09.11.2011 < копія >
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 жовтня 2011 р. Справа № 2а/0470/6320/11
Дніпропетро вський окружний адміністрат ивний суд у складі:
головуючого судді Боженко Наталії Василієв ни < Текст >
при секретарі Луговій В.О.
за участю:
представників позивача
представника відповідача Ковальова А.С., Федоріно ї М.А.
Прошакова М.В. < Текст >
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Д ніпропетровську адміністра тивну справу за адміністрати вним позовом приватного торг ово-виробничого підприємств а «МПК - КОНТАКТ» до Державн ої податкової інспекції у Жо втневому районі м. Дніпропет ровська про визнання дій про типравним, скасування рішенн я та зобов' язання вчинити п евні дії, -
ВСТАНОВИВ:
Приватне торгово-виро бничого підприємство «МПК-КО НТАКТ» звернулось до Дніпроп етровського окружного адмін істративного суду з адмініст ративним позовом до Державно ї податкової інспекції у Жов тневому районі м. Дніпропетр овська, в якому просить визна ти протиправним і скасувати у повному обсязі рішення Дер жавної податкової інспекції у Жовтневому районі м. Дніпро петровська (49107, м. Дніпропетров ськ, вул. Високовольтна, 24) про а нулювання реєстрації платни ка податку на додану вартіст ь Приватного торгово-виробни чого підприємства «МПК-КОНТА КТ» (49000, м. Дніпропетровськ, в ул. Набережна Перемоги, буд.118, к орп. 2, кв.106, ідентифікаційний код 30192548), яке оформлено актом п ро анулювання реєстрації пла тника податку на додану варт ість, зобов'язати Державну по даткову інспекцію у Жовтнево му районі м. Дніпропетровськ а (49107, м. Дніпропетровськ, вул. Ви соковольтна, 24) вчинити певні дії - прийняти рішення про від міну анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість Приватного торгово-ви робничого підприємства «МПК -КОНТАКТ», зобов'язати Держав ну податкову інспекцію у Жов тневому районі м. Дніпропетр овська (49107, м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна, 24) вчинити певні дії - направити до Держа вної податкової адміністрац ії України (04655, м. Київ, Львівськ а площа, 8) відомості про відмі ну анулювання реєстрації пла тника податку на додану варт ість Приватного торгово-виро бничого підприємства «МПК-КО НТАКТ», зобов'язати Державну податкову інспекцію у Жовтн евому районі м. Дніпропетров ська (49107, м. Дніпропетровськ, ву л. Високовольтна, 24) вчинити пе вні дії - відновити дію Свідоц тва №100218132 про реєстрацію платн ика податку на додану вартіс ть серії НБ №131082, видане Приват ному торгово-виробничому під приємству «МПК-КОНТАКТ», зоб ов'язати Державну податкову інспекцію у Жовтневому район і м. Дніпропетровська (49107, м. Дні пропетровськ, вул. Високовол ьтна, 24) вчинити певні дії - визн ати як податкову звітність н аправлені Приватним торгово -виробничим підприємством «М ПК-КОНТАКТ» (49000, м. Дніпропетр овськ, вул. Набережна Перемог и, буд.118, корп. 2, кв.106, ідентифік аційний код 30192548) податкові дек ларації з податку на додану в артість за: квітень, травень, ч ервень, липень, серпень, верес ень, жовтень, листопад, груден ь місяці 2010 року, січень, лютий березень місяці 2011 року, подат кові декларації з податку на прибуток за: І півріччя 2010 року , 9 місяців 2010 року, за 2010 рік, відо бразивши відповідні відомос ті в особовому рахунку Прива тного торгово-виробничого пі дприємства «МПК-КОНТАКТ».
Позовні вимоги позивач обґ рунтував тим, що позивач не от римував від державного реєст ратора Дніпропетровської мі ської ради відповідного пові домлення (у тому числі направ леного рекомендованим листо м) із вимогою подати державно му реєстратору реєстраційну картку. Тому, не зрозумілі пра вові підстави для анулювання свідоцтва платника ПДВ у зв'я зку із відсутністю передбаче них чинних законодавствам Ук раїни заходів, які повинні пе редувати такому анулюванню. У процесі здійснення господа рсько-фінансової діяльності ПТВП «МПК-КОНТАКТ» постійно отримує належну йому поштов у кореспонденцію. Таким чино м, вважає рішення відповідач а про анулювання реєстрації платника ПДВ не правомірним. Щодо податкової звітності, т о з аналізу законодавства ст ає зрозумілим, що чинні на мом ент здійснення правовідноси н нормативно - правові акти Ук раїни не передбачають підста в для відмови в прийнятті под аткової декларації або її не визнання, а містить лише вимо ги до її заповнення.
Представники позивача в су довому засіданні позовні вим оги підтримали у повному обс язі з підстав викладених в по зовній заяві, просили позов з адовольнити.
Представник відповідача у судовому засіданні проти по зову заперечував, надав до су ду заперечення на позовну за яву, доповнення до заперечен ь та пояснення, які містяться в матеріалах справи, та поясн ив в судовому засіданні, що рі шення про анулювання реєстра ції платника податків на дод ану вартість Приватного торг ово-виробничого підприємств а «МПК-КОНТАКТ» прийняте Дер жавною податковою інспекціє ю у Жовтневому районі м.Дніпр опетровська у відповідності до вимог чинного законодавс тва України, у зв' язку з чим п росить в позові відмовити.
Дослідивши матеріали спра ви, вислухавши представників сторін, оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтуютьс я на їх повному, безпосереднь ому, всебічному та об' єктив ному дослідженні, суд встано вив наступне.
Приватно торгово-виробнич е підприємство «МПК - КОНТАКТ » зареєстроване виконавчим к омітетом Дніпропетровської міської ради 26.10.1998 року та взят е на облік в Державній податк овій інспекції у Жовтневому районі м. Дніпропетровська, я к платник податків 02.11.1998 року.
Згідно свідоцтва №100218132 серії НБ № 131082 про реєстрацію платни ка податку на додану вартіст ь позивач зареєстрований пла тником податку на додану вар тість в ДПІ у Жовтневому райо ні м. Дніпропетровська 17 листо пада 1998 року.
Згідно витягу з Єдиного дер жавного реєстру юридичних ос іб та фізичних осіб-підприєм ців місцезнаходження позива ча: 49000, Дніпропетровська обл асть, м.Дніпропетровськ, Жовт невий район, вул. Набережна Пе ремоги, буд.118, корп.2, кв.106.
Відповідно до пункту 12.2, 12.4,12.5 П орядку обліку платників пода тків і зборів, затвердженого наказом ДПА України від 22.12.2010 р оку № 979 Підрозділи органу дер жавної податкової служби: ст осовно платників податків, я кими не подано у встановлені законом терміни податкові д екларації (звіти, розрахунки ), у порядку, передбаченому зак онодавством, самостійно визн ачають суму грошового зобов' язання, проводять роботу з уз годження грошового зобов'яза ння та інші заходи; стосовно п латників податків, які мають податковий борг, у порядку, пе редбаченому законодавством , здійснюють заходи з погашен ня податкового боргу.
У рамках проведення цих зах одів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого вид у перевірки платника податкі в чи при виконанні інших служ бових обов'язків працівникам и органів державної податков ої служби здійснюється або м оже здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця про живання) платника податків. З а наслідками перевірки склад ається акт перевірки місцезн аходження платника податків . Якщо встановлено відсутніс ть платника податків за його місцезнаходженням (місцем п роживання), то проводиться ро бота із з'ясування фактичног о місця розташування (місцез находження, місця проживання ) платника податків, відповід альних та пов'язаних осіб.
Щодо кожного платника пода тків, щодо якого виявлена від сутність його за місцезнаход женням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне мі сцезнаходження (місце прожив ання), підрозділ органу держа вної податкової служби, який з'ясував зазначений факт, гот ує та передає підрозділам по даткової міліції запит на вс тановлення місцезнаходженн я (місця проживання) платника податків за формою, що затвер джується центральним органо м державної податкової служб и. До Єдиного банку даних юрид ичних осіб та Реєстру самоза йнятих осіб вносяться дані п ро подання запиту.
Якщо за результатами заход ів щодо встановлення фактичн ого місцезнаходження юридич ної особи підрозділами подат кової міліції буде підтвердж ено відсутність такої особи за місцезнаходженням або вст ановлено, що фактичне місцез находження юридичної особи н е відповідає зареєстрованом у місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направл ення до відповідного державн ого реєстратора повідомленн я про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням з а ф. N18-ОПП (додаток 21) для вжиття заходів, передбачених частин ою восьмою статті 19 Закону Укр аїни «Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб підприємців».
12 березня 2011 року працівника ми ДПІ у Жовтневому районі зд ійснено перевірку відповідн ості місцезнаходження позив ача за результатами якої скл адений акт перевірки місцезн аходження позивача, відповід но до якого Приватно торгово -виробниче підприємство «МПК - КОНТАКТ» за адресою: м. Дніпр опетровськ, вул. Набережна Пе ремоги, буд.118, корпус 2, кв.106 - не з находиться.
Начальнику підрозділу под аткової міліції ДПІ у Жовтне вому районі м.Дніпропетровсь ка Слиньку С.М. було надан о запит № 8/117 від 12.03.2011 року на вста новлення місцезнаходження п латника податків Приватно то ргово-виробниче підприємств о «МПК - КОНТАКТ».
Відділом податкової міліц ії проведено заходи щодо вст ановлення місцезнаходження позивача, за результатами як их підтверджено відсутність підприємства за адресою: м.Дн іпропетровськ, вул. Набережн а Перемоги, буд.118, корпус 2, кв.106, щ о підтверджується довідкою п ро встановлення фактичного м ісцезнаходження платника по датків від 15 березня 2011 року за № 546/26-205.
22 березня 2011 року державною п одатковою інспекцією направ лено до державного реєстрато ра повідомлення № 126 про відсу тність юридичної особи за мі сцезнаходженням за ф. N 18-ОПП.
Статтею 19 Закону України «П ро державну реєстрацію юриди чних осіб та фізичних осіб пі дприємців» від 15.05.2003 року № 755 - ІV (надалі - Закон України «Про державну реєстрацію юридичн их осіб та фізичних осіб підп риємців») визначено порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містя ться в Єдиному державному ре єстрі.
Так, абзацом 2 пункту 12 Закону України «Про державну реєст рацію юридичних осіб та фізи чних осіб підприємців» встан овлено, що у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встанов леного зразка про відсутніст ь юридичної особи за її місце знаходженням державний реєс тратор зобов'язаний надіслат и рекомендованим листом прот ягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного пов ідомлення юридичній особі по відомлення щодо необхідност і подання державному реєстра тору реєстраційної картки.
Відповідно до повідомленн я державний реєстратор надіс лав рекомендований лист від 25.03.2011 року позивачу за його місц езнаходженням, згідно даних Єдиного державного реєстру н а адресу: 49000, Дніпропетровсь ка область, м. Дніпропетровсь к, вул. Набережна Перемоги, буд .118, корп.2, кв.106, де зазначив про необхідність подання реєстр аційної картки. Однак, на адре су державного реєстратора бу ло повернуто рекомендованог о листа. Зазначене підтвердж ується матеріалами реєстрац ійної справи, яка була витреб увана судом ухвалою від 19 липн я 2011 року та оглянута в судовом у засіданні, копії якої залуч ено до матеріалів адміністра тивної справи.
Згідно із абзацом 2 статті 14 З акону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» якщо державному реєстратору повернуто рекомендованого л иста, державний реєстратор п овинен внести до Єдиного дер жавного реєстру запис про ві дсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
Належних доказів щодо неот римання листа позивачем наді сланого державним реєстрато ром представником позивача н е надано, а також судом на вико нання статті 11 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни не виявлено.
04 квітня 2011 записом № 18 держав ний реєстратор вніс до Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб - п ідприємців інформацію щодо в ідсутності юридичної особи П риватного торгово-виробничо го підприємства «МПК - КОНТАК Т» за вказаною адресою.
05 квітня 2011 ДПІ у Жовтневому р айоні м. Дніпропетровська в е лектронному вигляді отриман о відомості з Єдиного держав ного реєстру про відсутність Приватного торгово-виробнич ого підприємства «МПК - КОНТА КТ» за місцезнаходженням.
05 квітня 2011 року ДПІ у Жовтнев ому районі м. Дніпропетровсь ка було прийнято рішення № 454/290 про анулювання реєстрації п латника податку на додану ва ртість Приватного торгово-ви робничого підприємства «МПК - КОНТАКТ», у зв' язку з наявн істю в Єдиному державному ре єстрі юридичних осіб та фізи чних осіб - підприємців зап ису про відсутність юридично ї особи за її місцезнаходжен ням, посилаючись на підпункт «ж» пункту 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.
Відповідно до статті 18 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб підприємців» якщ о відомості, які підлягають в несенню до Єдиного державног о реєстру, були внесені до ньо го, то такі відомості вважают ься достовірними і можуть бу ти використані в спорі з трет ьою особою, доки до них не внес ено відповідних змін.
Стаття 184 Податкового кодек су України від 02.12.2010 року № 2755-VI (на далі - Податковий кодекс Ук раїни) регламентує процедуру анулювання реєстрації платн ика податку.
Пунктом 184.1 статті 184 Податков ого кодексу України встановл ено, що реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платн ика податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбува ється, зокрема, у разі якщо: ж) в єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб - підприємців наявний запис п ро відсутність юридичної осо би або фізичної особи за її мі сцезнаходженням (місцем прож ивання) або запис про відсутн ість підтвердження відомост ей про юридичну особу.
Відповідно до пункту 184.2 стат ті 184 Податкового кодексу Укра їни анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпу нкті «а» пункту 184.1 цієї статті , здійснюється за заявою плат ника податку, а на підставах, в изначених у підпунктах «б» - « и» пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою плат ника податку або за самостій ним рішенням відповідного ор гану державної податкової сл ужби. Свідоцтво про реєстрац ію платника податку вважаєть ся анульованим з дати анулюв ання реєстрації платника под атку.
Пунктом 5 розділу V «Положен ня про реєстрацію платників податків на додану вартість» затвердженого наказом ДПА У країни від 22.12.2010 року № 978 та заре єстрованим в Міністерстві юс тиції України 29.12.2010 року за №1400/1869 5 (надалі - Положення № 978) визн ачено, що анулювання реєстра ції за ініціативою відповідн ого податкового органу може бути здійснене на підставах, визначених у підпунктах «б» - «и» пункту 184.1 статті 184 розділ у V Кодексу (підпункти «б» - «и» пункту 1 цього розділу).
Згідно підпункту 5.2 Положен ня № 978 рішення про анулювання реєстрації за ініціативою п одаткового органу приймають ся за наявності відповідних підтвердних документів (відо мостей). Такими документами є , відповідно пп.5.2.11 Положення № 978: повідомлення державного р еєстратора, відомості з Єдин ого державного реєстру щодо наявності запису про відсутн ість юридичної особи або фіз ичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем п роживання) або запису про від сутність підтвердження відо мостей про юридичну особу (пі дстава - підпункт «ж» пункт у 184.1 статті 184 розділу V Кодексу) .
Суд не бере до уваги надані представником позивача доку менти на підтвердження тієї обставини, що і відповідачем , і офіційними державними орг анами визнавалося місцезнах одження позивача за вказаною в позові адресою, оскільки, як встановлено в судовому засі данні та підтверджено матері алами справи на момент винес ення оскаржуваного рішення в ід 05.04.2011 року в Єдиному державно му реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємці в містилась інформація щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою.
Згідно вимог статті 70 Кодек су адміністративного судочи нства України належними є до кази, які містять інформацію щодо предмету доказування. С уд не бере до розгляду докази , які не стосуються предмету д оказування. Обставини, які за законом повинні бути підтве рджені певними засобами дока зування, не можуть підтвердж уватися ніякими іншими засоб ами доказування, крім випадк ів, коли щодо таких обставин н е виникає спору.
Таким чином, відповідачем п рийнято рішення № 454/290 від 05 квіт ня 2011 року про анулювання реєс трації платника податку на д одану вартість Приватного то ргово-виробничого підприємс тва «МПК - КОНТАКТ» (код ЄДРПОУ 30192548) правомірно.
Суд погоджується з доводам и представника відповідача щ одо допущення арифметичної п омилки в рішенні №454/290 від 05 квіт ня 2011 року про анулювання реєс трації платника податку на д одану вартість, де замість на лежного номера свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100218132 зазна чено не вірне - 100244783, оскільки індивідуальний податковий н омер - однаковий, дане рішен ня стосувалося саме Приватно го торгово-виробничого підпр иємства «МПК - КОНТАКТ» (код ЄД РПОУ 30192548), приймалося згідно да них, які містяться в Єдиному д ержавному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підп риємців саме щодо цього підп риємства та в базу внесено ін формацію щодо анулювання нал ежного номера свідоцтва, а са ме - 100218132.
Щодо позовних вимог зобов'я зати Державну податкову інсп екцію у Жовтневому районі м. Д ніпропетровська (49107, м. Дніпроп етровськ, вул. Високовольтна , 24) вчинити певні дії - визнати як податкову звітність напра влені Приватним торгово-виро бничим підприємством «МПК - К ОНТАКТ» (49000, м. Дніпропетровс ьк, вул. Набережна Перемоги, бу д.118, корп. 2, кв.106, ідентифікаці йний код 30192548) податкові деклар ації з податку на додану варт ість за квітень, травень, черв ень, липень, серпень, вересень , жовтень, листопад, грудень мі сяці 2010 року, січень, лютий бере зень місяці 2011 року, податкові декларації з податку на приб уток за: І півріччя 2010 року, 9 міс яців 2010 року, за 2010 рік, відобраз ивши відповідні відомості в особовому рахунку Приватног о торгово-виробничого підпри ємства «МПК - КОНТАКТ», суд заз начає наступне.
Згідно з пунктом 1.11 статті 1 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» від 21.12.2000 №2181-III (надалі - Зак он України «Про порядок пога шення зобов' язань платникі в податків перед бюджетами т а державними цільовими фонда ми») (чинного на момент виникн ення правовідносин) податков а декларація, розрахунок (дал і - податкова декларація) - док умент, що подається платнико м податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахува ння та/або сплата податку, збо ру (обов'язкового платежу).
Відповідно до п. 4.1.2 податков а звітність, отримана контро люючим органом від платника податків як податкова деклар ація, що заповнена ним всупер еч правилам, зазначеним у зат вердженому порядку її заповн ення, може бути не визнана так им контролюючим органом як п одаткова декларація, якщо в н ій не зазначено обов'язкових реквізитів, її не підписано в ідповідними посадовими особ ами, не скріплено печаткою пл атника податків. У цьому випа дку, якщо контролюючий орган звертається до платника под атків з письмовою пропозиціє ю надати нову податкову декл арацію з виправленими показн иками (із зазначенням підста в неприйняття попередньої), т о такий платник податків має право: надати таку нову декла рацію разом зі сплатою відпо відного штрафу; оскаржити рі шення податкового органу в п орядку апеляційного узгодже ння.
Абз. «ї» пп.4.4.2 п.4.4 ст.4 Закону Ук раїни «Про порядок погашення зобов' язань платників пода тків перед бюджетами та держ авними цільовими фондами» ві д 21.12.2000 №2181-III встановлено, що форм а податкової декларації (роз рахунку) встановлюється цент ральним (керівним) органом ко нтролюючого органу за узгодж енням з комітетом Верховної Ради України, що відповідає з а проведення податкової полі тики.
Форма декларації з податку на прибуток підприємства та порядок її складання, затвер джені наказом ДПА України ві д 29.03.2003 року № 143 «Про затвердженн я форми декларації з податку на прибуток підприємства та Порядку її складання», який з ареєстровано в Міністерстві юстиції України 08.04.2003 № 271/7592 зі зм інами та доповненнями (чинно ї на момент виникнення право відносин). Порядок заповненн я та подання податкових декл арацій з податку на додану ва ртість, затверджений наказом ДПА України від 30.05.1997 року № 166, за реєстрований в Міністерстві юстиції України 09.07.1997 року №250/2054 (чинний на момент виникнення правовідносин). В зазначених нормативних документах чітк о визначені вимоги щодо офор млення та порядку подання по даткових декларацій.
З 01.01.2011 року вступив в дію Пода тковий кодекс України, де пун ктом 49.8 статті 49 передбачено, щ о прийняття податкової декла рації є обов'язком органу дер жавної податкової служби. Пі д час прийняття податкової д екларації уповноважена поса дова особа органу державної податкової служби, в якому пе ребуває на обліку платник по датків, зобов'язана перевіри ти наявність та достовірніст ь заповнення всіх обов'язков их реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазн ачені в податковій деклараці ї платника податків, до її при йняття перевірці не підлягаю ть.
Згідно із статтею 48 Податко вого кодексу України обов'яз кові реквізити - це інформаці я, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ вт рачає визначений цим Кодексо м статус із настанням передб ачених законом юридичних нас лідків.
Податкова декларація пови нна містити такі обов'язкові реквізити:
тип документа (звітний, уточ нюючий, звітний новий);
звітний (податковий) період , за який подається податкова декларація;
звітний (податковий) період , що уточнюється (для уточнююч ого розрахунку);
повне найменування (прізви ще, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраці йними документами;
код платника податків згід но з Єдиним державним реєстр ом підприємств та організаці й України або податковий ном ер;
реєстраційний номер облік ової картки платника податкі в або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в ідмовляються від прийняття р еєстраційного номера обліко вої картки платника податків та повідомили про це відпові дний орган державної податко вої служби і мають відмітку у паспорті);
місцезнаходження (місце пр оживання) платника податків;
найменування органу держа вної податкової служби, до як ого подається звітність;
дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форм и);
ініціали, прізвища та реєст раційні номери облікових кар ток посадових осіб платника податків;
підписи платника податку - ф ізичної особи та/або посадов их осіб платника податку, виз начених цим Кодексом, засвід чені печаткою платника подат ку (за наявності).
Податкова декларація пови нна бути підписана:
керівником платника подат ків або уповноваженою особою , а також особою, яка відповіда є за ведення бухгалтерського обліку та подання податково ї декларації до органу держа вної податкової служби. У раз і ведення бухгалтерського об ліку та подання податкової д екларації безпосередньо кер івником платника податку так а податкова декларація підпи сується таким керівником та особою, яка відповідає за вед ення бухгалтерського обліку .
Податкова звітність, склад ена з порушенням норм цієї ст атті, не вважається податков ою декларацією, крім випадкі в, встановлених пунктом 46.4 ста тті 46 цього Кодексу.
Таким чином, податкові декл арації позивача з податку на додану вартість та податков і декларації з податку на при буток не містили обов' язков их реквізитів, а тому не були в изнані податковою звітністю , відповідно до вимог чинного законодавства. Крім того, в на даних до суду податкових дек лараціях відсутні будь-які в ідмітки податкового органу п ро отримання саме цих податк ових декларацій, що виключає можливість встановити, що да ні декларації є саме тими, які були надані позивачем до под аткового органу.
Статтею 19 Конституції Украї ни передбачено, що органи дер жавної влади, їх посадові осо би зобов' язані діяти лише н а підставі, в межах повноваже нь та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами Ук раїни.
Відповідно до частини 1 стат ті 11 Кодексу адміністративно го судочинства України розгл яд і вирішення справ в адміні стративних судах здійснюєть ся на засадах змагальності с торін та свободи в наданні ни ми суду своїх доказів і довед енні перед судом їх переконл ивості.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України в адміністратив них справах про протиправніс ть рішень, дій чи бездіяльнос ті суб'єкта владних повноваж ень обов'язок щодо доказуван ня правомірності свого рішен ня, дії чи бездіяльності покл адається на відповідача, якщ о він заперечує проти адміні стративного позову.
Суд, згідно ст. 86 Кодексу адмі ністративного судочинства У країни, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебі чному, повному та об'єктивном у дослідженні.
Представник відповідача н адав обґрунтовані заперечен ня та докази проти позову, що д оводять правомірність його р ішення, та підтверджують, що в ідповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосі б, що передбачені Конституці єю та законами України.
Враховуючи викладене, суд в важає, що позов є необґрунтов аним та підстави для задовол ення позову відсутні.
Керуючись ст. ст. 11, 70, 71, 86, 160-163 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
У задоволені адміністра тивного позову приватного то ргово-виробничого підприємс тва «МПК - КОНТАКТ» до Держа вної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Дніпропе тровська про визнання дій пр отиправними, скасування ріше ння та зобов' язання вчинити певні дії - відмовити у повн ому обсязі.
Постанова суду може бути ос каржена до Дніпропетровсько го апеляційного адміністрат ивного суду шляхом подання а пеляційної скарги через Дніп ропетровський окружний адмі ністративний суд з одночасни м направленням копії апеляці йної скарги особою, яка її под ає, до суду апеляційної інста нції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом десяти дні в з дня її проголошення. У разі складення постанови у повно му обсязі, а також прийняття п останови у письмовому провад женні апеляційна скарга пода ється протягом десяти днів з дня отримання копії постано ви.
У разі якщо справа розгляда лась судом за місцезнаходжен ням суб'єкта владних повнова жень і він не був присутній у с удовому засіданні під час пр оголошення судового рішення , але його було повідомлено пр о можливість отримання копії постанови суду безпосереднь о у суді, то десятиденний стро к на апеляційне оскарження п останови суду обчислюється з наступного дня після закінч ення п'ятиденного строку з мо менту отримання суб'єктом вл адних повноважень повідомле ння про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова суду набирає зак онної сили після закінчення строку подання апеляційної с карги якщо таку скаргу не бул о подано. У разі подання апеля ційної скарги судове рішення , якщо його не скасовано, набир ає законної сили після повер нення апеляційної скарги, ві дмови у відкритті апеляційно го провадження або набрання законної сили рішенням за на слідками апеляційного прова дження.
Повний текст постан ови складено 19.10.2011р.
Суддя < (підпис) >
< Список >
< Список >
< Список > Н.В. Боженко
< Текст >
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2011 |
Оприлюднено | 30.01.2012 |
Номер документу | 21070140 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Боженко Наталія Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Боженко Наталія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні