступного за роком, у якому відбулося порушення нормативу).
Судом встановлено, що відповідач порушив встановлені Законом №875 терміни сплати адміністративно – господарських санкцій за шість робочих місяців, призначених для працевлаштування інвалідів і не зайняті ними, у зв'язку з чим склалася заборгованість зі сплати адміністративно – господарських санкцій у розмірі 120552,00грн.
Загальний термін несплати відповідачем адміністративно – господарських санкцій у загальній кількості склав 317 календарних дні.
Відповідно до наданого позивачем розрахунку пені, яка склалася за відповідачем за несвоєчасну сплату адміністративно – господарської санкції становить 11462,72грн. (а.с.4).
Таким чином, за відповідачем склалася заборгованість по сплаті пені за несвоєчасну сплату адміністративно – господарської санкції в сумі 11462,72грн.
Згідно частини 2 статті 49 КАСУ особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов'язки.
Відповідно до ст. 71 КАС України відповідач не надав доказів сплати ним пені в сумі 11462,72грн., натомість позивач надав суду докази наявності такої заборгованості.
Таким чином, суд вважає, що вимоги позивача доведені матеріалами справи та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Під час судового засідання, яке відбулось 01.07.2011р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови.
Відповідно до статті 163 КАСУ постанову складено 01.07.2011р.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158-163, ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Дочірнього підприємства “Чорноморнафтогазсервіс” Державного акціонерного товариства “Чорноморнафтогаз” (96400, АР Крим, смт. Чорноморське, вул. Паркова,5,1; р/р 26009060126345 у КРУ “Приватбанк”, м. Сімферополь, МФО 324436, ЄДРПОУ 32173773) 11462,72грн. пені за несвоєчасну сплату адміністративно –господарської санкції за 2009р. до Державного бюджету Чорноморського району, код платежу 50070000;01, банк одержувач УДК В АР Крим, м. Сімферополь, МФО 824026, ЕДРПОУ 34740468; р/р 31215230700303.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Гаманко Є.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2011 |
Оприлюднено | 30.01.2012 |
Номер документу | 21066966 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Гаманко Є.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні