Постанова
від 23.01.2012 по справі 2а/0270/90/12
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  

23 січня 2012 р.           Справа № 2а/0270/90/12

Вінницький окружний адміністративний суд в складі

Головуючого судді Томчука Андрія Валерійовича,

розглянувши у порядку письмового провадження матеріали справи

за позовом: Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в особі Чернівецького районного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття   

до:   відкритого акціонерного товариства "Чернівці райагротехсервіс"  

про: стягнення коштів

ВСТАНОВИВ :

Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в особі Чернівецького районного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі - Чернівецький РЦЗ) звернувся до суду з адміністративним позовом до відкритого акціонерного товариства "Чернівці райагротехсервіс" (далі - ВАТ "Чернівці райагротехсервіс") про стягнення коштів.

Позовні вимоги  мотивовані тим, що підприємство своєчасно не сплачувало страхові внески до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття у зв'язку з чим утворилась заборгованість, за період з 01.01.2006р. по 31.12.2010р.,  в сумі 3630 грн. 45 коп., в тому числі 2346 грн. 39 коп. - недоїмка, 1284 грн. 06 коп. - пеня. Вказана сума заборгованості підтверджується актом планової перевірки № 48 від 09.12.2011р.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, надавши суду заяву про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження (вх. № 1642).

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, надав суду заяву про розгляд справи за відсутності представника ВАТ "Чернівці райагротехсервіс", зазначивши, що позовні вимоги у сумі 3630, 45 грн. визнає у повному обсязі.

Частиною 2 статті 51 КАС України серед прав та обов'язків сторін закріплене право відповідача на визнання адміністративного позову.

Відповідно до частини 1 статті 112 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач може визнати адміністративний позов повністю або частково. Згідно з частиною 4 цієї статті суд не приймає визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Враховуючи, що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення справи, а особиста участь сторін в судовому засіданні - не обов'язкова, суд, у відповідності до ч. 6 ст. 128 КАС України, визнав можливим проводити розгляд справи в порядку письмового провадження.

Суд, дослідивши матеріали справи та надані докази,  дійшов висновку, що визнання позову не суперечить закону, не порушує нічиї права, свободи або інтереси, а тому адміністративний позов підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Відкрите акціонерне товариство "Чернівці райагротехсервіс" є платником внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Чернівецький районний центр зайнятості, провівши позапланову перевірку ВАТ "Чернівці райагротехсервіс" з питань дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахування та своєчасності сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за період з 01.01.2006р. по 31.12.2010р., виявив заборгованість по сплаті страхових внесків в сумі 2346 грн. 39 коп., яка формувалась з 01.06.2006р. по 31.12.2010р., за що відповідачу нараховано пеню в сумі 1284 грн. 06 коп. Наслідки перевірки знайшли своє відображення в акті № 48 від 09.12.2011р. (а.с.3).

У зв'язку з тим, що підприємством кошти своєчасно не сплачувались, а перевіркою встановлено факт заборгованості, підприємство зобов'язане сплатити всю суму заборгованості, що утворилась за період з 01.06.2006р. по 31.12.2010р., в розмірі 3630 грн. 45 коп.

Позивачем складено Акт звірки взаємних розрахунків, який без заперечень підписано керівником відповідача (а.с.4).

Відповідно до Прикінцевих положень Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), всі роботодавці (підприємства, установи, організації та фізичні особи, які використовують найману працю), починаючи з 1 січня 2001 року повинні сплачувати внески до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за найманих працівників у порядку і в розмірах, передбачених даним Законом.

Відповідно до ст. 35 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески.

Статтею 38 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців. У разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму донарахованих контролюючим  органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.

Пунктом 9 Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженої наказом Мінпраці від 18.12.2000 року №339, передбачено, що у разі несвоєчасної сплати страхових внесків страхувальниками, або неповної їх сплати страхувальники сплачують суму простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, суми донарахованих контролюючим органом страхових внесків (недоїмки), штраф та пеню.

Оскільки, ст. 8  Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття є цільовим централізованим страховим фондом, некомерційною самоврядною організацією, а держава є гарантом забезпечення застрахованих осіб та надання їм відповідних соціальних послуг Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, то наявність заборгованості по їх сплаті не дає змоги своєчасно та повністю розрахуватись з громадянами, які потребують допомоги по безробіттю, і цим самим завдається істотна шкода інтересам держави.

Згідно ст. 12 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міський, міські, районні, міськрайонні, міські та районі у містах центри зайнятості.

У зв'язку з тим, що підприємством кошти своєчасно не сплачувались, а перевіркою встановлено факт заборгованості, підприємство зобов'язане сплатити всю суму заборгованості, що утворилась за період з 01.06.2006р. по 31.12.2010р., в розмірі 3630,45 грн.

В силу ч. 2 ст. 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.

Оцінюючи визнання позову представником відповідача  суд виходить з наступного.

Частиною третьою статті 136 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що судове рішення у зв'язку з визнанням адміністративного позову ухвалюється за правилами, встановленими статтею 112 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини 1 статті 112 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач може визнати адміністративний позов повністю або частково. Згідно з частиною 4 цієї статті суд не приймає визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.

Суд, дослідивши матеріали справи та надані докази,  дійшов висновку, що визнання позову не суперечить закону, не порушує нічиї права, свободи або інтереси.

Відповідно до  ст. ст. 11, 71  Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення,  а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні.

Враховуючи, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, переконавшись у наявності законних підстав визнання позову, суд приходить до висновку позов задовольнити повністю.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257  КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Чернівці райагротехсервіс" (вул. Леніна, 249, смт. Чернівці, Чернівецький район, Вінницька область, 24100, ЄДРПОУ 13317193, р/р 260045012 в АППБ "АВАЛЬ", МФО 302247) на користь Чернівецького районного центру зайнятості (вул. Лісова, 19, смт. Чернівці, Чернівецький район, Вінницька область, р/р 37175001000911, МФО 802015, УДК у Віннницькій області, ід.код 21723033) заборгованість зі сплати страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття в загальній сумі 3630 грн. 45 коп. (три тисячі шістсот тридцять грн. 45 грн.).

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.

Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя                                      Томчук Андрій Валерійович

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.01.2012
Оприлюднено30.01.2012
Номер документу21067032
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0270/90/12

Постанова від 23.01.2012

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Томчук Андрій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні