Постанова
від 15.11.2011 по справі 2а/0470/3262/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

15.11.2011

копія

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2011 р. Справа № 2а/0470/3262/11

Дніпропетровський о кружний адміністративний су д у складі:

головуючого судді Барановського Р. А. < Текст >

розглянувши у письмовом у провадженні у місті Дніпро петровську адміністративну справу за адміністративним позовом Прокурора Солонянсь кого району Дніпропетровськ ої області в інтересах держа ви в особі Солонянського рай онного центру зайнятості-вик онавча дирекція Фонду загаль нообов`язкового державного с оціального страхування Укра їни на випадок безробіття до ОСОБА_2 про стягнення кош тів виплачених, як матеріаль на допомога по безробіттю, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Солонянсько го району Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Солонянського район ного центру зайнятості-викон авча дирекція Фонду загально обов`язкового державного соц іального страхування Україн и на випадок безробіття зве рнувся до суду з адміністрат ивним позовом до ОСОБА_2 п ро стягнення коштів.

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем було п орушено вимоги Закону Україн и "Про загальнообов'язкове де ржавне соціальне страхуванн я на випадок безробіття" від 02 березня 2000 року № 1533 на підставі якого, їй були видані кошти в розмірі 2697,93 грн., як допомога по безробіттю.

Дослідивши матеріали спра ви, оцінивши їх за своїм внутр ішнім переконанням, що ґрунт ується на всебічному, повном у та об' єктивному розгляді у судовому процесі всіх обст авин справи, суд вважає, що по зов підлягає задоволенню з о гляду на наступне.

Відповідно до статті 2 Кодек су адміністративного судочи нства України завданням адмі ністративного судочинства є захист прав, свобод та інтере сів фізичних осіб, прав та інт ересів юридичних осіб у сфер і публічно-правових відносин від порушень з боку органів д ержавної влади, органів місц евого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб'єктів при здійсненн і ними владних управлінських функцій на основі законодав ства, в тому числі на виконанн я делегованих повноважень.

Отже, матеріалами справи пі дтверджено, що у Солонянсько му районному центрі зайнятос ті- зареєстровано гр. ОСОБА _2, яка звернулася з метою пош уку роботи.

19.01.2010 року ОСОБА_2 було над ано статус безробітної та пр изначена допомога по безробі ттю.

Відповідно до Закону Украї ни "Про загальнообов'язкове д ержавне соціальне страхуван ня на випадок безробіття", Пор ядку розслідування страхови х випадків та обґрунтованост і виплат матеріального забез печення безробітним затверд женим наказом Міністерства п раці та соціальної політики України та Державною податко вою адміністрацією України № 60\62 від 13.02.2009 року передбачено пр оведення органами служби зай нятості перевірок достовірн ості даних, які зазначаються у документах, поданих особою до державної служби зайнято сті під час її реєстрації та п ротягом періоду перебування на обліку як безробітний, та я кі, в свою чергу, є підставою д ля надання особі статусу без робітного та виплати йому ма теріального забезпечення.

Слід зазначити, що в результ аті обміну інформацією між п озивачем та Державною податк овою адміністрацією та Пенсі йним фондом України, до центр у зайнятості надійшли відомо сті про отримання доходу без робітною ОСОБА_2, яка в пер іод перебування на обліку в ц ентрі зайнятості як безробіт на з 20.05.2007 року була зареєстрова на як приватний підприємець .

Згідно із нормами статті 31 З акону України "Про загальноо бов'язкове державне соціальн е страхування на випадок без робіття" виплата допомоги по безробіттю припиняється у р азі працевлаштування безроб ітного.

В судовому засіданні встан овлено, що в результаті прове деної прокуратурою Солонянс ького району щодо цільового використання державних кошт ів на виплату матеріального забезпечення та надання посл уг, встановлено, що Солонянсь кою районною державною адмін істрацією 20.05.2007 року громадянк а ОСОБА_2 зареєстрована як приватний підприємець.

Таким чином, зареєструвавш ись 20.05.2007 року в порядку установ леному чинним законодавство м як приватний підприємець, г р. ОСОБА_2 здійснила своє п раво на підприємницьку діяль ність і набула статусу підпр иємця. Отже гр. ОСОБА_2 обра ла шлях самостійного забезпе чення себе роботою і доходом від цієї діяльності і згідно ст. 1 Закону України "Про зайня тість населення" належала до категорії зайнятого населен ня. У зв'язку з відношенням її згідно пп. б п. З ст. 1 Закону Укр аїни "Про зайнятість населен ня" до категорії зайнятого на селення, вона не мала права на отримання статусу безробітн ої згідно ст. 2 вказаного Закон у і як наслідок не мала права н а отримання допомоги по безр обіттю згідно п. 2,4 ст. 22, п. 2 ст. 23 За кону України "Про загальнооб ов'язкове державне соціальне страхування на випадок безр обіття" та п.п. 2.7., 2.9 Порядку нада ння допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її ви плати для організації безроб ітними підприємницької діял ьності.

Цим самим, ОСОБА_2, при от риманні статусу безробітног о не повідомила центр зайнят ості про обставини, що вплива ють на умови виплати забезпе чення та надання соціальних послуг, а саме про працевлашт ування, порушила вимоги, пере дбачені частиною 2 статті 36 За кону України "Про загальнооб ов'язкове державне соціальне страхування на випадок безр обіття".

Крім того, у відповідності з частиною 3 статті 36 Закону Укр аїни "Про загальнообов'язков е державне соціальне страхув ання на випадок безробіття", ОСОБА_2 зобов язана поверну ти суму виплаченої допомоги по безробіттю за період з 12.01.2010 року по 25.08.2010 року. Сума коштів, я ку необхідно повернути, згід но з довідкою бухгалтерії це нтру зайнятості складає 2697,93 гр н.

Частиною 1 статті 71 Кодексу а дміністративного судочинст ва України передбачено, що ко жна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтую ться її вимоги та запереченн я, крім випадків, встановлени х статтею 72 цього Кодексу. Суд , згідно зі статтею 86 цього Код ексу, оцінює докази, які є у сп раві, за своїм внутрішнім пер еконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічн ому, повному та об'єктивному д ослідженні.

Відповідно до частини 2 стат ті 19 Конституції України орга ни державної влади та органи місцевого самоврядування, ї х посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Згідно із частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відпов ідно до якого органи державн ої влади, органи місцевого са моврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межа х повноважень та у спосіб, що п ередбачені Конституцією та з аконами України.

Зважаючи на наведене вище т а те, що відповідачем було до ведено неправомірність дій ОСОБА_2, суд вважає, що позо вні вимоги Прокурора Солоня нського району Дніпропетров ської області в інтересах де ржави в особі Солонянського районного центру зайнятості -виконавча дирекція Фонду за гальнообов`язкового державн ого соціального страхування України на випадок безробіт тя про стягнення коштів є так ими, що підлягають задоволен ню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 2, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 71, 86, 158 -163, 254 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний поз ов задовольнити повністю.

Стягнути з ОСОБА_2 (і.н.Н ОМЕР_1) на користь держави в о собі Фонду загальнообов язко вого державного соціального страхування на випадок безр обіття України в особі Солон янського районного центру за йнятості ( р/р 37176304900305, управління Державного казначейства Укр аїни в Дніпропетровській обл асті, МФО 805012, ОКПО 23929804, УДКУ у Дні пропетровській області) неза конно отриману допомогу по б езробіттю за період з 12.01.2010 р. по 25.08.2010 р. у сумі 2697 (дві тисячі шіст сот дев яносто сім) грн. 93 коп.

Копію постанови направити сторонам у справі.

Постанова набирає законно ї сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеля ційного адміністративного с уду у порядок і строки передб ачені статтями 186 і 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України.

Суддя (підпис)

< Список >

Постанова не набрала закон ної сили 09.11.11

Суддя Р.А. Барановський

Р.А. Барановський

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2011
Оприлюднено30.01.2012
Номер документу21070385
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/3262/11

Ухвала від 31.03.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

Постанова від 15.11.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Барановський Роман Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні