14.11.2011 08.11.2011
< копія >
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 листопада 2011 р. Справа № 2а/0470/12307/11
Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі судді Захарчук Н.В . , розглянувши в порядку скор оченого провадження адмініс тративний позов Державної п одаткової інспекції у Красно гвардійському районі м. Дніп ропетровська до Державного п ідприємства «Дніпропетровс ьке сільськогосподарське пі дприємство «Агроперспектив а» про припинення юридичної особи, -
ВСТАНОВИВ:
03 жовтня 2011 року Державн а податкова інспекція у Крас ногвардійському районі м. Дн іпропетровська звернулась д о Дніпропетровського окружн ого адміністративного суду з позовною заявою, в якій проси ть припинити юридичну особу Державного підприємства «Дн іпропетровське сільськогос подарське підприємство «Агр оперспектива».
В обґрунтування позовних в имог позивач зазначає, що від повідач перебуває на обліку в Державній податковій інспе кції у Красногвардійському р айоні м. Дніпропетровська як платник податків та інших об ов'язкових платежів, проте пр и здійсненні своєї діяльност і порушує вимоги діючого зак онодавства, а саме не подає зв ітність про отримані доходи з 2007 року, що не дає можливості контролюючим органам здійсн ювати контроль за додержання м вимог податкового та іншог о законодавства, заборговано сті по платежам до бюджету не має.
Відповідач належним чином повідомлений про розгляд сп рави Дніпропетровським окру жним адміністративним судом , що підтверджується поштово ю кореспонденцією з відмітко ю поштового відділення за за значеною адресою не знаходит ься від 26.10.2011 року.
Згідно пункту 2 частини 5 ста тті 1832 Кодексу адміністративн ого судочинства України спра ва повинна бути розглянута у порядку скороченого провадж ення не пізніше трьох днів з д ня закінчення строку, передб аченого для надання заперече нь або заяви про визнання поз ову, якщо до суду не було подан о заперечення відповідача та за умови, що справа розглядає ться судом за місцезнаходжен ням відповідача.
Суд, дослідивши матеріали с прави та оцінивши їх у сукупн ості, вважає за необхідне зад овольнити позов повністю з н аступних підстав.
Відповідач, зареєстровани й Виконавчим комітетом Дніпр опетровської міської ради 27.12 .2005 року (а.с. - 8).
Згідно довідки Державної п одаткової інспекції у Красно гвардійському районі м. Дніп ропетровська відповідач з 2007 року не подає декларації та д окументи податкової звітнос ті, що є грубим порушенням чин ного законодавства України, порушенням законних інтерес ів держави.
Відповідно до пункту 4 части ни першої статті 17 Кодексу адм іністративного судочинства України компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб'єк та владних повноважень у вип адках, встановлених законом.
Пунктом 8 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України визн ачено, що позивачем у адмініс тративній справі також є суб 'єкт владних повноважень, на в иконання повноважень якого п одана позовна заява до адмін істративного суду.
За положеннями пункту 5 част ини четвертої статті 50 Кодекс у адміністративного судочин ства України суб'єкти владни х повноважень можуть бути по зивачами у справі у випадках , встановлених законом.
Крім того, пунктом 1 частини першої статті 3 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни визначено, що справа ад міністративної юрисдикції - переданий на вирішення адмін істративного суду публічно-п равовий спір, у якому хоча б од нією зі сторін є орган викона вчої влади, орган місцевого с амоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший с уб'єкт, який здійснює владні у правлінські функції на основ і законодавства, в тому числі на виконання делегованих по вноважень.
Пунктом 7 частини першої ста тті 3 Кодексу адміністративн ого судочинства України дано визначення суб'єкта владних повноважень, згідно з яким - ц е орган державної влади, орга н місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова ос оба, інший суб'єкт при здійсне нні ними владних управлінськ их функцій на основі законод авства, в тому числі на викона ння делегованих повноважень .
У статті 4 Закону України "Пр о державну податкову службу в Україні" зазначено, що Держа вна податкова адміністрація України є центральним орган ом виконавчої влади. Державн і податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Сев астополі підпорядковуються Державній податковій адміні страції України. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі.
Тобто, позивач - орган держа вної податкової служби є суб 'єктом владних повноважень, я кий у спірних правовідносина х реалізує надані йому владн і управлінські функції по ве денню оперативного обліку по датків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та держ авних цільових фондів на під ставі законодавства.
Відповідно до частини 1 пунк ту 2 статті 9 Закону України «П ро систему оподаткування», п латники податків і зборів (об ов'язкових платежів) зобов`яз ані подавати до державних по даткових органів та інших де ржавних органів відповідно д о законів декларації, бухгал терську звітність та інші до кументи і відомості, пов`язан і з обчисленням і сплатою под атків і зборів (обов`язкових п латежів).
Згідно з ч. 2 ст. 46 Закону Украї ни «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб - підприємців» підставами для постановлення судового ріше ння про припинення підприєм ницької діяльності фізичної особи - підприємця є неподанн я протягом року органам держ авної податкової служби пода ткових декларацій, документі в фінансової звітності відпо відно до закону.
Як вбачається з матеріалів справи відповідач не надає п ередбаченої податкової звіт ності більше одного року (а.с. - 5).
Відповідно до пункту 17 стат ті 11 Закону України «Про держа вну податкову службу України » органи державної податково ї служби у випадках, в межах ко мпетенції та у порядок встан овлений законами України, ма ють право звертатися до судо вих органів із заявою (позовн ою заявою) про скасування дер жавної реєстрації суб' єкта підприємницької діяльності .
Згідно з п. 8.6. Порядку обліку платників податків, зборів (о бов'язкових платежів) затвер дженого наказом Державної по даткової адміністрації Укра їни № 80 від 19.02.98 р., якщо платник п одатків не має заборгованост і перед бюджетом, та у разі неп одання протягом одного року в органи державної податково ї служби податкових декларац ій, документів податкової зв ітності, то керівник органу д ержавної податкової служби п риймає рішення у вигляді роз порядження відносно платник а податків - про звернення до с уду або господарського суду із заявою (позовною заявою) пр о припинення юридичної особи чи підприємницької діяльнос ті фізичної особи - підприє мця.
Позивачем надано довідку, п ро відсутність у Державного підприємства «Дніпропетров ське сільськогосподарське п ідприємство «Агроперспекти ва» заборгованості перед бюд жетом (а.с. - 7) та розпорядження начальника Державної податк ової інспекції у Красногвард ійському районі м. Дніпропет ровська від 02.09.2011 року № 59 (а.с. - 4 ) про звернення з відповідним позовом до суду.
З огляду на викладене, суд в важає, що позовні вимоги пози вача підлягають задоволенню .
Керуючись ст.ст. 11, 14, 70, 71, 86, 159-163, 1832 К одексу адміністративного су дочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська д о Державного підприємства «Д ніпропетровське сільського сподарське підприємство «Аг роперспектива» про припинен ня юридичної особи задовольн ити.
Припинити юридичну особу Д ержавного підприємства «Дні пропетровське сільськогосп одарське підприємство «Агро перспектива» (49000, м. Дніпропетр овськ, вул. Дзеркальна, буд. 1, ЄД РПОУ 33972141).
Постанова підлягає негайн ому виконанню.
Копію постанови направити управлінню з питань державн ої реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприєм ців для внесення державним р еєстратором відповідного за пису до ЄДРПОУ.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків подання апеляційної скар ги, якщо вона була подана у вст ановлені строки. У разі подан ня апеляційної скарги постан ова, якщо її не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через суд першої інстанці ї шляхом подачі в десятиденн ий строк з дня отримання копі ї постанови апеляційної скар ги, з подачею її копій відпові дно до кількості осіб, які бер уть участь у справі.
Постанова, прийнята у скоро ченому провадженні, крім вип адків її оскарження в апеляц ійному порядку, є остаточною .
Суддя < (підпис) >
< Список >
< Список >
< Список > Н.В. Захарчук
< Текст >
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2011 |
Оприлюднено | 30.01.2012 |
Номер документу | 21070280 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Захарчук-Борисенко Наталія Віталіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Захарчук Наталія Віталіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні